اتوبار و باربری نواب صفوی



اتوبار و باربری نواب صفوی

باربری نواب صفوی از شعب فعال، باربری مجوزدار تهران در مرکز این شهر است که سوابق درخشانی در حوزه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل دارد. خدمات اسباب کشی در باربری محدوده نواب صفوی و باربری گاندی به صورت شبانه روزی ارایه می‌شود و مشاورین این شرکت‌ها در 7 روز هفته و حتی در ایام تعطیلات پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستند. بسته بندی اثاثیه منزل در باربری سمت نواب صفوی به بهترین شکل ممکن و با تجهیزات پیشرفته و به روز و به وسیله‌ی کارگران ماهر و خبره انجام می‌شود.

88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218

بیمه نامه اسباب کشی در باربری نواب صفوی

حمل اثاث کم وزن با وانت تلفنی در باربری نواب صفوی انجام می‌شود و کلیه ی بارهای جابه جا شده در این شرکت کاملا بیمه می‌شود. بیمه نامه اثاث کشی دارای یک اعتبار مشخص می باشد و هر گونه هزینه ی صرف شده و خرج شده توسط حتی راننده و صاحب خانه و خسارت‌های وارده بر بار ناشی از دزدی ، آتش سوزی و .. توسط این بیمه نامه برای شما مشتریان عزیز جبران می‌شود. یک اسباب کشی بیمه شده را از ما بخواهید و وسایل و بارتان را به صورت سالم در انتهای کار دریافت نمایید.

حمل بار به شهرستان

جهت انجام اسباب کشی به شهرستان و مسافت های دور دو مو د را در نظر می گیرد:

  1. نوع ماشین مخصوص انتقال بار که از ماشین های ایمن و سر پوشیده برای حمل بار به شهرستان استفاده می کند.
  2. رانندگان و پرسنل درگیر در کار که افراد با تجربه تر را برای این کار در نظر می گیرد.

نکاتی در مورد بسته بندی اثاثیه منزل

  1. تمامی وسایل و اثاث شما را با استفاده از فوم ضربه گیر و نایلون های حباب دار در برابر ضربه ایمن خواهیم کرد، نهار خوری و صندلی و میزها حتما باید به صورت اصولی بسته بندی شده و در هنگام جا به جا کردن باید از خسارت دیدن آن ها جلوگیری شود.
  2. نوع کارتن استفاده شده بسیار مهم است، ما از با کیفیت ترین کارتن ها در سایزهای مختلف استفاده می کنیم، کارتن های مخصوص حمل بار لباس، کفش، گلدان، مجسمه و وسایل تزئینی و…
  3. کف کارتن ها را با چسب 5 سانتی کاملا محکم کرده و از پاره شدن آن ها جلوگیری می شود، چون در هنگام جا به جایی امکان دارد زیر کارتن ها باز شده و اثاث داخل آن خارج شوند.
  4. از کارتن های کوچک برای وسایل کم حجم و از کارتن های بزرگ برای تعداد وسایل بیشتر استفاده می شود، برای حفظ ایمنی کار وسایلی مانند چرخ گوشت و … را در کارتن های مخصوص به خود قرار داده و با این کار جا به جایی به بهترین شکل ممکن انجام می شود.
  5. از نظر کارشناسان این شرکت بسته بندی کار بسیاری مهمی است که باید با دقت و کیفیت بالایی انجام شود.

نرخ کرایه وانت تلفنی در باربری نواب صفوی

اتوبار نواب صفوی تمامی مراحل اسباب کشی را با قیمت‌های قانونی و به صرفه انجام می‌دهد. همچنین جهت کاهش قیمت‌ها، تخفیف‌های گسترده‌ی را ارائه می‌دهد. نرخ کرایه‌ی ماشین‌های حمل بار نیز به همین صورت تعیین شده و به عرضتان خواهد رسید. قیمت کرایه وانت تلفنی، نیسان بار و دیگر ماشین‌های حمل بار سبک نسبت به ماشین‌های سنگین و نیمه سنگین در شرکت حمل بار نواب صفوی کمتر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان این شرکت حمل بار تماس حاصل فرمایید تا به طور دقیق شما را در جریان این قیمت ها قرار دهند.