باربری چیتگر



اتوبار و باربری چیتگر

باربری چیتگر از شعب مطمئن در باربری تهران با هزینه منصفانه و متناسب با توان تمامی اقشار جامعه است. باربری در چیتگر برای رفاه حال مشتریان تمامی کالاها را با بسته بندی دلخواه مشتریان انجام می دهد. این شرکت حمل بار کالا و وسایل شما عزیزان را تا رسیدن به مقصد تحت پوشش بیمه قرار خواهد گرفت. اگر نیاز به استفاده از خدمات اتوبار چیتگر و باربری نامجو را دارید و یا قصد دارید اثاثیه و وسایل منزل خود را جا به جا کنید از طریق باربری آنلاین کاج می توانید این کار را انجام دهید.

  • فهرست مطالب:
  • شماره باربری چیتگر.
  • بهترین خدمات اثاث کشی ارائه شده در باربری چیتگر.
  • حمل وسایل سنگین وزن با تخفیف ویژه.
  • انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین در باربری چیتگر.
  • فوت و فن اسباب کشی در چیتگر تهران.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در باربری غرب چیتگر با روش های اصولی.
  • قیمت بیمه نامه اسباب کشی در شرکت حمل بار چیتگر.
  • باربری دریاچه چیتگر.
  • کارگر حمل اثاثیه در اتوبار چیتگر.
  • حمل بار با وانت تلفنی در چیتگر.
  • محدوده خدمات رسانی شرکت حمل بار چیتگر.
  • حمل بار از تهران به شهرستان‌ها با تخفیف ۲۰ درصد.

شماره باربری چیتگر

آسان ترین راه برای رزرو خدمات ارائه شده در باربری چیتگر از طریق تماس تلفنی می باشد. همچنین شما می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان خبره شرکت حمل بار چیتگر استفاده کنید. هدف ما ایجاد ارتباط آسان تر بین شما مشتریان گرامی و کارشناسان ماهر این موسسه باری است. این مشاورین به شما خواهند گفت که قیمت هر مرحله از اثاث کشی چقدر است و چگونه مراحل مختلف آن توسط کارگران خبره انجام می شود. هر گونه سوالی در زمینه ی اسباب کشی، حمل بار، بسته بندی اثاثیه منزل و غیره را که دارید، از این افراد می توانید بپرسید. جهت رزرو خدمات اسباب کشی این شرکت حمل بار با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

22096824021

اتوبار و باربری چیتگر

بهترین خدمات اثاث کشی ارائه شده در باربری در چیتگر

باربری چیتگر، با توجه به احترام خاصی که برای مشتریان و هموطنان عزیز قائل است به صورت شبانه روزی خدمات خود را در تهران و شهرستان ها ارائه می دهد. مطمئنا بهترین انتخاب برای اسباب کشی و حمل بار شما عزیزان خواهد بود. کامیون های ارائه شده لوکس و مدرن بوده و برای حمل لوازم و اثاث شما مکانی امن و ایمنی می باشند. کیفیت در بسته بندی که در این شرکت وجود دارد در هیچ جای دیگری مشاهده نخواهید کرد. بسته بندی صحیح و اصولی و مطابق با استاندارد جهانی تنها بخش کوچکی از خدمات ما می باشد.

  • حمل و نقل بار به شهرستان های ایران با تخفیف.
  • ارائه ی بهترین پکیج بسته بندی.
  • صدور بیمه نامه رایگان اسباب کشی.
  • ارائه ی بارنامه باربری قانونی.
  • تشکیل جلسه های مشاوره اثاث کشی.
  • انجام بارگیری و تخلیه ی بار توسط کارگران ماهر و حرفه ی.
  • انتقال بار در تمام مناطق تهران توسط رانندگان کاربلد.
  • جا به جا کردن وسایل سنگین وزن با تجهیزات پیشرفته.

اتوبار و باربری چیتگر

حمل وسایل سنگین وزن با تخفیف ویژه

اتوبار چیتگر از نظم و ایمنی بالایی جهت انجام اسباب کشی استفاده می کند. شاید ابتدا به نظر برسد که حمل بار و اسباب کشی کار چندان دشواری نباشد و هر فرد عادی به تنهایی توانایی انجام دادن آن را داشته باشد. اگر واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم باربری و حمل بار همانند سایر مشاغل نیاز به دانش و تخصص دارد و نداشتن تخصص و تجربه در جا به جایی و حمل وسایل می تواند منجر به خسارات جبران ناپذیر شود و مشکلات را چندین برابر می کند. هزینه حمل اثاثیه و وسایل سنگین وزن مانند تردمیل، یخچال ساید بای ساید، پیانو و میز نهارخوری به صورت جداگانه در این شرکت باری تعیین می شود. به این صورت که به ازای هر طبقه ۴۰۰ هزار ریال جهت جا به جا کردن این وسایل در نظر گرفته می شود.

باربری چیتگر

 

 

انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین در باربری چیتگر

شرکت باربری چیتگر ایمنی اسباب کشی تان را با ارائه ی بهترین ماشین های حمل بار تا حد بالایی تضمین می کند. زمانی که می خواهید اسباب کشی کنید، حتی اگر از خدمات شرکت های حمل بار استفاده نکنید، مجبور به کرایه یک ماشین حمل بار خواهید بود. توصیه ی باربری چیتگر به شما این است که در انتخاب ماشین نقلیه مخصوص حمل بار دقت لازم را داشته باشید. ابتدا حجم بارتان را بسنجی و بر آن اساس یک ماشین مناسب را انتخاب نمایید تا مشکلی برایتان ایجاد نشود. کارشناسان این شرکت حمل بار با در نظر گرفتن پارامترهای مختلف، یک ماشین حمل بار مجهز و مناسب را برای شما مشتریان گرامی انتخاب خواهند کرد. انواع تریلی و خاور و وانت بار و نیسان تلفنی در این شرکت و باربری آفریقا به صورت سقف دار موجود است و حجم های مختلف از بار را به راحتی برایتان جا به جا خواهیم کرد.

 

فوت و فن اسباب کشی 

باربری در چیتگر با داشتن نیم قرن تجربه درخشان در زمینه اسباب کشی به شما توصیه می کند ترفندهای زیر را برای هر چه بهتر انجام دادن اسباب کشی استفاده نمایید:

  • قبل از شروع به جا به جایی وسایل بهتر است که تجهیزات لازم را فراهم کنید. از جمله تجهیزات مورد نیاز می توان به کارتن بسته بندی، برچسب و … اشاره کرد.
  • اگر توان بدنی لازم را ندارید اقدام به جا به جایی وسایل نکنید زیرا احتمال آسیب به کمر و ستون فقرات وجود دارد.
  • در صورت نیاز به جا به جایی وسایل سعی کنید در بهترین حالت که روی پاها به صورت نیمه نشسته قرار بگیرید و با نزدیک کردن جسم به بدن خود اقدام به جا به جایی نمایید.
  • استفاده از بالابر و آسانسور می تواند بهترین گزینه برای حمل و جا به جایی وسایل باشد اما توجه داشته باشید که وزن بار از وزن قابل حمل توسط آسانسور بیشتر نباشد.

باربری چیتگر

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری غرب چیتگر با روش های اصولی

بسته بندی اثاثیه منزل، شرکت ها و ادارات را به باربری در چیتگر بسپارید. تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با به کار بردن بهترین وسایل مخصوص بسته بندی، رضایت شما عزیزان را کسب نماییم. جهت انجام بسته بندی از راه کارها و امکانات زیر استفاده می کند:

  • ارائه ی انواع مختلف کارتن ها در اندازه های مختلف برای بسته بندی و جابه جایی وسایل مختلف.
  • کارتن های مخصوص حمل و بسته بندی لباس ها بخصوص لباس های مجلسی و کت و شلوار.
  • کیسه های زیپ دار در اندازه های متوسط و کوچک و بزرگ برای جا به جایی رختخواب و لباس.
  • ارائه ی نایلون برای جلوگیری از ضربه دیدن اثاث.
بسته بندی در حمل و نقل چیتگر

اتوبار چیتگر جهت انجام بسته بندی محکم و اصولی حتما از انواع مختلف فوم ها و ضربه گیرها استفاده می کند. این کارگران در حجم بالا و وکیوم های ۹۰ متری را خریداری کرده و در اختیار مشتری قرار می دهد. نایلون های حباب دار را برای تمام وسایل بسته بندی شده استفاده می کند و حتی داخل کارتن ها را با این نایلون ها از ضربات احتمالی حفظ می نماید.

قیمت بیمه نامه اسباب کشی در شرکت حمل بار چیتگر

باربری محدوده چیتگر برای تمامی مشتریان خود بیمه نامه اثاث کشی را ارائه می دهد. این بیمه نامه کاملا رایگان است و بدون گرفتن هزینه این شرکت حمل بار اثاث کشی تان را تضمین می کند. تمامی حوادث پیش آمده توسط این بیمه نامه پوشش و هزینه ی آن جبران خواهد شد. برای ثبت و صدور بیمه نامه با ما تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است با ما تماس بگیرید، تا کارشناسان ما به طور کامل شرایط آن را برای شما شرح و توضیح دهند. اگر در طول اسباب کشی وسیله ی گم، خراب یا شکسته شد نگران نباشید، ما همراهتان خواهیم بود و مشکلات رخ داده را جبران خواهیم نمود.

باربری دریاچه چیتگر

شهرک چیتگر یا شهرک امام رضا در منطقه ی ۲۲ شهرداری و در شمال غرب تهران قرار دارد. این شهرک یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران است که دارای یک دریاچه مصنوعی بسیار زیبا است. در طول سال های گذشته ساختمان های زیادی در این منطقه ساخته شده است که بیشتر آن ها به صورت آسمان خراش هایی می باشد. طبیعت زیبا و وجود این دریاچه و امکانات رفاهی و تفریحی باعث شده است تا افراد زیادی به این منطقه نقل مکان کنند. باربری چیتگر خدمات خود را به تمام اهالی محترم این منطقه و نقاط دیگر تهران با تخفیف ارائه می دهد.

کارگر حمل اثاثیه در اتوبار چیتگر

باربری چیتگر برای اینکه اسباب کشی را به بهترین نحو ممکن انجام دهد از کارگران ماهر در این زمینه کمک می گیرد. این افراد از مهارت و تجربه ی بالایی برخوردار هستند و تجارب لازم در این زمینه را دارا هستند. هدف ما افزایش دادن سطح کیفی کار و جلوگیری از هر گونه بی نظمی و بی برنامگی می باشد. در ویدیوی زیر شما شاهد عملکرد کارگران این شرکت حمل بار خواهید بود، لطفا تا پایان آن را مشاهده فرمایید:

حمل بار با وانت تلفنی در چیتگر

وانت تلفنی چیتگر و دیگر ماشین های این شرکت باری مانند نیسان بار، تریلی، خاور، ایسوزو به صورت مسقف و مجهز ارائه می شود. جا به جا کردن اثاثیه منزل باید با دقت بالا انجام شود تا آسیب و صدمه ی به آن ها وارد نگردد. کارگران حمل اثاثیه و وسایل منزل در این شرکت حمل بار دارای مهارت لازم در جهت جا به جا کردن این وسایل هستند. این افراد با ایمنی کامل تک تک وسایل منزلتان را در ماشین های حمل بار، بارگیری می نمایند. نرخ کرایه وانت تلفنی و نیسان بار که از پرطرفدارترین ماشین های حمل بار هستند با تخفیف ۳۵ درصد تعیین می شوند. در ازای هر دو ساعت کرایه نیسان بار حدود ۲۶۰ هزار تومان از مشتریان خود دریافت خواهیم کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ماهر و خبره ی این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید.

محدوده خدمات رسانی شرکت حمل بار چیتگر

اتوبار چیتگر در طول بیش از ۱۵ سال تجربه ی کاری در عرصه اسباب کشی و بسته بندی، هرگز گزارشی بر مبنای نارضایتی مشتریان خود نداشته است. به دلیل خوش آب و هوا بودن محله ی چیتگر  افراد زیادی تمایل دارند که در این منطقه سکونت داشته باشند. منطقه ی چیتگر به دو قسمت تقسیم شده است که قسمت اول در منطقه ی ۲۱ قرار دارد و قسمت دوم در منطقه ۲۲ تقسیم بندی شهرداری تهران قرار دارد. دلیل مناسب بودن آب و هوای این محدوده نزدیکی به دریاچه و جنگل چیتگر می باشد. اگر می خواهید خدمات اسباب کشی ارائه شده را رزرو نمایید، می توانید از طریق بزرگراه همت و کرج به این شرکت حمل بار مراجعه نمایید. این شهرک یکی از لوکسترین و پرطرفدارترین شهرک های تهران است که ساخت و ساز ساختمان های مجلل و متعددی در آن در حال وقوع است. تلفن را بردارید و فقط با گرفتن شماره های باربری کاج از بهترین خدمات حمل بار بهره مند شوید.

حمل بار از تهران به شهرستان‌ها با تخفیف ۲۰ درصد

رزرو خدمات حمل بار از تهران به شهرستان‌ها در باربری چیتگر در تمام روزهای هفته از شنبه تا جمعه انجام می‌شود. حمل و جا بجا کردن بار به شهرستان‌ها کار بسیار سختی محسوب می‌شود و بهتر از برای انجام این کار از کمک یک اکیپ حرفه‌ی از کارگران استفاده نمایید. شرکت حمل بار چیتگر به شما مشتریان گرامی این اطمینان را می دهد که بارتان را با بیمه نامه و بارنامه رایگان و قانونی به شهرستان‌ها جابجا نماید. کافی است تلفن را بردارید و با کارشناسان این شرکت حمل بار در این خصوص تماس حاصل فرمایید.

قیمت اسباب کشی در اتوبار چیتگر چقدر است؟

نرخ اسباب کشی در اتوبار چیتگر با توجه به یک سری عوامل مختلف مانند نوع ماشین حمل بار، تجهیزات استفاده شده برای بسته بندی اثاثیه منزل و غیره تعیین می‌شود. کارشناسان و متخصصین اثاث کشی مسئول تعیین قیمت اثاث کشی و بررسی پارامترهای گفته شده در این شرکت حمل بار هستند. می توانید با این افراد تماس بگیرید و اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید. همچنین این شرکت حمل بار کلیه مراحل حمل بار و اثاثیه منزل را با تخفیف ۲۰ درصد تعیین می‌کند، بنابراین بهتر است هر چه سریعتر تماس حاصل نمایید.