باربری سازمان برنامه

اتوبار و باربری سازمان برنامه

باربری سازمان برنامه به همراه باربری هروی نتیجه ی اعتماد و رضایت شما مشتریان عزیز در باربری تهران هستند. هدف باربری کاج و شعب مختلف آن مانند باربری شهرآرا رضایت شماست که خدا را شاکریم توانسته ایم تا حدی موجبات رضایتتان را فراهم آوریم. تیم مجرب ما 24 ساعته و حتی در ایام تعطیل آماده ی خدمت رسانی است. مشاورین باربری محدوده سازمان برنامه منتظر تماس شما عزیزان با ما هستند تا به صورت تلفنی پاسخگوی سوالات شما عزیزان در حوزه اسباب کشی و ارائه ی تجهیزات بسته بندی باربری در سازمان برنامه باشند.

اتوبار و باربری سازمان برنامه
  • فهرست مطالب:
  • قیمت اثاث کشی در باربری سازمان برنامه.
  • بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در باربری سازمان برنامه.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی.
  • شرایط بیمه نامه اسباب کشی در باربری سازمان برنامه چگونه است؟
  • کارگران ماهر اسباب کشی.
  • شماره باربری سازمان برنامه.
  • وانت تلفنی سازمان برنامه.
  • قیمت کرایه وانت بار چقدر است؟
  • حمل اثاثیه منزل در باربری سازمان برنامه.

 

قیمت اثاث کشی در باربری سازمان برنامه

هدف باربری سازمان برنامه ارائه ی خدمات مناسب و انجام اسباب کشی ارزان است. برای وصول به این هدف تمام تلاش خود را می کند و با دادن تخفیف مقداری از هزینه ها را کاهش می دهد. این شرکت بر مبنای اینکه به کدام منطقه از تهران یا کدام شهرستان با چه مسافتی اسباب کشی نمایید، قیمت های مختلفی را در نظر می گیرد. اگر از ماشین های سنگین جهت جا به جا کردن بارتان استفاده کند قطعا هزینه ی بیشتری را از شما عزیزان دریافت می کند. اما مطمان باشید تمامی مراحل اسباب کشی در این شرکت از بسته بندی تا تخلیه بار با قیمت های تصویب شده تعاونی حمل بار تهران انجام می شود.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در باربری سازمان برنامه

باربری سازمان برنامه برای بسته بندی اسباب کشی از انواع مختلف کارتن ها در سایزهای کوچک و بزرگ و متوسط استفاده می کند. تجهیزات به کار رفته در این شرکت حمل بار جهت انجام بسته بندی کاملا پیشرفته و در عین حال ارزان می باشند.  یک سری از تجهیزات بسته بندی در این شرکت حمل بار را در زیر مشاهده می فرمایید:

  • کارتن های چند لایه.
  • انواع مختلف کارتن های ساده و درب دار.
  • کارتن های دارای چوب رختی.
  • فوم های ضربه گیر و گایلون های حباب دار.

حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی

باربری در سازمان برنامه مانند باربری فرمانیه به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های باربری تهران، تمامی وسایل شما عزیزان از خرده ریز گرفته تا وسایل سنگین و بزرگ را به راحتی جا به جا خواهد کرد. ما برای حمل اثاثیه از خاور و کامیون با سقف فلزی استفاده خواهیم کرد و از این وسایل نقلیه تنها به منظور اسباب کشی استفاده خواهد شد. ما به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستیم. تعداد کارگرانی که برای حمل بار و بسته بندی وسایل به محل اعزام می شوند حداکثر 4 نفر است که 1 نفر مسئول بارچینی و 3 نفر با قیمانده هم مسئولیت حمل بار را به عهده دارند. در صورت نیاز به تعداد کارگر بیشتر می توانید در اولین تماس با ما تعداد کارگران مورد نیاز را مشخص کنید.

شرایط بیمه نامه اسباب کشی در باربری سازمان برنامه چگونه است؟

بیمه نامه اتوبار سازمان برنامه شامل تمامی بار و کالاهای اسباب کشی می شود و به صورت مشخص از یک زمان دقیق آغاز و در یک وقت دقیق به اتمام می رسد. در زمان تعیین شده هر گونه خسارتی را جبران و پوشش می دهد و هزینه ی آن را به شما پرداخت می کند. این شرکت حمل بار بیمه نامه را به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد و هزینه ی از شما مشتریان گرامی دریافت نخواهد شد. بر طبق این بیمه نامه هر گونه خسارتی اعم از آتش سوزی، سرقت، شکستن وسایل و خراب شدن کارتن های بسته بندی را شرکت برای شما مشتریان عزیز جبران خواهد کرد.

کارگران ماهر اسباب کشی

کارگران باربری در سازمان تهران برنامه جهت انجام مناسب بارگیری، فردی داخل ماشین حمل بار قرار می گیرد و فردی دیگر در پایین با استفاده از بالابر کارتن ها را برای او انتقال داده و کار چیدمان را انجام می دهند. این افراد کارتن های ضخیم مانند کارتن ماشین لباسشویی و جارو برقی و غیره را در قسمت زیرین قرار می دهند تا بتوان کارتن های سبک تر را بر روی آن قرار داد. در این شرکت وسیله ی مانند یخچال را به طور جدا و با یک سرویس خالی انتقال داده می شود و به تنهایی و بدون قرار دادن هیچ گونه وسیله ی دیگری در ماشین جا به جا خواهد شد.

شماره باربری سازمان برنامه

باربری محدوده سازمان برنامه جهت راحتی کار مشتریان خود شماره تلفن هایی را در سایت قرار داده است. می توانید با گرفتن یک شماره تماس با مشاورین شرکت صحبت نمایید و هر گونه سوالی در زمینه اسباب کشی داشتید مطرح نمایید. همچنین بدون حضور در باربری خدمات مد نظرتان را هم می توانید رزرو نمایید. در همه ی روزهای هفته حتی جمعه ها نیز می توانید به ما اعتماد نمایید و با ما تماس حاصل نمایید. ما بدون هیچ گونه اتلاف وقتی کار رزرو خدمات و ارائه ی آن ها را برای شما انجام خواهیم داد.

02144334189

 

وانت تلفنی سازمان برنامه

باربری سازمان برنامه شمالی تهران جهت جا به جا کردن اثاثیه منزل، شرکت ها و ارگان ها در حجم کم، از وانت تلفنی و نیسان بار استفاده می کند. این ماشین های حمل بار بهترین گزینه برای انتقال بارهای کم وزن و کوچک در مسیرهای دور و نزدیک هستند. این شرکت و باربری سعادت آباد با کمک کارگران ماهری که دارند، کف ماشین های حمل بار را با استفاده از موکت می پوشانند. با این کار از کثیف و خراب شدن اثاث داخل ماشین جلوگیری به عمل می آید. به همراه هر باری که می فرستیم چه در شهرستان ها و چه در تهران، بارنامه و بیمه نامه قانونی ارسال خواهیم کرد. هدف ما کسب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد و برای رسیدن له این هدف همه ی تلاش خود را به کار می گیریم.

قیمت کرایه وانت بار چقدر است؟

نرخ اجاره وانت تلفنی و نیسان بار در باربری سازمان برنامه با توجه به زمان رزرو متفاوت است. به عنوان مثال نرخ اجاره وانت بار برای دو ساعت در این شرکت حمل بار دویست و شصت هزار تومان است. اجاره نیسان برای جهت رزرو دو ساعت معادل سیصد هزار تومان است. مقدار کرایه کامیونت ها بیشتر و زمان رزرو اولیه ی آن ها نیز بیشتر است، خاور، ایسوزو و غیره معادل پانصد و پنجاه هزار تومان است. زمان رزرو این ماشین ها سه ساعت است و نرخ نهایی با تخفیف ۳۵ درصد برای شما مشتریان عزیز اعلام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ماهر و خبره ی این شرکت حمل بار صحبت نمایید. 

حمل اثاثیه منزل در باربری سازمان برنامه

باربری سازمان برنامه از کارگران زبده و ماهری برخوردار است که با استفاده از روش های به روز و ایمن کلیه مراحل اسباب کشی را انجام می دهد. جهت رزرو خدمات این شرکت حمل بار می توانید با ما تماس حاصل نمایید. ما زیر نظر اتحادیه حمل بار و با کسب مجوز از این ارگان اقدام به حمل اثاثیه منزل با قیمت های قانونی کرده ایم. حمل و جا به جا کردن اثاثیه و لوازم منزل کار به نسبت سختی می باشد و باید به صورت اصولی انجام شود. به همین دلیل ما با به کار بردن بهترین امکانات در این زمینه، سعی داریم که اسباب کشی آسان و ایمنی را برایتان انجام دهیم. کارگران ما با به کار بردن بالابرها و ماشین آلات چرخ دار و مکانیکی وسایلی از جمله مبلمان، سرویس خواب و بوفه را حمل و جا به جا خواهند کرد.

 

 

بهترین خدمات اسباب کشی در خیابان سازمان برنامه

اگر می‌خواهید از بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل بهره مند شوید، بدون معطلی با اتوبار سازمان برنامه تماس بگیرید. چرا که این شرکت حمل بار به روزترین و پیشرفته ترین خدمات حمل بار و اثاثیه منزل را در تمام مناطق تهران با قیمت مصوب اتحادیه ارایه می‌دهد. در زیر به یک سری از این خدمات اشاره کرده‌ایم:

  • حمل بار به شهرستان‌ها با تخفیف ۳۰ درصد.
  • بسته بندی اثاثیه منزل با بهترین تجهیزات.
  • استخدام کارگران ماهر و با تجربه.
  • انجام مراحل مختلف اسباب کشی با کسب مجوز از اتحادیه حمل بار.