باربری سرآسیاب

اتوبار و باربری سرآسیاب

باربری سرآسیاب و باربری فرمانیه بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با نرخ ارزان و مقرون به صرفه زیر نظر باربری تهران، به مشتریان خود در تهران و شهرستان ها ارائه می‌دهند. کارگران کار بلد و ماهر، صفر تا صد اسباب کشی را در اتوبار سرآسیاب و باربری محدوده نامجو و دیگر شعب باربری کاج انجام می دهند. ماشین های حمل بار استفاده شده در این شرکت حمل بار، دارای بهترین امکانات و مجهز به انواع مختلف وسایل و تجهیزات ایمنی هستند. هدف باربری محدوده سرآسیاب تامین امکانات و تجهیزات به روز و تضمین سلامت و ایمنی اثاث کشی و کسب رضایت شما عزیزان است.

حمل انواع بار در تهران-اتوبار و باربری سرآسیاب

بهترین خدمات اسباب کشی در باربری سرآسیاب

اتوبار سرآسیاب در تمام طول سال‌های فعالیت خود، بهترین خدمات اسباب کشی و حمل بار را ارائه داده است و مشتریان ثابتی در نقاط مختلف تهران دارد. شرح همه‌ی خدمات، امکانات و تجهیزات حمل بار و اثاثیه‌ی این شرکت امکان پذیر نیست و زمان زیادی را می‌طلبد. از اینرو در زیر یک سری از مهم‌ترین خدمات اثاث کشی ارائه شده در این شرکت حمل بار را مشاهده می‌فرمایید.

  1. ارائه ی مشاوره اسباب کشی رایگان به صورت تلفنی.
  2. صدور بارنامه و بیمه نامه رایگان و معتبر اسباب کشی.
  3. حمل بار به نقاط مختلف تهران با ماشین های حمل بار مناسب و مجهز.
  4. انجام بسته بندی اثاثیه منزل با بهترین تجهیزات.
  5. حمل و جابجایی وسایل سنگین وزن با استفاده از ماشین‌آلات چرخ دار و انواع بالابرها.
  6. اجاره‌ی انبارهای موقت در مناطق مختلف تهران.

کرایه نیسان بار در اتوبار سرآسیاب

باربری سرآسیاب انواع ماشین‌های حمل بار را برای جابجا کردن انواع و حجم های مختلف بار استفاده می‌کند. در پارکینگ این شرکت بیش از ۳۰ دستگاه ماشین سبک، نیمه سنگین و سنگین قرار دارد. نرخ کرایه‌ی این ماشین‌های حمل بار طبق قانون و بر مبنای مبالغی که تعاونی حمل بار در نظر می‌گیرد در شرکت حمل بار سرآسیاب تعیین می‌شود. اگر می‌خواهید به طور دقیق از قیمت اجاره‌ی این ماشین‌های حمل بار مطلع شوید با شماره تلفن‌های این شرکت حمل بار تماس بگیرید، تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیارتان قرار دهند.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری سرآسیاب

کارگران ماهر و با تجربه‌ی باربری محدوده سر آسیاب از بهترین و کامل‌ترین پکیج بسته بندی استفاده می‌کنند. این افراد در دو اکیپ خانم و آقا کلیه‌ی اثاثیه منزل اعم از وسایل و اثاث گرانقیمت، حساس و شکستنی را با استفاده از روش‌های اروپایی بسته بندی می‌کنند. تجهیزاتی که این شرکت حمل بار جهت انجام مرحله‌ی بسته بندی ارائه می‌دهد را در لیست زیر مشاهده می‌فرمایید. جهت رزرو این امکانات بهتر است با شماره‌ تلفن‌های درج شده در این مطلب تماس بگیرید، کارشناسان ما مجهزترین پکیج بسته بندی را برای شما مشتریان عزیز رزرو می‌کنند.

  1. ارائه ی کارتن های چند لایه ضخیم برای محافظت از وسایل شکستنی قیمتی در حین جا به جایی.
  2. انواع کارتن های مخصوص بسته بندی لباس مانند کارتن‌های رگال دار.
  3. قیچی، چسب، منگنه و پارچه و روزنامه باطله.
  4. ادائه‌ی بابل رپ، استرچ رپ و نایلون های حباب دار.

هزینه باربری سرآسیاب چقدر است؟

باربری در سرآسیاب مانند باربری استاد معین از قیمت‌های قانونی و عامه‌ پسند جهت انجام مراحل مختلف اسباب کشی استفاده می‌کند. در واقع هر نرخی که تعاونی حمل بار در تهران تصویب می کند را شرکت حمل بار سر آسیاب به عنوان قیمت نهایی اثاث کشی در نظر می‌گیرد. برای استعلام گرفتن از قیمت‌ها، بهتر است با مشاورین خبره و دلسوز ما صحبت نمایید، تا بر اساس یک سری پارامتر، نرخ نهایی را به اطلاعتان برسانند. معمولا عواملی همچون حجم و مقدار بار، نوع کالای جا به جا شده، زمان تلف شده تا پایان اثاث کشی و تعداد کارگران، هزینه‌ی نهایی را تعیین می‌کنند. جهت اطلاع از تخفیف‌های ارائه شده نیز می‌تواحید با کارشناسان شرکت حمل بار سر آسیاب تماس بگیرید و از این تخفیف های گسترده بهره‌مند شوید.


 

حمل بار از خیابان سرآسیاب تهران به شهرستان‌ها

حمل بار از خیابان سرآسیاب به شهرستان‌ها از جمله خدمات ویژه و منحصر به فرد شرکت اتوبار سرآسیاب می‌باشد. رانندگان این شرکت حمل بار از مهارت و تخصص کافی ب خوردار بوده و با ایمنی کامل بار و اثاثیه منزلتان را به مقصد می‌رسانند. شاید بتوان گفت که پارامترهایی در هزینه‌ی نهایی اسباب کشی به شهرستان‌ها دخیل هستند که هزینه‌ی آن بیشتر از باربری درون شهری است. از این پارامترها می توان به مسافت بین تهران تا شهرستان اشاره کرد، اما ذکر این نکته بسیار مهم است که در هر صورت در شرکت حمل بار سرآسیاب، نرخ نهایی با توجه به مبالغی که تعاونی حمل بار در نظر می‌گیرد، تعیین می‌شود. 

 

آدرس اتوبار سر آسیاب

باربری سر آسیاب در محله‌ی سر اسیاب تهران قرار دارد، این محله یکی از قدیمی ترین مناطق این شهر است و در منطقه‌ی ۱۴ از تقسیم بندی شهرداری قرار دارد. این محله هنوز هم بافت قدیمی و سنتی خود را حفظ کرده و بازارهای میوه و تره بار آن کاملا شبیه به گذشته‌ها می‌باشد. این منطقه از شمال به خیابان نیکنام، از جنوب به خیابان های پاسدارهای گمنام و از شرق و غرب به خیابان کندی و بزرگراه امام علی می رسد. آسیاب قدیمی که دارای قدمت بسیار زیادی است از مشخصه‌ی این محدوده از تهران می‌باشد. اهالی محترم این محدوده کاملا با چگونگی خدمات اثاث کشی ارائه شده در شرکت حمل بار سر آسیاب آشنا بوده و از مشتریان ثابت آن می‌باشند. شما مشتریان عزیز می ‌توانید از طریق تماس تلفنی و همچنین به صورت آنلاین خدمات اثاث کشی ارائه شده در این شرکت را رزرو نمایید.