باربری جردن



اتوبار و باربری جردن

باربری جردن و باربری محدوده شیان تنها شرکت معتبر تهران هستند که علاوه بر ارائه ی خدمات در سطح شهر سرویس دهی خود را به شهرستان های اطراف هم ارائه می دهند. ما و باربری گاندی بیش از 100 نیروی فعال داریم که بصورت شبانه روزی آماده ی ارائه ی خدمات اسباب کشی به مشتریان باربری محدوده جردن هستیم. اگر اتوبار جردن را برای حمل و نقل در باربری تهران انتخاب کردید استرس و نگرانی بابت سلامت بار و اسباب اثاثیه نداشته باشید.

88584613 – 22096824 – 22096794 – 09128915218

اتوبار و باربری جردن

ماشین های باربری منطقه جردن

  • باربری منطقه جردن برای حمل و جا به جایی وسایل شما عزیزان از خاور، وانت بار، نیسان بار و تریلی در سطح شهر تهران و به منظور ارسال بار به شهرستان استفاده خواهد کرد. ماشین های بکار رفته مدرن و جدید بوده و تمامی استانداردهای لازم برای حمل و جا به جایی وسایل در آنها توسط نیروی مجرب رعایت خواهد شد.
  • وانت تلفنی و نیسان بار دارای سقف هستند و سر پوشیده می باشد و از پرت شدن و گم شدن وسایل و کالا ها در زمان حمل و جا به جایی جلوگیری می شود، همچنین کف آن ها را با کف پوش می پوشانیم تا از کثیف شدن آن ها خودداری کرده باشیم.
  • این شرکت با ارائه خدمات شبانه روزی از مبداء تا مقصد جدید اثاث و لوازم شما را از خانه شما به هر خانه دیگر در تهران و شهرستان تنها با یک تماس جابجا خواهد کرد.

قیمت وانت تلفنی جردن

  1. شرکت وانت تلفنی جردن از نظر مقدار هزینه ی پایینی که دارد مشهور می باشد و با توجه به اینکه تعداد مشتریان ما زیاد تمام تلاش خود را می کنیم تا کمترین تعرفه را برای آن ها در نظر گرفته شود، اگر مسیر طولانی تری باید طی شود، ما مقدار تعرفه ی متفاوتی نسبت به اینکه مسیر کوتاه تر باشد در نظر می گیرد اما در صورتی که مسیر به روستاها و شهرستان های دور افتاده باشد در این صورت ما تخفیف هایی در نظر می گیریم و کار را برای شما آسان خواهیم کرد.
  2. هزینه ی صرف شده برای تهیه و توزیع اتواع کارتن های بسته بتدی و تجهیزات دیگر بسته بندی را از مشتریان خود دریافت نمی کند و اگر در زمان اثاث کشی مشکلی برای ماشین های حمل لار ایجاد شده و نیاز به تعمیر داشت باز هم مشتری در قبال هزینه های آن مسولیتی ندارد، هدف ما فقط رضایت شما عزیزان است.

اتوبار و باربری جردن

خدمات باربری جردن

  1. کارتن های چند لایه برای محافظت از اشیا و لوازم شکستنی.
  2. به کار بردن کارتن های رگال دار جهت حفظ و نگهداری لباس هایی مانند کت و شلوار و لباس های مجلسی.
  3. چسب 5 سانتی و قیچی و طناب مخصوص بسته بندی برای محکم کردن درب کارتن ها و بسته بندی ها.
  4. شرکت وکیوم 90 متری از فوم ضربه گیر و نایلون حباب دار جهت جلوگیری از ضربه دیدن وسایل ارائه می دهد.

  • برای حفظ و نگهداری بسته بندی ها از آسیب و ضرر، از انواع مختلف کارتن ها استفاده می کند.
  1. کارتن های منفذ دار جهت جا به جایی گیاهان و گل ها.
  2. کارتن و جعبه هایی که در قسمت داخلی آن ها یخ تعبیه شده است و از فاسد شدن مواد غذایی در حین جا به جایی جلوگیری می کند.
  3. کارتن های بزرگتر از اندازه ی کارتن موز و به صورت 3 تا 5 لایه برای حمل وسایل گران قیمت.

حمل وسایل در باربری جردن

شرکت هر نوع وسیله و باری را برای شما مشتریان گرامی جا به جا می کند جهت جا ب جایی ایمن وسایل سنگین وزن :

  1. در هنگام بسته بندی هر گونه وسیله اعم از مبلمان یا کمد و یخچال و… از انواع فوم های ضربه گیر، استرچ رپ، نایلون حباب دار و.. استفاده خواهد شد.
  2. برای جا به جا کردن آن ها در حین حرکت از چرخ های اتوماتیک و برای حمل یخچال از چرخ مختص به خود آن استفاده می شود.
  3. برای جا به جا کردن آن ها به ماشین حمل بار بالابرها و چرخ های تعادلی را به کار می بریم.