اتوبار و باربری جنت آباد

اتوبار و باربری جنت آباد

باربری جنت آباد مانند باربری محدوده اجاره دار از بهترین شرکت حمل بار در تهران محسوب می‌شود که با بیش از 30 سال سابقه در حوزه حمل بار و اثاث کشی آماده خدمت رسانی هستند. با انتخاب این شرکت حمل بار و باربری جمال زاده برای اثاث کشی و بسته بندی اثاثیه منزل، تجربه‌ی بی نظیر را خواهید داشت. رزرو خدمات در باربری در جنت آباد کار چندان دشواری نیست، شما مشتریان عزیز اطلاعات کافی برای رزرو باربری و ثبت سفارش را می توانید از کارشناسان این شرکت دریافت نمایید. باربری محدوده جنت آباد از ماشین های حمل بار مجهز تریلی، خاور و ایسوزو، وانت تلفنی و نیسان بار برای جا به جایی بار استفاده می کند.

فهرست:

  • شماره باربری جنت آباد.
  • معرفی محدوده خدماتی شرکت باربری جنت آباد تهران.
  • تجهیزات بسته بندی در باربری محدوده جنت آباد.
  • حمل بار از جنت آباد شمالی به شهرستان ها.
  • وانت باربری جنت آباد.
  • نرخ کرایه وانت تلفنی در باربری جنت آباد.
  • بیمه نامه رایگان اسباب کشی.
  • تشکیل جلسات مشاوره رایگان در باربری جنت آباد جنوبی.
  • خدمات اسباب کشی در شرکت باربری جنت آباد.
  • کارگر حمل اثاثیه در اتوبار جنت آباد.
  • حمل وسایل سنگین وزن در باربری جنت آباد.

شماره باربری جنت آباد

شرکت حمل بار جنت آباد بدون معطلی و محدودیت زمانی در تمام روزهای هفته آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. مشتریان ثابت این شرکت حمل بار می دانند که چگونه می توانند خدمات اسباب کشی ما را رزرو نمایند. از طرق مختلف آنلاین، حضوری و تلفنی کارشناسان ما خدماتی که نیاز دارید را برای شما رزرو می کنند. اما سایر افرادی که تاکنون از سرویس دهی باربری جنت آباد استفاده نکرده اند می توانند از طریق شماره تلفن با ما در ارتباط باشند.

22096824 – 22096794

باربری جنت آباد

معرفی محدوده خدمت رسانی باربری جنت آباد تهران

باربری در جنت آباد تمامی مناطق تهران را پوشش داده و خدمات اثاث کشی را با قیمت های مصوب اتحادیه و با اعمال تخفیف ارائه می دهد. در واقع هدف این شرکت حمل بار بهره مندی تمامی افراد مراجعه کننده به شرکت از خدمات اسباب کشی می باشد. محله جنت آباد تهران در منطقه ۵ تهران و در شمال غرب این شهر قرار دارد. این محدوده با مناطق دیگر تهران از جمله پونک، اشرفی اصفهانی و حصارک و کاشانی در ارتباط است. در واقع از حصارک آغاز و به کاشانی ختم می شود شرکت حمل بار جنت آباد در تمامی این محله ها دارای مشتریان ثابتی است. تمام تلاش مدیریت این شرکت حمل بار پوشش دادن این نواحی به طور مناسب و با مدیریت همه جانبه است.

تجهیزات بسته بندی در باربری محدوده جنت آباد

 باربری چیتگر و باربری جنت آباد انواع کارتن های مخصوص بسته بندی اثاثیه منزل در سایزهای مختلف را دارا می باشند. یکی از مقاوم ترین کارتن های بسته بندی در باربری کاج کارتن 5 لایه می باشدکه بسیار مستحکم است و از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده و در سایزهای مختلف از کوچک تا بزرگ موجود می باشد. بسته به نیازتان می توانید از انواع کارتن بسته بندی ما در انواع مختلف تک لایه و چند لایه استفاده نمایید. اگر که حین اسباب کشی نگران لباس های گران قیمت و مجلسی خود هستید می توانید از کارتن های رگالدار استفاده کنید. با استفاده از کارتن رگالدار ارائه شده در اتوبار جنت آباد دیگر نیازی به اتوکشی لباس ها بعد از اتمام اثاث کشی نیست.

حمل بار از جنت آباد شمالی به شهرستان ها

کارکنان شرکت باربری جنت آباد برای انتقال بار به شهرستان چند روز قبل از شروع به کار، در محل حاضر می شوند. این افراد تمامی شرایط را بررسی و برنامه ریزی مناسبی را انجام می دهند. بر این اساس حمل بار به شهرستان را با کمک رانندگانی انجام می دهد که دارای بیشترین تجربه در زمینه رانندگی در مسافت طولانی هستند. شرکت کارشناسان خود را برای بررسی کردن شرایط به محل می فرستد، مسافت طی شده، مقدار بار، نوع ماشین حمل بار از پارامترهای بررسی شده در مسیرهای طولانی است. باید تمامی ریسک ها و خطرات جاده ای را در نظر گرفته و سپس اقدام به حمل و جا به جایی بار کرد. ماشین های حمل بار ما دارای سیستم ایمنی لازم هستند و از آسیب و ضرر رساندن به بار جلوگیری می کنند.

وانت بار باربری جنت آباد

باربری محدوده جنت آباد و باربری تجریش با به کار بردن ماشین های ایمن و مقاوم در سایز ها و انواع مختلف، ایمنی کار را حفظ می کند. در این شرکت نیسان بار و وانت بار برای جا به جایی بارهای کم حجم مورد استفاده قرار می گیرد. تریلی و ماشین های حمل بار سنگین را برای حمل وسایل حجیم و پر وزن استفاده می کنیم. هدف ما رساندن بار با حجم های مختلف به مقصد مورد نظر شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها می باشد. انتخاب نوع وسیله ی حمل بار در این شرکت باربری بر عهده ی کارشناسان ماهر و خبره می باشد. این کارشناسان متناسب با حجم بار اقدام به رزرو وسایل نقلیه ی مناسب می نمایند. ماشین های سنگین و نیمه سنگین را برای انتقال وسایل پر حجم و حجیم مانند مواد اولیه و ماشین آلات کارخانجات استفاده می کنیم.

نرخ کرایه وانت تلفنی در باربری جنت آباد

برای کرایه گرفتن وانت تلفنی و دیگر ماشین های باربری در جنت آباد شمالی با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید. مشاورین ما به شما خواهند گفت که چه وسیله ی نقلیه ی در دسترس می باشد چه زمانی آن را رزرو می کنند. البته گفتن این قضیه بسیار مهم است که این شرکت دارای چندین دستگاه از ماشین های مختلف است. بنابراین بدون معطلی کار کرایه و رزرو آن ها را انجام می دهیم، به دلیل زیاد بودن سفارش ها، بهتر است هر چه سریعتر با ما تماس حاصل نمایید.

  • نرخ کرایه وانت تلفنی در یک ساعت: صد و سی هزار تومان.
  • اجاره نیسان بار برای یک ساعت: صد و پنجاه هزار.
  • قیمت اجاره خاور به ازای سه ساعت : پانصد و پنجاه هزار تومان.
  • اجاره خاور مسقف برای سه ساعت: ششصد هزار.

بیمه نامه رایگان اسباب کشی

بیمه نامه اسباب کشی یک ضامن معتبر محسوب می شود که باربری محدوده جنت آباد جهت حفظ آرامش شما مشتریان گرامی ارائه می دهد. این بیمه نامه کاملا رایگان است و تا سقف ۴۰۰ میلیون ریال جهت جبران خسارتهای وارده بر بار ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی ارائه ی این بیمه نامه کافی است با ما تماس بگیرید. حوادث متنوعی از جمله سرقت، آتش سوزی و غیره شامل این بیمه نامه می شوند و شما مشتریان عزیز با خیالی آسوده می توانید به ما اعتماد نمایید. این بیمه نامه اسباب کشی حوادث مختلفی همچون آتش سوزی و سرقت را پوشش می دهد و اگر صدماتی در طول اسباب کشی به بار وارد شود، هزینه ی آن ها برای مشتریان جبران خواهد شد.

تشکیل جلسات مشاوره رایگان در باربری جنت آباد

اگر قصد اسباب کشی در محدوده جنت آباد را دارید و دچار سردرگمی شده اید. اگر به یک شرکت حمل بار نیاز دارید و تجربه ی کافی در زمینه اسباب کشی ندارید تلفن را بردارید و به طور رایگان در جلسات مشاوره ما شرکت نمایید. هر گونه سوالی در مورد چگونگی تعیین هزینه ها، انجام اثاث کشی را نیز می توانید از مشاورین ما سوال کنید. هدف از تشکیل این جلسات افزایش سطح آگاهی و اطلاعات شما در زمینه خدمات ارائه شده در این موسسه ی حمل بار است.

خدمات اسباب کشی در شرکت باربری جنت آباد

باربری جنت آباد مانند باربری پاسداران در تمام مناطق تهران و در شهرستان ها بهترین خدمات اسباب کشی را ارائه می دهد. شما می توانید جهت بهره مندی از خدمات اثاث کشی ما با شماره تلفن های درج شده در سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید. ما از امکانات زیر جهت باربری و انجام اثاث کشی استفاده می کنیم، با مطالعه ی آن می توانید تا حدود زیادی با آن ها آشنا شوید. هدف ما آگاهی شما مشتریان گرامی با خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار می باشد.

  • برخورداری از بیش از ۳۰ دستگاه وانت تلفنی.
  • حمل و جا به جایی بار در مناطق مختلف تهران.
  • ارسال بار از تهران به شهرستان ها با تخفیف ۲۵ درصد.
  • ارائه ی بیمه نامه باربری به صورت رایگان.
  • بارنامه رایگان اسباب کشی.
  • ارائه ی بهترین خدمات بسته بندی اثاثیه منزل.

کارگر حمل اثاثیه در اتوبار جنت آباد

شرکت حمل بار جنت آباد از بهترین و با تجربه ترین کارگران اسباب کشی کمک می گیرد. شما می توانید جهت اطمینان از صحت سخنان ما ویدیوی زیر را مشاهده نمایید. این کارگران تمامی مراحل اثاث کشی را با مهارت و تخصص بالا انجام می دهند. اگر می خواهید اثاث کشی ایمن و مطمانی را انجام دهید کافی است این کار را به یک اکیپ حرفه ای از کارگران بسپارید. ما شرایطی را فراهم کرده ایم که با خیالی آسوده بتوانید به کارگران ما اعتماد نمایید، چرا که این کارگران تمامی آموزش های لازم در حوزه ی باربری و اسباب کشی را دیده اند. بعضی از مراحل اثاث کشی مانند بسته بندی اثاثیه و وسایل شکستنی در این شرکت حمل بار توسط کارگران خانم با تجربه انجام می شود.

نرخ رزرو کارگر خالی

برای کسب اطلاعات در مورد قیمت رزرو کارگر خالی در باربری جنت آباد با کارشناسان ما تماس بگیرید. قانونی که در این شرکت حمل بار وجود دارد این است که نرخ تک تک مراحل اسباب کشی از بسته بندی اثاثیه منزل، کرایه ماشین های حمل بار تا رزرو کارگران، طبق قوانین موجود در اتحادیه تعیین می‌‌شود. در ضمن کارگران شرکت حمل بار جنت آباد هیچ گونه پولی را به عنوان انعام از شما مشتریان عزیز دریافت نخواهند کرد.

 


حمل وسایل سنگین وزن در باربری جنت آباد

اتوبار جنت آباد مانند باربری خاقانی از بهترین تجهیزات و ماشین‌آلات روز دنیا جهت حمل و جابجا کردن وسایل سنگین وزن برخوردار است. از مهم‌ترین دغدغه‌های مشتریانمان در زمان اسباب کشی، حفظ ایمنی و سلامت وسایل سنگین وزن منزل، از جمله یخچال ساید بای ساید و سرویس خواب و غیره است. به همین دلیل مدیریت شرکت حمل بار جنت آباد از کارگران ماهر و خبره جهت جابجا کردن این لوازم استفاده می‌کند. این کارگران با رعایت نکات ایمنی و با مهارت و دقت بالا اقدام به جابجا کردن و حمل این وسایل سنگین وزن می کنند. بنابراین به راحتی می‌توانید به این افراد اعتماد نمایید و با خیالی آسوده اسباب کشی خود را به این شرکت حمل بار بسپارید.

بهترین شرکت حمل بار مجوز دار در جنت آباد جنوبی

باربری جنت آباد یکی از شرکت‌های معتبر در تهران است که دارای فعالیت قانونی است. دلیل این اعتبار، بهره مندی این شرکت حمل بار از مجوز قانونی و رسمی از تعاونی حمل بار تهران است. بسیاری از شرکت های حمل بار در خیابان جنت اباد و دیگر مناطق تهران در حال فعالیت هستند، اما هیچکدام دارای مجوز قانونی نیستند. این امر باعث نارضایتی در بین بسیاری از مشتریان گرامی شده و مشکلاتی را به بار آورده است. شرکت حمل بار جنت آباد از بهترین و مجهزترین ماشین‌های حمل بار و دیگر امکانات اسباب کشی استفاده می‌کند. با توجه به تجارب بالای مدیریت این شرکت حمل بار در عرصه‌ی اثاث کشی، به شما مشتریان گرامی توصیه می‌کند که از امکانات موجود در شرکت‌های حمل بار مجوز دار استفاده نمایید.