باربری اوین



اتوبار و باربری اوین

باربری اوین با افتخار حدود سه دهه است که در شمال تهران به همراه باربری در باغ فردوس و شهرستان های نزدیک کار اسباب کشی و جا به جایی بار را انجام می دهد. باربری محدوده اوین تنها باربری معتبر در این منطقه است که می تواند آرامش و آسودگی خاطر در اثاث کشی را به شما عزیزان هدیه دهد. باربری منطقه اوین جهت اطلاع شما از خدمات ارائه شده و مقدار قیمت و هزینه ها به شما پیشنهاد می کند با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

09128915218 – 22096824 – 22096794 – 88584613

اتوبار و باربری اوین

خدمات باربری اوین

ازخدمات این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه ی خدمات بسته بندی وسایل با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و روش های بابل رپ و استرچ رپ
  • ارائه دهنده ی بیمه تا سقف 200000000 ریال
  • مشاوره تلفنی و حضوری با حضور کارشناسان مجرب
  • تعرفه ارزان و مقرون به صرفه مطابق با نرخ مصوب شده اتحادیه تهران
  • امکان اجاره انبار های موقت در این منطقه جهت استفاده هموطنان در مواقع حساس و ضروری

اتوبار و باربری اوین

ماشین های باربری در الهیه

  1. ماشین بسیار متنوع و متعدد هستند که با ایمنی کامل می توان هر نوع باری را جا به جا کرد:
  2. ماشین های بسیار سنگین تریلی، کفی، ده تن و 20 تنی که برای حمل بار به شهرستان و خارج شهری استفاده می شود.
  3. ماشین های سبک مانند وانت بار، نیسان بار و.. جهت جا به جایی بارهای کم حجم و کوچک.
  4. ماشین های یخچال دار مانند ایسوزو برای جا به جایی مواد غذایی فاسد شدنی.

حمل بار به شهرستان در باربری اوین

  1. خدمات باربری اوین تنها محدود به بسته بندی و ارائه ی تجهیزات بسته بندی نیست. خدمات جا به جایی و حمل انواع بار از جمله اداری، تجاری و مسکونی را چه در سطح تهران و شهرستان انجام می دهد.
  2. این شعبه زیر نظر باربری کاج در تهران چندین سال به صورت جدی مشغول به فعالیت است و در راستای راحتی شما عزیزان 24 ساعته فعال می باشد.
  3. لازم به ذکر است در صورتی که قصد حمل بار از شهرستان ها به منطقه ی اوین را دارید باربری کاج این وظیفه را هم به عهده خواهد گرفت.
  4. شرکت برای حمل بار به شهرستان از پرسنل خبره و ماهر کمک می گیرد و رانندگان ما تمامی تلاش خود را می کنند که بارتان سالم به مقصد برسد و تمام موارد لازم جهت انجام اسباب کشی مناسب را رعایت می کنند و هم همراه راننده فردی برای کمک فرستاده می شود و در صورت بروز مشکلی برای راننده یا به هر دلیلی او می تواند جایگزین شده و بقیه مسیر را به سلامت طی کند.

اتوبار و باربری اوین

کارگران باربری اوین

باربری اوین با در اختیار داشتن بهترین و مجرب ترین افراد و نیروی متخصص در حوزه اسباب کشی و حمل بار تجربه ای شیرین و به یاد ماندنی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. با ما نگران حمل بار و خسارات احتمالی نباشید. تنها با تماس با شماره های سایت انتخاب کرده اید.

پرسنل ما دوره ی آموزشی لازم را جهت انجام بسته بندی و دیگر مراحل اسباب کشی گذرانده و با کسب مهارت های لازم بهترین نتایج را برای شما فراهم خواهند کرد، کافی است به ما اعتماد نمایید، مهم ترین عامل گزینش پرسنل نحوه برخورد با مشتریان است که بسیار مهم است.

بیمه در باربری اوین

  1. در صورت استفاده از خدمات باربری اوین نگران سلامت بار و اسباب اثاثیه نباشید. زیرا پرسنل مجرب به کار خود وارد هستند و در تمام مراحل اسباب کشی و حمل بار استانداردهای لازم و اصولی را رعایت خواهد کرد. اما با وجود رعایت تمامی نکات ایمنی باز هم احتمال آسیب و خسارت وجود دارد.
  2. بیمه در زمان آسیب و خسارت احتمالی انتخاب مناسبی است تا دغدغه ی سلامت بارتان را نداشته باشید و بتوانید از بیمه هزینه خسارت را پس بگیرید.
  3. بیمه باربری درست از زمان بارگیری آغاز می شود و تا زمات تخلیه و چینش بار در مقصد ادامه خواهد داشت.
  4. شرکت تا سقف مشخصی به عنوان مثال 300 میلیون ریال کار بیمه را انجام می دهد و این مقدار بسیاری از صدمات و خسارت را پوشش می دهد و بسته به شرایط اقتصادی مقدار آن نیز تغییر پیدا می کند.

اتوبار و باربری اوین

مشاوره باربری اوین

شرکت به نتیجه ی کار اهمیت می دهد، در زمان اسباب کشی این که چگونه عمل کنید و مراحل انجام آن به چه صورت باشد در نتایج آن بسیار اهمیت دارد، افراد زیادی روزانه کار اثاث کشی را انجام می دهند و اگر از آگاهی کاملی در این زمینه برخوردار نباشند خسارت و نتایج بدی برای آن ها ایجاد می کند، به همین دلیل ما به شما کمک خواهیم کرد که از نتایج بهتری برخوردار شوید و برای این کار از متخصصین حمل بار کمک گرفته و جلساتی را برای شما تشکیل داده و تمامی مسایل مربوط به کار را بررسی می کنیم.