باربری مهران

اتوبار و باربری مهران

باربری مهران و باربری جیحون با قیمت مناسب و منصفانه مطابق با نرخ اتحادیه بیش از 30 سال در خدمت هموطنان عزیز می باشند. هدف این شرکت زیر نظر شعبه باربری کاج جلب رضایت صد در صد مشتریان عزیز می باشد. بر همین اساس از بهترین نیرو و جدیدترین تجهیزات برای ارائه ی خدمات به مشتریان استفاده خواهد کرد. باربری کاج شعبه اتوبار مهران از نیروی باربری امانتدار و توانا برای جا به جایی و حمل بار استفاده می کند. باربری محدوده مهران و باربری دردشت بر این باورند که خانم ها در انجام کارهای بسته بندی دقت و ظرافت را بکار خواهند گرفت و بهتر است برای بسته بندی وسایل از کمک نیروی خانم استفاده نمایید.

شماره تلفن باربری مهران

اتوبار مهران کار رزرو خدمات اسباب کشی را از طریق تلفن انجام می دهد. به این معنی با گرفتن شماره زیر می توانید به راحتی با اپراتور این شرکت حمل بار صحبت نمایید. در تمامی ایام هفته و حتی در تعطیلات نیز می توانید به ما اعتماد کنید و از خدمات بی نظیر این شرکت حمل بار بهره مند شوید. تعداد خطوط برای رزرو خدمات و ثبت درخواست در این موسسه زیاد است و همیشه در دسترس می باشند.

09128915218

22096824

88584613

22096794

اتوبار و باربری مهران

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری محدوده مهران

باربری مهران در تهران برای ارائه ی خدمات هر چه بهتر و راحتی هموطنان عزیز به هنگام اسباب کشی و حمل بار در تهیه لوازم بسته بندی اقدام به تولید نامحدود تجهیزات و لوازم بسته بندی نموده است. تا مشتریان عزیز بتوانند هر تعداد که نیاز داشته باشند بدون نگرانی و استرس با ما تماس بگیرند و درخواست خود را ثبت نمایند. تجهیزات و لوازم بسته بندی ما شامل موارد زیر می باشد:

  1. انواع کارتن بسته بندی چند لایه و محکم برای بسته بندی وسایل و ظروف شکستنی.
  2. کارتن های رگالدار برای بسته بندی لباس ها.
  3. ساک بزرگ و کوچک برای بسته بندی رختخواب.
  4. نایلون حبابدار برای دورپیچی وسایل.
  5. نوار چسب، سلفون، کاغذ و روزنامه باطله.

بسته بندی وسایل شکستنی

کارگران باربری مهران تمامی تلاش خود را خواهند کرد تا بهترین بسته بندی را انجام دهند. در مورد وسایل شکستنی:

  • از کارتن های چند لایه و محکم و مرغوب استفاده می کنند.
  • داخل کارتن ها را با پارچه و روزنامه پر و از مقدار صدمات می کاهند.
  • از کارتن های داری نایلون حباب دار استفاده می شود.

باربری مهران

قیمت اسباب کشی در باربری مهران

اسباب کشی کاری طاقت فرسا می باشد و نیازمند دقت و مهارت بالا است. بنابراین بهتر است این کار را به یک شرکت حجل و نقل بسپارید. شاید مقدار هزینه های بالای شرکت ها شما را از انجام این کار منصرف کند. اما اگر کار خود را به باربری مهران بسپارید دیگر جای هیچ گونه نگرانی نباشد. ما قیمت های پایینتری از مقدار تصویب شده توسط تعاونی را در نظر می گیریم. جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس حاصل نمایید.

حمل و ارسال بار از تهران به شهرستان

باربری مهران خدمات خود را در تمام نواحی و مناطق تهران و شهرستان ها به صورت یکسان ارائه می دهد. ماشین های حمل باری که جهت جا به جا کردن و حمل بار از تهران به شهرستان ها استفاده می کند مجهز به کف پوشیده شده است. در مسیرهای طولانی امکان دارد مشکلات آب و هوایی و جاده ی برای رانندگان ما پیش آید و صدماتی به بار وارد شود از اینرو تمام بار، ماشین های حمل بار و رانندگان را به صورت رایگان بیمه می کنیم.