باربری فرحزاد



اتوبار و باربری فرحزاد

باربری فرحزاد و باربری بخارست دارای بیش از دو دهه تجربه و سابقه درخشان در حوزه ی حمل بار و اسباب کشی منزل و ادارات هستند. همچنین با بسته بندی حرفه ای و تخصصی وسایل و جابجایی بار با انواع ماشین های مجهز و موکت کاری شده آماده خدمت رسانی بصورت شبانه روزی در باربری تهران می باشد. باربری محدوده فرحزاد مفتخر است که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. لازم به ذکر است که خدمات اسباب کشی در اتوبار فرحزاد و باربری آرژانتین کاملا تضمینی و با بیمه نامه حمل و نقل می باشد. در صورت هرگونه خسارت شرکت تمامی هزینه ناشی از خسارت را متقبل می کند.

شماره باربری فرحزاد

باربری فرحزاد کار رزرو خدمات اسباب کشی را از طریق تماس تلفنی، حضوری و به صورت آنلاین انجام می دهد. از طریق شماره های زیر می توانید با مشاورین ما صحبت نمایید و سوالات خود را در زمینه اسباب کشی مطرح نمایید. شماره های زیر رایگان است و در تمام روزهای هفته در دسترس می باشد.

22096824 | 22096794 | 09128915218

اتوبار و باربری فرحزاد

بیمه باربری فرحزاد

بحث بیمه یکی از مواردی است که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شما با داشتن آن در شرکت باربری فرحزاد می توانید در صورت هر گونه آسیب و خسارت احتمالی، خسارت را از بیمه پس بگیرید. هر چند که این شرکت با نهایت دقت بار و وسایل شما را جا به جا خواهد کرد تا وسایلتان سالم و سلامت به مقصد برسد. هدف رضایت مشتریان عزیز است پس تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

به صورت رایگان تمامی کالاها و بسته بندی های بار شما را بیمه می کند و از زمان بسته بندی تا پایان کار و چینش ادامه دارد. در این مدت مسولیت تمامی اتفاقات پیش آمده را بر عهده گرفته و هزینه آن را به طور کامل پرداخت خواهند کرد. هدف ما جلب رضایت شما عزیزان است و به آن اهمیت زیادی خواهیم داد.

باربری فرحزاد

حمل وسایل در باربری فرحزاد

باربری کاج در فرحزاد از بهترین نیروی حمل بار و چرخ دستی های مخصوص برای جا به جایی انواع وسایل مثل گاوصندوق استفاده خواهد کرد. وسایل سنگین از قبیل یخچال نیاز به دقت بسیار در حمل و جا به جایی دارند که شرکت ما انها را در ماشین های مجهز به تمام نقاط کشور بدون مشکل جا به جا خواهد کرد.

  • جا به جایی وسایلی این چنینی در راه پله ها می تواند دردسر ساز باشد و دیوارهای راه پله در اثر حمل نادرست آسیب ببیند. با سپردن امور جا به جایی به شرکت ما و توانایی و تخصص نیروی حمل بار بهترین جا به جایی را تجربه خواهید کرد.
  • از وانت تلفنی برای انتقال ماشین لباسشویی و یخچال استفاده می شود و این وسایل سنگین وزن را همراه با دیگر کارتن ها و بسته بندی های کوچکتر انجام نمی دهند.
  • برای جا به جایی و حمل کارتن های سنگین وزن از بالابر استفاده می کنیم تا به سلامتی فرد انتقال دهنده آسیبی وارد نشود.
  • برای حمل میز و صندلی و دیگر اشیا با وزن بالا از دوش بند استفاده می کنیم.

مشاوره در اتوبار فرحزاد

از مشاورین و کارشناسان خبره کمک گرفته و شما را در زمینه اسباب کشی راهنمایی می کنیم.

به صورت تلفنی و حضوری می توانید از آن بهره مند شوید.

در هر زمان که خواستید ما آماده ی خدمت رسانی به شما هستیم و هر سوالی که داشته باشید پاسخگو خواهیم بود.وانت تلفنی فرحزاد و ماشین های حمل بار دیگر برایتان در این جلسات رزرو و متناسب با بارتان تعیین می شوند.

در جلسات مشاوره تمامی مسایل را بررسی کرده و به آگاهی مشتریان خود می رساند،در مورد شروع و زمان پایان کار به علاوه قیمت و چگونگی انجام اسباب کشی توسط این شرکت و امکاناتی که با استفاده از آن وسایل و اثاثیه منزل را جا به جا و بسته بندی و حمل می شود به طور کامل بحث و گفتگو می شود، فقط کافی است با ما یک تماس تلفنی کوتاه برقرار کرده و از نتایج خوب و مناسب آن بهره مند شوید.

وانت تلفنی فرحزاد

  • یکی از مهم ترین مسایل در وانت تلفنی فرحزاد، ایمنی و سلامت بار می باشد. یکی از عوامل دخیل در این امر ماشین های حمل بار ایمن است، کارشناسان ما هر روز این وسایل را چک کرده و از مشتریان می خواهند در محل حاضر شده و از نزدیک آن ها مشاهده کنند.
  • این شرکت دارای انواع ماشین های:
  1. تریلی و خاور و دیگر ماشین های سنگین و نیمه سنگین
  2. وانت تلفنی و نیسان بار و …
  3. ماشین های دارای سقف و رو باز
  4. انواع وسایل نقلیه ی دارای یخچال برای جا به جایی وسایل و مواد غذایی
  5. ماشین های دارای چادر و کف پوشیده شده با فوم ضربه گیر می باشد.