باربری شهرک محلاتی

اتوبار و باربری شهرک محلاتی

باربری شهرک محلاتی مانند باربری محدوده جردن با سال ها سابقه در زمینه اسباب کشی و بسته بندی لوازم منزل در حال فعالیت هستند. باربری در صادقیه و باربری در شهرک محلاتی با کمک تیم اجرایی حرفه ای صفر تا صد اثاث کشی را با ایمنی کامل انجام می دهند و از آسیب و صدمه دیدن لوازم داخل بارتان جلوگیری می کنند. باربری شهرک شهید محلاتی در تمام ایام هفته از شنبه تا جمعه به صورت شبانه روزی آماده‌ی ارایه‌ی خدمات اثاث کشی هستند و کار رزرو خدمات ارایه شده را برای شما مشتریان گرامی انجام خواهند داد.

  • فهرست مطالب:
  • شماره باربری شهرک محلاتی.
  • حمل وسایل سنگین وزن در باربری شهرک محلاتی.
  • خدمات باربری محدوده شهرک محلاتی.
  • بیمه نامه رایگان اتوبار شهرک محلاتی.
  • بسته بندی اثاثیه منزل.
  • وانت تلفنی شهرک محلاتی.
  • کارگر حمل اثاثیه منزل ماهر و حرفه ی‌.
  • محدوده خدماتی شرکت حمل بار شهرک محلاتی.
  • حمل بار از شهرک محلاتی تهران به شهرستان ها.

شماره باربری شهرک محلاتی

جهت برقراری ارتباط و رزرو خدمات باربری شهرک شهید محلاتی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. با سرعت کارشناسان این شرکت انواع خدمات و ماشین حمل بار مناسب را برای شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها رزرو خواهند کرد. هدف این شرکت حمل بار انجام یک اسباب کشی ایمن، بدون کوچکترین معطلی برای شما مشتریان عزیز می باشد.

09128915218 – 22096824 – 22096794

حمل وسایل سنگین وزن در باربری شهرک محلاتی

باربری در شهرک محلاتی مانند باربری زعفرانیه از بهترین تجهیزات و امکانات جهت حمل و انتقال اثاثیه منزل استفاده می کند. گاهی مشتریان افرادی هستند که در بنگاه ها و آژانس های معاملاتی کار می کنند و حتما در مغازه ی خود دارای گاوصندوق هستند. در هنگام اسباب کشی دچار نگران و استرس می شوند، کارگران ماهر این شرکت با به کار بردن بیل های مغناطیسی و جرثقیل با ایمنی تمام و در نظر گرفتن تمام نکات ایمنی، آن را به راحتی جا به جا می کنند. همانطور که می دانید بلند کردن وسایل سنگین در صورت نداشتن تخصص منجر به آسیب ستون فقرات خواهد شد و باعث کشیده شدن تاندون ها در ناحیه کمر می شود. پس با اعتماد به این شرکت از هر گونه خسارات احتمالی و آسیب بدنی در امان باشید.

اتوبار و باربری شهرک محلاتی

خدمات باربری شهرک محلاتی

هدف بسیار مهم باربری شهرک محلاتی و باربری شهرک غرب، حفظ ایمنی و سلامت بار جا به جا شده به مقصد است. در طول سال هایی که در حوزه اسباب کشی و حمل بار فعالیت می کند، برای انجام اسباب کشی مناسب، هر راهکاری را به کار برده است. از بهترین خدمات، امکانات و تجهیزات اثاث کشی استفاده می کند تا آسیبی به بارتان وارد نشود. این شرکت حمل بار در تهران و شهرستان ها خدمات زیر را ارائه می دهد:

  • حمل و نقل بار درون شهری و بین شهری.
  • ارائه ی دهنده ی سرویس VIP.
  • داشتن بیمه نامه باربری معتبر.
  • بسته بندی وسایل به روش صحیح و اصولی با کادر خانم / آقا.
  • ارائه ی تمامی لوازم و امکانات لازم جهت انجام یک بسته بندی محکم و اصولی.
  • استفاده از کارتن های چند لایه از جنس روغنی که برای محافظت از اثاث و وسایل شکستنی.
  • حمل و جا به جایی بار توسط کارگران ماهر.
  • تشکیل جلسات مشاوره رایگان.
  • صدور بارنامه قانونی.
  • اجاره انبارهای موقت.
  • ارائه ی تمامی خدمات اسباب کشی با تخفیف.

بیمه نامه رایگان اتوبار شهرک محلاتی

شرکت باربری شهرک محلاتی بیمه نامه ی را ارائه می دهد که هزینه ی از مشتریان خود بابت آن دریافت نمی کند. بر اساس آن هر گونه خسارت و ضرر مالی ایجاد شده را پوشش و جبران می کند. هر چند کارکنان این شرکت بیشترین تلاش خود را خواهند کرد که اتفاقی رخ ندهد. اما بهرحال در اسباب کشی اتفاقات پیش بینی نشده زیادی نیز وجود دارد. هدف این موسسه از بین بردن نگرانی شما عزیزان است که اگر وسیله ی گم، شکسته، خیس یا خراب شود باید چه کاری انجام دهید. بر اساس این بیمه نامه جبران همه ی صدمات و خسارت های وارده بر بار بر عهده ی این شرکت حمل بار می باشد.

بسته بندی اثاثیه منزل

تمامی شعب باربری کاج مانند اتوبار شهرک محلاتی به مرحله بسته بندی اثاثیه منزل اهمیت زیادی می دهند. کارگران این شرکت سعی دارند بسته بندی اثاثیه منزل، ادارات و شرکت ها را با ایمنی بالا برایتان انجام دهند. به همین دلیل از تجهیزات مناسب و به روز نیز استفاده می کنند، از جمله وسایلی که برای انجام هر چه بهتر این کار به کار می برند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تجهیزات کاملا ایمن و مناسب برای کار بسته بندی مانند وکیوم های ضربه گیر نوع جدید.
  • چسب و قیچی و روزنامه جهت انجام بسته بندی.
  • انواع کارتن های چند لایه و ضخیم.
  • کارتن های دارای رگال.
  • فوم های ضربه گیر.
  • نایلون حباب دار، بابل رپ و استرچ رپ.
  • کارتن تک لایه در سایزهای مختلف.

وانت تلفنی شهرک محلاتی

یکی از امتیازهای مهم باربری شهرک محلاتی تهران این است که از انواع ماشین های حمل بار برای جا به جایی بار و اسباب کشی استفاده می کند. به نسبت حجم و مقدار بار از انواع متنوع این ماشین ها استفاده می نماید. تمامی این ماشین ها از ایمنی کامل برخوردار هستند و هر روز توسط کارشناسان مکانیک خودرو تمامی قسمت های آن چک و بررسی می شود. این شرکت به همراه تمامی ماشین ها وسایل ایمنی نیز ارسال نموده و ماشین های حمل بار استفاده شده در این شرکت به قرار زیر است:

* وانت تلفنی و نیسان بار تلفنی.

*ماشین های سنگین جهت حمل وسایل بسیار سنگین وزن و با حجم بالا.

*انواع ماشین های نیمه سنگین برای اسباب کشی و انتقال اثاثیه.

نرخ کرایه وانت بار در شهرک شهید محلاتی

قیمت اجاره وانت تلفنی و نیسان بار در باربری شهرک محلاتی بر مبنای تعداد ساعت های درخواستی شما مشتریان عزیز تعیین می شود. به عنوان مثال نرخ کرایه وانت تلفنی برای دو ساعت دویست و شصت هزار تومان و برای نیسان بار سیصد هزار تومان می باشد. ماشین های نیمه سنگین و کامیونت ها را برای سه ساعت رزرو می کنیم و معادل پانصد و پنجاه هزار تومان می باشد. قابل به ذکر است که نرخ های نهایی تعیین شده جهت کرایه ماشین های حمل بار در این شرکت باربری با تخفیف ۲۵ درصد می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما صحبت نمایید تا به طور دقیق به شما توضیحات لازم را بدهند.

کارگر حمل اثاثیه منزل در باربری شهرک محلاتی

باربری شهرک شهید محلاتی از کارگرانی با سابقه ی ۲۰ سال تجربه برخوردار است. به طوریکه این افراد صفر تا صد اسباب کشی را با ایمنی کامل و بدون دردسر برای شما مشتریان گرامی انجام می دهند. این کارگران در دو گروه خانم و آقا آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستند. هدف این کارگران حفظ ایمنی و سلامت وسایل و اثاثیه منزلتان در طول اثاث کشی در مسیرهای دور و نزدیک می باشد. ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید و با خیالی آسوده کار مراحل مختلف اسباب کشی را به آن ها بسپارید:

محدوده خدماتی شرکت حمل بار شهرک محلاتی

جهت معرفی کردن محدوده خدماتی شرکت حمل بار شهرک محلاتی باید بگوییم که در شمال شرق تهران قرار دارد. این شرکت در منطقه یک شهرداری تهران و در مجاورت منطقه شمیرانات قرار دارد. بنابراین نه تنها در این محدوده بلکه خدمات خود را در تمامی مناطق مجاور خود ارائه می دهد. به دلیل وجود امکانات رفاهی در این محدوده از تهران و همچنین هم جواری آن با باغ های لویزان، روز به روز اسباب کشی به آن در حال افزایش است. بنابراین این شرکت حمل بار تمام تلاش خود را به کار می گیرد که با مدیریت مناسب نیازهای مشتریان خود را در این مناطق برطرف و رفع نماید. شما مشتریان گرامی می توانید با گرفتن تنها یک شماره تلفن از خدمات اسباب کشی در این شرکت بهره مند شوید.



حمل بار از شهرک محلاتی تهران به شهرستان ها

اتوبار شهرک محلاتی دارای یک سری خدمات ویژه می باشد که از این میان می توان به حمل بار به شهرستان های ایران اشاره کرد. حمل بار از تهران به شهرستان ها با توجه به اینکه در مسیرهای بین شهری و در مسافت های طولانی انجام می شود، کار پر ریسکی محسوب می شود. بنابراین این شرکت حمل بار و اثاثیه از رانندگان ماهر و با تجربه ی بیش از ۱۵ سال کمک گرفته و حمل و جا به جایی اثاثیه منزل به شهرستان ها را انجام می دهد. شما شهروندان عزیز می توانید با گرفتن شماره تلفن های ما با مشاورین و کارشناسان مربوط صحبت و خدمات اثاث کشی به شهرستان ها را رزرو نمایید. شرکت حمل بار شهرک محلاتی با تخفیف ۲۵ درصد اقدام به انتقال و جا به جا کردن اثاثیه منزل به شهرستان ها نموده است.

نرخ حمل بار به شهرستان ها در اتوبار شهرک محلاتی

قیمت حمل بار از تهران به شهرستان ها در اتوبار شهرک محلاتی به چند پارامتر مختلف بستگی دارد که مهم ترین آن‌ها نوع ماشین حمل بار است. از دیگر موارد مهم که تعیین کننده‌ی نرخ حمل بار به شهرستان‌ها، می توان به حجم و مقدار بار و مسافت بین مبدا تا شهرستان مقصد اشاره نمود. جهت آگاهی از قیمت نهایی در این‌باره می تواتید با کارشناسان شرکت حمل بار شهرک محلاتی تماس حاصل نمایید.