باربری شهید بهشتی



اتوبار و باربری شهید بهشتی

باربری شهید بهشتی مانند باربری خواجه نصیر با داشتن بیش از 100 نیروی فعال آماده ی ارائه ی خدمات اسباب کشی زیر نظر باربری تهران به شما هموطنان عزیز می باشد. باربری در شهید بهشتی با برنامه ریزی دقیق و اصولی مدیریت سرویس اثاث کشی مورد نظر شما را به عهده می گیرد. ماشین‌های حمل باری که در باربری محدوده شهید بهشتی استفاده می‌شود، مجهز به وسایل و لوازم ایمنی و سقف می‌باشند. جهت رزرو خدمات اسباب کشی در این شرکت حمل بار، می توانید با کارشناسان ماهر این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید. در ادامه سعی کرده ایم تمامی موارد مهم در مورد خدمات ارائه شده در این شرکت باربری را به عرض شما مشتریان عزیز برسانیم.

  • فهرست محتوا:
  • شماره باربری بهشتی.
  • حمل بار به شهرستان در باربری خیابان بهشتی.
  • هزینه باربری برون شهری در باربری نزدیک بهشتی چقدر است؟
  • خدمات اسباب کشی مناسب در باربری محدوده بهشتی.
  • حمل وسایل سنگین در اسباب کشی باربری در بهشتی.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در باربری بهشتی.
  • کارگران اسباب کشی خوب اتوبار بهشتی.
  • وانت تلفنی در بهشتی.
  • قیمت باربری بهشتی چقدر است؟
  • معرفی محدوده خدماتی شرکت حمل بار بهشتی.

شماره باربری بهشتی

باربری در شهید بهشتی مخالف هر گونه بی نظمی است و اجازه نخواهد داد هیچ گونه بی نظمی در مراحل اسباب کشی رخ دهد. یکی از مزیت های مهم‌ شرکت حمل بار بهشتی این است که در تمام روزها حتی ایام تعطیلی و نوروز در خدمت رسانی آماده است. اگر در روز های داخل هفته زمان کافی جهت انجام اسباب کشی را ندارید، روزهای جمعه این شرکت حمل بار از صبح تا ساعت ۱۲ شب خدمات خود را ارائه می دهد. با گرفتن یک شماره تلفن می توانید این شرکت را از تصمیم خود مطلع سازید.

021-88584613

باربری بهشتی

 

حمل بار به شهرستان در باربری خیابان بهشتی

یکی از ویژگی های مهم باربری خیابان شهید بهشتی، انتقال بار در سطح وسیعی از منطقه و شهرستان های اطراف است. همه ی مشتریان ما می دانند که چگونه در سریع ترین زمان و بدون معطلی اسباب کشی تان انجام خواهد شد انواع تجهیزات مناسب برای ایمنی در این کار در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. حمل و جا به جایی بار به شهرستان در این شرکت حمل بار با استفاده از ماشین های سبک و سنگین مجهز انجام می شود. رانندگان ما به تمام راه های اطراف تهران آشنایی دارند و با ایمنی کامل بارتان را به انتهای مسیر انتقال می دهند.

اتوبار و باربری شهید بهشتی

هزینه باربری برون شهری در باربری نزدیک بهشتی چقدر است؟

باربری نزدیک شهید بهشتی جهت انتقال بار به شهرستان همانند حمل بار درون شهری از قیمت های قانونی و مصوب استفاده می کند. با این تفاوت که به دلیل مسافت طولانی و خطرات جاده در باربری بین شهری میزان نگرانی مشتریان بیشتر است. هزینه ی ارسال بار از تهران به شهرستان ها با توجه به مقدار مسیر بین مبدا تا مقصد و نوع ماشین حمل بار متفاوت خواهد بود. اما در هر صورت ما سعی می کنیم که مقدار هزینه ی حمل بار به شهرستان ها را با دادن تخفیف کاهش دهیم.

خدمات اسباب کشی مناسب در باربری محدوده بهشتی

ارائه ی خدمات اسباب کشی و بسته بندی وسایل در باربری میدان شهید بهشتی زیر شعبه باربری کاج به صورت شبانه روزی است. در صورت نیاز می توانید با شماره تلفن ما در هر ساعت از شبانه روز و هر روز هفته تماس بگیرید. شرح خدمات ویژه اسباب کشی ارزان و مناسب در این شرکت به صورت زیر است :

  • ارائه بیمه به منظور جلوگیری از هر گونه آسیب احتمالی.
  • امکان جا به جایی و حمل و نقل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان. 
  • ثبت و رزرو اسباب کشی با تماس.
  • حمل بار و اثاثیه منزل در این محدوده.
  • فعالیت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل.

حمل وسایل سنگین در اسباب کشی باربری در بهشتی

باربری خیابان شهید بهشتی انتقال وسایل سنگین وزن را با برنامه ریزی دقیق و با استفاده از ماشین آلات مناسب انجام می دهد. این شرکت حمل بار جهت انتقال گاو صندوق و لوازم سنگین مانند پیانو، از جرثقیل استفاده می کند. کارگران ما با ایمنی کامل و بدون برخورد این وسایل با در و دیوار، لوازم سنگین وزن را در ساختمان ها انتقال می دهند. همچنین در صورت وجود آسانسورهای مخصوص حمل بار در ساختمان ها، برای جا به جایی کارتن های بزرگ از استفاده می شود. جا به جا کردن وسایلی از جمله یخچال های ساید بای ساید و ماشین لباسشویی را به کارگران ما بسپارید تا با ایمنی کامل این کار را انجام دهند.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری بهشتی

باربری در خیابان بهشتی تمام تلاش و مهارت خود را به کار می گیرد تا بارتان به سلامت به مقصد برسد. به همین دلیل تمام مراحل را با ایمنی بالایی انجام می دهد، بخصوص در مورد مرحله بسته بندی این حساسیت بیشتر می باشد. کارگران این شرکت حمل بار از بهترین تجهیزات بسته بندی از جمله کارتن ها و فوم های ضربه گیر مرغوب استفاده می کنند. همچنین این افراد از روش های اروپایی و مناسب برای انجام بسته بندی انواع کالاها و اثاثیه منزل استفاده می کنند. کارگران ما جهت انجام هر چه بهتر بسته بندی از تجهیزات زیر استفاده می کنند:

  • کارتن های مجهز به رگال.
  • انواع فوم های ضد ضربه مانند استرچ رپ و بابل رپ.
  • نایلون حباب دار ۹۰ متری.
  • کارتن های چند لایه در سایزهای مختلف.

کارگران اسباب کشی خوب اتوبار بهشتی

باربری بهشتی و باربری تهرانسر برای انجام هر چه بهتر و سریع اسباب کشی شما، از کارگران ماهر و کاربلد کمک می گیرند. این کارگران با گذراندن دوره های حرفه ای و آموزشی توانسته اند مهارت های لازم را کسب نمایند. بنابراین می توانید با خیالی آسوده به ما اعتماد کنید، پرسنل ما از دو گروه آقا و خانم تشکیل شده اند. این افراد از مهارت کافی برخوردارند و بسته بندی اثاثیه منزل از جمله وسایل شکستنی، مبلمان، ظرف و ظروف آشپزخانه و چیدمان بار را به بهترین نحو انجام می دهند.

 

وانت تلفنی در بهشتی

باربری بهشتی همانند باربری بهشتی برای انجام هر چه بهتر اسباب کشی و حمل بار، از انواع مختلف ماشین ها استفاده می کند. وسایل نقلیه ی به کار رفته در این شرکت دارای وسایل ایمنی و مجهز به سقف هستند. جهت رزرو این ماشین ها اعم از وانت بار، نیسان تلفنی و خاور با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید. نرخ کرایه وانت تلفنی در این شرکت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود، مشاورین ما در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. کافی است به ما اعتماد کنید و هر چه سریعتر با کارشناسان خبره این شرکت تماس بگیرید.

نرخ کرایه نیسان بار در خیابان بهشتی تهران

باربری بهشتی برای کسب رضایت شما مشتریان گرامی و اینکه بتوانید به راحتی اسباب کشی نمایید، نرخ کرایه ماشین های حمل بار را به صورت قانونی تعیین می کند. قیمت اجاره نیسان بار و وانت تلفنی نسبت به سایر ماشین های حمل بار کمتر است. در ادامه به شرح نرخ اجاره انواع وسایل نقلیه ی باری در این شرکت باربری خواهیم پرداخت. نکته ی قابل توجه در این زمینه این است که تمامی خدمات اسباب کشی ارائه شده و کرایه ماشین های حمل بار با تخفیف ۲۵ درصد اعلام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره کافی است با تلفن های ثبت شده در سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید.

  • نرخ اجاره وانت تلفنی به ازای دو ساعت: ۳۰۰ هزار تومان.
  • قیمت کرایه نیسان بار به ازای دو ساعت: ۴۵۰ هزار تومان.
  • نرخ اجاره کامیونت برای سه ساعت: ۸۰۰ هزار تومان.

قیمت باربری بهشتی چقدر است؟

باربری محدوده بهشتی مانند باربری تهرانپارس جهت تعیین هزینه اسباب کشی در مناطق مختلف تهران، قیمت های مصوب در اتحادیه را در نظر می گیرد. گاهی اوقات مشتریان ما فکر می کنند که تعیین نرخ های کم از طرف ما دال بر عدم کیفیت خدمات اثاث کشی است. این در حالی است که ما از بهترین خدمات و امکانات حمل بار با کمترین قیمت ممکن استفاده می کنیم. هدف ما بهره مندی تمامی افراد مراجعه کننده از خدمات اثاث کشی شرکت می باشد. برای استعلام گرفتن از مقدار دقیق قیمت ها با شماره تلفن های درج شده در سایت کاج تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما به طور دقیق به شما خواهند گفت که هزینه ی هر مرحله از باربری چقدر می باشد.

نرخ بیمه نامه اسباب کشی در خیابان بهشتی

باربری خیابان بهشتی مانند باربری آرژانتین اگر در طول اسباب کشی به هر طریقی صدمه یا خسارتی به بار شود را جبران می کند. یکی از راه‌کارهای مناسبی که در این زمینه به کار می برد، ارائه و صدور بیمه نامه اسباب کشی است. به نوعی می توان گفت که ارائه‌ی بیمه نامه رایگان درصدد جبران این صدمات و از طرفی کسب رضایت مشتریان خود می‌باشد. این بیمه نامه به صورت رایگان به تمامی مشتریان از طرف این شرکت حمل بار ارائه می‌شود. معتبر بودن و صدور با کسب مجوز از تعاونی حمل بار در تهران از ویژگی های این بیمه نامه محسوب می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این‌باره می توانید تلفن را بردارید و با شماره‌های این شرکت باربری تماس حاصل نمایید.

معرفی محدوده خدماتی شرکت حمل بار بهشتی

جهت معرفی محدوده ی خدماتی باربری شهید بهشتی باید بگوییم که هیچ گونه محدودیتی در این زمینه ندارد. به این معنی که این شرکت حمل بار تمامی مناطق تهران و شهرستان ها را تحت پوشش خود قرار داده است. خیابان بهشتی در مرکز تهران قرار گرفته و جهت شرقی _ غربی دارد. این خیابان از شرق به خیابان شریعتی و از غرب به ولیعصر رسیده و امتداد دارد. سه ایستگاه مترو سهروردی، بهشتی و میرزای شیرازی باعث شده است دسترسی به این منطقه بسیار آسانتر شود. در هر صورت شما مشتریان گرامی می توانید با گرفتن شماره تلفن های شرکت حمل بار بهشتی از خدمات ارائه شده در این شرکت بهره مند شوید. مشاورین ما به صورت ۲۴ ساعته از شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان گرامی در تهران و شهرستان ها هستند.