باربری سوهانک

اتوبار و باربری سوهانک

باربری سوهانک با هزینه اسباب کشی منصفانه و مطابق با قیمت تعیین شده در اتحادیه تهران این کار را انجام می دهد، خدمات ارائه شده در تهران و شهرستان ها می باشد. ایمنی، دقت و سرعت در باربری تهران تنها شعار ما نیست بلکه حاصل سال ها تجربه و تخصص افراد کار آزموده است. شماره تماس های زیر برای ارتباط شما با مشاورین و کارشناسان اتوبار سوهانک است، تا بتوانید به راحتی خدمات مدنظرتان را رزرو نمایید.

220968242209679488584613

اتوبار و باربری سوهانک

ماشین های باربری سوهانک

  1. شرکت باربری سوهانک برای ارائه سرویس به تمام مشتریان خود از خودروهای متفاوتی نسبت به نیاز مشتری استفاده می کند که می توان به نیسان بار ، وانت بار ، باربری با خاور و با کامیون اشاره کرد.
  2. تمامی ماشین های مورد استفاده در این شرکت دارای معاینه فنی معتبر می باشند و همیشه قبل از حرکت توسط متخصصین باربری سوهانک مورد بررسی و تایید قرار می گیرید تا در طول جا به جایی مشکلی از نظر خودرو اسباب اثاثیه شما مشتریان را تهدید نکند.
  3. برای انتخاب خودروهای باربری مواردی همچون مسافت، نوع بار، زمان تحویل بار، مسیر مبدا و مقصد و اینکه این بار مربوط به خود تهران است یا مربوط به شهرستان‌ها است را در نظر می‌گیرد و اینکه قیمت ها بر اساس موارد ذکر شده متفاوت باشد امری طبیعی است.
  4. دارای دو ویژگی بسیار مهم هستند که یکی از این ویژگی ها مسقف بودن آن ها می باشد که این سقف یا سقف خود خودرو است یا با چادر ما این سقف را برای جلوگیری از خیس شدن یا کثیف شدن بار استفاده می کنیم و ویژگی دوم عایق بودن و پوشیده شدن ماشین ها با فوم ها و پولیش های ضد ضربه در قسمت داخلی می باشد که با خیال راحت هر نوع باری را جا به جا و نگرانی بابت خراب یا شکسته شدن و.. نداریم.

  خدمات باربری سوهانک

امکانات باربری سوهانک و باربری گاندی شامل موارد زیر می باشد.
* حمل ونقل کالا و وسایل جهیزیه عروس خانم های محترم با تخفیف 40%
* فرستادن کارگر خانم به همراه تیم مجرب و ورزیده و خوش اخلاق
* حمل یخچال ساید بای ساید به صورت کاملا پتو پیچ شده
* جا به جایی پیانو، تردمیل و سایر وسایل سنگین که حمل و جا به جایی انها مشکل است
* ارائه ی ضمانت نامه کتبی

اتوبار و باربری سوهانک


مشاوره باربری سوهانک

  1. مشاورین ما جلسات مشاوره اسباب کشی را به صورت تلفنی و حضوری تشکیل می دهند.
  2. به صورت شبانه روزی کار خدمت رسانی به شما را انجام می دهند.
  3. در مورد زمان شروع به کار و مسافت طی شده و.. سوال کرده و نوع ماشین حمل بار نیسان بار و وانت تلفنی و.. را برای کار شما تعیین می کنند.
  4. این جلسات کاملا به صورت رایگان برگذار می شود.
  5. مشاورین شرکت به صورت 24 ساعته در خدمت رسانی به مشتریان خود آماده است و بدون هیچ محدودیت زمانی به شما در زمینه اسباب کشی مشاوره و شما را راهنمایی می کنند، سوالاتی از شما پرسیده می شود و بر اساس آن هزینه ی باربری را برایتان تعیین می کنند، کارشناسان ما چند روز قبل از شروع به کار در محل حاضر شده و به شما کمک می کنند که چه کاری بهتر است که انجام شود.

بیمه نامه وانت تلفنی سوهانک

وانت تلفنی سوهانک در برابر بارنامه ی ارائه شده بیمه نامه ی رایگانی را به شما تحویل می دهد و بر اساس آن هر گونه رخدادی که در طول اسباب کشی رخ دهد از جمله : آتش سوزی و بارندگی و… را جبران و پول آن را به شما بر می گرداند، کافی است به ما اعتماد کنید ما کار تضمین شده ی را برای شما انجام خواهیم داد، از استرس و نگرانی شما نیز کم خواهد شد، تا سقف تعیین شده ی ما این کار را انجام داده و به اندازه ی که بتوان این اتفاقات را پوشش دهیم، اعتبار آن از زمان شروع کار اسباب کشی تا پایان آن یعنی مرحله ی تخلیه بار می باشد، در تمامی مراحل همراهتان خواهیم بود.

در ابتدای کار یک قرارداد مشخصی را به مشتریان ارائه می دهد و تک تک وسایل داخل بار را در آن درج کرده و سپس مقدار بیمه ی که به آن تعلق می گیرد را به آگاهی آن ها می رساند و در انتهای کار بر همین اساس تمام هزینه ی صرف شده از طرف مشتری را پرداخت خواهد کرد.

قیمت باربری سوهانک

شرکت از طریق کارشناسان خبره و بر اساس و مبنای موارد مختلف از قبیل اینکه باید چه وسایلی را بسته بندی کرده و تعداد کارتن های سفارش داده شده چه تعدادی است و در چه مسیر و در چه زمانی این کار را انجام خواهد شد و افراد کارگری که به صورت روز مزد کار می کنند و….مقدار قیمت و هزینه را برای مشتریان خود تعیین می کند، مقدار قیمت ها را برای افراد بی بضاعت کاهش خواهیم داد .

شرکت برای شما همشهریان گرامی تخفیف هایی را در نظر می گیرد:

  • هر فرد مراجعه کننده از طریق سایت شامل 25 درصد تخفیف خواهد شد.
  • جا به جا کردن بار مربوط به جهزیه ی عروس دارای 20 درصد تخفیف .
  • حمل بار در روزهای برفی و بارانی 10 درصد تخفیف و..