اتوبار و باربری اکباتان



اتوبار و باربری اکباتان

باربری اکباتان مانند باربری شهرآرا از شرکت‌های حمل باری است که از امکانات به روز و پیشرفته زیر نظر باربری ارزان در تهران استفاده می کند. این شرکت حمل بار، برای بسته بندی وسایل منزل، ادارات و محصولات تولیدی کارخانه ها از بهترین تجهیزات و جدیدترین متدهای دنیا استفاده می‌کند. هدف باربری در اکباتان ارائه ی با کیفیت ترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل می‌باشد. پرسنل ماهر و با تجربه ی باربری منطقه اکباتان تمام مراحل اسباب کشی را بر اساس تجربه چندین ساله خود از صفر تا صد انجام می دهند و جای هیچ گونه نگرانی نیست. برای افزایش ایمنی اسباب کشی، این شرکت حمل بار از انواع ماشین های حمل بار، وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و تریلی به صورت مسقف استفاده می کند.

  • فهرست مطالب:
  • شماره تلفن باربری اکباتان.
  • هزینه اسباب کشی در باربری محدوده اکباتان.
  • اسباب کشی با تخفیف در باربری محدوده شهرک اکباتان.
  • مشاوره رایگان اسباب کشی.
  • خدمات باربری در اکباتان.
  • وانت تلفنی باربری اکباتان.
  • نرخ کرایه وانت بار در باربری شهرک اکباتان چقدر است؟
  • بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی.
  • کارگران باربری در محدوده اکباتان.
  • محدوده خدمت رسانی شهرک اکباتان تهران.
  • حمل بار از شهرک اکباتان تهران به شهرستان ها.
  • حمل و جابجایی ایمن وسایل سنگین وزن.
  • بیمه نامه رایگان اثاث کشی در شهرک اکباتان.

شماره تلفن باربری اکباتان

تلفن را بردارید و جهت رزرو خدمات می توانید با شماره های اتوبار اکباتان تماس حاصل نمایید. در تمامی ایام سال حتی جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی ما کار رزرو خدمات را برای شما مشتریان گرامی انجام خواهیم داد. دیگر لازم نیست مسافت طولانی را تا رسیدن به شرکت حمل بار در شهرک اکباتان طی نمایید، فقط با گرفتن یک شماره تلفن می توانید خدمات مورد نیاز خود را رزرو نمایید. یک گروه از کارشناسان اسباب کشی پاسخگوی شما هستند و بدون معطلی تمامی امکانات لازم را برای شما شهروندان عزیز رزرو خواهند کرد.

09128915218 – 22096824 – 22096794 – 88584613

هزینه اسباب کشی در باربری شهرک اکباتان چقدر است؟

باربری منطقه شهرک اکباتان و باربری اختیاریه به منظور رفاه حال مشتریان تهرانی و شهرستان ها شروع به کار کرده اند. این شرکت با بهترین خدمات و مقرون به صرفه ترین قیمت باربری در تهران توانسته است رضایت 100 درصد مشتریان را جلب نماید. با این شرکت تهران تماس بگیرید و از تمامی خدمات صفر تا صد ما در تمام ایام هفته بهره مند شوید. شرکت حمل بار اکباتان برای مشتریان خود در سال جدید تخفیفات باورنکردنی در نظر گرفته است. اگر جزء مشتریان سابق ما هستید حتما در تماس با ما به این نکته اشاره کنید تا از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

اسباب کشی با تخفیف در باربری شهرک اکباتان

شرکت اتوبار اکباتان هزینه اسباب کشی را با توجه به معیارهای مختلف، نوع و حجم بار، مسافت طی شده و نوع ماشین حمل بار تعیین می کند. برای اینکه همه ی افراد مراجعه کننده به شرکت بتوانند از خدمات ما استفاده کنند، تخفیف هایی را در نظر گرفته ایم. به عنوان مثال چند مورد از این تخفیف های ارائه شده را در زیر مشاهده می فرمایید:

  • حمل و جا به جایی جهزیه عروس به صورت 20 درصد تخفیف.
  • حمل و جا به جایی وسایل خوابگاه ها به صورت رایگان.
  • گرفتن نصف حق هزینه از مشتریان ثابت.
  • به مناسبت اعیاد و مناسبت ها تا 10 درصد تخفیف.

باربری اکباتان

مشاوره رایگان اسباب کشی در اکباتان تهران

باربری شهرک اکباتان بسیاری از خدمات خود را به صورت رایگان ارائه می دهد تا مقدار هزینه های جانبی را به مقدار زیادی کاهش دهد. به عنوان مثال به طور رایگان برای همه ی افراد مراجعه کننده به سایت، مشاوره رایگان دارد و تمامی اثاث اسباب کشی را به صورت رایگان بیمه می کند و تجهیزات و امکانات لازم جهت بسته بندی را با قیمت های بسیار پایین در اختیارتان قرار می دهد. در این جلسه ها افراد متخصصی پاسخگوی شما مشتریان عزیز هستند و مسایل و مشکلات مربوطه را برای شما عزیزان حل خواهند کرد.

خدمات شرکت باربری اکباتان

باربری اکباتان تهران مانند باربری شهرک غرب به شما توصیه می کند برای پیدا کردن یک شرکت مناسب اسباب کشی موارد زیر را در نظر بگیرید. اسباب کشی کار سختی است که بهتر است به صورت گروهی و توسط افراد ماهر و خبره انجام شود. کارگران شرکت حمل بار اکباتان دارای تجارب لازم و کافی در این زمینه هستند و شما را یاری خواهند کرد تا به بهترین نحو ممکن اثاث کشی نمایید. خدماتی که شرکت حمل بار اکباتان ارائه می دهد به صورت پیشرفته می باشد، چرا که استفاده از امکانات و تجهیزات نامناسب، نتایج بدی را به همراه خواهد داشت:

  1. آیا ابتدا قبل از هر کاری کار مشاوره را برای شما انجام می دهند؟
  2. ماشین های مخصوص جا به جایی مناسب را برای انتقال بار در نظر خواهند گرفت؟
  3. نوع بسته بندی انجام شده به چه مقدار به روز و مناسب است؟
  4. آیا فرد خاصی به عنوان کارشناس، کار برنامه ریزی را برای شما انجام خواهند داد؟

اتوبار و باربری اکباتان

کرایه وانت تلفنی در شهرک اکباتان تهران

کرایه وانت تلفنی در اکباتان و نیسان بار و دیگر ماشین های حمل بار دارای تخفیف مشخص می باشند. ماشین های حمل بار ما هر روز توسط کارشناسان بررسی و مشکلات آن ها رفع می شود. در اسرع وقت سرویس ها و خدمات مد نظرتان رزرو شده و ماشین های حمل بار در مبدا حاضر می باشند. می توانید برای اطمینان بیشتر یک روز قبل از اسباب کشی با کارشناسان ما همراه شوید و از نزدیک تست آن ها را مشاهده کنید. علاوه بر ماشین های سبک، خودروهای باری دیگری نیز در این شرکت حمل بار استفاده می شود که در لیست زیر به طور کامل آمده است. جهت جا به جا کردن هر حجمی از بار نیاز به یک ماشین حمل بار متناسب با آن مقدار بار است. به همین دلیل مدیریت این شرکت باربری از هر ماشین باری قریب به ۱۵ دستگاه را در پارکینگ قرار داده است.

  • خاور.
  • ایسوزو.
  • وانت بار.
  • نیسان تلفنی.
  • تریلی.
  • کفی.
  • تک.
  • جفت.

نرخ کرایه وانت بار در باربری محدوده اکباتان چقدر است؟

وانت تلفنی و سایر ماشین های حمل بار در باربری شهرک اکباتان مانند باربری شهرزیبا دارای نرخ کرایه قانونی و منصفانه است. برای کاهش هزینه ها ما از تخفیف های گسترده ی برای کرایه وسایل نقلیه استفاده می کنیم. کرایه ماشین های سبک وانت تلفنی و نیسان بار نسبت به خاور و انواع تریلی کمتر است. برای تعیین هزینه ی وسایل نقلیه، ما از قوانین موجود در تعاونی حمل و نقل استفاده می کنیم. بسته به اینکه چه ماشین حمل باری استفاده شود، قطعا هزینه ی متفاوتی برای آن ها در نظر خواهیم گرفت. عوامل مختلفی در مقدار نرخ اجاره ی ماشین های حمل بار موثر است که در باربری داخل شهری، نوع وسیله ی نقلیه مهم ترین عامل است. رزرو ماشین های باری در این شرکت حمل بار به زمان کرایه ی آن بستگی دارد.

  • اجاره ی وانت بار جهت استفاده برای دو ساعت: ۲۶۰ هزار تومان.
  • نرخ کرایه نیسان بار به ازای دو ساعت: ۳۰۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره کامیونت برای سه ساعت: ۵۵۰ هزار تومان.

بسته بندی لوازم منزل برای اسباب کشی

باربری منطقه شهرک اکباتان مانند باربری آفریقا تمامی لوازم مربوط به کار بسته بندی از کارتن گرفته تا چسب را به طور کامل و بدون نقص توسط کارگران ماهر خود آماده کرده و به صورت یک بسته ی کامل به مشتریان ارائه می دهد. هزینه ی بابت آن از افراد مراجعه کننده به این شرکت دریافت نخواهد شد و تماما به صورت رایگان است.

باربری اکباتان بهترین بسته بندی را انجام می دهد، با استفاده از تجهیزات:

  1. کارتن ها و جعبه های مقوایی محکم و ایمن که چند لایه.
  2. کارتن های رگال دار.
  3. فوم ها و پلاستیک های ضربه گیر.
  4. تمامی ابزار مورد نیاز مانند قیچی و منگنه و چسب.

خرید فوم بسته بندی و اسباب کشی

مهم‌ترین عامل دلهره و استرس شما مشتریان عزیز باربری شهرک اکباتان، این است که در طول اسباب کشی، صدمه‌ی به اثاثیه و لوازم منزلتان وارد نشود. در این شرکت حمل بار از بهترین وسایل بسته بندی استفاده می شود که در بالا به آن‌ها اشاره کرده‌ایم. برای خرید فوم بسته بندی، کارتن و سایر لوازم بسته بندی اثاثیه منزل درجه یک و با کیفیت، کافی است با شماره تلفن‌های اتوبار اکباتان تماس حاصل فرمایید. تمامی این لوازم با قیمت‌های مصوب در اتحادیه حمل بار در تهران ارایه می‌شود، پس بدون نگرانی بابت قیمت‌ها، تلفن را بردارید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کارگران باربری شهرک اکباتان

کارگران حمل اثاثیه منزل در باربری شهرک اکباتان تهران از تجارب بیش از ۲۰ سال در حوزه باربری برخوردار هستند. از صفر تا صد اسباب کشی همراهتان خواهند بود و با تعهد بالا و مهارت بسیار آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستند. تلفن را بردارید و با کارشناسان ما در این بار صحبت نمایید، قطعا آن ها بهتر می توانند شما را با عملکرد کارگران ما آشنا کنند. البته می توانید جهت آگاهی بیشتر از عملکرد آن ها ویدیوی زیر را تا آخر مشاهده فرمایید و سپس تصمیم بگیرید.

محدوده خدمت رسانی شرکت حمل بار اکباتان

باربری شهرک اکباتان در منطقه ی پنج تهران و در شهرک اکباتان در غرب این شهر قرار دارد. به علت رعایت اصول ساختمان سازی در این شهرک، باعث شده است که به یکی از مهم ترین شهرک های خاورمیانه تبدیل شود.  جمعیتی بالغ بر چهل و چهار هزار نفر دارد و در یک سری از منابع جمعیت بیشتری هم گزارش شده است. از مناطقی که در همسایگی این منطقه قرار دارند می توان به کوی بیمه، شهرک آپادانا و بزرگراه شهید لشگری اشاره نمود. دلیل جمعیت زیاد این محدوده، مناسب بودن شرایط زندگی و استاندارد بودن ساختمان های این شهرک است. بنابراین روزانه افراد زیادی به این محله اسباب کشی کرده و نقل مکان می کنند، این شرکت حمل بار با ارائه ی خدمات مناسب و پیشرفته به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان گرامی در منطقه ۵ تهران و سایر مناطق است.

حمل بار از شهرک اکباتان تهران به شهرستان ها

باربری محدوده شهرک اکباتان مانند باربری فرمانیه از خدمات حمل و انتقال بار به شهرستان های دور و نزدیک به تهران برخوردار است. شما می توانید جهت رزرو سریع این خدمات با شماره های ما در سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید. در تمام شهرهای ایران از شمال تا جنوب و در تمام فصول کار اسباب کشی و حمل بار را با قیمت های عامه پسند و متعادل و قانونی انجام می دهیم. برای اینکه بتوانیم بدون هیچ نقصی اثاث کشی به مناطق دردست را انجام دهیم، تمهیدات مناسبی را به کار می بریم. به عنوان مثال از ماشین های مسقف با کف موکت کاری شده استفاده کرده و با از صدمه و آسیب به بار خودداری خواهیم کرد. همراه با راننده تعدادی از پرسنل مان را از جمله کمک راننده، کارشناس باربری و تعدادی از کارگران را اعزام خواهیم کرد. پس بدون هیچ نگرانی با ما تماس بگیرید و از خدمات مناسب و ارزان این شرکت باری استفاده نمایید.

نرخ حمل بار از تهران به شهرستان ها با تخفیف ۳۰ درصد

باربری در شهرک اکباتان برای تعیین هزینه ی حمل بار از تهران تا شهرستان ها از تخفیف استفاده می کند. قیمت ارسال بار از تهران به شهرهای دیگر در این شرکت حمل بار با توجه به یک سری موارد مهم مشخص می شود. به عنوان مثال یکی از موارد مهم مسافت بین مبدا تا مقصد نهایی و شهرستان مذبور می باشد. همچنین نوع وسیله ی نقلیه یکی دیگر از موارد تعیین کننده ی هزینه ی حمل بار به شهرستان ها می باشد. که این مورد کاملا به حجم و مقدار بار بستگی دارد، به نسبت نوع بار و مقدار آن، کارشناسان ما نوع ماشین حمل بار را برای شما مشتریان عزیز رزرو می کنند. می توانید برای رزرو خدمات بین شهری در شرکت حمل بار شهرک اکباتان با مشاورین ما صحبت نمایید. این افراد به سرعت و بدون اتلاف وقت تمامی خدمات ارائه شده را برای مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها رزرو می کنند.

حمل و جابجایی ایمن وسایل سنگین وزن

حمل وسایل سنگین وزن مانند یخچال، ماشین لباسشویی و سرویس خواب در باربری شهرک اکباتان با استفاده از ماشین‌آلات چرخ دار صورت می‌گیرد. بعنوان مثال کارگران این شرکت حمل بار برای جابجا کردن این وسیله‌ها از ساختمان چند طبقه، از جرثقیل استفاده می‌کنند. همچنین از بالابرها جهت انتقال این وسایل و لوازم حجیم از راه‌پله ها استفاده می کنند و با ایمنی کامل اقدام به جابجا کردن آن‌ها می نمایند. نرخ حمل وسایل سنگین وزن از سایر هزینه‌های اسباب کشی در این شرکت جدا بوده و طبق قوانین حاکم در تعاونی حمل بار تعیین می‌شود. شرکت حمل بار اکباتان برای جابجا کردن این لوازم از هر طبقه ۶۰ هزار تومان را در نظر می‌گیرد و هیچگونه هزینه‌ی از شما مشتریان گرامی بابت انعام دریافت نخواهد کرد.

بیمه نامه رایگان اثاث کشی در شهرک اکباتان

اتوبار شهرک اکباتان در راستای کسب رضایت شما مشتریان عزیز از هیچ تلاشی فرگذار نیست. به همین دلیل برای رسیدن به این هدف از راهکارهای مختلف استفاده می کند که می توان به ارایه‌ی بیمه نامه و بارنامه اسباب کشی به تمام مشتریان می باشد. ذکر این نکته ضروری است که بیمه نامه اثاث کشی و بارنامه را به کسب مجوز از تعاونی حمل بار ارایه می دهد. همچنین این شرکت حمل بار در قبال ارایه‌ی بیمه نامه و بارنامه اثاث کشی هزینه‌ی از شما مشتریان عزیز دریافت نمی کند. بنابراین برای تجربه کردن یک اثاث کشی آسان و مطمان بهتر است با شماره تلفن‌های شرکت حمل بار شهرک اکباتان تماس حاصل نمایید.

باربری اثاثیه منزل در اکباتان

باربری اکباتان حمل و جابجایی بار و اثاثیه منزل را با کسب مجوز از تعاونی حمل بار در تهران انجام می‌دهند. محدود شرکت های حمل باری هستند که در تهران فعالیت می کنند و دارای مجوز قانونی و رسمی از تعاونی می باشند. شرکت حمل بار اکباتان از آن جمله شرکت‌ها می باشد که تمام مراحل اثاث کشی را به صورت قانونی و با قیمت های تصویب شده در اتحادیه حمل بار در تهران انجام می‌دهد. بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید با کارشناسان ما در این شرکت حمل بار تماس بگیرید و خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را رزرو نمایید.