اتوبار و باربری چیذر

اتوبار و باربری چیذر

باربری چیذر و باربری شهرک غرب را با آسودگی خاطر برای اسباب کشی و حمل بار انتخاب کنید، این شرکت دارای بیش از ۱۵ سال سابقه ی کاری درخشان در عرصه بسته بندی و اثاث کشی است و از پرسنل ماهری بهره مند است. باربری در چیذر برای تمام کسانی که قصد دارند از خدمات این شرکت حمل بار برای جا به جایی وسایل و لوازم منزلشان استفاده کنند، امکانات و تجهیزات مناسبی را در نظر گرفته است. مشتریان ما سوالات بسیاری در زمینه مراحل مختلف اثاث کشی دارند این موسسه حمل و نقل، این امکان را فراهم کرده که در تماس اول با شرکت باربری منطقه چیذر هر سوالی که در ذهن دارند با کارشناسان ما در میان بگذارند.

اتوبار و باربری چیذر

انواع وسایل نقلیه در باربری چیذر

باربری نزدیک چیذر از انواع کامیون های مسقف و موکت کاری شده (خاور، ایسوزو، کامیونت، کامیونت بنز، هیوندا و …) جهت جا به جا کردن بارهای حجیم استفاده می کند. اگر وسایلی با حجم کمتر دارید انتخاب وانت بار و نیسان بار بهترین گزینه است. نوع دیگری از کامیون های ما کامیونت های روباز است. این نوع از کامیون ها برای حمل وسایلی که حساسیت بالایی ندارند قابل استفاده می باشد. اگر وزن بار جا به جا شده ی شما بیش از 15 تن است تریلی یا کشنده 18 چرخ بهترین انتخاب است. این شرکت در کمترین زمان ممکن و با بیشترین سرعت کار سرویس دهی و رزرو ماشین های حمل بار را انجام می دهد. با ما تماس بگیرید و از نحوه سروریس دهی به موقع و بدون اتلاف وقت و هزینه لذت ببرید. تمام کارگران ما در هر زمان که شما خواستید به محل مورد نظرتان آمده و کار اسباب کشی شما را انجام خواهند داد.

اتوبار و باربری چیذر


تجهیزات بسته بندی اثاثیه منزل

باربری در چیذر مانند باربری تجریش ارائه دهنده ی انواع وسایل و تجهیزات بسته بندی در سایزهای مختلف و تعداد نامحدود می باشد. این تجهیزات بسته بندی شامل، انواع کارتن بسته بندی چند لایه، سلفون، چسب و غیره می باشد. کارگران ما تمام تجهیزات مورد نظر را تهیه می کنند، بنابراین به شما توصیه می کنیم از تجارب این افراد جهت خریداری کردن تجهیزات بسته بندی استفاده نمایید. اگر که در این زمینه تجربه کافی وجود نداشته باشد، به احتمال زیاد تعداد و یا جنس خریداری شده مناسب نیست و کارتن های نامرغوب در هنگام جا به جا کردن بار دچار مشکل شده و به دنبال آن وسایل داخل آن ها نیز دچار آسیب و ضرر خواهند شد.

اتوبار و باربری چیذر

شماره باربری چیذر

برای استفاده از راهنمایی ها و تجربه ی کارشناسان باربری نزدیک چیذر با شماره تلفن های ما تماس بگیرید تا مشاورین مجرب ما هر آنچه که برای اسباب کشی و حمل بار آسان و ایمن لازم است را در اختیارتان قرار دهند. در صورت لزوم تیم باربری می توانند برای مشاوره بهتر در محل بارگیری حاضر شوند تا از نزدیک اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهند. مشورت در هر کاری می تواند موثر باشد به ویژه بحث اسباب کشی و حمل و نقل که هر گونه سهل انگاری در مراحل آن می تواند منجر به پرداخت هزینه های هنگفت و یا هدر رفتن زمان شود. عزیزانی که قصد دارند در کلاس های مشاوره حضوری ما ثبت نام کنند می توانند از طریق سایت باربری تهران باربر با شماره های باربری کاج تماس بگیرند.

2209682422096794

باربری نیسان در چیذر

شرکت باربری نزدیک چیذر مانند باربری قیطریه برای بارهای کم حجم از ماشین های نیسان بار و وانت تلفنی استفاده می کند. همچنین برای جا به جایی بارهای تک مانند یخچال و ماشین لباسشویی در مسافت های طولانی این ماشین های سبک مناسب تر هستند و بار سالم به مقصد می رسد. این ماشین ها مجهز به چادر هستند و بعد از بارگیری روی بار با چادر پوشیده می شود که حین جابه جایی آسیبی به آن وارد نشود و از تکان های زیادی خودداری شود. این وسایل نقلیه ی باری دارای متقاضی بسیار زیاد می باشد، برای رزرو، با کارشناسان ما تماس بگیرید و در اسرع وقت کار ثبت درخواست شما را بر اساس اولویت انجام می شود. ماشین های حمل بار در این باربری کاملا موکت کاری شده و پوشیده است و از کثیف شدن بار شما جلوگیری می کند.

نرخ کرایه وانت تلفنی در چیذر تهران

قیمت اجاره ی وانت تلفنی و دیگر ماشین های حمل بار در باربری منطقه چیذر با توجه به مبالغی که اتحادیه حمل و نقل تهران تعیین می کند، مشخص می شود. همچنین برای کاهش نرخ اجاره ی این ماشین ها تخفیف های مختلفی را ارائه می دهد تا همه ی افراد مراحعه کننده به این شرکت بتوانند از آن ها استفاده نمایند. در لیست زیر شما شاهد یک سری از قیمت های تعیین شده جهت کرایه ی وسایل نقلیه ی باری در این شرکت حمل و نقل هستید. اگر می خواهید به طور کامل از میزان قیمت های تعیین شده باخبر شوید، تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. مشاورین ما به صورت دو شیفت آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستند و تمام موارد مهم و ضروری در این باره را به عرضتان خواهند رساند.

  • نرخ کرایه وانت بار: جهت رزرو دو ساعته ۶۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره نیسان تلفنی: برای رزرو دو ساعته ۳۰۰ هزار تومان.

بیمه نامه رایگان و معتبر اسباب کشی

اتوبار چیذر برای جبران خسارت ها و صدمات وارده بر بار در زمان اثاث کشی، بیمه نامه ی رایگانی را ارائه می دهد. این بیمه نامه برای تمامی مشتریان صادر می شود و هدف از این کار حفظ آرامش و حذف استرس و نگرانی های ایجاد شده در موقع اثاث کشی است. گاهی در طول کار اتفاقات پیش بینی نشده ی رخ داده که خسارت هایی را به بار وارد می کند، مانند بارندگی که حتی در فصل تابستان نیز امکان دارد شروع شود و باعث خیس شدن بار شود. تمام حوادث و رخدادها را برای شما جبران می کنیم و اگر وسیله ی گم یا کلا خراب شود به طور کامل هزینه ی آن را به شما پرداخت خواهیم کرد.

حمل بار از تهران به شهرستان ها

باربری چیذر حمل و جا به جایی بار از تهران به شهرستان ها را با تخفیف انجام می دهد و یکی از خدمات ویژه ی این شرکت حمل بار محسوب می شود. شهرهای مختلف ایران از شمال تا جنوب می توانند بدون کوچکترین اتلاف وقتی از خدمات ارائه شده استفاده نمایند. رانندگانی با بیش از ۱۵ سال سابقه ی کار مسئول انتقال بار از شرکت حمل بار چیذر به شهرستان ها هستند. کارگران ما با بهترین و اصولی ترین روش های روز دنیا تک تک وسایل و لوازم منزلتان را در ماشین های حمل بار مسقف می چینند. هدف ما ایجاد شرایطی مناسب و درخور برای انجام یک اسباب کشی بی عیب و نقص در مسیرهای بین شهری می باشد. کارشناسان ما با بررسی شرایط بهترین و کوتاه ترین مسیرها را برای انتقال بار به شهرستان را انتخاب می کنند. بنابراین بدون هیچ نگرانی کافی است تلفن را بردارید و با کارشناسان ما صحبت نمایید.