باربری شهرآرا



اتوبار و باربری شهر آرا

باربری شهرآرا زیر نظر باربری ارزان تهران خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با بالاترین کیفیت و با قیمت‌های مصوب در تعاونی حمل بار ارائه می‌دهد. باربری محدوده شهرآرا همانند باربری قائم مقام از کارگران ماهر و حرفه‌ی جهت انجام مراحل مختلف اثاث کشی از قبیل بسته بندی اثاثیه منزل کمک می‌گیرند. خواهشمندیم قبل از انجام هر گونه کاری با شماره تلفن های اتوبار شهرآرا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما به صورت رایگان مشاوره های حمل اثاثیه را به شما ارائه کرده و خدمات مورد نظرتان را رزرو نمایند. ماشین‌های حمل بار در این شرکت مجهز به لوازم ایمنی از جمله پتو، طناب و کپسول آتشنشانی، جهت افزایش کیفیت و ایمنی اثاث کشی می باشند.

88584613

بسته بندی مخصوص اثاث کشی در محدوده شهرآرا

باربری شهرآرا شرکت کاج تهران از فناوری های نوین و جدید در بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم مربوط به شرکت ها و ادارات استفاده می کند. ما در این مجموعه با تجربه ی چندین ساله ی که در زمینه حمل اثاثیه کسب کرده ایم، توانسته ایم تا حد زیادی از آسیب دیدگی های احتمالی لوازم و اثاث منزلتان در حین جا به جایی و اثاث کشی جلوگیری نموده و سلامت بار را تا رسیدن به مقصد تضمین خواهیم کرد. بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل از جمله وسایل شکستنی و قیمتی، کار آسانی نیست و باید با دقت بالا و با استفاده از روش های اصولی انجام شود. از این رو این شرکت حمل بار شهرآرا آموزش های لازم را به کارگران خود داده است تا به بهترین نحو ممکن تک تک لوازم منزل شما را بسته بندی نمایند. این شرکت حمل بار برای انجام هر چه بهتر این مرحله از اثاث کشی از تجهیزات مدرن و با کیفیت و با قیمت های پایین استفاده می کند. از جمله این امکانات و تجهیزات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارتن های ضخیم ۳ تا ۷ لایه.
  • انواع فوم های ضربه گیر مانند بابل رپ و استرچ رپ.
  • کارتن های مجهز به رگال جهت بسته بندی لباس ها.

حمل بار در کمترین زمان

خدمات باربری شهرآرا

اتوبار شهرآرا با داشتن سابقه ی بیش از سه دهه در عرصه اثاث کشی، حمل وسایل اداری و حمل بار به شهرستان خدمات زیر را با مناسب ترین قیمت به مشتریانش تقدیم می کند:

  1. انجام کار بسته بندی با روش های حرفه ای و به روز توسط کارگران متخصص و کار بلد.
  2. چیدمان مناسب وسایل و کالاها در ماشین های حمل بار به صورت اصولی و حرفه ی به نوعی که تا پایان کار هیچ گونه آسیبی به آن ها وارد نشود و سلامت آن ها حفظ شود.
  3. انجام اسباب کشی به صورت دقیق و برنامه ریزی شده.
  4. بارگیری مناسب و تخلیه بار انواع بار و اثاثیه توسط کارگران دلسوز و متعهد در سریعترین زمان و با کیفیت بالا.
  5. چینش اثاثیه منزل در مقصد مطابق با خواست مشتری.
  6. ارائه ی انواع مشاوره ها به صورت مجانی و حرفه ی توسط کارشناسان خبره شرکت حمل اثاثیه شهرآرا تهران.
  7. حمل انواع بار و اثاثیه از شهرآرا به دیگر مناطق تهران و شهرستان ها.

کارگران حرفه ی باربری محدوده شهرآرا

شرکت باربری در شهرآرا با داشتن بیش از 5 دهه تجربه و سابقه کار موفق در حمل و نقل و اسباب کشی توانسته است نظر اکثریت مشتریان را به خود جلب نماید. این شرکت حمل اثاثیه محبوبیت به دست آمده را مدیون خدمات عالی و بی نظیری است که توسط پرسنل مورد اعتماد، آموزش دیده و متخصص خود ارائه می شود. در ویدیوی زیر سعی کرده ایم گوشه ی از نحوه فعالیت این کارگران را به تصویر بکشیم تا شما مشتریان گرامی با آگاهی بیشتر و آسودگی خیال اسباب کشی خود را به ما بسپارید.

اتوبار و باربری شهر آرا

به خواست و تقاضای مشتریان و افراد مراجعه کننده از کارگران خانم نیز برای بسته بندی اثاث و تمییز کاری کمک می گیرد، این افراد فقط در قسمت بسته بندی به مشتریان کمک کرده و تمام کارتن ها را پر از کاغذ باطله و روزنامه می کنند البته بعد از قرار دادن وسیله در کارتن و با این کارها بسته بندی ایمن و محکمی را برای شما انجام خواهند داد.

حمل بار به شهرستان در باربری شهرآرا

  • در این شعبه امکان ارسال و جا به جایی هر نوع باری در سطح تهران و شهرستان وجود دارد. فرقی ندارد که بار شما وسایل منزل، ادارات، شرکتی و یا محصولات تولیدی کارخانه ها باشد، با ما ایمنی در ارسال بار را تجربه کنید.
  • با استفاده از وسایل نقلیه مدرن بار شما را حتی به دورترین مناطق ایران جا به جا می کند و در اسرع وقت و کمترین زمان تحویل خواهد داد.
  • شرکت برای جا به جایی بار به شهرستان چند روز قبل از شروع اسباب کشی در محل حضور داشته و با برنامه ریزی دقیق تمامی شرایط را کنترل کرده و از بی نظمی و هرج و مرج جلوگیری می کنند و از پرسنل و رانندگان خبره و ماهر برای این کار کمک گرفته می شود و همه با همکاری با هم در نهایت بارتان را سالم به مقصد می رسانند.

اتوبار و باربری شهر آرا

شماره باربری شهرآرا

در هر زمان که خواستید با شماره تلفن های سایت باربری شهرآرا تماس بگیرید و کارشناسان این شرکت حمل بار را از اسباب کشی خود مطلع نمایید. کارشناسان خبره و ماهر شرکت حمل بار شهرآرا شما را راهنمایی خواهند کرد که چه کارهایی را برای بهبود کیفیت اسباب کشی انجام دهید. همچنین جلسات مشاوره‌ اثاث کشی به صورت رایگان جهت راهنمایی کردن شما مشتریان عزیز در این شرکت حمل بار تشکیل می‌شود. این جلسات به صورت تماس تلفنی و آنلاین، توسط متخصصین و کارشناسان با تجربه تشکیل می‌شود.

وانت تلفنی شهرآرا

وانت تلفنی شهرآرا و دیگر ماشین های حمل بار در اتوبار شهرآرا به صورت مسقف و مجهز جهت حمل بار و اثاثیه منزل استفاده می شوند. جهت رزرو انواع مختلف این ماشین‌ها از جمله وانت بار، نیسان تلفنی، خاور و ایسوزو می‌توانید با شماره تلفن‌های این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید. نرخ کرایه وانت تلفنی در این شرکت حمل بار برای دو ساعت اول رزرو چهارصد و پنجاه هزار تومان و این مبلغ برای نیسان بار پانصد و پنجاه هزار تومان می باشد. نرخ کرایه‌ی سایر ماشین‌ها متفاوت و برای سه ساعت رزرو کامیونت، هزینه هشتصد هزار تومان است، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرخ اجاره ماشین های حمل بار در شهرآرا با شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید.

بیمه نامه رایگان اثاث کشی

در زمان اسباب کشی احتمال وقوع هر رویدادی مانند آتش سوزی، گم شدن وسایل منزل، خرابی خودرو و خیس شدن بار وجود دارد. از این رو باربری شهرآرا درصدد برآمده است تا شما مشتریان عزیز بتوانید بدون نگرانی بابت این اتفاق‌ها اسباب کشی کتید. ترفندی که برای رفع این نگرانی ها در نظر گرفته است، صدور بیمه نامه رایگان اسباب کشی است. شما مشتریان گرامی می توانید بدون پرداخت پول و هزینه‌ی تک تک وسایل و لوازم منزلتان را در حین اثاث کشی بیمه نمایید، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.