اتوبار و باربری گاندی

باربری گاندی

باربری گاندی | اتوبار و باربری گاندی | وانت تلفنی باربری گاندی | اتوبار گاندی | حمل بار در گاندی

شماره تماس اتوبار و باربری گاندی :


22096824 – 22096794 – 88584613 – 09128915218


اتوبار و باربری گاندی

باربری گاندی | 09128915218 باربری معتبر و دارای مجوز باربری در تهران با هزینه باربری ارزان در تهران و ارائه ی تمامی خدمات بسته بندی و اسباب کشی در خدمت هموطنان عزیز می باشد. ما در باربری گاندی با جذب نیروی مجرب و کاربلد سعی میکنیم خدمات با کیفیت به مشتریان عزیز باربری گاندی ارائه دهیم و در این راه تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

شماره تماس باربری در گاندی شعبه باربری گاندی : 09128915218

اتوبار و باربری گاندی

تجهیزات بسته بندی در باربری گاندی

باربری گاندی زیر شعبه باربری کاج در راستای رفاه مشتریان باربری گاندی تجهیزات و لوازم بسته بندی را در تعداد نامحدود و با کیفیت بالا تولید کرده و با توجه به درخواست ثبت شده در باربری گاندی در اختیار مشتریان باربری گاندی و سایر مناطق تهران و شهرستان قرار خواهد گرفت.

تجهیزات بسته بندی در حمل بار در محدوده گاندی به طور کامل و رایگان است:

1- کیسه های حباب دار: در اندازه های مختلف جهت بسته بندی لباس و..

2- کارتن های دو رویه و جند رویه: جهت محافظت وسایل قابل آسیب و گران قیمت.

3- نوار چسب در اندازه های مختلف: برای بستن و محکم کردن بسته بندی ها.

4- کیسه های پلاستیکی زیپ دار: جهت بسته بندی پتو و ملحفه و رخت خواب و..

5- انواع فیبرها و یونولیت در اندازه و شکل های متفاوت برای بسته بندی وسایل دیجیتال و حساس.

6- کارتن های معمولی: در سایزهای کوچکتر و بزرگتر از کارتن های موز

شماره تماس باربری گاندی باربری مناسب و مقرون به صرفه در گاندی:

22096794 * 22096824 * 09128915218


چه کسانی می توانند از خدمات باربری گاندی بهره مند شوند؟

  • تمامی افرادی که ساکن تهران هستند اگر قصد اسباب کشی ونقل مکان دارید می توانید با باربری گاندی تماس بگیرید.
  • اگر که راننده هستید و قصد دارید در شرکت باربری گاندی و باربری تهران ویلا فعالیت کنید می توانید با مدیریت باربری گاندی تماس گرفته و درخواست خود را برای همکاری با باربری گاندی اعلام نمایید.
  • اگر صاحب بار و محصولات تولیدی هستید و قصد دارید بار خود را در سطح تهران و یا شهرستان جا به جا نمایید می توانید با باربری گاندی تماس بگیرید. باربری جردن

حمل بار درون شهری و بین شهری در باربری گاندیباربری در گاندی با هزینه باربری ارزان و مناسب

اتوبار و باربری گاندی

مشاوره رایگان باربری در باربری گاندی | 09128915218

باربری گاندی با نیروی متخصص باربری تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان عزیز باربری گاندی بکار خواهد برد. در همین راستا علاوه بر خدمات و سرویس دهی باربری آمادگی خود را برای مشاوره رایگان با کارشناسان خبره باربری گاندی اعلام کرده است. باربری گاندی بهترین باربری در تهران

بنابر پیشنهاد مدیریت با سابقه ی باربری گاندی امکان مشاوره حضوری هم برای مشتریان باربری گاندی فراهم شده است. باربری گاندی در تهران و سایر محله های تهران بزرگ کلاس های مشاوره حضوری باربری را برگزار خواهد کرد. جهت اطلاع از زمان دقیق برگزاری کلاس ها و یا رزرو ماشین برای باربری و حمل و نقل با باربری گاندی تماس بگیرید.

شماره تماس باربری در گاندی شعبه باربری گاندی : 22096824 – 22096794 – 09128915218

اتوبار و باربری گاندی

تعرفه پایین در حمل بار در منطقه گاندی

باربری گاندی با بیش از چند سال سابقه در حوزه حمل بار و اسباب کشی به کسانی که برای اولین بار قصد استفاده از خدمات باربیر را دارند توصیه میکند در انتخاب شرکت باربری بیشتر دقت کنند. بعضی دفاتر باربری در تهران مشغول فعالیت هستند که با فریب هموطنان و دادن تعرفه باربری ارزان در ابتدای باربری جلب مشتری کرده و در پایان کار هزینه باربری بیشتری را از مشتریان می گیرند و موجب نارضایتی هموطنان عزیز شده است. اما با انتخاب درست و هوشمندانه باربری گاندی زیر شعبه باربری کاج چنین مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد. باربری گاندی این اطمینان را به شما خواهد داد که نرخ باربری که در ابتدا ارائه می دهد نرخ باربری تصویب شده در اتحادیه باربری است و هیچ گونه هزینه باربری اضافه از شما گرفته نخواهد شد.

شرکت حمل بار گاندی برای کاهش هزینه های پرداخت شده توسط شما تعدادی از خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می دهد و همچنین مقدار تعرفه تصویب شده ی اتحادیه را کاهش می دهد، به عنوان مثال افرادی که فاصله ی زمانی استفاده از خدمات ما برای آن ها کمتر است، نصف هزینه را پرداخت خواهند کرد، این یک امتیاز مثبت محسوب می شود.

حمل بار به شهرستان در باربری گاندی | 09128915218

حمل بار به شهرستان به سادگی حمل و نقل بار درون شهری نیست و مشکلات خاص خود را دارد. باربری گاندی و باربری علم و صنعت تمامی جوانب و مشکلات را بررسی کرده و با انها آشنایی کامل دارد در نتیجه بهتر می تواند خدمات خود را در حمل بار برون شهری به مشتریان عزیز ارائه دهد.

شرکت حمل بار در گاندی برای حمل بار به شهرستان از ماشین های حمل بار بسیار ایمن با کف موکت کاری شده و سقف پوشیده استفاده می کند و چند روز قبل از شروع به کار تمام آن ها توسط کارشناسان فنی ما تست و چک می شود که بدون نقص برای حمل بار به شهرستان فرستاده شود.

وانت تلفنی گاندی از رانندگان خبره و ماهری برخوردار است که با تمامی نکات ایمنی و مسایل موجود در زمان حمل بار به مسافت های طولانی آشنایی دارند و شما با خیال راحت می توانید کار اسباب کشی خود را به آن ها بسپارید، صبح زود و در زمان خلوت بودن جاده ها حرکت کرده و بارتان را با ایمنی تمام و در اسرع وقت به مقصد می رسانند، کافی است به ما اعتماد کنید تجربه چندین ساله ی ما در این مساله باعث شده است مشتریان همیشگی در شهرستان داشته باشیم.

اتوبار و باربری گاندی

بسته بندی وسایل در حمل بار برون شهری با باربری گاندی

مسافت های طولانی در حمل بار به شهرستان نیازمند بسته بندی متفاوتی است. زیرا در مسافت های طولانی، هر گونه سهل انگاری در روند بسته بندی وسایل می تواند منجر به آسیب و خسارات احتمالی شود. باربری گاندی با توجه به تعهدی که به مشتریان دارد تلاش می کند تا بهترین و ایمن ترین بسته بندی را برای حمل و نقل داشته باشد. باربری گاندی و باربری ستارخان از جعبه ها و کارتن های مستحکم و چند لایه استفاده خواهد کرد و به خوبی چینش وسایل را متناسب با حجم هر کارتن انجام خواهد داد.

شماره تماس باربری در گاندی شعبه باربری گاندی : 22096824 – 021

اجاره انبار موقت در تهران

هر کجای تهران که هستید در صورت نیاز به اجاره انبار موقت می توانید با باربری کاج شعبه باربری گاندی تماس بگیرید. اینکه نیاز به انبار کوچک یا بزرگ داشته باشید را می توانید با کارشناسان باربری کاج در میان بگذارید تا انها با تخصص و تجربه ای که دارند راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند. کسانی که به هر دلیلی نیاز به اجاره انبار موقت دارندمی توانند از کانکس های باربری کاج و یا انبار های بزرگ و سرپوشیده این شرکت استفاده نمایند.

کارشناسان حمل بار در گاندی با ارزیابی و کارشناسی کردن فعالیت شما، انبارهای رایگانی را در اختیار مشتریان قرار می دهدگ در واقع این کار به صورت کوتاه مدت و برای افراد خاصی انجام می شود، گاهی فردی در طول انتقال بار از طریق رانندگان این شرکت و مشکلات فنی ایجاد شده مجبور به توقف می شود و یا بر اثر بد شدن شرایط جویی، در این هنگام برای این افراد هزینه ی کرایه انبار کاملا رایگان می باشد تا دغدغه و استرسی بر آن ها ایجاد نشود.

پرسنل مجرب و رانندگان ماهر و امانتدار

اعتماد به هر شرکت باربری چندان کار آسانی نیست و خیلی راحت نمی توان اسباب اثاثیه خود را به آنها سپرد. احتمال سرقت وسایل و یا هر گونه آسیب و خسارت حین جا به جایی وجود دارد و یا اینکه ممکن است بارها و وسایل دیر به مقصد برسد. اما با باربری کاج شعبه گاندی اصلا جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا رانندگان ما به تمامی مسیرها آشنا هستند و به حدی قابل اعتماد اند که می توانید با خیالی آسوده وسایل را به آنها بسپارید. استخدام راننده و پرسنل حمل بار در باربری کاج منطقه گاندی کار هر کسی نیست و باید پس از گذراندن اموزش های لازم و عبور از فیلتر این باربری به استخدام شرکت باربری کاج در آیند.

حمل بار بین شهری دردسرهای خاص خود را دارد اما رانندگان ما با اصول اولیه تعمیرات ماشین آشنا هستند و در صورت بروز حوادث احتمالی در جاده می توانند از پس کار خود برآیند. داشتن گواهینامه و تخصص در اصول مکانیکی در باربری کاج لازم و ضروری است.

باربری گاندی

بسته بندی وسایل آشپزخانه برای فراهم کردن تدارکات اسباب کشی

مرحله اول – فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز بسته بندی از قبیل:

  • کارتن بسته بندی : برای بسته بندی لوازم آشپزخانه نیاز به کارتن های محکم و چند لایه دارید تا وسایل را با دقت در آنها بچینید. در صورت نیاز به کارتن با باربری کاج (88584613 – 021) تماس بگیرید.
  • ماژیک : نوشتن محتوی کارتن ها روی آنها در چیدمان وسایل به شما کمک خواهد کرد.
  • روزنامه باطله و کاغذ : به منظور دورپیچی وسایل شکستنی
  • نایلون حبابدار (بابل رپ) : برای سالم ماندن وسایلی از قبیل مبلمان و وسایل چوبی به شما کمک می کند.

مرحله دوم – آماده سازی وسایل با ارزش و بزرگ آشپزخانه برای حمل و جا به جایی

در این مرحله لازم است یخچال و سایر وسایل بزرگ آشپزخانه برای بسته بندی آماده شوند. مثلا محتویات یخچال باید در کارتن های مخصوص نگه داری مواد غذایی باربری کاج قرار گیرید تا فاسد نشوند. سپس با کارتن مخصوص یخچال را بسته بندی کنید. همچنین ماشین لباسشویی باید آب آن را خالی کرده و با دستمال خشک نمایید. سیم های آن اگر قابل جدا شدن است را جدا کنید در غیر این صورت با چسب محکم ببندید.

مرحله سوم – بسته بندی وسایل

این مرحله نیاز به دانش تخصصی دارد پس بهتر است با شرکت باربری کاج تماس گرفته و استرس این مرحله را از خود دور کنید. و کار را به تیم باربری ما بسپارید. اعتماد شما باعث افتخار ماست. ما به بهترین شکل ممکن بسته بندی را برای شما انجام خواهیم داد.

ارسال بار به تمام نقاط ایران

انواع کارتن بسته بندی وسایل در باربری گاندی

قبلا دسترسی به تجهیزات بسته بندی کار اسانی نبود و برای پیدا کردن کارتن باید در به در به سراغ سوپر مارکت ها و مغازه ها می رفتیم. اما با پیشرفت روز به روز شرکت های باربری این امکان فراهم شده که در صورت سپردن امور اسباب کشی و حمل بار به دفاتر باربری، مسئولیت تهیه کارتن بسته بندی و سایر تجهیزات بر عهده خود شرکت باشد. شرکت باربری کاج هم یکی از همین بهترین های تهران است که با تولید انواع کارتن های بسته بندی چند لایه سعی دارد تا دسترسی مشتریان را راحتر کند و دیگر دغدغه ی تهیه کارتن نداشته باشند. در ادامه انواع کارتن بسته بندی موجود در باربری کاج را مشاهده خواهید کرد.

  • کارتن بسته بندی تک جداره

شرکت حمل بار کاج در سایزهای مختلف کارتن های بسته بندی تک جداره را تولید می کند. ساختار کارتن ها به این شکل است که دو ورقه مقوایی صاف در بالا و پایین و یک ورقه موج دار بین این دو قرار گرفته است. مقاومت این نوع از کارتن های بسته بندی تک جداره ما تضمین شده است.

  • کارتن بسته بندی دو جداره

کارتن های دو جداره همانند کاتن های تک جداره در سایزهای مختلف موجود است. ساختار این نوع از کارتن ها دو لایه مقوای موجدار است در وسط دو لایه مقوای صاف است. این نوع از کارتن ها مقاومت و استحکام بالاتری دارند و در حمل وسایل سنگین مناسب اند.

بسته بندی ایمن در حمل بار گاندی

خدمات رایگان بیمه معتبر اسباب کشی

وانت تلفنی گاندی برای آرامش خاطر مشتریان خود کل بار آن ها را بیمه می کند و برای این کار همان ابتدای قرارداد آن را مطرح کرده و به مشتری اطلاع می دهد، در ضمن پولی بابت بیمه از مشتری دریافت نمی شود و یک امتیاز مهم برای این شرکت محسوب می شود، از نگرانی های مهم در زمان اثاث کشی از بین رفتن بار یا وسیله ی از آن می باشد، ما نگرانی شما را از بین می بریم و هر گونه حادثه و رخدادی را پوشش داده و هزینه ی آن را به شما پرداخت خواهیم کرد، حتی اگر صاحب بار متقبل پرداخت پولی شود باز هم هزینه را به او بر می گردانیم.

بیمه نامه رایگان و اسباب کشی سریع و ارزان در حمل بار گاندی

بسته بندی دقیق وسایل شکستنی در آشپزخانه

حمل بار در گاندی دارای کارگرانی است که برای بسته بندی وسایل شکستنی مانند لیوان و.. از راه کارهای زیر استفاده می کنند:

  • ظروف و بشقاب های شکستنی را ابتدا با روزنامه کاملا دور پیچ می کنند.
  • سپس آن ها را در نایلون حباب دار قرار داده و محکم با چسب می پسبانند.
  • در هنگام قرار دادن در کارتن تمام فضای خالی کارتن ها را با پارچه و روزنامه پوشانده و از برخورد با دیواره ی کارتن جلوگیری می کنند.
  • از کارتن های کوچک هم اندازه ی بشقاب ها استفاده می کنند.
  • داخل لیوان ها، از لیوان های یک بار مصرف استفاده کرده و سپس با فوم ضربه گیر آن ها را کاملا می پوشانند.

باربری در محدوده گاندی پیشنهاد می کند، جهت اطلاع از عملکرد کارگران ماهر خود بر روی لینک زیر کلیک کنید:

کارگران حرفه ای باربری کاج