باربری درکه



اتوبار و باربری درکه

باربری درکه زیر شعبه باربری تهران متخصص در حوزه باربری و اسباب کشی است و در هر ساعت از شبانه روز کار بسته بندی و حمل و جا به جایی بار را با جدید ترین روشهای بروز دنیا انجام خواهد داد. باربری منطقه درکه ماشین ها و تجهیزات اثاث کشی درجه یک را در اختیار مشتریان قرار می دهد، کارشناس حرفه ای و ماهر ما به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما عزیزان هستند و در مورد هزینه ها و چگونگی انجام مراحل اثاث کشی با شما صحبت خواهند کرد.

با شماره های باربری درکه تهران تماس حاصل فرمایید:

22096824 – 22096794 – 88584613 – 09128915218

باربری درکه

حمل وسایل سنگین باربری در درکه

  • برای حمل وسایل سنگین خود مثل یخچال، گاو صندوق و … از باربری درکه کمک بگیرید.
  • پرسنل ما دارای مهارت کافی در زمینه اسباب کشی و خدمات آن می باشند.
  • برای حمل ساید بای ساید از طناب و ملحفه مخصوص استفاده میکند.
  • افراد قدبلند و ماهر برای حمل شیشه ناهار خوری بسیار مناسب اند تا بتواد در پاگرد راه پله ها شیشه را بچرخاند.
  • چرخ مخصوص گاوصندوق بهترین و آسانترین روش برای حمل است.
اتوبار و باربری درکه

حمل بار به شهرستان ها در باربری درکه

این شرکت و باربری گاندی جهت جا به جا نمودن مناسب بار به شهرستان و روستاهای اطراف تهران یک اکیپ از پرسنل خبره و ماهر خود را انتخاب کرده و به چند دسته تقسیم می کند یک سری از آن ها را در مقصد و یک سری را در مسیر طی شده همراه با راننده قرار داده و تمام کارها را از روی برنامه مشخص و به طور منظم و دقیق انجام می دهند، هدف رضایت شما هموطنان عزیز می باشد.


وسایل نقلیه استفاده شده برای انتقال بار به شهرستان و مسیرهای دور توسط چادر پوشیده شده و از گم شدن و خراب شدن بار بر اثر حوادثی مانند وزش بار و بارش باران و… جلوگیری می شود، معمولا از ماشین های سگگین برای این کار استفاده می گردد.

بسته بندی در باربری درکه

یکی از مراحل مهم بسته بندی است، بخصوص وسایلی که در هنگام جا به جا کردن احتمال آسیب و خراب شدن یا شکستن آن ها وجود دارد، جهت انجام درست بسته بندی کف کارتن ها را پر از فوم ضربه گیر کرده و لیوان و ظرف و ظروف را در آن قرار داده و اطراف را پر از روزنامه می کنند تا در اثر برخورد با دیواره کارتن آسیبی به آن ها وارد نشود.

باربری در منطقه درکه به شما پیشنهاد می کند ویدیو زیر را برای انجام درست بسته بندی مشاهده نمایید:

  1. مهم ترین شاخص برای هر شرکت حمل و نقلی بسته بندی تخصصی و حمل اثاث منزل با استانداردهای بروز دنیاست.
  2.  در صورتی که بسته بندی وسایل منزل به شکل درست و منظم انجام نگیرد احتمال اینکه وسایل دچار شکستگی و آسیب شوند بالاست. 
  3. در همین راستا کالاهای شکستنی و لوازم برقی شما را با نایلکس های مخصوص پوشش می دهد واز لوازم بسته‌بندی مخصوص از جمله استرچ رپ و بابل رپ و برچسب و… استفاده می‌کند و بعد در کارتن های چند لایه که مقاومت بالایی دارند جایگذاری می کند.
  4. همچنین از کارتن های رگالدار و ساک های مخصوص برای بسته بندی لباس ها استفاده می کند. رعایت استاندارد بسته‌بندی برای وسایلی همچون مبلمان وسایل آشپزخانه و وسایل محل کار از مسائل بسیار مهم است.

بسته بندی وسایل شکستنی را به ما بسپارید، همه ی آن ها را با دقت بالا و با استفاده از روش های ایمن و به روز انجام داده و در هنگام کار فضای داخلی تمام کارتن ها را با کاغذ و فوم ضربه گیر و.. پر کرده تا در هنگام جا به جایی آسیبی به آن ها وارد نشود، همچنین با فوم ضربه گیر و نایلون حباب دار اطراف آن ها را می پیچیم تا در زمان حرکت صدمه ی به آن ها وارد نشود.

باربری در درکه

هزینه باربری درکه

  1. باربری درکه یکی از بهترین و متخصص ترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد. نیروی کاملا دوره دیده و کارگران حرفه ای در خدمت مردم تهران به ویژه ساکنین عزیز این منطقه می باشند و حداکثر تلاش خود را برای حفاظت از وسایل مشتریان خواهند نمود.
  2. این شرکت دارای انواع کامیون های مسقف و بزرگ و موکت کاری شده همراه با پتوهای مخصوص و وانت بار و نیسان بار مخصوص اسباب کشی هستند که با مجوز رسمی اتحادیه صنف باربری تهران حرکت می کنند و با نرخ قانونی اتحادیه در خدمت هموطنان خود انجام وظیفه می کند.

اتوبار و باربری درکه

ماشین حمل بار در باربری درکه

  1. تمامی ماشین های حمل بار این باربری دارای سقف و موکت کاری شده هستند.
  2. برای حمل و جا به جایی بارهای کم حجم از نیسان بار و.. استفاده می شود.
  3. برای حمل و انتقال بارهای حجیم و سنگین وزن از تریلی و اسکانیا و.. استفاده می شود.
  4. در هر زمان که خواستید فقط کافی است با شماره تلفن های سایت تماس گرفته و وانت تلفنی و دیگر ماشین های حمل بار را رزرو نمایید.

شرکت برای ماشین های حمل بار وانت تلفنی و نیسان بار تخفیف هایی را در نظر می گیرد که مشتریان راحتتر بتوانند از خدمات استفاده کنند، در اسرع وقت آن ها را برای شما رزرو می کنیم، کافی است با شماره تلفن های سایت تماس گرفته و ما را مطلع نمایید که می خواهید اسباب کشی کنید.

مشاوره در باربری درکه

  1. مشاوره رایگانی را برای مشتریان خود انجام خواهیم داد و در مقابل آن هزینه ی دریافت نخواهیم کرد.
  2. این جلسات به صورت تلفنی و حضوری تشکیل می شود.
  3. مشاورین ما به شما کمک خواهند کرد که با تجهیزات ارائه شده در این شرکت آشنا شوید و بتوانید با آگاهی کامل ما را برای حمل بار انتخاب نمایید.
  4. مشاورین ما در این زمینه کاملا خبره و ماهر هستند و تمامی سوالات شما را پاسخگو خواهند بود، می توانید هر گونه مساله و سوالی در این زمینه دارید با ما در میان بگذارید.
  5. وانت تلفنی و ماشین های حمل بار توسط مشاورین ما با توجه به مقدار بارتان تعیین و به شما اطلاع داده می شود.

  • تشکیل جلسات مشاوره به صورت تمام وقت و شبانه روزی است و هر زمان که سوالی در ذهن داشته باشید می توانید با آن ها صحبت نمایید، تمام تلاش خود را خواهد کرد که آگاهی های لازم در مورد تمامی مراحل و هزینه و … به شما داده شود، نوع وسیله ی نقلیه ی متناسب با نوع بار شما را برایتان تعیین می کنند و هر کاری که لازم باشد برای شما انجام خواهد شد.