باربری امیرآباد



اتوبار و باربری امیرآباد

باربری امیرآباد مانند باربری درکه مجهز به انواع وسایل بسته بندی و ماشین های بارگیری برای بارهای بزرگ و کوچک شما عزیزان می باشد. کارکنان ما و باربری محدوده گاندی با تجربه صفر تا صد اسباب کشی را با مهارت کامل انجام داده و جای هیچ گونه نگرانی نیست، مشتریان همیشه از نحوه عملکرد آن ها راضی بوده اند. با اعتماد به باربری در امیرآباد تهران بدون دغدغه و نگرانی حمل و نقل ایمن و شیرینی را تجربه کنید، تجهیزات به کار گرفته شده کاملا به روز و مناسب هستند. باربری محدوده امیرآباد علاوه بر تهران خدمات خود را به شهرستان های اطراف تهران نیز ارائه می دهد.

فهرست مطالب:

  • شماره باربری امیرآباد.
  • حمل اثاثیه سنگین وزن منزل توسط شرکت حمل بار امیرآباد.
  • خدمات باربری امیرآباد.
  • بسته بندی وسایل برای اسباب کشی.
  • بیمه رایگان اسباب کشی در باربری محدوده امیرآباد.
  • قیمت بیمه نامه اسباب کشی در سال ۱۴۰۱ در اتوبار امیرآباد چقدر است؟
  • حمل بار به از محله امیرآباد تهران به شهرستان ها.
  • کارگران اسباب کشی ماهر در شرکت حمل بار امیرآباد.
  • انواع ماشین های حمل بار در امیرآباد.
  • نرخ کرایه وانت بار در خیابان امیرآباد تهران.
  • اتوبار امیرآباد کجاست؟

شماره باربری امیرآباد

باربری امیرآباد کار رزرو خدمات را به کارشناسان ماهر خود سپرده است و این افراد بر اساس حجم و مقدار بار و مسافت بین مبدا تا مقصد اقدام به ثبت سفارش های شما خواهند کرد. اگر بارتان حجیم و زیاد باشد قطعا از ماشین های حمل بار سنگین و نیمه سنگین باید استفاده نمایید. این افراد متخصث شرایط را بررسی و مناسب ترین خدمات و ماشین های حمل بار را برای شما مشتریان گرامی رزرو می کنند. برای رزرو سرویس ها و خدمات مختلف اسباب کشی با شماره تلفن این شرکت حمل بار تماس بگیرید. بدون هیچ گونه محدودیتی می توانید از شنبه تا جمعه با شماره تلفن های این شرکت تماس بگیرید.

88584613 – 22096794 – 22096824 – 09128915218

باربری امیرآباد

 

حمل اثاثیه سنگین وزن منزل توسط شرکت حمل بار امیرآباد

تجهیزات و امکانات موجود در باربری امیرآباد تهران برای انتقال اثاثیه و وسایل سنگین از، تجهیزات و ماشین آلات چرخ دار و جرثقیل استفاده می کند. همچنین از انواع بالابرها و لیفتراک ها برای انتقال وسایلی مانند یخچال در ارتفاع ها و راه پله ها استفاده می کند. در هر صورت نگران نباشید ما تضمین کننده ی سلامت و ایمنی بارتان هستیم، کافی است به ما اعتماد نمایید. مهم ترین بخش اسباب کشی انتقال و جا به جا کردن اثاثیه سنگین وزن به صورت ایمن است. کوچکترین بی احتیاطی در این مرحله باعث می شود صدمات و خساراتی به اثاثیه منزل وارد شود و جبران این خسارت ها به راحتی صورت نمی گیرد. بنابرابن بهتر است به افرادی که در این زمینه مهارت دارند اعتماد نمایید و کارتان را به آن ها بسپارید.

باربری امیرآباد

خدمات باربری امیرآباد

باربری در امیرآباد کاج و دیگر شعبه ها مانند  باربری سعادت آباد  از بهترین شرکت های باربری در تهران هستند که بیش از 20 سال سابقه ی فعالیت در حوزه حمل بار را دارند. تنها دلخوشی شرکت حمل بار امیرآباد وجود مشتریان وفادار و پایدار است، انتقال سریع و حمل بار مناسب تنها بخش کوچکی از خدمات ما است. این شرکت تمامی تجهیزات و امکانات بسته بندی را با تخفیف ارائه می دهد به طوری که شما در زمان بسته بندی با کمبود چیزی روبرو نخواهید شد. پکیج کامل وسایل مورد نیاز جهت شروع و ایمنی بسته بندی را در اختیارتان قرار می دهد. اگر تمایل داشته باشید کارگران ما کار بسته بندی را نیز برای شما انجام خواهند داد. نکات ایمنی لازم را به طور کامل رعایت کرده و شما نگران هیچ موردی نباشید.

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

کارگران اسباب کشی اتوبار امیرآباد بسته بندی مناسبی را برای شما انجام می دهند با انجام و به کار گیری روش های زیر اقدام به انجام بسته بندی اثاثیه منزل می نمایند:

  1. استفاده از کارتن های چند لایه برای محافظت وسایل از شکسته شدن.
  2. به کار گیری فوم ها و نایلون های ضربه گیر برای محافظت از کالاها و اثاث بار.
  3. محکم کردن بسته بندی ها با چسب 5 سانتی، برای جلوگیری از بیرون ریخته شدن وسایل.

باربری امیرآباد تمامی لوازم ضروری از کارتن گرفته تا فوم های ضربه گیر را با کمترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. کارگران در محل حاضر می شوند و تمامی اثاث و وسایل آشپزخانه و… را با ایمنی کامل بسته بندی می کنند. هزینه ی به عنوان دستمزد در این شرکت در نظر گرفته نمی شود.

بیمه رایگان اسباب کشی در باربری محدوده امیرآباد

اسباب کشی انجام شده توسط تیم حرفه ای باربری در امیرآباد تضمین شده است. برای اطمینان خاطر شما عزیزان از بیمه نامه باربری استفاده می کند و در قبال مقدار و حجم بارتان بیمه ارائه شده و هزینه آن مشخص می شود. زمانی که حجم بار بسیار بالا باشد و از ماشین های سنگین استفاده می شود، در این صورت باید مقدار بیمه نامه در حدی باشد که هم ماشین و هم بار را پوشش دهد. برای آگاهی از جزئیات این بیمه نامه با شماره تلفن های درج شده در سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید.

قیمت بیمه نامه اسباب کشی در سال ۱۴۰۱ در اتوبار امیرآباد چقدر است؟

باربری امیرآباد تمام کالاها و وسایل جا به جا شده در زمان اسباب کشی را بیمه می کند. نگران قیمت آن نباشید چرا که به طور رایگان این کار را انجام می دهد. تمامی حوادث را به طور کامل جبران و هزینه آن را به شما مشتریان گرامی پرداخت می کند. یک سری از باربری ها برای ارائه ی بیمه نامه هزینه های هنگفتی را در نظر می گیرند. اما تلاش شرکت حمل بار امیرآباد این است که هزینه های جانبی را برای شما مشتریان گرامی حذف نماید تا به راحتی بتوانید از خدمات ارائه شده در این شرکت استفاده نمایید.

حمل بار از محله امیرآباد به شهرستان ها

باربری در امیرآباد تهران همانند باربری باغ فردوس، خدمات اسباب کشی و بسته بندی را به صورت درون شهری و حمل بار به شهرستان های اطراف تهران ارائه می دهد. از ماشین های حمل بار مجهز با ظرفیت انتقال تناژهای مختلف بار استفاده می کند. رانندگان این شرکت حمل بار کاملا به مسیرهای مختلف داخل تهران و مسافت های دورتر آشنایی دارند. ارسال بار از تهران به شهرستان ها با تخفیف ۴۵ درصد در این موسسه حمل و نقل انجام می شود. موارد مختلفی در تعیین قیمت نهایی حمل بار از تهران به شهرستان ها دخیل است که چند مورد را در زیر مشاهده می فرمایید:

  • نوع وسیله ی نقلیه.
  • مسیر طی شده تا مقصد.
  • تعداد کارگران.
  • شرایط و وضعیت جاده ی.
  • شرایط آب و هوایی.

کارگران اسباب کشی ماهر در شرکت حمل بار امیرآباد

باربری امیرآباد با کمک کارگران حمل اثاثیه ماهر و با تجربه کار اسباب کشی را انجام می دهد. برای رزرو کارگر خالی می توانید با شماره های سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما صحبت نمایید. هم کارگر خانم و هم کارگر آقا را به مقصد اعزام می کنیم تا با نظم بالا کارتان را به پایان برسانند. تمامی پرسنل این شرکت حمل بار آموزش های لازم در زمینه انجام مراحل مختلف اسباب کشی را دیده و در این زمینه خبره هستند. می توانید به راحتی به تجارب بالای این افراد اعتماد نمایید و از یک اسباب کشی ایمن و مناسب لذت ببرید.

انواع ماشین های حمل بار در امیرآباد

باربری امیرآباد جهت جا به جا کردن و انتقال ایمن اثاثیه منزل، از انواع ماشین های خاور، وانت بار و انواع کامیون ها استفاده می کند. اصلا نگران هزینه ی اجاره ی این ماشین های حمل بار نباشید، چرا که این شرکت حمل بار قیمت های منصفانه و مناسبی را در نظر می گیرد. تعاونی حمل و نقل در تهران قیمت مخصوصی را جهت کرایه وسایل نقلیه ی مختلف در نظر می گیرد که شرکت حمل بار امیرآباد نیز از آن تبعیت می کند. برای آگاهی از قیمت های دقیق کرایه ماشین های حمل بار، سبک، نیمه سنگین و سنگین با شماره تلفن های درج شده در سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید. همچنین جهت رزرو سریع و بدون دردسر وسایل نقلیه باری با کارشناسان ما صحبت نمایید، این افراد بر اساس مقدار و حجم بار این کار را برایتان انجام خواهند داد.

نرخ اجاره وانت تلفنی در خیابان امیرآباد تهران 

باربری امیرآباد مانند باربری شهرک غرب کرایه ماشین های باری را با توجه به قوانین حاکم در تعاونی حمل و نقل تعیین می کند. مدیریت این شرکت حمل بار همواره در تلاش بوده است تا بتواند تمام نیازهای مشتریان خود در حوزه اسباب کشی و بسته بندی را رفع نماید. یکی از این راه کارها، استفاده از انواع ماشین های حمل بار در سایزهای مختلف می باشد. نرخ کرایه ماشین های سبک با سنگین متفاوت بوده و اجاره ماشین های سنگین بیشتر است. برای آگاهی شما مشتریان گرامی از مقدار دقیق، نرخ اجاره ی یک سری از ماشین های حمل بار را در زیر آورده ایم.

  • کرایه وانت بار به ازای دو ساعت: دو میلیون و ششصد هزار ریال.
  • اجاره خاور به ازای سه ساعت: پنج میلیون و پانصد هزار ریال.
  • نرخ کرایه ایسوزو جهت رزرو سه ساعت: پنج میلیون و پانصد هزار ریال.
  • قیمت اجاره نیسان بار به ازای دو ساعت: سه میلیون ریال.

اتوبار امیرآباد کجاست؟

باربری امیرآباد در خیابان امیرآباد تهران در منطقه‌ی شش و در مرکز پایتخت قرار دارد. این شرکت حمل بار به صورت بیست و چهار ساعته رزرو و ثبت درخواست شما را انجام می دهد. به علت وجود بزرگراه های چمران، بلوار کشاورز و کردستان دسترسی به این منطقه آسان است. البته این نکته قابل ذکر است که نیازی به حضور در شرکت نیست و فقط با گرفتن یک شماره تماس می توانید از خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل آن استفاده نمایید. تمام مناطق همجوار این محدوده نیز از امکانات و تجهیزات اثاث کشی در این شرکت های حمل بار استفاده می کنند. از مهم ترین این مناطق می توان به ده ونک، بلوار کشاورز، محله گیشا و محله یوسف آباد اشاره نمود.