باربری جهان آرا



اتوبار و باربری جهان آرا

باربری جهان آرا یکی از شعب باربری منصف تهران در شمال پایتخت است که دارای سابقه‌ی درخشان در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل می‌باشد. به دلیل مدیریت مناسب و برنامه ریزی دقیقی که در این شرکت حمل بار وجود دارد، با باربری محدوده جهان آرا تجربه‌ی خوبی از اثاث کشی و جا به جایی و حمل بار را خواهید داشت. ارائه ی خدمات اثاث کشی در این شرکت به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی است. باربری در جهان آرا مانند باربری جیحون از کارگران ماهر و با تجربه جهت انجام حمل بار و اثاثیه منزل کمک می گیرد.

اتوبار و باربری جهان آرا

بهترین خدمات اسباب کشی در باربری جهان آرا

بخشی از خدمات اثاث کشی و سرویس دهی اتوبار جهان آرا و باربری گاندی مربوط به حمل و نقل کالا از تهران به شهرستان ها می باشد. در زیر به یک سری از خدمات اثاث کشی و بسته بندی اثاثیه منزل که در این شرکت حمل بار ارایه می شود، اشاره کرده‌ایم:

  • حمل و جابجایی بار در تمام مناطق تهران از شمال تا جنوب.
  • حمل بار به شهرستان‌ها با ارایه‌ی تخفیف ۲۵ درصد.
  • حمل بار با ماشین های مجهز و متنوع، سبک، سنگین و نیمه سنگین.
  • بسته بندی اثاثیه منزل با بهترین امکانات و تجهیزات.
  • حمل وسایل سنگین وزن با تجهیزات و ماشین آلات چرخدار.

حمل بار به شهرستان ها با تخفیف ۲۰ درصد

باربری جهان آرا با استفاده از ماشین های مخصوص جا به جا کردن بار که ایمن و دارای وسایل ایمنی هستند این کار انجام می شود. یک روز قبل از انجام برنامه ریزی برای انتقال بار کارشناسان خبره ما در محل حاضر شده و مسیر طی شده و مقصد را به طور کامل بررسی و شرایط را تحت کنترل می گیرند. از پرسنل خبره و رانندگان ماهر برای جا به جایی بار کمک گرفته و این افراد از تمامی ریسک های موجود در جاده ها مطلع و نکات مهم ایمنی را رعایت می کنند.

ماشین های حمل بار جهان آرا در تهران

قیمت اسباب کشی در باربری جهان آرا چقدر است؟

بعد از ثبت درخواست شما مشتریان گرامی در شرکت حمل بار شهرک اندیشه کارشناسان باربری تهران با شما صحبت می کنند. گاهی اوقات این افراد به محل اعزام می شوند و بر حسب شرایطی که دارید قیمت نهایی را تعیین می کنند. با توجه به حجم بار و مسافت طی شده و مواردی از این قبیل این افراد قیمت نهایی را برایتان در نظر می گیرند. در هر صورت نه تنها از قیمت های تعاونی استفاده می کنیم بلکه با تخفیف ۳۵ درصد آن ها را ارائه می دهیم.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری جهان آرا

شرکت حمل بار جهان آرا از بسته بندی اصولی و محکم با استفاده از موارد زیر استفاده می کند:

  • کارتن های کاربردی و چند لایه در اسباب کشی.
  • انواع مختلف ضربه گیرها در سایز ها و ضخامت متفاوت.
  • ابزارهای لازم و ضروری برای تهیه ی انواع بسته بندی ها مانند نایلون های ضخیم، قیچی و چسب.
  • وکیوم های سایز بزرگ از بابل رپ برای حفظ پایه ی صندلی ها و میزها از ضربه.

شماره باربری جهان آرا

شماره تلفن های اتوبار جهان آرا را در زیر مشاهده می‌فرمایید، از طریق این شماره‌ها، هم می‌توانید خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل را رزرو کنید و هم می تواتید در جلسات مشاوره‌ی این شرکت حمل بار شرکت نمایید. این جلسه ها با هدف رفع ابهامات ذهنی شما مشتریان گرامی در مورد قیمت و چگونگی انجام اثاث کشی و غیره تشکیل می‌شود. افرادی متخصص در حوزه ی اسباب کشی مسئول تشکیل این جلسات مشاوره هستند، بنابراین جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

021-22096824

021-88584613

اجاره وانت تلفنی در خیابان جهان آرا

کرایه وانت تلفنی در باربری جهان آرا با قیمتهای مصوب در تعاونی حمل بار انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر شما مشتریان گرامی می‌توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید. در زیر به کرایه وانت تلفنی، نیسان بار و کامیونت در شرکت حمل بار جهان آرا اشاره کرده ایم. 

  • وانت تلفنی: به ازای دو ساعت، چهارصد و پنجاه هزار تومان.
  • نیسان بار: در ازای دو ساعت رزرو، پانصد و پنجاه هزار.
  • کامیونت: در سه ساعت اول رزرو، هشتصد هزار تومان.