باربری پاسداران

اتوبار و باربری پاسداران

باربری پاسداران و باربری شهرک غرب با بیش از 100 نیروی فعال آقا / خانم و ۱۰۰ کامیون و وانت و تریلی در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند. به صورت تمام وقت آماده ی ارائه ی سرویس باربری محدوده ی پاسداران و باربری تجریش باشید. ارائه ی خدمات در این شرکت حمل بار به تمام نقاط شهر تهران و حمل بار به نقاط بین شهری می باشد. باربری در پاسداران در این محدوده نزدیک ترین شرکت با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت حمل ونقل می باشد.

شماره تماس باربری پاسداران

باربری پاسداران از طریق شماره تماس های داخل سایت کاج با شما مشتریان عزیز در ارتباط است. شما می توانید به صورت آنلاین و حضوری می توانید خدمات مدنظرتان را رزرو نمایید. ما به صورت تمام وقت و از طرق مختلف در خدمت رسانی به شما همراهان گرامی آماده هستیم. هدف ما ارتقای امکانات اسباب کشی و رزرو سریع این خدمات برای شما مشتریان گرامی است. اگر می خواهید در شمال تهران به سرعت و با ایمنی بالا اسباب کشی نمایید با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۲۰۹۶۸۲۴

ماشین مناسب اسباب کشی در باربری پاسداران

از مهم ترین مواردی که باید در زمان انجام اسباب کشی و نقل مکان به آن اهمیت داد نوع وسیله ی نقلیه می باشد. باربری پاسداران از هر نوع ماشین حمل باری برای ایمنی اثاث و وسایل بار استفاده می کند. شرکت این ماشین ها را به تمامی وسایل ایمنی مجهز کرده و از هر گونه خطری در مسیر جلوگیری می کند.

نرخ کرایه وانت تلفنی در خیابان پاسداران تهران

قیمت کرایه‌ی وانت تلفنی و نیسان بار در شرکت حمل بار پاسداران با توجه به قوانین حاکم در تعاونی حمل بار تعیین می‌شود. نرخ اجاره‌ی ماشین‌های سنگین و فوق سنگین مانند تریلی ها، کامیونت، هجده چرخ، ده تن، پانزده تن نسبت به ماشین‌های سبک مانند وانت بار بیشتر است، اما این شرکت در هر صورت قیمت نهایی اجاره‌ی خودروهای باری را اعمال تخفیف اعلام می‌کند. کرایه وانت تلفنی و نیسان بار برای دو ساعت به ترتیب ۴۵۰ و ۵۵۰ هزار تومان و نرخ کرایه کامیونت ها برای سه ساعت اجاره ۸۰۰ هزار تومان می‌باشد.

 

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری پاسداران

باربری محدوده پاسداران دارای تجهیزات بسته بندی کاملا به روز می باشد. در زمان اسباب کشی باید وسایل تزئینی و شکستنی را به طور کامل بسته بندی و از آسیب و شکستن آن جلوگیری کرد. کارکنان و کارگران ماهر اتوبار پاسداران برای بسته بندی اثاث و وسایل از کارتن هایی با ضخامت و مقاومت بالا استفاده می کنند. همچنین کارگران شرکت داخل کارتن ها را به نایلون حباب دار مجهز می کنند و از آسیب و شکسته شدن آن ها جلوگیری می کنند.

مشاوره رایگان اسباب کشی

باربری پاسداران خدمات مشاوره رایگان اسباب کشی را به هموطنان عزیز ارائه می دهد. روال کار به این صورت است که ابتدا قبل از شروع به کار اسباب کشی و جا به جایی، در قالب خدمات مشاوره ای، اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهد.

عزیزانی که قصد جا به جایی وسایلشان را دارند می توانند به سایت باربری در پاسداران مراجعه نمایند و با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرند تا بتوانند از راهنمایی های مشاورین استفاده نمایند. مشاورین شرکت حمل بار پاسداران به شما کمک می کند که بدون هیچ مشکلی کار اسباب کشی را انجام داده و در این جلسات نوع ماشین مخصوص حمل بار را برای شما تعیین خواهد کرد. بر اساس سوالاتی که در مورد نوع و مقدار بار و دیگر پارامترها می شود، مشاورین این شرکت پاسخگو خواهند بود.

بیمه نامه اسباب کشی رایگان

شرکت باربری در پاسداران برای انجام یک اسباب کشی تضمین شده از بیمه نامه رایگان و مناسب استفاده می کند. از زمان شروع کار کارگران ما تا پایان چیدمان و تخلیه کالاها و وسایل بار ادامه و اعتبار دارد. هر گونه هزینه ی که متقبل شوید این بیمه نامه هزینه را به شما برمی گرداند و همه خسارت را پوشش می دهد. جای هیچ گونه نگرانی نیست ما یک حمل بار ایمن را برایتان انجام می دهیم.

باربری پاسداران

با هدف اینکه مشتریان از هیچ مساله ی نگران نباشند و برای حذف نگرانی اینکه وسیله ی گم یا شکسته شود. تمامی اثاثتان را اتوبار پاسداران بیمه می کند، کارکنان شرکت تمامی سعی خود را خواهند کرد تا مشکلی برای بارتان پیش نیاید و در هر حال بارتان را سالم به دستتان خواهد رساند.

بیمه نامه اسباب کشی در وانت تلفنی پاسداران