باربری قنات کوثر

اتوبار و باربری قنات کوثر

باربری قنات کوثر در تهران با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای هموطنان عزیز ایجاد شده تا در صورت نیاز به راحتی به خدمات باربری محدوده قنات کوثر و باربری بلوار پروین دسترسی داشته باشند. باربری در قنات کوثر بیش از 15 سال در حوزه حمل و نقل بار فعالیت مداوم و جدی دارد و تلاش کرده است تا رضایت تمامی اقشار جامعه را براورده نماید.

شماره تماس اتوبار قنات کوثر : 88584613 – 021

اتوبار و باربری قنات کوثر

مشاوره باربری قنات کوثر

این شرکت معتقد است که یکی از دلایلی که در طی اسباب کشی باعث نگرانی و استرس می شود. نا آگاهی از نحوه انجام دادن درست کار اسباب کشی است و به همین دلیل سعی دارد این آگاهی را به مشتریان خود القا نماید. جلسات مشاوره در مورد حمل بار را تشکیل داده و در این جلسه ها تمامی نکات لازم و ضروری جهت انجام کار را به آن ها آموزش می دهند.

شاید با خودتان فکر کنید چه ساعتی با ما تماس گرفته و با مشاورین صحبت نمایید، به شما خواهیم گفت در هر ساعتی از شبانه روز که خواستید می توانید تماس بگیرید. ما را از شروع اثاث کشی مطلع سازید تا در مورد اینکه چگونه بسته بندی کنید از چه ماشینی استفاده نمایید و… را برای شما تعیین نمایند.

بسته بندی در باربری قنات کوثر

این شرکت کار بسته بندی را به بهترین شکل برای شما انجام می دهد. مهم ترین اصل در زمان بسته بندی این است که تا پایان کار دوام داشته و از طرفی وسایل و کالاهای داخل بسته بندی آسیبی به آن ها وارد نشود، ما :

از کارتن هایی با مرغوبیت بالا استفاده می کنیم. دارای ضخامت های مختلف جهت جا به جا کردن اشیا متفاوت هستند.

برای دوام بیشتر بسته بندی ها با چسب و طناب و نوارها و. آن هار را محکم و از باز شدن آن ها ممانعت می کنیم.