باربری شهرک استقلال



اتوبار و باربری شهرک استقلال

باربری شهرک استقلال زیر نظر باربری تهران، با داشتن کادری مجرب و توانا به صورت شبانه روزی در خدمت هموطنان عزیز می باشد. این شرکت حمل بار از پرسنل ماهر و خبره جهت انجام مراحل مختلف اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل کمک می گیرد. باربری محدوده شهرک استقلال و باربری در گاندی بهترین خدمات اثاث کشی را با قیمت‌های منصفانه و مصوب در تعاونی حمل بار ارائه می‌دهند. شما مشتریان عزیز می توانید با شماره های اتوبار شهرک استقلال در تماس باشید و از راهنمایی های کارشناسان این شرکت حمل بار بهره مند شوید.

شماره باربری شهرک استقلال

شماره تلفن‌های زیر مربوط به شرکت باربری در شهرک استقلال است، که به صورت شبانه روزی در دسترس شما مشتریان عزیز می‌باشد. می توانید در هر زمان که تمایل داشتید تلفن را بردارید و با شماره های زیر تماس بگیرید. کارشناسان و مشاورین با تجربه در این شرکت پاسخگوی شما خواهند بود و خدمات اثاث کشی و ماشین‌های حمل بار را در اسرع وقت برای شما مشتریان عزیز رزرو خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از راهنمایی های این کارشناسا، کافی است با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218

بسته بندی در باربری شهرک استقلال

خدمات بسته بندی وسایل یکی از خدماتی است که باربری شهرک استقلال ان را با جدیدترین روش های بروز دنیا ارائه می دهد و در این زمینه از تجهیزات به روز دنیا برای بسته بندی استفاده می کند و پرسنل مجرب و آموزش دیده را برای بسته بندی وسایل بکار خواهد گرفت. مراحل بسته بندی وسایل در این شرکت و باربری مرزداران به صورت زیر است :

  1. بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل شما به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی
  2. بسته بندی وسایل در منزل مشتریان باربری شهرک استقلال به روش اروپایی
  3. بسته بندی اثاثیه منزل، وسایل اداری و شرکتی و جهزیه عروس با استفاده جدیدترین تجهیزات بروز دنیا
  4. بسته بندی وسایل با فوم ، پاپل رپ ، استرچ رپ ، کارتن چندلایه و رگالدار مخصوص بسته بندی لباس
  5. بسته بندی و حمل وسایل بزرگ و سنگین مانند : ساید بای ساید ، حمل پیانو ، گاوصندوق
اتوبار و باربری شهرک استقلال

هزینه باربری شهرک استقلال

هزینه در محدوده  : اگر مبدا و مقصد نزدیک باشد هزینه حمل بار از 130000 تومان تا 150000 می باشد.

هزینه در خارج از محدوده  : هزینه حمل بار از منطقه ی شهرک استقلال به مناطق دیگر تهران رنجی بین 150000 تا 200000 تومان می باشد.

هزینه حمل بار به شهرستان های اطراف : در حمل بار با کامیون به شهرستان های اطراف هزینه از 200000 تا 300000 تومان می باشد. 

شرکت از تخفیف های زیر جهت کاهش هزینه ها استفاده می کند:

استفاده از خدمات بیش از دو بار در سال، بار سوم به صورت رایگان انجام می شود.

حمل بار به شهرستان را با برآورد نصف هزینه ها انجام می شود.

اسباب کشی برای دانشجویان با ارائه ی کارت دانشجویی رایگان انجام می شود.

حمل وسایل در باربری شهرک استقلال

این شرکت انواع مختلف جا به جایی ها را به کار بردن تجهیزات و امکانات مناسب و کمک گرفتن از تبحر و مهارت پرسنل خود انجام می دهد:

حمل بار و اثاثیه منزل.

جا به جایی مصالح ساختمانی

انتقال وسایل ادارات و شرکت ها.

حمل بار به شهرستان و…

 

 

کارگر حمل اثاثیه منزل در اتوبار شهرک استقلال

باربری شهرک استقلال از کارگران ماهر و حرفه‌ی برخوردار است که دارای فعالیت ۲۴ ساعته هستند. حمل و جابجا کردن وسایل و اثاثیه منزل کار سخت و صد البته حساسی است و اگر در این زمینه تجربه‌ی کافی ندارید بهتر است کار خود را به شرکت حمل بار شهرک استقلال بسپارید. این شرکت حمل بار کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌ی چگونگی انجام اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل برگزار می‌کند و کارگران در این کارگاه‌ها مهارت‌های لازم را کسب می نمایند. ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید تا بیشتر با نحوه‌ی فعالیت این افراد آشنا شوید.