باربری بهجت آباد



اتوبار و باربری بهجت آباد

باربری بهجت آباد با هزینه باربری ارزان و مطابق با تعرفه ی تعیین شده در اتحادیه کار اسباب کشی و حمل بار را در ساسر ایران انجام می هد. باربری محدوده بهجت آباد و باربری بوعلی دو شعبه باربری کاج در منطقه ی بوعلی و منطقه ی بهجت آباد تهران هستند که برای ساکنین این مناطق تخفیف ویژه در نظر گرفته اند. اگر ساکن این مناطق هستید و به دنبال یک شرکت با قیمت مناسب هستید با اتوبار بهجت آباد تماس بگیرید.

09128915218 – 88584613 – 22096824 – 22096794

اتوبار و باربری بهجت آباد

باربری در محدوده ی بهجت آباد و باربری گاندی به دلیل شرایط خاص منطقه نیاز به ماشین های حمل بار مجهز و بزرگ دارد که انواع وسایل حمل و نقل و باربری را دارا می باشد. یک سهل انگاری کوچک می تواند آسیب جبران ناپذیری به وسایل وارد کند ولی ما به شما این اطمینان را خواهیم داد که با انتخاب ما بهترین را انتخاب کرده اید.

اتوبار و باربری بهجت آباد

بسته بندی باربری بهجت آباد

  1. استفاده از کیسه های زیپ دار با روکش داخلی جهت بسته بندی رختخواب و لباس.
  2. به کار بردن کارتن های چند لایه جهت بسته بندی وسایل شکستنی و حساس که امکان آسیب دیدن آن ها زیاد است.
  3. وکیوم 90 متری از نایلون حباب دار و فوم ضربه گیر جهت جلوگیری از ضربه دیدن اثاثیه و لوازم موجود در اسباب کشی.
  4. تمامی این امکانات را به صورت رایگان در خدمت مشتریان خود قرار می دهد.

وانت تلفنی بهجت آباد

ماشین های مخصوص جا به جایی بار مختلفی ارائه می شود که بر اساس مقدار بار جا به جا شده به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. ماشین های سبک مانند وانت تلفنی و نیسان بار برای حمل و جا به جایی بارهای کم حجم.
  2. ماشین هایی مانند تریلی و دیگر وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین برای انتقال خودرو و بارهای بسیار سنگین.
  3. کارشناسان وانت تلفنی بهجت آباد خودرو هر روز این ماشین ها را به صورت جزء به جزء بررسی می کنند و تمامی آن ها را مجهز به طناب و چادر و دیگر وسایل ایمنی می کنند.

  • * بیشترین تلاش خود را می کند تا بتواند بار را سالم به مشتری تحویل دهد، از این رو ماشین هایی که برای انتقال و جا به جایی بار استفاده می کند را کاملا با وسایل لازم مجهز می کند، هر نوع ماشینی که مورد استفاده قرار می گیرد دارای طناب می باشد و یا چادر هایی با ضخامت بالا که وسایل را در جای خود تا پایان مسیر محکم نگه داشته و آن ها را از اتفاقات پیش بینی نشده حفظ و نگه داری می کند، ما فقط به آرامش شما همشهریان گرامی فکر می کنیم.

حمل وسایل در باربری بهجت آباد

این شرکت دارای مشتریانی است که مغازه های عتیقه فروشی دارند و یا اینکه در خانه این وسایل را دارند، ما برای اسباب کشی، ابتدا باید به بسته بندی آن ها اهمیت بدهیم به همین دلیل از کارتن های ضخیم و با کیفیت استفاده می کنیم که ایمنی آن ها را حفظ می کند، از فیبرهای محکم در داخل کارتن ها استفاده می کنیم که وسیله را ثابت نگه داشته و از جا به جا شدن بی مورد آن ها جلوگیری می کند.