اتوبار و باربری کاج

شماره تماس باربری کاج :


88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218


باربری کاج بهترین باربری در تهران با ارائه ی خدمات شبانه روزی باربری در خدمت هموطنان عزیز می باشد. باربری محدوده کاج در پایتخت انواع بار و وسایل منزل، ادارات و محصولات تولیدی کارخانه ها را جا به جا خواهد کرد. همچنین برای اطمینان خاطر شما عزیزان بیمه نامه باربری را هم به صورت مدرک کاغذی در اختیارتان قرار خواهد داد تا در صورت هر گونه آسیب احتمالی با داشتن بیمه بتوانید آسیب و خسارت وارده را با گرفتن حق بیمه جبران نمایید. بیمه باربری در باربری کاج در بسته بندی جداگانه قرار دارد تا پاره و یا خط خورده نشود و همچنین مدارک شما پس از ثبت باربری و ارائه ی بیمه باربری در هاردی ذخیره می شود که در صورت مفقود شدن برگه بیمه نامه باز هم به مدارک مربوطه دسترسی داشته باشید.

اتوبار و باربری کاج

شماره تماس شرکت : 09128915218

حمل انواع بار در تهران

مشاوره رایگان در باربری کاج

باربری کاج بهترین است که خدمات باربری را به صورت صفر تا صد به هموطنان عزیز ارائه می دهد. این شرکت در تلاش است تا با برگزاری دوره های آموزش حضوری باربری این امکان را برای علاقه مندان به حوزه باربری و حمل بار فراهم کند تا با جزئیات اسباب کشی آسان و ایمن آشنا شوند و در صورت نیاز و علاقه با شرکت هم هماهنگی داشته باشند. عزیزانی که فقط سوالات باربری بی پاسخ دارند و قصد جا به جایی و حمل و نقل بارشان را دارند می توانند با شما ره های شرکت تماس بگیرند و سرویسی متناسب با نوع بار و حجم بارشان را دریافت نمایند.

حمل بار در کاج مشاورین و کارشناسان ماهری دارد که در زمان مشخص کنفرانس هایی را برای افراد مراجعه کننده به شرکت تشکیل می دهند و به آن ها چگونگی انجام دادن یک اسباب کشی ایمن و مناسب را آموزش می دهند، تعداد این افراد زیاد است و به طور تمام وقت در خدمت شما عزیزان هستند.