اتوبار و باربری حصارک



باربری حصارک و باربری دولت از شعب فعال اتوبار تهران هستند که خدمات مربوط به اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را به طور کامل در تهران و شهرهای اطراف ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت مراحل مختلف اسباب کشی در این شرکت حمل بار، می توانید با شماره تماس‌های باربری محدوده حصارک تماس بگیرید و از جزئیات چگونگی انجام حمل و نقل شهری و بین شهری مطلع شوید. پرسنل و کارشناسان این شرکت حمل بار در تمام روزهای هفته پاسخگوی شما مشتریان گرامی هستند. باربری در حصارک تمام مراحل اسباب کشی را با تخفیف ۲۵ درصد انجام می دهد و این یک امتیاز مهم برای این شرکت حمل بار محسوب می شود.

  • فهرست مطالب:
  • شماره باربری حصارک.
  • بسته بندی وسایل برای اسباب کشی.
  • بهترین خدمات اسباب کشی در باربری حصارک.
  • حمل بار از خیابان حصارک به شهرستان.
  • تضمین اسباب کشی با بیمه نامه رایگان در شرکت حمل بار حصارک.
  • آدرس باربری حصارک.
  • انواع ماشین های حمل بار مسقف در باربری حصارک تهران.
  • نرخ کرایه وانت بار در حصارک.
  • کارگران اسباب کشی در باربری حصارک.
  • حمل ایمن وسایل و اثاثیه سنگین وزن منزل.
  • شرکت حمل بار مجوز دار در خیابان حصارک.

شماره باربری حصارک

باربری حصارک تهران تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا در بین مشتریان خود محبوب باشد. همچنین بتواند تمامی نیازهای شما مشتریان عزیز در زمینه اسباب کشی را رفع و رجوع کند. از این رو راه های ارتباطی بین خود و شما را افرایش داده است یکی از این راه ها از طریق شماره تلفن زیر است. کافی است با ما تماس بگیرید خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته می باشد. در هر زمان که تصمیم به اسباب کشی داشتید کافی است با شماره های سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید.

88584613 – 021


بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل در باربری حصارک و باربری اشرفی اصفهانی با استفاده از بهترین تجهیزات و امکانات انجام می شود. بسته بندی کردن لوازم منزل، شرکت ها و ادارات در زمان اسباب کشی کار بسیار ظریف و در عین حال سختی است. کارگران این شرکت حمل بار از بهترین و پیشرفته ترین روش‌ها برای بسته بندی لوازم منزلتان استفاده می‌کنند. یک سری از وسایل خانه قیمتی و شکستنی بوده و باید با استفاده از کارتن های محکم و چند لایه بسته بندی شوند. شرکت حمل بار حصارک از انواع کارتن‌های ۳، ۵ و ۷ لایه برای بسته بندی کردن اثاثیه و لوازم منزلتان استفاده می‌کنند. همچنین اطراف تمامی لوازم خانه از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، بوفه، میز نهارخوری و پایه‌ی صندلی ها را با استفاده از نایلون حباب دار دورپیچ می کنند.

بهترین خدمات اسباب کشی در باربری حصارک

چند نمونه از خدمات باربری حصارک را در لیست زیر جهت اطلاع شما مشتریان زیر آورده ایم. جهت انجام اسباب کشی آسان و بدون دردسر از خدمات این شرکت حمل بار استفاده نمایید. ما جا به جایی انواع وسایل اعم از مبلمان، بوفه و اثاثیه آشپزخانه را با به کار بردن بهترین امکانات و تجهیزات انجام می دهیم. هدف ما حفظ سلامت و ایمنی وسایل منزلتان و از طرفی کسب رضایت شما شهروندان گرامی در تهران و شهرستان ها است.

  • ارائه ی بیمه نامه رایگان.
  • تشکیل جلسات مشاوره.
  • حمل بار به شهرستان با تخفیف.
  • بسته بندی اثاثیه منزل با روش های اروپایی.
  • اجاره انبارهای موقت و دائمی.
  • استفاده از ماشین های حمل بار مسقف و چادر دار.
  • جا به جایی بار در تمام نقاط تهران و شهرستان ها با کمک رانندگان ماهر.

باربری حصارک

حمل بار از خیابان حصارک به شهرستان 

شرکت حمل بار حصارک علاوه بر تهران، شهرستان های اطراف این شهر را هم تحت پوشش قرار داده است. انتقال بار در مسیرهای طولانی کار آسانی نیست و نیاز به تجهیزات و امکانات حرفه ای و صرف وقت و تجربه ی کافی است. باربری محدوده حصارک از ماشین های مخصوص باری استفاده می کند که به دلیل مجهز بودن به میزان بالایی ایمنی بار و اسباب کشی تان را تامین می کند. رانندگان حرفه ای کار جا به جایی بار را انجام می دهند. هزینه ی ارسال بار از تهران به شهرستان ها در این شرکت بر مبنای بررسی موارد زیر تعیین می شود:

  • نوع ماشین حمل بار.
  • مقدار مسافت طی شده تا رسیدن به مقصد.
  • تعداد طبقات ساختمان ها.
  • وضعیت آب و هوایی جاده ها.

تضمین اسباب کشی با بیمه نامه رایگان در شرکت حمل بار حصارک

اتوبار حصارک مانند باربری شهرک غرب با این هدف که در هر حال و در هر شرایطی بارتان را سالم به مقصد برسانند از بیمه نامه استفاده کرده و تمامی اثاث و کالاهای داخل بار را به طور کامل بیمه می کنند. از زمان شروع اسباب کشی تا پایان آن اعتبار دارد و در این مدت هر گونه خسارتی از جمله خیس شدن بار، آتش سوزی و.. را کاملا پوشش داده و هزینه آن را پرداخت می کند، ما این کار را به صورت رایگان برای تمامی مشتریان خود انجام می دهیم و تنها موردی که برایمان اهمیت دارد این است که شما از نحوه ی عملکرد ما راضی باشد و اثاث کشی راحت و ایمنی را با ما تجربه کنید.

باربری حصارک

آدرس باربری حصارک

شرکت حصارک تهران در شمال غربی این شهر و در منطقه ۵ تقسیم بندی شهرداری قرار دارد. به دلیل افزایش ساخت و ساز در این منطقه و خوش آب و هوا بودن آن، مهاجرت و اسباب کشی به ابن محله روز به روز در حال افزایش است. به علت کم بودن امکانات رفاهی در این محدوده، برای رفع مشکلات خود، به مناطق همجوار وابسته است. به همین دلیل وجود یک شرکت حمل بار بیش از پیش در این منطقه احساس می شود. به همین دلیل شرکت حمل بار حصارک امکانات خود را در این محدوده و مناطق موجود در همسایگی آن مانند تجریش و پونک ارائه می دهد.

انواع ماشین های حمل بار مسقف در باربری حصارک تهران

باربری حصارک برای اینکه بتواند ایمنی کار را به مقدار بالایی حفظ نماید، از ماشین های مسقف و مجهز استفاده می کند. این ماشین ها دارای سایزهای مختلف سبک و سنگین و نیمه سنگین هستند و کاملا مجهز به سقف و کف پوشیده شده می باشد. در انبار این شرکت انواع ماشین های تریلی، خاور، وانت بار و خاور و حتی ماشین های یخچال دار وجود دارد. هدف ما انتقال و جا به جایی انواع بارها با تناژهای مختلف در تهران و شهرستان ها می باشد. کافی است با ما صحبت نمایید تا کارشناسان ما در مورد حجم و تناژ بار گزارشی مناسبی را تهیه و ماشین مناسب شما را انتخاب و رزرو نمایند.

نرخ کرایه وانت بار در حصارک

باربری حصارک برای تعیین کرایه ماشین های حمل بار یک سری موارد مشخصی را در نظر می گیرد. به عنوان مثال نوع ماشین حمل بار تعیین کننده ی قیمت نهایی کرایه می باشد. وانت تلفنی و نیسان بار نرخ اجاره ی کمتری نسبت به تریلی، خاور و ایسوزو دارند. بنابراین کاملا مشخص است که چه ماشینی دارای نرخ کرایه ی بیشتری است، البته می توانید با مشاورین ما در این زمینه صحبت نمایید و از نرخ کاملا به روز خدمات این شرکت آشنا شوید. 

  • نرخ کرایه وانت تلفنی: دو میلیون.
  • اجاره نیسان بار: یک میلیون و هفتصد هزار.
  • نرخ اجاره خاور: سه میلیون تومان.
  • اجاره تریلی: ۵ میلیون.

کارگران اسباب کشی در باربری حصارک

یکی از امتیازهای مهم در باربری حصارک و باربری فرمانیه بودن کارگران ماهری است که بدون تعلل و محدودیتی در دو شیفت آماده ی خدمت رسانی به شما هستند. برای رزرو کارگر حمل اثاثیه در این شرکت بهتر است با مشاورین ما صحبت نمایید. در ویدیوی زیر تا حدودی به شما نشان داده ایم که چگونه به شما در اسباب کشی کمک می کنند.

شرکت حمل بار مجوز دار در خیابان حصارک

مدیریت محترم باربری حصارک به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می‌کند، برای اسباب کشی به شرکت های حمل بار مجوزدار مراجعه فرمایید. چرا که این شرکت ها با تبعیت از قوانین اتحادیه حمل بار اقدام به انجام مراحل مختلف اسباب کشی می نمایند. شرکت حمل بار حصارک یکی از این شرکت های مجوزدار در خیابان حصارک می باشد که دارای فعالیت بیش از سه دهه در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل است. برای استفاده از خدمات اثاث کشی و بسته بندی لوازم منزل در این شرکت با شماره تلفن های مربوطه در این سایت تماس حاصل نمایید.

حمل ایمن وسایل و اثاثیه منزل 

کارگران باربری حصارک با استفاده از مهارت و تجاربی که در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی دارند، حمل و جابجایی اثاثیه منزلتان را با ایمنی کامل انجام می‌دهند. یکی از چالش‌های موجود در زمان اسباب کشی، حمل وسایل سنگین وزن و حجیم منزل مانند یخچال می‌باشد. به همین دلیل مدیریت محترم شرکت حمل بار حصارک با استفاده از ماشین‌آلات چرخ‌دار اقدام به جابجا کردن این وسایل بدون کوچکترین زدگی و آسیب می‌نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو خدمات مربوطه با کارشناسان ما در این شرکت حمل بار تماس بگیرید. همچنین برای حمل وسایل سنگین به ازای هر طبقه از ساختمان نرخ ۶۰ هزار تومان توسط این شرکت باربری نظر گرفته می‌شود، که نرخی قانونی و بر اساس مبالغ تعیین شده در تعاونی حمل بار می‌باشد.

معرفی باربری مجوز دار در حصارک تهران

گاهی اوقات شما مشتریان عزیز در زمان اسباب کشی، تمامی تمرکز خود را روی امکانات و تجهیزات و احتمالا قیمت ارایه‌ی این خدمات در شرکت های حمل بار می‌گذارید. اما با توجه به تجارب چندین ساله ی که در عرصه اثاث کشی و بسته بندی اثاثیه منزل داریم، باید بگوییم که این موارد به تنهایی کافی نیستند. مهم ترین عاملی که می‌تواند تا حد بالایی تضمین کننده‌ی یک اثاث کشی ایمن باشد، استفاده از خدمات شرکت های حمل بار مجوز دار است. بنابراین با اطمینان کامل تلفن را بردارید و با باربری حصارک تماس بگیرید.‌ چرا که این شرکت حمل بار بیش از سی سال است که با گرفتن مجوز قانونی از تعاونی حمل بار خدمات خود را ارایه می‌دهد.