اتوبار و باربری پونک



باربری پونک و باربری شهرک غرب انواع خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را با کمترین هزینه در باربری در تهران ارایه می‌دهند. با باربری غرب پونک تماس بگیرید و سرویس و تجهیزات مورد نیاز برای حمل بار و اثاثیه را رزرو نمایید. علاوه بر تهران این شرکت حمل بار در شهرستان ها نیز خدمات بی نظیری را با تخفیف ۲۵ درصد ارائه می دهد. این شرکت حمل بار از ماشین های حمل بار مسقف در اندازه های مختلف تریلی، خاور، وانت تلفنی و نیسان بار برای جابجایی بار و حمل اثاثیه منزل استفاده می کند. کارشناسان باربری چهاردیواری پونک به صورت تمام وقت کار رزرو و ثبت درخواست شما شهروندان گرامی را انجام خواهند داد.

باربری پونک

 

 

 

  • فهرست محتوا:
  • شماره تلفن باربری پونک.
  • حمل بار به از خیابان پونک به شهرستان ها.
  • نرخ ارسال بار از باربری پونک تهران به شهرستان ها.
  • هزینه اسباب کشی در باربری منطقه پونک چقدر است؟
  • مشاوره اثاث کشی رایگان.
  • حمل وسایل سنگین با کمک کارگران ماهر.
  • بیمه نامه رایگان باربری.
  • بهترین شرکت باربری در پونک.
  • وانت باربری پونک.
  • نرخ کرایه انواع ماشین های حمل بار در پونک.
  • اجاره خاور در خیابان پونک تهران.
  • کارگر باربری پونک.
  • بسته بندی اثاثیه منزل با روش های اصولی.
  • ارائه‌ی بهترین خدمات اسباب کشی در باربری پونک.
  • محدوده‌ی خدمات رسانی باربری پونک.
  • معرفی شرکت حمل بار مجوز دار در خیابان پونک تهران.

 

شماره تلفن باربری پونک

به منظور افزایش رضایت شما شرکت اتوبار پونک فعالیت خود را در تمام روزهای هفته انجام می دهد. به این معنی که تعطیلی در این شرکت حمل بار مفهومی ندارد. شنبه تا جمعه به طور شبانه روزی خدمات خود را ارائه می دهد و هر موقع که با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید خدمات را برایتان رزرو خواهند کرد. خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار با کسب مجوز رسمی از تعاونی تهران انجام می شود و کاملا قانونی می باشد. علاوه بر تماس تلفنی می توانید با حضور در شرکت و همچنین از طریق باربری آنلاین خدمات اسباب کشی ارائه شده در این شرکت حمل بار را رزرو نمایید. کارشناسان ما به طور دقیق صفر تا صد موارد ضروری و لازم را برایتان شرح داده و نرخ مراحل مختلف اثاث کشی را به طور دقیق به اطلاعتان خواهند رساند. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و به راحتی و در اسرع وقت می توانید خدمات مورد نیازتان را با آگاهی کامل رزرو نمایید.

09128915218 – 22096824 – 22096794

حمل بار به شهرستان

باربری در پونک مانند باربری آفریقا در میان شهرستان های اطراف تهران محبوبیت خاصی دارد و می توانید در این مورد تحقیق نمایید. سال های متمادی است که به طور مکرر کار حمل و جا به جا کردن بار به مسیرهای طولانی را با استفاده از ماشین های مخصوص بار در اندازه های مختلف و با ایمنی کامل را انجام می دهد. هدف ما این است که شما عزیزان از ما راضی و خشنود باشید. رانندگان این شرکت همراه خود یک نفر از خبره ترین کارگران را در ماشین خواهد برد تا اگر مشکلی در طول مسیر پیش آمد به او اعتماد کرده و با همکاری با هم آن را حل نمایند. این افراد چند و چون کار را بلد بوده و می دانند در یک جاده طولانی تا مقصد چگونه عمل نمایند.



نرخ ارسال بار از خیابان پونک تهران به شهرستان ها

اسباب کشی و حمل بار به شهرستان در باربری محدوده پونک با قیمت های مصوب اتحادیه و تعاونی حمل بار در تهران انجام می شود. بنابراین در هر صورت اثاث کشی ارزانی را تجربه خواهید کرد قیمت ها با توجه به معیارهای مشخصی مانند ماشین به کار گرفته شده و مسافت طی شده در نظر گرفته می شود. برای کاهش هزینه حمل بار به شهرستان، تخفیف هایی را ارائه می دهیم تا همه ی افراد مراجعه کننده به شرکت بتوانند از خدمات ما بهره مند شوند.

قیمت باربری پونک چقدر است؟

قیمت اسباب کشی در باربری منطقه پونک بسته به پارامترهای مختلف متفاوت است. کارشناسان این شرکت با توجه به خدماتی که رزرو می کنید، قیمت نهایی را برایتان مشخص می کنند. به عنوان مثال گاهی اوقات مشتریان ما فقط ماشین های حمل بار را رزرو می کنند یا فقط از خدمات مربوط به بسته بندی استفاده می کنند. بنابراین برای هر کدام از مشتریان مان مبلغ متفاوتی را به عنوان هزینه نهایی پرداخت خواهند کرد. این شرکت حمل بار موارد مختلفی را در نظر می گیرد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقدار مسافت طی شده تا مقصد.
  • نوع ماشین حمل بار.
  • تعداد کارگران اسباب کشی.
  • تعداد طبقات ساختمان.
  • شرایط راه پله ها و تعداد پله ها.
  • تعداد کارتن ها و تجهیزات بسته بندی استفاده شده.
اتوبار و باربری پونک

مشاوره اسباب کشی رایگان

شرکت باربری پونک تهران با کمک گرفتن از افراد متخصص در زمینه ی برنامه ریزی برای اسباب کشی، جلساتی را تشکیل می دهد. که در این جلسه ها سوالاتی در مورد بارتان، آدرس مقصد و موقعیت آن پرسیده می شود و بر اساس آن نوع ماشین حمل بار و دیگر موارد مورد نیاز را تعیین می کنند. هدف از این جلسات بالا بردن مقدار آگاهی شما در مورد نحوه اسباب کشی مناسب و با کیفیت است و این جلسه ها به صورت رایگان برگذار می شود.

حمل وسایل سنگین با کمک کارگران ماهر

باربری در پونک به شما کمک می کند اسباب کشی آسانی را تجربه کنید. یکی از موارد دردسر ساز در هنگام اثاث کشی وسایل سنگین وزن است که آن ها با وزن بالایی که دارند حمل و جا به جایی را به تعویق و سختی می اندازند. ما به کمک کارگران ماهر و تجهیزات مناسب به راحتی و بدون دردسر آن ها را جا به جا می کنیم. ما اجسام سنگین را به طور جداگانه از سایر وسایل جا به جا می کنیم تا آسیبی به بقیه اثاث وارد نشود.

حمل ایمن یخچال ساید بای ساید

یکی از وسایلی که در زمان اسباب کشی باید با احتیاط جا به جا شود، یخچال می باشد. چرا که کوچکترین صدمه یا آسیب به یخچال در حین جا به جا کردن، هزینه هایی را برای شما مشتریان عزیز به بار خواهد آورد. کارگران باربری پونک تمامی جوانب احتیاط را رعایت کرده و از صدمه دیدن این وسیله جلوگیری خواهند کرد. در زیر به چند نکته ی ایمنی مهم در زمان حمل یخچال اشاره کرده ایم:

  • هرگز یخچال را به صورت افقی جا به جا نکنید. 
  • یخچال را به طور عمودی در داخل ماشین حمل بار قرار داده و محکم با طناب ببندید.
  • چند روز قبل از اسباب کشی یخچال را خالی و از پریز بکشید.
  • داخل کشوهای فریزر را خالی و کاملا خشک کنید.
  • برای بسته بندی یخچال از نایلون حباب دار و کارتن محکم استفاده نمایید.
  • در حین جا به جا کردن یخچال، چند کارگر اطراف آن را گرفته و از برخورد با در و دیوار جلوگیری نمایید.

بیمه نامه رایگان باربری پونک

باربری پونک تهران مانند باربری مرزداران برای افزایش ایمنی و رضایت شما مشتریان گرامی تک تک اثاث داخل بار را بیمه می کند. بیمه نامه اسباب کشی در این شرکت حمل بار بدون در نظر گرفتن هزینه ارائه می شود. این بیمه نامه حوادثی مانند آتش سوزی، سرقت، خراب شدن بار را شامل و پوشش می دهد. قبل از اخذ قرارداد تمامی جزئیات این بیمه نامه را برای شما مشتریان گرامی توضیح داده خواهد شد. این بیمه نامه دارای موعد مشخصی است و از ابتدا تا انتهای اسباب کشی را به طور کامل تحت پوشش قرار می دهد.

بهترین شرکت باربری در پونک

اگر به دنبال یک شرکت حمل بار مناسب هستید، ما باربری پونک چهاردیواری را به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می‌کنیم. این شرکت یکی از معتبرترین و مناسبترین اتوبارهای تهران است که دارای بیش از سه دهه تجربه‌ی کاری درخشان در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل است. شرکت حمل بار پونک را می توانید از این جهت انتخاب نمایید که با بررسی پارامترهای مختلف در حضور مشتریان خود، یک قیمت نهایی را به عنوان قیمت اثاث کشی اعلام می‌کند و تا پایان هیچگونه تغییری دال بر افزایش آن نخواهد داد. همچنین دارای پرسنلی است که متشکل از کارگران خانم و آقا، رانندگان ماهر و با تجربه است که در دو اکیپ و به صورت شبانه روزی آماده‌ی خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز هستند. از مهم ترین دلایل انتخاب این شرکت حمل بار برای اثاث کشی می‌توان به معتبر بودن آن اشاره کرد، چراکه جهت انجام مراحل مختلف باربری و اسباب کشی از تعاونی حمل بار تهران مجوزهای لازم را کسب کرده است و به صورت کاملا قانونی فعالیت می‌کند.

محدوده‌ی خدمات رسانی باربری پونک

باربری پونک در غرب تهران قرار دارد، این محدوده در منطقه ۴ شهرداری واقع شده است. در این سایت بهترین شرکت حمل بار در منطقه پونک را به شما معرفی خواهیم کرد. این منطقه از غرب با جنت آباد و از شرق با شهرک غرب و از جنوب با باغ فیض در ارتباط است و این شرکت حمل بار کل محدوده را تحت پوشش قرار می دهد. هدف ما رفع نیازهای اثاث کشی و حمل بار اهالی محترم پونک، سایر مناطق تهران و تمامی شهرستان های ایران است. در تمام طول هفته شما می توانید جهت رزرو خدمات به ما مراجعه نمایید، کارشناسان ما بدون اتلاف وقت کارهای لازم را برای شما انجام خواهند داد. به دلیل وجود بزرگراه هایی مانند همت و هاشمی رفسنجانی به نوعی می توان گفت که دسترسی به این منطقه کار سختی محسوب نمی شود.

وانت باربری پونک

باربری پونک مانند باربری الهیه ارائه دهنده ی انواع ماشین های حمل بار وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و تریلی برای حمل بار در تهران و شهرستان ها استفاده می کند. این ماشین ها دارای کف موکت کاری شده و سقف پوشیده شده می باشد و دارای ایمنی کامل برای انتقال بار می باشند. تمامی ماشین های استفاده شده در این شرکت مجهز به کپسول آتشنشانی و پتو می باشند. جهت رزرو وانت تلفنی و دیگر وسایل نقلیه در این شرکت با تلفن های سایت تماس حاصل نمایید.

 

 

نرخ کرایه انواع ماشین های حمل بار در پونک

باربری منطقه پونک رزرو انواع خودروهای باری را از طریق تماس تلفنی برای شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها انجام می دهد. نرخ کرایه ماشین های سنگین و نیمه سنگین نسبت به ماشین های سبک بیشتر است. چرا که وسایل نقلیه باری سنگین ظرفیت جا به جا کردن بار بیشتری را دارند، شاید با خود فکر کنید که توان پرداخت هزینه های یک شرکت حمل بار را نخواهید داشت. در جواب باید بگوییم که امکان دارد توانایی پرداخت هزینه ی یک سری از شرکت های باربری را نداشته باشید چرا که مبالغ هنگفت و بسیار بالایی را تعیین می کنند. اما این شرکت باربری سرویس های خود را با قیمت های قانونی و مصوب در اتحادیه حمل بار تهران ارائه می دهد. همچنین برای کرایه دادن تمامی ماشین ها از تخفیف ۲۵ درصد استفاده می کند.

  • نرخ کرایه وانت بار در دو ساعت: ۲۶۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره ایسوزو در سه ساعت: ۵۵۰ هزار تومان.
  • کرایه خاور برای سه ساعت: ۵۵۰ هزار.
  • قیمت اجاره نیسان بار تلفنی در دو ساعت: ۳۰۰ هزار تومان.

 

اجاره خاور در خیابان پونک تهران

اجاره خاور در باربری پونک مانند سایر ماشین‌های حمل بار با قیمت های قانونی و تصویب شده در تعاونی حمل بار انجام می‌شود. خاور یکی از ماشین‌های حمل بار مناسب برای جابجا کردن اثاثیه و لوازم منزل می باشد که در این شرکت حمل بار به صورت روزانه اجاره داده می شود. شاید این سوال برای شما مشتریان عزیز پیش آید که چگونه می توانید از خدمات خاور بین شهری و داخل شهری شرکت حمل بار پونک استفاده نمایید. به همین دلیل مدیریت محترم این شرکت از راهکار بسیار آسانی استفاده می کند تا شما عزیزان به راحتی بتوانید خدمات و ماشین های حمل بار را رزرو نمایید. شما می توانید به راحتی و با گرفتن یک شماره تماس خدمات مورد نیازتان و همچنین انواع ماشین های باری را رزرو نمایید. 

کارگر باربری پونک

شرکت باربری پونک چهاردیواری مانند باربری فرمانیه دارای کارگران اسباب کشی ماهر و با تجربه می باشد که دارای مهارت لازم هستند. شاید برای اول بار است که کار خود را به ما می سپارید و از چگونگی کارکرد کارگران آگاهی نداشته باشید. به همین جهت ویدیوی زیر را در سایت قرار داده ایم تا اطلاعات لازم را در این باره کسب نمایید.

 

بسته بندی اثاثیه منزل با روش های اصولی

به اعتقاد باربری پونک یکی از مراحل بسیار مهم و تاثیر گذار بر ایمنی اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل است. از این رو اهمیت زیادی به این مرحله داده و از کارگران خبره جهت انجام بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل کمک می گیرد. این کارگران از تجهیزات و امکانات مناسب و به روز دنیا استفاده کرده و از صدمه دیدن و خسارت لوازم و وسایل منزلتان جلوگیری خواهند کرد. ما در مجموعه باربری کاج تهیه کارتن ها و دیگر لوازم بسته بندی را بر عهده‌ی افراد ماهر و حرفه ی قرار داده ایم. شما مشتریان عزیز نیز اگر تجربه ی کافی و وقت لازم در این زمینه را ندارید می توانید با ما تماس بگیرید و از تجربیات این افراد استفاده نمایید. از جمله تجهیزات استفاده شده جهت انجام این مرحله از اثاث کشی در شرکت حمل بار پونک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کارتن های رگال دار.
  • استرچ رپ و بابل رپ.
  • چسب های ۵ و ۱۰ سانتی.
  • انواع فوم های ضربه گیر.
  • نایلون های حباب دار ۵۰ و ۹۰ متری.

 

 

ارائه‌ی بهترین خدمات اسباب کشی در باربری پونک

اتوبار پونک یکی از شعب فعال باربری کاج در غرب تهران است که در عرصه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. در زیر به مهم‌ترین خدمات اثاث کشی ارائه شده در این شرکت حمل بار اشاره کرده‌ایم، اما برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید.

  • حمل بار به شهرستان ها با ماشین‌های مسقف.
  • اجاره‌ی انبارهای موقت در تمام مناطق تهران.
  • حمل و نقل وسایل سنگین وزن با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات حرفه‌ی.
  • زرو خدمات اسباب کشی و حمل بار در تمام روزهای هفته.
  • انجام اثاث کشی توسط کارگران ماهر و حرفه‌ی.
  • انتقال بار در تمام مناطق تهران بدون استثنا.

 

 

 

معرفی شرکت حمل بار مجوز دار در خیابان پونک تهران

اتوبار پونک مانند شرکت حمل بار در اکباتان از شرکت‌های معتبر حمل بار در تهران می‌باشد، که دارای مجوز رسمی از تعاونی حمل بار می باشد. خیلی از شرکت های حمل بار در تهران مشغول به کار هستند، این در حالی هست که بدون مجوز فعالیت می کنند. به همین دلیل طبق دستورالعمل جدید اتحادیه، از فعالیت تمامی شرکت‌های حمل بار بدون مجوز جلوگیری شود. بنابراین بهتر است از خدمات شرکت حمل بار پونک استفاده نمایید، چرا که در این شرایط، در حال فعالیت قانونی و انجام اسباب کشی به صورت اصولی و ایمن می باشد. برای بهره مندی از خدمات این شرکت حمل بار می توانید با شماره تلفن‌های درج شده در مطلب تماس بگیرید.

اجاره انبار اثاثیه در پونک

باربری پونک جهت محافظت و تامین امنیت اثاثیه و لوازم منزلتان، انبارهایی را در اندازه‌های مختلف اجاره می‌دهد. این انبارها مسقف بوده و دارای نگهبان به صورت تمام وقت هستند. شما مشتریان عزیز می‌توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید و با توجه به تعداد و حجم اثاثیه و لوازمتان، انبار مناسب را برایتان رزرو می‌کنند. انواع انبارها و کانتینرهای ۳۰ و ۶۰ فوتی را می‌توانید فقط با یک تماس تلفنی رزرو نمایید. هدف ما کسب رضایت شما مشتریان گرامی و ارایه‌ی بهترین خدمات اثاث کشی به شما می‌باشد.