اتوبار و باربری الهیه



باربری الهیه تمامی تلاش خود را می کند که مانند باربری خیابان هنگام یک شرکت حمل بار مطمان است که خدمات خود را در تهران و شهرستان ها ارائه می دهد. برای حمل اثاثیه نیاز به افراد قوی و کارکشته دارید. بلند کردن نادرست وسایل سنگین می تواند خسارات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد و هم اینکه احتمال آسیب جسمی و آسیب وسایل وجود دارد. باربری محدوده الهیه و باربری اقدسیه در استخدام نیروی کاری خود دقت لازم را به خرج می دهد و افرادی را به استخدام شرکت در می آورد که توان بدنی بالایی داشته باشند. همچنین پرسنل، کارگران و رانندگان باربری منطقه الهیه آموزش های لازم برای حمل اصولی و درست بار را دارا هستند.

فهرست مطالب:

  • شماره باربری الهیه.
  • خدمات ارائه شده حمل بار در باربری الهیه.
  • چگونه خدمات باربری الهیه را رزرو نماییم؟
  • هزینه اسباب کشی در باربری محدوده الهیه چقدر می باشد؟
  • نرخ بیمه نامه اسباب کشی در الهیه تهران.
  • انتقال وسایل سنگین وزن با کمک کارگران ماهر باربری در الهیه.
  • بسته بندی اثاثیه منزل حرفه ی.
  • مشاوره اثاث کشی رایگان.
  • حمل بار از الهیه تهران به شهرستان ها.
  • حمل بار توسط کارگران ماهر در الهیه تهران.
  • رزرو وانت تلفنی در الهیه تهران.
  • آدرس باربری الهیه.
  • بهترین باربری در منطقه الهیه تهران.
  • حمل ایمن یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی.

شماره باربری الهیه

با شماره تلفن های شرکت حمل بار منطقه الهیه تماس گرفته و خدمات مدنظرتان را رزرو نمایید. خدمات این شرکت در سطح بالایی از لحاظ کیفیت ارائه می شود و شما می توانید با خیالی آسوده به ما اعتماد نمایید. برای اینکه به سرعت بتوانید از خدمات ارائه شده در این موسسه باربری استفاده نمایید، کافی است تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. کارشناسان ماهر و خبره ی این شرکت حمل بار بدون معطلی هر گونه امکانات و تجهیزاتی که لازم داشته باشید را برای شما شهروندان گرامی رزرو خواهند کرد. سفارش ماشین های حمل بار، تجهیزات مخصوص حمل وسایل سنگین وزن، پکیج بسته بندی و غیره را فقط با گرفتن شماره های زیر می توانید انجام دهید.

88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218

اتوبار و باربری الهیه

خدمات ارائه شده حمل بار در باربری الهیه

باربری محدوده الهیه مانند باربری آرژانتین در جهت کسب رضایت مشتری و ارائه ی بهترین سرویس ها با نیروی متخصص و مجرب شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی است. خدمات ارئه شده در این شرکت را می توان به چند دسته تقسیم بندی کرد. اسباب کشی کار بسیار سخت و پر ریسکی است که از عهده ی تمامی افراد جامعه بر نمی آید و بهتر است از تجارب افراد ماهر در این زمینه کمک گرفت. شرکت حمل بار الهیه دارای بیش از ۱۵ سال تجربه ی درخشان در حوزه ی اسباب کشی و بسته بندی است. برای آگاهی و اطلاع شما مشتریان عزیز در تهران و شهرستان ها یک سری از خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار را در زیر آورده ایم.

  • استفاده از نیروی های مجرب به تعداد نیاز مشتری.
  • خدمات بسته بندی با جدید ترین روش ها.
  • محاسبه ی سریع و دقیق هزینه.
  • ارائه بیمه نامه برای راحتی خیال مشتریان.
  • ارائه ی انواع وسایل نقلیه یزرگ و کوچک برای حجم متفاوت اسباب اثاثیه.
  • خدمات تخلیه و چینش بار در محل جدید.

چگونه خدمات باربری الهیه را رزرو نماییم؟

برای رزرو سرویس های اسباب کشی و بسته بندی در این شرکت حمل بار می توانید با ما تماس بگیرد. سرویس دهی باربری الهیه با نظم کامل و همه جانبه انجام می شود و کار شما هیچ موقع دچار تعلل و تاخیر نخواهد شد. در سریع ترین زمان ممکن کار رزروتان را انجام خواهیم داد و به نتیجه خواهید رسید. جای هیچ گونه نگرانی و استرسی نیست، یک اسباب کشی با کیفیت را از ما بخواهید که حق هیچ کدام از مشتریان را پایمال نخواهیم کرد.

اتوبار و باربری الهیه

هزینه اسباب کشی در باربری محدوده الهیه چقدر می باشد؟

با انتخاب باربری کاج شعبه باربری الهیه نگران هزینه باربری نباشید. قیمت باربری زیر نظر اتحادیه باربری محاسبه می شود و باربری الهیه خود را موظف کرده تا هزینه اضافه از شما نگیرد. اعتماد شما به باربری الهیه باعث دلگرمی ماست. ما به شما این اطمینان را خواهیم داد خدماتی که ارائه می دهیم زیر نظر افراد متخصص و اموزش دیده ارائه می شود. هیچ گونه مشکلی در طول فرایند اسباب کشی و بسته بندی وسایل برایتان پیش نخواهد آمد. در باربری بین شهری حجم و مقدار بار و نوع وسیله ی نقلیه تعیین کننده ی قیمت اثاث کشی است و در اسباب کشی داخل شهری، مسافت بر حسب کیلومتر در هزینه نهایی تاثیرگذار است. برای بهره مندی از تخفیف های ارایه شده در این شرکت حمل بار کافی است با ما در ارتباط باشید، کارشناسان ماهر ما به طور کامل به شما شرح خواهند داد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت اسباب کشی در الهیه تهران

شرکت های باربری در الهیه تهران که از اتحادیه مجوز دارند، در محاسبه‌ی قیمت اثاث کشی به سه عامل اساسی زیر توجه می‌کنند:

۱- دستمزد کارگران اثاث کشی: در حال حاضر دستمزد یک کارگر خبره اثاث کشی برای هر ساعت ۸۰ هزار تومان تعیین شده است. در اینجا توجه به یک نکته حایز اهمیت است و آن هم اینکه اکثر شرکت‌های حمل اثاثیه از کارگران روزمزد برای جا‌بجا کردن اثاثیه استفاده می‌کنند.

۲- قیمت ماشینی که مشتری برای حمل و نقل کردن وسایلش استفاده می کند: نرخ اجاره‌ی کامیونت برای رزرو سه ساعت هشتصد هزار تومان، اجاره وانت تلفنی برای رزرو دو ساعت، سیصد هزار تومات و نیسان بار چهارصد و پنجاه هزار تومان با توجه به قوانین تعاونی حمل بار در این شرکت برآورد شده است.

۳- هزینه‌ی انتقال وسایل سنگین وزن به ازای هر طبقه: نرخ انتقال و جابجایی وسایل سنگین وزن مانند یخچال، ماشین لباسشویی و تردمیل توسط کارگران به ازای هر طبقه در شرکت حمل بار الهیه کاج ۵۰ هزار تومان می باشد.

اتوبار و باربری الهیه

نرخ بیمه نامه اسباب کشی در الهیه تهران

بیمه نامه شرکت حمل بار الهیه در صورتی قابل استفاده است که خسارتی به وسایل وارد شود. هدف ما به حداقل رساندن هر گونه خسارات احتمالی است. اما باز هم با وجود تمامی دقت نیروهای باربری احتمال 1% وجود دارد که مشکلات و خسارات احتمالی به وجود بیاد در این گونه مواقع بیمه الهیه می تواند بسیار مفید و کارساز باشد. توجه داشته باشید که این بیمه رایگان بوده و از زمان ثبت و رزرو تمامی وسایل شما عزیزان تحت پوشش بیمه باربری الهیه خواهند بود. هدف باربری الهیه آرامش و آسودگی خاطر شما عزیزان می باشد. این شرکت بیمه نامه معتبر را ارائه می دهد، از زمان شروع بسته بندی تا پایان اسباب کشی ادامه دارد. در این مدت هر گونه حادثه و رخدادی را پوشش داده و هزینه ی آن را پرداخت می کند، دیگر نگران هیچ مساله ی نباشید. تا سقف 300 میلیون ریال تمامی اثاث و وسایل بارتان را بیمه می کند و شامل تمامی مشتریان گرامی می شود.

انتقال وسایل سنگین وزن با کمک کارگران ماهر باربری در الهیه

شرکت باربری منطقه الهیه همانند باربری جماران برای انتقال وسایل بخصوص اجسام و وسایل سنگین وزن از دست برای جا به جایی آن ها استفاده نمی کند. این کار را با تجهیزات مناسب بخصوص چرخ دار انجام می دهد که از انواع جدید آن ها استفاده می شود. که می توانند وسایل مختلف را با وزن و حجم متفاوت جا به جا می کند و همچنین از چرخ های دستی استفاده می کند که با کمک کنترل دستی به راحتی بارگیری صورت و انتقال داده می شود و آسیب و ضرری به آن ها نیز وارد نمی شود. جهت محکم کردن بسته بندی ها نیز از امکاناتی استفاده می کند که به صورت خود کار چسب 5 سانتی را روی کارتن ها می کشد.

بسته بندی اثاثیه منزل حرفه ی

با وجود روش های جدی و فعالیت ویژه شرکت باربری کاج شعبه شرکت حمل بار الهیه، امکان تهیه تجهیزات بسته بندی در تعداد بالا و با کیفیت عالی فراهم شده است. اینکه شرکت باربری الهیه خدمات رسانی شبانه روزی دارد و در هر ساعت از شبانه روز که با باربری الهیه تماس بگیرید می توانید به لوازم و تجهیزات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید و با بسته بندی ایمن بارتان را سالم در مقصد تحویل بگیرید. بسته بندی اثاثیه منزل نیاز به لوازم و تجهیزات پیشرفته دارد که تهیه ی آن ها کار آسانی نیست. چرا که باید افراد با تجربه در این زمینه اقدام به تهیه ی این لوازم نمایند. کارگران حمل بار در الهیه می توانند با تجاربی که دارند بهترین امکانات و پکیج بسته بندی را برای شما شهروندان عزیز تهیه نمایند. کارتن های محکم چند لایه از جمله تجهیزات استفاده شده در این شرکت حمل بار برای بسته بندی وسایل شکستنی و حساس می باشد.

مشاوره اثاث کشی رایگان

وانت تلفنی الهیه

باربری الهیه در کنار خدماتی که به مشتریان ارائه می دهد جلسات مشاوره رایگانی را هم تشکیل می دهد. این جلسات را در خصوص جا به جایی و اسباب کشی و انتخاب سرویس مورد نظر به شما عزیزان ارائه می دهد مشاوره تلفنی هیچ هزینه ای برای شما ندارد و کارشناسان مجرب 24 ساعته در خدمت شما عزیزان هستند.

هدف از این جلسات افزایش سطح آگاهی مشتریان در مورد نحوه ی درست انجام اسباب کشی و مراحل مختلف آن است . تمامی خدمات و نوع انجام و اینکه از چه تجهیزاتی استفاده می شود را هم به همشهریان گرامی شرح و توضیح خواهند داد. هر موردی که اهمیت داشته باشد. شما در مورد آن سوالاتی بپرسید به طور کامل حل و فصل خواهد شد.

روزهای تعطیل که بیشتر افراد و شرکت های دیگر استراحت می کنند و خدماتی ارائه نمی دهند باربری الهیه همچنان فعال است. در این روزها هم تخفیفات ویژه برای مشتریان همیشگی در نظر گرفته است. برای مشاوره رایگان با ما، ابتدا وارد سایت شده و با مشاورین متخصص تماس بگیرید .

حمل بار از الهیه تهران به شهرستان ها

باربری الهیه با خدمات باربری تهران به شهرستان به صورت تمام آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. ارائه ی خدمات بین شهری شامل ارسال انواع بار و وسایل، اسباب اثاثیه منازل خانه در تهران و از تهران به شهرستان، ارسال بار به کرج و تمامی شهرستان های اطراف تهران و سایر نقاط کشور می باشد. حمل بار و جا به جایی بار به شهرستان با مناسب ترین نرخ موجود انجام می شود. جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص حمل بار بین شهری و تعرفه در تهران و کرج به تمامی شهرستان ها به سایت باربری کاج شعبه ما مراجعه نمایید و از آخرین تعرفه شهرستان اطلاع یابید.

نرخ حمل بار از تهران به شهرستان ها با تخفیف ۲۰ درصد

اتوبار الهیه حمل و جا به جایی بار به شهرستان ها را با استفاده از بهترین ماشین های حمل بار و به روز ترین امکانات ممکن انجام می دهد. شاید با خود فکر کنید این شرکت حمل بار در این صورت هزینه های بالایی را برای حمل بار در مسافت های طولانی در نظر می گیرد. این نکته قابل ذکر است که ما در این شرکت باربری سعی کرده ایم تمامی خدمات اثاث کشی را با نازلترین قیمت ممکن به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم. در مورد حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان ها باید بگوییم که نرخ نهایی آن کاملا طبق قوانین حاکم در تعاونی حمل و نقل تعیین می شود و ما از تعیین هر گونه هزینه ی هنگفت و غیر قانونی خودداری می کنیم. قیمت اثاث کشی به شهرستان ها در شرکت حمل بار با توجه به مسافت طی شده از تهران به شهرستان مذکور و نوع ماشین حمل بار بستگی دارد.

باربری و ارزان بار الهیه

حمل بار توسط کارگران ماهر در باربری الهیه

از مهم ترین مسائل اسباب کشی در شرکت حمل بار الهیه از شعب باربری برتر تهران استفاده از کارگران متعهد و تلاشگر است. که اهمیت بسیاری به این موضوع می دهد چرا که رضایت مشتری برای شرکت اتوبار کاج بسیار مهم است. کارگرانی که مسئول حمل اثاثیه هستند باید بسیار دقیق و با تعهد باشند. شرکت دارای کارگران خانم و آقا می باشد که با مهارت تمام و به صورت حرفه ای تمامی کارها را برای شما انجام می دهند. بسته بندی و کارهایی که نیاز به ظرافت کاریی دارد را به کارگران خانم ما بسپارید که با دقت بالا این کار را انجام می دهند. کارگران این شرکت حمل بار در تمام ساعت شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشند. رزرو کارگران حمل بار در الهیه با نرخ های مصوب و قانونی اتحادیه حمل بار انجام می شود. ویدیوی زیر را لطفا مشاهده نمایید و از صحت سخنان ما مطمان شوید:

رزرو وانت تلفنی در الهیه تهران

حمل و جا به جایی بار در الهیه تهران مانند باربری شهرک استقلال با استفاده از انواع ماشین های حمل بار سبک و سنگین با قیمت های مناسب انجام می شود. وانت تلفنی از جمله ماشین های بسیار پر سفارش در این شرکت باربری است که روزانه افراد زیادی تمایل به سفارش آن دارند. نرخ کرایه وانت تلفنی برای دو ساعت معادل دویست و شصت هزار تومان است که این مبلغ برای نیسان بار سیصد هزار تومان در نظر گرفته می شود. ما این مبالغ را بر مبنای قوانین موجود در اتحادیه حمل بار در تهران تعیین و به اطلاع مشتریان خود می رسانیم. نرخ کرایه کامیونت ها مقداری بیشتر است و به دلیل بزرگتر بودن و پتانسیل بیشتر این ماشین ها برای حمل بار است. جهت رزرو کامیون ها برای سه ساعت مبلغی که در نظر گرفته ایم پانصد و پنجاه هزار تومان است.

آدرس باربری الهیه

اتوبار الهیه را تقریبا تمامی اهالی محترم منطقه یک تهران به خوبی می شناسند، چرا که دارای بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان می باشد. این شرکت حمل بار در خیابان الهیه در شمال شهر تهران قرار دارد که جزئی از شهرستان شمیرانات محسوب می شود. این منطقه در مجاورت ولیعصر، تجریش، پارک وی و پل رومی از شمال تا جنوب قرار دارد و یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق تهران است. کافی لست برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های درج شده در سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید. لزومی ندارد که جهت گفتگو با مشاورین و کارشناسان ما و رزرو خدمات اسباب کشی ارائه شده حتما به این شرکت حمل بار مراجعه فرمایید. در هر زمان که خواستید کافی است تلفن را برداشته و با یک تماس کوتاه ما را از تصمیم خود مطلع سازید.

بهترین باربری در منطقه الهیه تهران

بی شک ساکنین منطقه الهیه تهران مثل شهروندان دیگر مناطق در هنگام اثاث کشی یک مشکل جدی پیش رو دارند و آن هم پیدا کردن یک شرکت مناسب برای جا به جا کردن اثاثشان است. حال ما در ادامه دلایلی را ذکر خواهیم کرد که نشان می دهد شرکت اتوبار الهیه تهران بهترین گزینه است. این دلایل عبارت است از:

  • داشتن مجوز معتبر و رسمی و قانونی از نهادهای زیرصلاح مانند اتحادیه باربری.
  • انجام اسباب کشی با کمک کارگران ماهر و با تجربه.
  • استفاده از ماشین های تمییز و مجهز.
  • ارائه ی خدمات اسباب کشی به صورت شبانه روزی و بدون محدودیت.
  • تعیین قیمت حمل اثاثیه به صورت شفاف و تغییر ندادن آن در روز اثاث کشی.
  • انجام تمامی کارهای اثاث کشی از قبیل تهیه لوازم بسته بندی وسایل مانند کارتن، فرستادن کارگر برای جا به جا سازی وسایل سنگین و….
  • رضایت افراد و اشخاصی که از خدمات حمل اثاثیه این شرکت استفاده کرده اند.
  • جبران خسارت های وارده بر اثاث مشتری در روز اسباب کشی توسط مدیریت بدون هیچ کم و کاستی.


حمل یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی

باربری الهیه تهران از کارگران حرفه‌ی و با تجربه‌ی برخوردار است که تمامی مراحل اسباب کشی از جمله حمل و جابجایی اثاثیه را با ایمنی کامل انجام می‌دهند. همانطور که در بالا عرض کردیم وسایلی مانند یخچال ساید بای ساید از جمله وسایل سنگین وزن و حجیم منزل محسوب می شود و هر گونه بی احتیاطی در جابجا کردن آن سبب می‌شود تا خسارت های مالی را برای شما مشتریان عزیز به بار آورد. از این رو بهتر است در زمان اثاث کشی نکات زیر را در خصوص حمل ایمن و مناسب یخچال رعایت نمایید. سپس کارگران ما با استفاده از تجهیزات بسته بندی مناسب، اقدام به بسته بندی این وسیله ی برقی می نمایند:

  • ابتدا دو شاخه‌ی یخچال را از پریز بکشید.
  • در مرحله‌ی بعد یخچال را به طور کامل خالی نمایید.
  • کشوهای فریزر را خارج و وسایل داخل آن را جهت جلوگیری از آب شدن، در یخ قرار دهید.
  • تمام قسمت‌های یخچال را با دستمال خشک و تمیز نمایید.