اتوبار و باربری ونک



اتوبار و باربری ونک

باربری ونک و باربری شهرک غرب از شعب فعال در شرکت حمل بار تهران است که دارای بیش از سی سال سابقه‌ی درخشان در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل می باشند.باربری در ونک همراه با باربری آرژانتین علاوه بر ارائه ی خدمات اسباب کشی به هموطنان تهرانی، خدمات و سرویس دهی باربری به شهرستان را هم ارائه می دهند. باربری محدوده ونک تنها شرکت معتبر در ونک است که اثاث کشی را از صفر تا صد به عهده می گیرد و در صورت هرگونه آسیب و خسارت احتمالی با ارائه ی بیمه نامه، جبران خسارت خواهد کرد. در اینجا به شرح خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار و چگونگی تعیین هزینه های اسباب کشی خواهیم پرداخت.

  • فهرست محتوا:
  • شماره باربری ونک.
  • قیمت باربری ونک.
  • ارائه ی بیمه نامه اسباب کشی در شرکت حمل بار ونک.
  • خدمات باربری ونک.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در شرکت باربری ونک.
  • کارگران اسباب کشی خوب در باربری ونک تهران.
  • آدرس باربری ونک.
  • وانت تلفنی ونک.
  • نرخ اجاره نیسان بار در خیابان ونک تهران.
  • حمل بار از خیابان ونک تهران به شهرستان‌ها.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی.

شماره باربری ونک

باربری ونک تهران برای اینکه شما مشتریان عزیز بتوانید به راحتی از خدمات اسباب کشی این شرکت استفاده نمایید، شماره زیر را در سایت قرار داده است. در تمام روزهای هفته و ایام تعطیلی ما در خدمت رسانی آماده هستیم و تمامی خدماتی که بخواهید را برایتان رزرو می کند. هدف این شرکت حمل بار، رفع نیازهای مشتریان خود در زمان اسباب کشی و فراهم کردن امکانات لازم در این زمینه است. می توانید از طریق این شماره تماس ها با مشاورین خبره و ماهر این شرکت حمل بار صحبت نمایید و در جلسات مشاوره ی اسباب کشی این شرکت حمل بار شرکت کنید.

22096794 – 22096824

قیمت باربری ونک

نرخ اسباب کشی در شرکت باربری ونک توسط کارشناسان ماهر این شرکت حمل بار تعیین و به عرض مشتریان می رسد. این کارشناسان دارای سال ها تجربه ی کاری خالصانه در حوزه ی اثاث کشی هستند. در واقع بر اساس یک سری پارامترهای مهم و خدمات درخواستی شما مشتریان گرامی اقدام به تعیین هزینه نهایی باربری خواهند کرد. به عنوان مثال گاهی اوقات نوع ماشین های حمل بار تعیین کننده ی نرخ اسباب کشی می باشند. از دیگر عوامل تعیین کننده می توان به مسافت طی شده از مبدا تا مقصد باربری اشاره کرد. تعداد کارگران، شرایط ساختمان ها و وضعیت راه پله ها و تعداد پله ها نیز از دیگر پارامترهایی است که در نرخ نهایی اسباب کشی دارد. تمامی خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار با ارائه ی تخفیف ۲۵ درصد می باشد.

باربری ونک

ارائه ی بیمه نامه اسباب کشی در شرکت حمل بار ونک

اتوبار ونک و باربری اقدسیه زیر شعبه باربری کاج دارای انواع بیمه نامه اسباب کشی از جمله بیمه آتش سوزی است. این شرکت حمل بار از همان ابتدای تنظیم قرار داد تمامی وسایل شما عزیزان را در حمل بار شهری و بین شهری بیمه می کند. بیمه نامه این شرکت همه ی خسارت ها را پوشش می دهد، از زمان شروع بسته بندی تا زمانی که کارگران تمامی بسته بندی ها را تخلیه می کنند، اعتبار دارد. این بیمه نامه حوادث مختلفی از جمله خیس شدن بار، گم شدن وسایل، خرابی بسته بندی ها و غیره را کاملا تحت پوشش دارد.

اتوبار و باربری ونک

خدمات باربری ونک

اسباب کشی از صفر تا صد در اتوبار ونک و دیگر شعب کاج مانند باربری شهر آرا ارائه می شود. خدماتی که این شرکت حمل بار ارائه می دهد در سطح وسیعی قرار دارد و همچنین با قیمت های مناسب و منصفانه این کار را انجام می دهد. توضیح دادن در مورد تک تک خدمات ارائه شده در این شرکت کار آسانی نیست، بنابراین تعدادی از آن ها را در زیر آورده ایم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما تماس بگیرید:

  • بسته بندی وسایل با ابزارهای مجهز و مدرن و تهیه لوازم بسته بندی.
  • جا به جایی ایمن و مطمئن بار در تهران و از تهران به شهرستان.
  • مشاوره رایگان و تخصصی توسط کارشناسان مجرب.
  • ارائه دهنده ی بیمه نامه باربری قبل از سرویس باربری.
  • داشتن انبار های مسقف و سرپوشیده بزرگ جهت نگه داری موقت بار و وسایل.

بسته بندی اثاثیه منزل در شرکت باربری ونک

جهت انجام مناسب کار بسته بندی اسباب کشی، باربری ونک تهران از تجهیزات زیر استفاده می کند. بسته بندی اثاثیه منزل و دیگر وسایل مهم ترین مرحله در اثاث کشی است و باید به طور اصولی انجام شود. این شرکت حمل بار، بسته بندی تمامی اثاث و وسایل منزل، شرکت ها و ارگان ها را انجام داده و این کار را به کارگران ماهر خود می سپارد. تلاش ما ارائه ی بهترین تجهیزات و امکانات بسته بندی با مناسب ترین قیمت می باشد. از جمله این تجهیزات ارائه شده در این شرکت و باربری آفریقا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارتن های کوچک، بزرگ و متوسط.
  • قیچی و منگنه و چسب .
  • استفاده از فوم ضربه گیر و پلاستیک های حباب دار.
  • به کار بردن تکه های پارچه و روزنامه در بین وسایل.

کارگران اسباب کشی خوب در باربری ونک

شرکت باربری در ونک دارای کارکنانی می باشد که همه ی آن ها به طور شبانه روزی در حال انجام خدمات مناسب باربری می باشند. کارگران این شرکت از هیچ گونه تلاشی فروگذار نیستند. قبل از پذیرش این افراد، کارشناسان ما دوره های آموزشی تشکیل می دهند. این افراد کاملا پرسنل خدماتی را آگاه می کنند که چه کارهایی باید انجام گیرد تا بار سالم به مقصد برسد. این شرکت از ساعات اولیه صبح شروع به کار می کنند و این افراد متعهد تمامی کارها را بر اساس برنامه ریزی انجام شده توسط کارشناسان ما انجام می دهند و مهمترین مورد در این افراد نحوه ی برخورد با مشتری است که به بهترین نحو ممکن این کار را انجام داده و با اخلاق هستند.

آدرس باربری ونک

شرکت حمل بار ونک در منطقه ونک تهران و در اطراف میدان ونک که در خیابان ولیعصر که از خیابان های اصلی پایتخت محسوب می شود. محله ونک از شمال به بزرگراه نیایش، از جنوب به بزرگراه همت، از غرب به بزرگراه کردستان، از شرق به خیابان نلسون ماندلا محدود می شود. در گذشته این محدوده از تهران پر از باغ های سرسبز و زمین های وسیع کشاورزی بوده است که امروزه تبدیل به ساختمان ها و برج های مجلل و زیبا تبدیل شده است. شرکت حمل بار ونک به صورت ۲۴ ساعته در این محدوده آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. دامنه فعالیت این موسسه حمل و نقل محدود به این منطقه نیست و در سایر مناطق تهران و در شهرستان ها نیز مشتریان ثابت خود را دارد. اهالی محترم این منطقه کاملا با نحوه فعالیت این شرکت حمل بار آشنا بوده و البته کاملا از قیمت ها و نحوه فعالیت پرسنل این شرکت راضی هستند.

 

 

وانت تلفنی ونک

باربری ونک تهران از انواع وسایل نقلیه سبک، نیمه سنگین و سنگین برای حمل بار و انجام اسباب کشی استفاده می کند. وانت تلفنی، خاور، انواع تریلی و کامیون ها از جمله ماشین های حمل بار استفاده شده در این شرکت باربری است. ماشین های سبک از جمله وانت تلفنی جهت جا به جا کردن بارهای کم حجم و کم وزن و ماشین های سنگین تر جهت حمل بار های سنگین تر و حجیم تر مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا نرخ کرایه ماشین های سبک وانت تلفنی و نیسان بار از وسایل نقلیه ی باری سنگین و فوق سنگین کمتر است. با این وجود نرخ کرایه ی ماشین های حمل بار را با قیمت های مصوب و قانونی با تخفیف ۲۵ درصد به شما مشتریان گرامی اعلام خواهیم کرد.

نرخ کرایه نیسان بار در ونک تهران

نرخ کرایه وانت بار و دیگر ماشین های باری در شرکت حمل بار ونک را در زیر مشاهده می فرمایید. کرایه انواع وسایل نقلیه را طبق قوانین مصوب در تعاونی حمل و نقل در نظر خواهیم گرفت. برای اینکه به طور دقیق از چگونگی تعیین نرخ اجاره ی ماشین های حمل بار آشنا شوید با شماره تلفن های درج شده در سایت ایران باربری تماس حاصل نمایید. قیمت اجاره ی یک سری از این ماشین های حمل بار را آورده ایم و برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با کارشناسان ما صحبت نمایید.

  • اجاره خاور برای سه ساعت: ۵۵۰ هزار تومان.
  • نرخ کرایه وانت تلفنی در دو ساعت: ۲۶۰ هزار تومان.
  • قیمت کرایه نیسان بار برای دو ساعت: ۳۰۰ هزار تومان.

چرا باربری ونک را انتخاب کنیم؟

اتوبار پونک یکی از معدود شرکت‌هایی است که بیش از سی سال است که در عرصه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در حال فعالیت می‌باشد. همچنین همواره کوشیده است تا بهترین خدمات اثاث کشی و حمل بار را با قیمت‌های منصفانه و قانونی به مشتریان گرامی ارایه نماید. همچنین شما مشتریان گرامی می‌توانید فقط با گرفتن یک شماره تلفن با کارشناسان این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید و خدمات مورد نیازتان را رزرو کنید. یکی دیگر از مزایای این شرکت حمل بار این است که جلسات مشاوره حمل بار و اثاثیه منزل را به صورت رایگان و از طریق تماس تلفنی برگزار می کند. بنابراین بهتر است با وجود این مزایا، در انتخاب خود شک نکنید و هر چه سریعتر با شماره تلفن‌های درج شده در این مطلب تماس بگیرید.


حمل بار از خیابان ونک تهران به شهرستان‌ها

حمل بار از تهران به شهرستان‌ها در اتوبار ونک با استفاده از ماشین‌های حمل بار مسقف و مجهز به کف موکت کاری شده انجام می‌شود. جهت رزرو خدمات بین شهری با شماره تلفن‌های شرکت حمل بار ونک تماس حاصل نمایید و همچنین اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی انجام حمل و ارسال بار به شهرستان‌ها کسب کنید. در این شرکت رانندگان ماهر و آشنا به مسیرهای خارج شهری مسئول انجام اسباب کشی و حمل بار به شهرستان‌ها می‌باشند. بنابراین می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی به این موسسه‌ی باربری جهت حمل بار از تهران به شهرستان‌ها اعتماد نمایید. خدمات بین شهری در ونک به صورت ۲۴ ساعته و تمام وقت در این شرکت رزرو و ثبت می‌شود. برای اطلاع از نرخ حمل بار از تهران به شهرستان‌ها با تلفن‌های درج شده در این مطلب تماس بگیرید.

حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی

حمل و جابجا کردن وسایل و اثاثیه سنگین وزن در باربری ونک مانند باربری پونک با استفاده از ماشین‌های حمل بار سنگین، نیمه سنگین و سبک مجهز انجام می‌شود. کارگران حمل بار این شرکت با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات حرفه‌ی و پیشرفته جابجایی وسایل سنگین وزن را انجام می‌دهند. جا به جا کردن اثاثیه و لوازم منزل نیاز به تخصص و مهارت دارد. در زمان جابجا کردن این وسایل از راه پله ها، امکان دارد بر اثر برخورد با در و دیوار، صدمات و خسارت هایی به آن ها وارد شود. اما اگر از کارگران ماهر و متخصص و با تجربه جهت جابجا کردن این وسایل کمک بگیرید، میزان صدمات احتمالی وارد شده را به صفر خواهید رساند. وسایلی مانند سرویس خواب، مبلمان، بوفه و یخچال ساید بای ساید از جمله اثاثیه سنگین وزن منزل هستند که حمل و جابجا کردن آن ها باید با احتیاط انجام شود. هزینه‌ی حمل این وسایل سنگین وزن به ازای هر طبقه از ساختمان معادل ۶۰ هزار تومان است.

بهترین شرکت حمل اثاثیه مجوز دار در ونک

شرکت های باربری زیادی در منطقه‌ی ونک تهران آماده هستند تا خدمات حمل اثاثیه و اثاث کشی را به شهروندان این منطقه ارایه دهند. نکته‌ی حایز اهمیت این است که باید ساکنین این محدوده یک شرکت حمل اثاثیه مجوز دار از اتحادیه برای اثاث کشی خود انتخاب کرده تا دچار مشکل و گرفتاری‌های بعدی نشوند. ساکنین این محله می‌توانند به شرکت باربری ونک بار تهران اعتماد کرده زیرا این شرکت دارای بیش از چهل سال سابقه در ارایه ی خدمات مرتبط با اسباب کشی است. علاوه بر مورد فوق رعایت نکات زیر باعث شده که این شرکت انتخاب اول اهالی این منطقه برای اسباب کشی باشد:

  • استفاده از ماشین‌های سرپوشیده و تمیز برای جابجا کردن اثاث مشتریان.
  • همکاری با کارگران حرفه‌ی اثاث کشی برای جلوگیری از آسیب دیرن لوازم مشتریان در هنگام حمل و نقل آن‌ها.
  • تعیین قیمت دقیق اسباب کشی توسط مدیریت اتوبار ونک تهران بر ایاس تعرفه نامه‌های رسمی اتحادیه.
  • ارایه‌ی خدمات بسته بندی اثاثیه و اسباب کشی در زمان‌های مورد نظر مشتری.