اتوبار و باربری تهرانپارس



اتوبار و باربری تهرانپارس

باربری تهرانپارس مانند باربری سعادت آباد جزء بزرگترین شرکت های اسباب کشی در تهران است که خدمات خود را با کیفیت و سرعت بالا به مشتریان ارائه می دهد. خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار شامل تهران و شهرستان ها می باشد. برای رزرو و استفاده از خدمات باربری محدوده تهرانپارس با شماره های زیر تماس بگیرید. کارگران ماهر و حرفه ای ما با داشتن تجربه ی بالا به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. همچنین اتوبار تهرانپارس برای انتقال سالم و بدون نقص بارتان از ماشین های حمل بار سبک و سنگین استفاده می کند.

  • فهرست مطالب:
  • شماره باربری تهرانپارس.
  • بیمه نامه رایگان اسباب کشی
  • معرفی خدمات باربری منطقه تهرانپارس.
  • بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت ها در باربری تهرانپارس.
  • مشاوره رایگان اسباب کشی.
  • ماشین های اسباب کشی در باربری تهرانپارس.
  • نرخ کرایه وانت بار در باربری تهرانپارس شرقی.
  • قیمت باربری تهرانپارس.
  • کارگر حمل اثاثیه در باربری تهرانپارس.
  • حمل وسایل سنگین وزن در شرکت حمل بار تهرانپارس.
  • معرفی محدوده شرکت حمل بار تهرانپارس.
  • حمل بار از تهرانپارس شرقی به شهرستان ها.

شماره باربری تهرانپارس

کارشناسان ماهر و حرفه ای در این زمینه تمام وقت در خدمت شما عزیزان هستند و به شما کمک خواهند کرد که اثاث کشی مناسبی را با اتوبار تهرانپارس تجربه نمایید. در تمام روزهای هفته می توانید با شماره زیر تماس بگیرید و خدماتی که می خواهید را رزرو نمایید. هدف از این کار جلوگیری از اتلاف وقت شما عزیزان و رزرو هر چه سریعتر خدمات اسباب کشی و بسته بندی می باشد.

88584613 – 09128915218 – 22096824 – 22096794

اتوبار و باربری تهرانپارس

بیمه نامه رایگان اسباب کشی

باربری تهرانپارس اسباب کشی را به صورت تضمین شده انجام می دهد. اینکه شرکت بتواند تضمین کند که هیچ گونه رخدادی در طول کار اتفاق نمی افتد غیر ممکن است. اما می تواند تضمین کند که بارتان را به طور کامل و بدون کم و کاست به شما تحویل می دهد. جهت رسیدن به این مهم بیمه نامه اسباب کشی را به صورت رایگان ارائه می دهد. برای اینکه اطلاعات کاملی را در این زمینه کسب نمایید کاعی است با کارشناسان ما صحبت نمایید. حوادث مختلفی از جمله آتش سوزی، سرقت، شکستن و خراب شدن وسایل توسط این بیمه نامه تحت پوشش قرار می گیرد.

معرفی خدمات باربری منطقه تهرانپارس

باربری در تهرانپارس در تمام شهرهای ایران و همه مناطق تهران دارای مشتریان ثابتی می باشد که از چگونگی ارائه ی خدمات در این شرکت راضی هستند. خدماتی که ما ارائه می دهیم در جهت رفع نیازهای مشتریانمان در زمان اثاث کشی و انجام مناسب و ایمن آن است. این شرکت حمل بار خدمات زیر را به تمامی مشتریان خود ارائه می دهد:

  1. بیمه نامه و بارنامه ی کاملا رایگان و مدت دار قانونی.
  2. تشکیل و ارائه ی بهنرین راه کارها در جلسات مشاوره.
  3. خرید بسته های کامل امکانات مربوط به بسته بندی به طور کامل و ارائه ی رایگان آن.
  4. انجام کار اسباب کشی و بسته بندی توسط کارکنان خبره اقا و خانم.
  5. انتقال بار در تمام نقاط تهران توسط رانندگان ماهر.

بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت ها در باربری تهرانپارس

شرکت حمل بار تهرانپارس به مرحله ی بسته بندی اثاثیه منزل اهمیت زیادی می دهد. اگر که وسیله ی تازه ای را خریداری کرده اید قطعا آن را با بسته بندی صحیح تحویل خواهید گرفت. زمانی که قصد اسباب کشی و حمل بار را دارید برای جلوگیری از احتمال هر گونه آسیبی بهتر است وسایل را بسته بندی کنید. شاید فکر کنید که با بسته بندی تمامی وسایل هزینه ها افزایش خواهد یافت اما توجه به این نکته لازم است که با وجود دقت در رانندگی و حمل بار احتمال هر گونه اتفاقی حین رانندگی مثل ترمز ناگهانی وجود دارد که با نداشتن بسته بندی صحیح به طور قطع آسیب وسایل حتمی است. اینجاست که بسته بندی وسایل در باربری فرمانیه و این شرکت حرف اول را می زند.

مشاوره رایگان اسباب کشی در اتوبار تهرانپارس

افراد متخصص در زمینه اسباب کشی در باربری تهرانپارس و باربری آفریقا جلسات مشاوره را تشکیل می دهند. در این جلسات به صورت تلفنی و حضوری تشکیل می شود و مشاورین ما شما را راهنمایی می کنند که چگونه به سلامت بارتان را به مقصد برسانید. به صورت رایگان این جلسات را تشکیل می دهد و به شما اطلاع می دهد که هر مرحله به چه صورت است مانند این که چقدر باید هزینه در نظر گرفته شود. برای استفاده از جلسات مشاوره اسباب کشی در شرکت تهرانپارس از طرق زیر با ما در ارتباط باشید:

  • گرفتن شماره تلفن 22096824 .
  • از طریق سایت و مشاوره رایگان قرار دادن ایمیل.
  • حضور در شرکت و صحبت کردن با کارشناسان خبره و ماهر.

باربری تهرانپارس

ماشین های اسباب کشی در باربری تهرانپارس

  • وانت تلفنی تهرانپارس جا به جایی ایمنی را برای مشتریان خود انجام می دهد. همیشه وسایلی که در اسباب کشی جا به جا می شوند به صورت مشخص و معمولی نیستند. گاهی اوقات دارای ریسک های بالایی هستند ما برای کاهش این ریسک ها روش های مخصوصی را استفاده کرده و به کار می بریم. مانند:
  1. تخلیه کلیه کمدها و بوفه و یخچال و.. از مواد و وسایلی که داخل آن قرار دارد، که باعث کاهش وزن و جا به جایی آسان تر آن می شود. گاها وسایل را داخل کمد گذاشته و محکم می بندند که در طول کار بر اثر برخوردهایی که با در و دیوار داخلی دارد آسیب زیادی به وسایل می رسد.
  2. بستن درب وسایل در دار و محکم کردن آن با چسب و طناب مخصوص اسباب کشی که در طول بردن اثاث باز نشود و از ایمنی کار نکاهد.
  3. به کار بردن کارتن برای بسته بندی وسایل، هر اندازه که بسته بندی مناسب تر باشد حمل و جا به جایی آن آسانتر خواهد بود به همین دلیل ما از کارتن های مختلف با اندازه و ضخامت متفاوت برای بسته بنید استفاده می کنیم.

باربری وانت تهرانپارس شرقی

نرخ کرایه ماشین های حمل بار در باربری تهرانپارس بر مبنای مقدار مصوب تعاونی حمل بار تعیین می شود. نرخ کرایه وانت بار در تهرانپارس شرقی نسبت به انواع تریلی و دیگر ماشین های سنگین کمتر است. جهت اطلاع از نرخ دقیق اجاره ماشین های حمل بار با ما تماس حاصل نمایید. ما رزرو ماشین های حمل بار سبک و سنگین و نیمه سنگین را با نازلترین قیمت برای شما مشتریان گرامی انجام خواهیم داد. در تمام روزهای هفته کارشناسان ما پاسخگوی شما بوده و قیمت های به روز را به اطلاع شما خواهند رساند.

قیمت باربری تهرانپارس

باربری محدوده تهرانپارس برای تعیین نهایی قیمت اسباب کشی در تهران و شهرستان ها تخفیف هایی را اعمال می کند. قیمت تمامی مراحل اثاث کشی در این شرکت حمل بار با توجه به امکانات و ماشین آلات و نوع ماشین های حمل بار تعیین می شود. این موسسه حمل و نقل تمامی قیمت ها را بر اساس مقدار مصوب اتحادیه تعیین می کند و کاملا قانونی است. قیمت اسباب کشی در این شرکت حمل بار همیشه با ارائه ی تخفیف نهایی شده و به عرض شما مشتریان گرامی می رسد. از جمله عوامل تعیین کننده قیمت اسباب کشی در این شرکت می توان موارد زیر را نام برد.

  • تعداد کارگران.
  • وضعیت جوی مسیر و مقدار آن.
  • شرایط ساختمان و تعداد طبقات.
  • نوع ماشین حمل بار.

کارگر حمل اثاثیه ماهر در باربری تهرانپارس

باربری تهرانپارس کار اسباب کشی و مراخل مختلف آن مانند، بارگیری، تخلیه بار، چیدمان وسایل و بسته بندی را به افراد ماهر در این زمینه می سپارد. چگونگی فعالیت کارگران اسباب کشی در نتیجه آن تاثیر مستقیم و بسزایی دارد، به گونه ای که هر اندازه این افراد ماهرتر باشند، نتایج بهتری ایجاد خواهد شد. در ویدیوی زیر می خواهیم به شما نشان دهیم که کارگران این شرکت و باربری شهرک غرب چگونه وسایل شما را در طول اسباب کشی جا به جا می کنند.

 

 

حمل وسایل سنگین وزن در شرکت حمل بار تهرانپارس

حمل و جا به جایی وسایل سنگین وزن در باربری تهرانپارس توسط کارگران ماهر صورت می گیرید. اما کارگران ما به تنهایی و با دست خالی این کار را انجام نمی دهند، چرا که حمل وسایل سنگین وزن صدماتی را به سلامتی افراد وارد خواهد کرد. برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کارگران مان ما از بهترین تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته استفاده می کنیم. یک سری از اثاثیه و وسایل منزل مانند یخچال، ماشین لباسشویی و بوفه دارای وزن زیادی بوده و به راحتی قابل جا به جا شدن نیستند. ما با داشتن تجارب بالا در این زمینه و با بهره گیری از بهترین امکانات به راحتی این وسایل حجیم و سنگین وزن را جا به جا خواهیم کرد.

 

معرفی محدوده شرکت حمل بار تهرانپارس

باربری تهرانپارس در شرق تهران قرار دارد و دارای دو قسمت غربی و شرقی است و در منطقه ۴ و ۸ شهرداری تهران قرار دارد. شرکت حمل بار تهرانپارس آماده ی خدمت رسانی به تمام مشتریان خود در این ناحیه و مناطق دیگر تهران است. این محله به دلیل وجود پارک ملی خجیر و بوستان های جنگلی لویزان و سرخه حصار، دارای آب و هوای مطبوعی است. تهرانپارس غربی از شرق به بلوار پروین، از شمال به بزرگراه شهید زین الدین، از غرب به بزرگراه شهید باقری محدود می شود. تهرانپارس شرقی نیز به بلوار پروین و خیابان طالقانی و بزرگراه شهید زین الدین محدود می شود. بنابراین هم دسترسی به این منطقه آسان بوده و هم آب و هوای خوب این منطقه باعث شده افراد زیادی این محله را برای سکونت انتخاب نمایند. این شرکت حمل بار تمامی خدمات مربوط به اسباب کشی و حمل بار را به تمام این مناطق ارائه می دهد.

 

حمل بار از تهرانپارس شرقی تهران به شهرستان ها

اتوبار تهرانپارس مانند باربری آرژانتین در تمام طول سال های خدمت خود درصدد ارائه ی بهترین خدمات اسباب کشی و حمل بار به مشتریان خود در تهران و شهرستان ها می باشد. یکی از خدمات ارائه شده ی بسیار مهم در این شرکت حمل بار، حمل و جا به جایی بار به شهرستان های اطراف تهران با تخفیف ۲۵ درصد می باشد. تمامی شهرستان های ایران از شمال تا جنوب شامل خدمات بین شهری در این شرکت حمل بار است. حمل بار به شهرستان ها کار سختی است و باید با استفاده از امکانات و ماشین های حمل بار مجهز و مناسب انجام شود. ما در شرکت حمل بار تهرانپارس شرایط و امکانات لازم برای حمل ایمن بار از تهران به شهرهای دیگر را فراهم نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما صحبت نمایید تا به طور دقیق در مورد هزینه ی انجام این کار و سایر خدمات ارائه شده برای شما مشتریان گرامی شرح دهند.

 

نرخ حمل بار از تهران به شهرستان ها

قیمت حمل بار از تهران به شهرستان ها در باربری تهرانپارس غربی مانند باربری استاد معین توسط کارشناسان ماهر و با تجربه تعیین می شود. این افراد با توجه به یک سری پارامترهای مهم قیمت نهایی را تعیین و با اعمال تخفیف به عرض شما مشتریان گرامی می رسانند. اگر می خواهید به طور دقیق از قیمت های تعیین شده در این شرکت حمل بار مطلع شوید بهتر است با مشاورین ما صحبت کنید. با این کار به طور کامل از چگونگی تعیین قیمت ها مطلع شده و بهتر می توانید تصمیم گیری نمایید. چند نمونه از مواردی که در این زمینه مهم و اساس هستند را در زیر به عرضتان می رسانیم:

  • نوع ماشین حمل بار.
  • مسافت طی شده از ابتدا تا انتهای مسیر.
  • تعداد کارگران.
  • حجم و مقدار بار.