بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل را با خیالی آسوده و به دور از نگرانی به شرکت حمل بار ارزان در تهران و زیر شعبه های آن در تهران مانند باربری گاندی بسپارید. به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین مراحل اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه و وسایل برای اسباب کشی است. باربری کاج و شعب مختلف آن مانند باربری دربند به مرحله بسته بندی اثاثیه منزل در تهران اهمیت زیادی می دهد و از کارگران ماهر و خبره جهت انجام این مرحله از اثاث کشی کمک می گیرد.. این شرکت با استفاده از بروزترین شیوه‌های بسته بندی و مجهزترین وسایل، تک تک اثاثیه و لوازم منزلتان را با ایمنی کامل بسته بندی می کنند.

22096824 – 22096794 – 88584613 – 09128915218

بسته بندی اسباب کشی

  • فهرست محتوا:
  • اهمیت بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی چیست؟
  • بهترین شرکت بسته بندی لوازم منزل.
  • بسته بندی وسایل سنگین وزن.
  • بسته بندی وسایل شکستنی چگونه انجام می شود؟
  • انواع لوازم بسته بندی اسباب کشی.
  • هزینه بسته بندی اسباب کشی با تخفیف ۳۵ درصد.
  • قیمت کارتن بسته بندی اثاثیه منزل چقدر است؟
  • نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی چگونه است؟
  • بسته بندی لوازم صوتی و تصویری.
  • کارگران بسته بندی اثاثیه منزل ماهر و خبره.
  • بسته بندی لباس در اسباب کشی.
  • بسته بندی یخچال ساید بای ساید.
  • بسته بندی کردن وسایل منزل با کارتن‌های چند لایه.
  • خرید فوم بسته بندی و اسباب کشی.

 

شماره رزرو خدمات بسته بندی اثاثیه منزل

جهت سفارش تجهیزات بسته بندی اثاثیه منزل و رزرو خدمات اتوبار تهران مانند اجاره انبار در شمال تهران، با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. با توجه به تجارب چندین ساله‌ی که در حوزه‌ی اسباب کشی داریم به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می کنیم به تجهیزات و لوازمی که برای بسته بندی کردن اثاثیه منزلتان استفاده می‌کنید، اهمیت دهید. هر گونه بی توجهی و استفاده کردن از کارتن‌های نامرغوب و به کار بردن روش‌های نامناسب بسته بندی، باعث می‌شود خسارت‌هایی را برای شما مشتریان عزیز به بار آورد. کارگران این شرکت حمل بار با استفاده از بهترین تجهیزات، لوازم و اثاثیه منزلتان را بسته بندی می‌کنند. بنابراین هیچگاه نسبت به این مرحله‌ از اسباب کشی بی اهمیت نباشید و بهتر است آن را به افراد کار آزموده و خبره بسپارید.

اهمیت بسته بندی اثاثیه منزل در اسباب کشی چیست؟

بسته بندی اثاثیه منزل یکی از مهم ترین و در واقع اصلی ترین مراحل اسباب کشی محسوب می شود. باربری کاج تمام و شعب مختلف آن مثل باربری آفریقا تلاش خود را می کنند تا بتواند با ایمنی کامل کار بسته بندی را انجام دهند. اگر دقت کرده باشید به هنگام خرید هر وسیله ای اول بسته بندی آن را خواهید دید. چون فقط یک وسیله را حمل و جا به جا خواهید کرد به طبع مشکلی در حمل و نقل آن پیش نخواهد آمد. ولی وقتی قصد جا به جایی وسایل در حجم بالا را دارید احتمال آسیب و خسارت چندین برابر خواهد شد. در صورت عدم بسته بندی و یا بسته بندی غیر اصولی با خسارات جبران ناپذیر مواجه خواهید شد.

بسته بندی اسباب کشی

 

 

 

بهترین شرکت بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی اثاثیه منزل کار بسیار حساس و سختی محسوب می شود که باید انجام آن را به افراد خبره بسپارید. برای انتخاب یک شرکت حمل بار مناسب جهت انجام حرفه ی بسته بندی وسایل منزل بهتر است به یک سری نکات مهم توجه نمایید. باربری کاج از خبره ترین و با تجربه ترین کارگران جهت انجام این کار کمک می گیرد. در زیر به نکاتی اشاره کرده ایم که به نوعی نشان دهنده ی کیفیت بالای این شرکت حمل بار جهت انتخاب می باشد. هر چند شما مشتریان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید. شرکت حمل بار کاج را به دلایل زیر جهت انجام بسته بندی لوازم و وسایل منزل، شرکت ها و ارگان ها انتخاب نمایید:

  • تضمین بسته بندی لوازم با ارائه ی بیمه نامه رایگان.
  • مدیریت و برنامه ریزی همه جانبه توسط افراد خبره و ماهر.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در اسرع وقت.
  • در نظر گرفتن قیمت های مصوب تعاونی حمل بار.
  • استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات بسته بندی.

 

 

بسته بندی وسایل سنگین وزن

بسته بندی وسایل در اسباب کشی را در شرکت حمل بار کاج شامل چندین مرحله است که همه ی این موارد را با ایمنی کامل انجام می دهد. کارگران این شرکت حمل بار بسته بندی وسایل سنگین وزن مانند یخچال و بوفه و ماشین لباسشویی را با کارتن های سایز بزرگ انجام می دهند. اطراف وسایل را با فوم های ضربه گیر دورپیچ کرده و از خسارت و صدمات وارده احتمالی به این وسایل جلوگیری می کنند. درب کارتن ها را با چسب ده سانتی محکم می بندند و از باز شدن آن ها در طول اسباب کشی جلوگیری می کنند.

ما بسته بندی اثاثیه منزل از سبک تا سنگین را انجام می دهیم، شاید با خود فکر کنید این کار چه اهمیتی دارد. فرض کنید می خواهید یخچال منزل خود را از محلی به محل دیگر جا به جا نمایید، به نظر شما چه ریسک هایی در این کار وجود دارد. به دلیل افزایش روز افزون قیمت وسایل برقی خانه ها، بهتر است در زمان جا به جا کردن آن ها احتیاط بیشتری به خرج دهیم. به همین دلیل ما چندین لایه از فوم ها و نایلون های حباب دار و ضد ضربه را جهت ایمنی کار استفاده می کنیم. در نهایت با چسب این ضد ضربه ها را به اطراف وسیله محکم می کنیم، وجود این چند لایه مقدار صدمات ناشی از برخورد وسیله به در و دیوار را کاهش می دهد.

 

 

 

بسته بندی اسباب کشی

 

 

بسته بندی وسایل شکستنی چگونه انجام می شود؟

باربری کاج اولویت را به بسته بندی وسایل شکستنی می دهد چرا که هر گونه آسیب و صدمه به این اقلام خسارت زیادی را برای شما مشتریان گرامی به دنبال خواهد داشت. اگر خودتان قصد انجام این کار را دارید به شما پیشنهاد می کنیم از کارتن های چند لایه استفاده نمایید. لایه های تعبیه شده باعث می شود تا ضربات وارده بر وسایل داخل کارتن ها گرفته شده و از صدمه دیدن و خسارت به آن ها جلوگیری خواهد شد.

بسته بندی وسایل اسباب کشی نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد، بخصوص اگر وسیله شکستنی و یا قیمتی باشد. گاها ما و شعبه باربری شهرک غرب وسایل آنتیک و حساس قیمتی را در اسباب کشی بدون هیچ گونه صدمه ی انتقال می دهیم. در واقع کارگران ما از روش های اصولی و ایمن جهت بسته بندی این وسایل استفاده می کنند. به عنوان مثال قبل از هر کار اطراف این وسایل را با روزنامه و کاغذ باطله چندین بار دور پیچ می کنند. سپس در مرحله ی بعد از کارتن های مجهز به نایلون حباب دار استفاده خواهند کرد. بهتر است از کارتن های هم سایز با خود وسیله استفاده شود و اگر فضای خالی بین کارتن و وسایل ایجاد نشود، سطح ایمنی کار بالاتر خواهد بود.

 

 

 

انواع لوازم بسته بندی اسباب کشی

بسته بندی اثاثیه منزل هم کاری سخت و هم زمان بر است و در بیشتر اوقات خسته کننده می باشد. فرض کنید در یک زمان کوتاه مجبور به بسته بندی کردن ک تک وسایل ریز و درشت خانه باشی، قطعا خسته و کلافه خواهید شد. ما این کار را برای شما به صورت گروهی انجام داده و در یک زمان سریع تر و به صورت اصولی تر آن را به پایان خواهیم رساند. بهتر است از کارتن های درجه یک و با کیفیت استفاده شود تا در طول کار صدماتی به وسایل داخل بار ایجاد نشود. کارتن های نازک در طول جا به جا کردن آن ها، امکان دارد باز و یا خراب شوند و در نتیجه باعث می شوند کیفیت و ایمنی کار را کاهش دهد.

همانطور که در بالا عرض کردیم باربری کاج و شعبه های مختلف آن، مانند باربری عباس آباد به چگونگی انجام بسته بندی وسایل منزل اهمیت زیادی می دهند. به گونه ی که سعی می کند این کار را با بهترین تجهیزات انجام دهد تا مقدار خسارت ها و آسیب ها را به صفر برساند. کارگران ما از تجهیزات زیر جهت انجام مرحله بسته بندی استفاده می کنند:

  • نایلون حبابدار ضربه گیر یا بابل رپ.
  • انواع کارتن اسباب کشی در سایزهای مختلف.
  • سلفون در متراژ مختلف.
  • کارتن رگالدار برای لباس های گران قیمت.
  • ساک بسته بندی مخصوص نگهداری رختخواب.
  • قیچی و چسب 5 سانتی و تمامی لوازم ضروری.

هزینه بسته بندی اسباب کشی با تخفیف ۳۵ درصد

تعیین نرخ بسته بندی اثاثیه مانند قیمت سایر مراحل اسباب کشی، مساله ی بسیار مهمی محسوب می شود. مشتریان ما معمولا در مورد مقدار هزینه تک تک مراحل سوالاتی بی شماری می پرسند، برهی کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اینجا را کلیک نمایید. ما این حق را به شما مشتریان گرامی می دهیم که به طور دقیق از میزان نرخ مراحل مطلع شوید. گاهی اوقات یک سری از شرکت های حمل بار هزینه های بسیار هنگفتی را برای انجام بسته بندی و دیگر مراحل اثاث کشی تعیین می کنند. بنابراین بهتر است در ابتدا از جزئیات این قیمت ها مطلع شوید و سپس تصمیم گیری نمایید.

باربری کاج و تمامی شعب آن مانند باربری انقلاب برای تعیین هزینه بسته بندی اثاثیه منزل معیارهای مختلفی را در نظر می گیرد. کارگران ماهر این شرکت حمل بار کار تهیه و آماده کردن تجهیزات بسته بندی را انجام می دهند. در سریع ترین زمان ممکن با نازلترین قیمت کارتان را به پایان می رسانند و هزینه ی اضافی و غیر قانونی از شما دریافت نمی کنند. بهتر است برای اطلاع کامل از چگونگی برآورد نرخ بسته بندی با شماره تلفن های سایت کاج تماس حاصل نمایید.

قیمت کارتن بسته بندی اثاثیه منزل چقدر است؟

بسته بندی برای وسایل در اثاث کشی در اتوبار کاج با قیمت های مناسب و منصفانه انجام می شود. بسته به اینکه از چه کارتن ها و تجهیزاتی استفاده شود مقدار هزینه های برآورد شده در این شرکت متفاوت است. اگر خواستار استفاده از کارتن های چندلایه هستید قطعا قیمت آنها از کارتن های ساده بیشتر خواهد بود. شرکت حمل بار کاج تا به امروز قیمت های زیر را برای کارتن های بسته بندی در نظر می گیرد:

  • کارتن سایز بزرگ: ۲۰ هزار تومان.
  • انواع کارتن های چند لایه: ۱۵ هزار تومان.
  • کارتن های تک رویه: ۱۰ هزار تومان.
  • فوم های ضربه گیر: به ازای هر متر ۵۰۰۰ تومان.

 

نحوه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی چگونه است؟

ما از روش های مختلفی برای انجام بسته بندی اثاثیه منزل استفاده می کنیم و برای هر وسیله روش مخصوصی را به کار خواهیم گرفت. کارگران اسباب کشی در این شرکت حمل بار با استفاده از روش های درست و مناسب بسته بندی وسایل منزل، ادارات و شرکت ها را انجام می دهند. به عنوان مثال کارگران ما وسایل سنگین را از لوازم سبک به طور جداگانه بسته بندی می کنند. برای هر وسیله از کارتن های هم سایز آن استفاده می کنند و فضای خالی داخل کارتن ها را با استفاده از پارچه و روزنامه پر می کنند.

نحوه بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل به گونه ی است که نمی توان به طور دقیق توضیحی در مورد آن داد. هر وسیله ویژگی های مخصوص به خود را دارد و همچنین نیازمند تجهیزات متناسب و مناسبی می باشد. به عنوان مثال بسته بندی یک گلدان کوچک با بسته بندی کردن یک وسیله سنگین وزن مانند ماشین لبلاسشویی یا مبلمان کاملا متفاوت است. ما با داشتن تجارب درخشان چندین سال و با بهره مندی از کارگران ماهر و خبره آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستیم. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست و با خیالی آسوده می توانید به پرسنل ما اعتماد و نتایج خوبی را کسب نمایید.

 

 

بسته بندی وسایل منزل با نایلون حباب دار

باربری کاج برای انجام هر چه بهتر اسباب کشی به مرحله ی بسته بندی اثاثیه منزل اهمیت زیادی می دهد. کارگران ما برای جلوگیری از صدمه و خسارت به وسایل و لوازم منزل از نایلون حباب دار استفاده می کنند. نایلون های حباب دار بهترین نوع ضربه گیر محسوب می شوند، چرا که به دلیل وجود هوا در حباب های آن به راحتی از برخورد وسایل با هم جلوگیری می کند. هوای داخل این حباب ها باعث ایجاد فاصله شده و در صورتی که وسیله ی با جسمی دیگر یا با دیوار برخورد کند مانع از صدمه دیدن اثاثیه می شود. کارگران ما حتی برای بسته بندی صندلی و میز و نهارخوری از نایلون ها و ضربه گیرهای محکم استفاده می کنند. در واقع هدف این مجموعه حفظ سلامت و ایمنی اسباب کشی و مراحل مختلف آن می باشد. به همین خاطر سعی می کند از بهترین راهکارها و امکانات برای رسیدن به این هدف استفاده کند. ما این پلاستیک های حباب دار را در حجم ۵۰ تا ۹۰ متری در اختیار کارگرانمان قرار می دهیم تا با خیالی آسوده و بدون محدودیت از آن ها استفاده نمایند. هزینه ی این تجهیزات را به صورت جداگانه حساب نمی کنیم و همراه با سایر هزینه ها در مرحله ی بسته بندی حساب می شود.

 

بسته بندی لوازم صوتی و تصویری

امروزه در هر خانه ی لوازم صوتی و تصویری از جمله تلویزیون و کامپیوتر وجود دارد و حمل و جابجایی این وسایل در زمان اسباب کشی کار آسانی نیست. بسته بندی این وسایل باید با حساسیت و تمرکز بالایی انجام شود وگرنه هر گونه صدمه ی کوچکی، احتمال دارد تبعات جبران ناپذیری را به بار آورد. کارگران شرکت اتوبار کاج مانند باربری کوی فراز با آموزش هایی که دیده اند با ایمنی کامل و به دقت لوازم برقی و دیجیتال منزلتان را بسته بندی می‌کنند. در زیر به طور خلاصه به چگونگی انجام این کار توسط این کارگران اشاره کرده‌ایم:

  • بسته بندی تمامی سیم‌ها و فیش‌های اطراف وسیله‌ی برقی به طور جداگانه.
  • قرار دادن فیبر و محافظ در اطراف صفحات دیجیتالی این وسایل.
  • دور پیچ کردن لوازم با نایلون حباب دار.
  • قرار دادن تلویزیون و سایر وسایل صوتی، تصویری در کارتن‌های هم سایز خود وسیله.
  • چسب و محکم کردن درب کارتن‌ها با چسب‌های ۵ و ۱۰ سانتی.
  • چیدمان درست و ایمن این وسایل در ماشین حمل بار و قرار دادن پتو بین کارتن‌ها.

 

کارگران بسته بندی اثاثیه منزل ماهر و خبره

ما جهت انجام بسته بندی اثاثیه منزل از کارگران ماهری کمک می گیریم که این افراد در دو گروه خانم و آقا فعالیت می کنند. این افراد تمام آموزش های لازم در زمینه بسته بندی و دیگر مراحل اسباب کشی را کسب کرده اند. کافی است تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما با توجه به حجم بار شما مشتریان گرامی تعداد کارگران مشخصی را به محل اعزام می کنند. نگران نباشید چرا که کارگر حمل اثاثیه در اتوبار کاج دارای تجربه، مهارت و تعهد لازم در این زمینه می باشند. لطف کنید چند دقیقه ی از زمان خود را به دیدن ویدیوی زیر معطوف نمایید تا از نزدیک شاهد عملکرد این کارگران باشید.

بسته بندی لباس در اسباب کشی 

زمانی که از بسته بندی در اسباب کشی سخن به میان می آید، معمولا ذهن ها معطوف به آشپزخانه و وسایل سنگین وزن می شود. در حالیکه شاید بتوان گفت بسته بندی وسایلی مانند لباس، ملحفه و رختخواب بسیار سختتر از بقیه وسایل می باشد. ما برای جا به جایی و بسته بندی هر چه ایمن تر لباس ها بخصوص لباس های مجلسی از راه کارهای جالبی استفاده می کنیم. هدف ما از طراحی این راهکارها جلوگیری کردن از خراب و چروک شدن لباس های شما در طول اثاث کشی است.

بسته بندی اثاثیه منزل یکی از کارهایی که در زمان اثاث کشی بسیار وقت گیر است. این کار نیاز به تبحر و تجهیزات مناسب دارد، بخصوص اگر در موردبسته بندی لباس ها باشد. شرکت حمل بار کاج و شعبه باربری فرمانیه جهت انجام این کار از انواع کارتن ها و کیسه های مخصوص استفاده می کنند. کارتن هایی که به کار می گیریم دارای رگال هستند و به راحتی قابل استفاده هستند. گنجایش و ظرفیت این کارتن ها ۱۸ دست لباس مجلسی است که بدون از دست رفتن اتو و خراب شدن آن ها، در اسباب کشی جا به جا می شوند. ساک ها و کیسه های زیپ دار از دیگر مواردی هستند که کار جا به جا کردن لباس ها را برای ما آسان خواهند کرد. 

 

 

بسته بندی یخچال ساید بای ساید

بسته بندی کردن وسایل و لوازم سنگین وزن و حساس منزل مانند یخچال کار آسانی نیست. چرا که هر گونه صدمه و آسیب به این گونه وسایل سبب می شود تا خسارتهای زیادی به صاحب خانه وارد شود. کارگران ما اموزش های لازم را در این زمینه دریافت کرده اند و با استفاده از تخصص و مهارت بالا به درستی این کار را انجام می دهند. برای بسته بندی کردن یخچال ساید بای ساید قبل از هر کاری وسایل داخل فریزر و یخچال را خالی نمایید. می توانید از یخچال های مسافرتی، فیبر و فلاسک های پر از یخ جهت حفظ مواد غذایی فاسد شدنی تا پایان اسباب کشی استفاده نمایید. یخچال را از برق بکشید و تا آب شدن کامل ان صبر کنید سپس با یک دستمال تمییز همه ی آب های جمع شده را خشک نمایید. برای حمل و جا به جا کردن راحتتر این وسیله بهتر است که کشوهای فریزر را خارج نمایید و به طور جداگانه بسته بندی کنید. کارگران ما ابتدا از نایلون حباب دار و فوم های ضربه گیر برای محافظت از دیواره ی یخچال در حین جا به جایی استفاده می کنند. سپس با استفاده از کارتن های ۵ و ۷ لایه ی سبک یخچال را بسته بندی و با به کار بردن چسب و نوارهای مخصوص اطراف یخچال را به طور کامل حفاظ می کنند.

 

 

بسته بندی مبلمان و نهارخوری

از وسایلی که در زمان اسباب کشی باید با دقت بسته بندی آن را انجام داد، مبلمان و میز نهارخوری است. بهترین وسیله برای بسته بندی کردن مناسب مبلمان نایلون حباب دار است که از صدمه دیدن پایه ها و بدنه مبلمان جلوگیری می کند. کارگران ما برای جلوگیری کردن از آسیب و خسارت به این وسیله در حین جا به جایی، به طور کامل با نایلون حباب دار و سایر ضربه گیرها مانند استرچ رپ و بابل رپ اطراف مبلها را دور پیچ می کنند. با این کار در زمان جا به جایی و حمل آن ها دیگر ضربه ی به آن ها وارد نخواهد شد و به سلامت تک تک وسایل و اثاثیه منزلتان را به مقصد خواهند رساند. میز نهارخوری از دیگر اثاثیه می باشد که کارگران ما با استفاده از کارتن های چند لایه و فوم های ضربه گیر بسته بندی می کنند.

 

 

بسته بندی کردن وسایل منزل با کارتن های چند لایه

همانطور که مستحضرید بسته بندی کردن وسایل و لوازم منزل کار سختی است و نیاز به مهارت و تبحر خاصی دارد. همچنین به همان اندازه تجهیزات استفاده شده جهت بسته بندی کردن لوازم از اهمیت بالایی برخوردار است. این شرکت حمل بار در تهران از تجهیزات و لوازم پیشرفته جهت انجام این کار استفاده می‌کند. کارتن‌های چند لایه یکی از انواع این تجهیزات است که برای بسته بندی کردن یک سری لوازم خاص مانند مایکروفر یا تلویزیون و مانیتور استفاده می‌شود. این شرکت حمل بار انواع سه، پنج و هفت لایه‌ی این کارتن‌ها را به شما مشتریان عزیز ارایه می‌دهد. کافی است با کارشناسان ما صحبت نمایید و برای رزرو این تجهیزات جهت بسته بندی کردن لوازم منزلتان اقدام نمایید.

چسب بسته بندی اثاثیه منزل

شاید اسباب کشی در ابتدا باعث شور و شوق زیادی در آدم شود، اما اگر مهارت کافی در چگونگی انجام آن نداشته باشیم، قطعا باعث خستگی و سردرگمی می‌شود. بسته بندی کردن لوازم منزل جالب ترین و صد البته پر ریسک ترین قسمت اثاث کشی است. بعد از استفاده از کارتن مناسب، نوع چسب استفاده شده برای بسته بندی اثاثیه منزل مهم ترین قسمت این بخش است. شرکت حمل بار تهران مانند باربری بلوار کاوه از مرغوب ترین و با کیفیت ترین چسب ها برای این بخش استفاده می‌کند. چسب های پنج و ده سانتی از جمله انواع پر استفاده توسط پرسنل ماهر این شرکت حمل بار است.

 

 

بسته بندی اثاثیه منزل

خرید فوم بسته بندی و اسباب کشی

مدیریت محترم باربری تهران همواره در تلاش بوده است تا بهترین بسته بندی اثاثیه منزل و به تبع ایمن ترین اسباب کشی را برای شما مشتریان عزیز انجام دهد. مهم ترین ویژگی یک اسباب کشی حرفه‌ی و ایمن، حفظ ایمنی و سلامت تک تک لوازم بسته بندی شده می‌باشد. کارگران اسباب کشی در این شرکت حمل بار از فوم ها و نایلون های ضد ضربه‌ی با کیفیت و مناسب استفاده می‌کنند. این فوم ها تا حد زیادی از صدمه دیدن اثاثیه و لوازم داخل کارتن‌ها جلوگیری می‌کنند. جهت رزرو خرید لوازم بسته بندی اسباب کشی مانند فوم و نایلون‌های حباب دار می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.