باربری تهران ویلا

اتوبار و باربری تهران ویلا

باربری تهران ویلا مانند باربری دروس یکی دیگر از شعب باربری کاج محسوب می شود که دارای مشتریان ثابتی می باشد. این شرکت حمل بار در راستای افزایش رضایت مشتریان خود از بهترین امکانات اسباب کشی و بسته بندی استفاده می کند. کادری مجرب و متخصص در باربری محدوده تهران ویلا مسئول انجام مراحل مختلف اثاث کشی اعم از بسته بندی اثاثیه منزل، چیدمان، بارگیری و تخلیه‌ی بار هستند. مدیریت این شرکت حمل بار با انجام برنامه ریزی دقیق و اصولی مسئولیت تمامی امور را بر عهده گرفته است و از هر گونه بی نظمی در طول اسباب کشی جلوگیری می کند. همچنین کارگران، رانندگان و پرسنل اتوبار تهران ویلا دارای مهارت و تجربه‌ی لازم در زمینه‌ی انجام امور مربوط به اسباب کشی هستند.

شماره تلفن باربری تهران ویلا

اتوبار تهران ویلا یکی از شرکت های حمل بار معتبر در تهران است که دارای مجوز رسمی و قانونی از تعاونی حمل بار می باشد. همانطور که در بالا عرض کردیم این شعبه از باربری تهران تمامی مراحل اثاث کشی را با برنامه ریزی جامع و مدیریت همه جانبه انجام می‌دهد. می توانید جهت رزرو خدمات اسباب کشی و ماشین های حمل بار این شرکت، باربری نامجو و سایر شعب باربری کاج با شماره های زیر تماس بگیرید. این شماره تلفن‌ها به صورت ۲۴ ساعته از شبانه روز در دسترس شما مشتریان عزیز در سراسر تهران و شهرستان ها می باشد.

09128915218 – 22096794 – 88584613 – 22096824

باربری تهران ویلا

حمل وسایل سنگین وزن منزل در باربری تهران ویلا

اگر به دنبال شرکت باربری مناسب در خیابان تهران ویلا هستید ما به شما نزدیک ترین و معتبرترین شرکت حمل بار را معرفی کرده‌ایم. باربری تهران ویلا و همچنین باربری همایونشهر دارای بیش از سه دهه فعالیت مناسب و تجربه‌ی درخشان در حوزه‌ی اثاث کشی و حمل بار می باشند. همه‌ی مشتریان دارای رضایت کامل از نحوه‌ی عملکرد پرسنل، کارگران و رانندگان این شرکت حمل بار هستند. کارگران این شرکت حمل بار اثاثیه و وسایل سنگین وزن مانند یخچال، میز نهار خوری و تردمیل را با استفاده از تجهیزات چرخ دار و انواع بالابرها جا به جا می نمایند. هزینه‌ی جا بجا کردن این وسایل در شرکت حمل بار تهران ویلا به ازای هر طبقه‌ از ساختمان فقط ۵۰ هزار تومان می باشد.

اتوبار و باربری تهران ویلا

حمل بار به شهرستان باربری در تهران ویلا

  • باربری در تهران ویلا دارای مشتریانی در شهرستان می باشد که کار جا به جایی بار به تهران و از تهران به شهرستان را در طول سال انجام می دهند.
  • برای رضایت این مشتریان کارشناسان در مسیر رفت و آمد داشته و تمامی برنامه ریزی ها و تجهیزات و امکانات لازم را فراهم می کنند.
  • پرسنل ماهر و کارگران با انجام بسته بندی محکم و مناسب بار، رضایت مشتریان را کسب کرده اند.

  • یکی از مواردی که بسیار به آن اهمیت می دهد نحوه ی بسته بندی اثاث برای جا به جایی بار به شهرستان است.
  • با استفاده از نایلون های بزرگ حباب دار کیسه هایی را در حد و اندازه ی وسایل جا به جا شده مانند یخچال و.. درست می کنند.
  • تمامی آن ها را در این کیسه ها قرار می دهد که در مسیر دور از بارندگی آسیب و … محافظت می کند.

قیمت باربری محدوده تهران ویلا

  • عزیزانی که قصد استفاده از خدمات ما را دارند می توانند به سایت باربری کاج شعبه مراجعه کرده و با شماره های تماس بگیرند.
  • همچنین با مراجعه به سایت ما می توانید از نرخ اثاثکشی تهران و نرخ اسباب کشی به شهرستان اطلاع یابید.
  • لازم به ذکر است که هزینه اثاث کشی مطابق با نرخ اتحادیه تهران است و تا جایی که امکان داشته باشد در هزینه ها صرفه جویی خواهد کرد.
  • در راستای تکریم مشتریان خود نرخ کرایه حمل بار به شهرستان را هم کاهش داده است و قیمت های منصفانه و جدیدی را در سایت ارائه داده است.
حمل بار مطمئن

رزرو باربری تهران ویلا

  • فقط کافی است به ما خبر دهید که قصد انجام اسباب کشی را دارید.
  • کارکنان ما به صورت چند ساعته عوض شده و تمام روز و شب در خدمت شما عزیزان خواهند بود.
  • انواع ماشین های حمل بار از جمله کامیون و وانت و نیسان بار و… را رزرو می کنند.

آدرس باربری تهران ویلا

اتوبار تهران ویلا در محله تهران ویلا پایتخت قرار دارد که دارای فعالیت بیش از سه دهه در عرصه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل می‌باشد. این محله در خیابان ستارخان یا تاج سابق قرار دارد که مابین خیابان‌های شهرآرا و پاک از شرق و غرب واقع شده است. همچنین این محله از سمت شمال و جنوب بین کوی ستارخان و نویسندگان قرار گرفته است که با احداث پل تاج خیابان اصلی تهران ویلا به دو نیم تقسیم شده است. یکی از ویژگی‌های مهم این محله که باعث شده است افراد زیادی تمایل به سکونت در آن را داشته باشند، این است که اولین ساخت مدرن شهرسازی تهران در این محدوده بوده است و خیابان های این منطقه و همچنین منازل آن دارای نظم خاصی و با الگو گرفتن از سبک‌های اروپایی ساخته شده‌اند. کارشناسان شرکت حمل بار تهران ویلا به صورت شبانه روزی خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را رزرو می کنند. می توانید جهت رزرو این خدمات با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های باربری کاج تماس حاصل نمایید.