باربری شهرک نفت

اتوبار و باربری شهرک نفت

باربری شهرک نفت بهترین و ارزان ترین شرکت حمل بار در تهران است و در این منطقه با بیش از 30 سال تجربه اسباب کشی و حمل بار مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. ما در باربری محدوده شهرک نفت و اتوبار گاندی زیر شعبه کاج مفتخریم که توانسته ایم تا 100 درصد نیاز مشتریان را در زمان اثاث کشی برآورده سازیم و رضایت آنها را فراهم آوریم. باربری در شهرک نفت تمامی کارهای اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با نظم و از روی برنامه ریزی دقیق انجام می دهد.

شماره باربری شهرک نفت

برای بهره مندی از بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل با باربری شهرک نفت تماس حاصل نمایید. کارشناسان ما در این مجموعه به صورت بیست و چهار ساعته آماده ی ثبت سفارش ها و درخواست های شما مشتریان عزیز هستند. همچنین برای رفع ابهامات ایجاد شده در ذهنتان، جلسات مشاوره اثاث کشی رایگان را تشکیل می دهند که فقط با گرفتن شماره تلفن‌های ما، می توانید در این جلسه ها شرکت نمایید.

22096824

88584613

معرفی بهترین خدمات اثاث کشی در باربری شهرک نفت

باربری شهرک نفت به صورت شبانه روزی آماده‌ی ارایه‌ی بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل به شما مشتریان عزیز می‌باشد. اگر بخواهیم در مورد تک تک این خدمات ارایه شده صحبت نماییم، قطعا زمان زیادی را باید صرف نماییم و از حوصله ی شما خارج است. به همین دلیل در زیر به چکیده‌ی از این خدمات ارایه شده اشاره کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن های این شرکت حمل بار تماس بگیرید.

ارائه ی تمامی تجهیزات و امکانات لازم برای انجام بسته بندی وسایل موجود در بار با ایمنی کامل.

انجام حمل بار به تمامی نقاط ایران با ایمنی کامل و در سریعترین زمان و با کیفیت بالا.

تشکیل جلسات مشاوره برای پیشبرد بهتر کارهای اسباب کشی به صورت رایگان.

بیمه کردن تمامی اثاث و وسایل شما مشتریان گرامی بدون دریافت حق بیمه.

ارایه ی وانت تلفنی شهرک نفت و ماشین های حمل بار در اندازه های مختلف و با کاربردهای متفاوت.

حمل وسایل سنگین وزن در باربری شهرک نفت

این شرکت کارگرانی را دارا می باشد که این افراد با به کار بردن انواع مختلف چرخ ها و تجهیزات جرخ دار به راحتی و با ایمنی کامل وسایل شکستنی مانند گلدان و لیوان و ظرف و ظروف آشپزخانه و تابلو و.. را بدون هیچ گونه آسیبی جا به جا خواهند کرد و حای هیچ گونه استرس و نگرانی وجود ندارد.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری شهرک نفت

  • بسته بندی بخش مهمی در اسباب کشی و حمل بار است که توجه به ان لازم و ضروری است. هر گونه سهل انگاری در مراحل بسته بندی و بکارگیری تجهیزات بی کیفیت می تواند خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.
  • تجهیزات بسته بندی شامل همه ی لوازم لازم برای اتجام یک اسباب کشی مناسب می باشد و این تجهیزات بدون هیچ گونه پارگی و نقصی برای بسته بندی انتخاب می شوند همه ی کارتن ها را با نایلون و پلاستیک های ضربه گیر پوشانده و در نهایت از نایلون حباب دار برای بسته بندی آن ها استفاده می شود و برای محکم کاری از چسب های پنج و ده سانتی استفاده و ماتع از باز شدن و… می شوند.

اجاره وانت تلفنی در شهرک نفت

وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و ایسوزو از جمله ماشین‌های حمل بار در باربری شهرک نفت که با تخفیف به شما مشتریان عزیز اجاره داده می‌شود. شما می توانید با کارشناسان ما در این شرکت حمل بار صحبت نمایید، تا بر اساس حجم و مقدار بار جابجا شده، یک ماشین حمل بار مناسب را رزرو نمایند. شرکت حمل بار شهرک نفت این ماشین‌های باری را به صورت مسقف و مجهز به لوازم ایمنی از جمله پتو، در اختیار شما قرار خواهند داد. کرایه‌ی این وسایل نقلیه در این شرکت با توجه به مبالغ تعیین شده در تعاونی حمل بار در تهران تعیین می‌شود که در زیر به یک سری از آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

  • نرخ اجاره وانت تلفنی: برای دو ساعت ۴۵۰ هزار تومان.
  • قیمت کرایه نیسان تلفنی: برای دو ساعت ۵۵۰ هزار تومان.
  • اجاره کامیونت: برای سه ساعت ۸۰۰ هزار تومان.

رزرو کارگر ماهر اسباب کشی

اگر می‌خواهید اسباب کشی آسان و ایمنی داشته باشید، بهتر است از کارگران ماهر و خبره شرکت‌های حمل بار کمک کنید. کارگران باربری شهرک نفت دارای مهارت و تجارب زیادی در حوزه‌ی اثاث کشی و بسته بندی اثاثیه منزل هستند. بنابراین می‌توانید به این افراد ماهر اعتماد کنید و از اثاث کشی آسان لذت ببرید. در زیر ویدیوی قرار داده‌ایم تا بیشتر با چگونگی فعالیت این کارگران آشنا شوید.