اتوبار و باربری اقدسیه



اتوبار و باربری اقدسیه

باربری اقدسیه و باربری کامرانیه زیر شعبه باربری تهران سعی داشته اند تا با استخدام و بکارگیری افراد مجرب و متخصص تیم حرفه ای را به محل بارگیری اعزام کنند تا بتواند موجبات رضایت هموطنان عزیز را فراهم کنند. باربری در اقدسیه و باربری گاندی از مجهزترین وسایل نقلیه برای جا به جا کردن اثاثیه منزل استفاده می کنند. این شرکت حمل و نقل از شنبه تا جمعه با کمک بهترین پرسنل باربری در خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی آماده است. باربری محدوده اقدسیه بهترین خدمات اسباب کشی را به مشتریان خود ارائه می دهد، شما می توانید بدون معطلی و اتلاف وقت از آن ها استفاده نمایید.

شماره باربری اقدسیه 

باربری اقدسیه برای ارتباط آسان تر مشتریان با شرکت شماره تلفن های زیر را قرار داده است. به راحت می توانید با گرفتن آن ها در تمام ساعات شبانه روز خدمات مورد نظرتان را رزرو کنید. همچنین سوالاتی که در مورد موارد مختلف ماشین های حمل بار، هزینه ها را مطرح نمایید. با پایان فصل سرما و نزدیک شدن به بهار و تعطیلات عید نوروز شاهد حجم وسیعی از اسباب کشی در سطح شهر خواهیم بود. با وجود اینکه اعلام شده اسباب کشی در ایام نوروز ممنوع می باشد ولی با هماهنگی کلانتری محل و شرکت باربری معتبر باربری اقدسیه زیر شعبه باربری کاج در تهران این امکان وجود دارد که در ساعت مشخصی جا به جایی انجام پذیرد

09128915218 – 22096794 – 22096824 – 88584613

اتوبار و باربری اقدسیه

خدمات باربری در اقدسیه

در منطقه اقدسیه تهران نزدیک ترین شرکت حمل بار، باربری اقدسیه با بیش از 30 سال سابقه درخشان در صنعت حمل ونقل می باشد و بیش از 30 شعبه فعال باربری در تهران و شهرستان های اطراف دارد. کارگر آقا / خانم خوش اخلاق ومجرب را تنها می توانید از باربری ما بخواهید. همچنین این شرکت باری دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری تهران است و پایین ترین نرخ را برای انجام اسباب کشی در نظر می گیرد. در زیر شما شاهد یک سری از خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار هستید:

  • ارائه ی سرویس VIP با تخفیف ویژه.
  • بسته بندی انواع بار و لوازم سنگین و حساس با نیروی مجرب و توانا.
  • صدور بیمه نامه کالا جهت رفاه هرچه بیشتر مشتریان.
  • ارائه ی بارنامه رایگان باربری.
  • حمل و جا به جایی بار به شهرستان ها.

بسته بندی اثاثیه منزل در تهران

یکی از خدمات باربری در منطقه اقدسیه تهران و باربری دربند بسته بندی وسایل منزل و ادرات می باشد که برای بسته بندی از کاراترین نیرو و بروزترین وسایل استفاده خواهد کرد. از جمله سرویس های بسته بندی در باربری در اقدسیه تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بسته بندی وسایل در زمان کم.
  2. بسته بندی اثاثیه منازل، شرکت ها و ارگان ها با استاندارد بروز دنیا و تجهیزات مدرن.
  3. استفاده از فوم، کارتن چند لایه حمل بار به روش استرچ رپ و بابل رپ.
  4. استفاده از کارتن های رگال دار برای بسته بندی لباس.

کارگران اسباب کشی ماهر

کارگران باربری اقدسیه تمامی بسته بندی ها را در زمان اتمام کار بررسی می کنند و درب تمام آن ها را محکم کرده و از ریختن وسایل به بیرون جلوگیری خواهند کرد. کارتن ها را معمولا با وسایل کم حجم پر می کنند و از بسته بندی های سنگین و کارتن های پر حجم جلوگیری می کنند. در زیر ویدیوی را قرار داده ایم تا شما را بیشتر با نحوه ی عملکرد این کارگران آشنا نماید. کافی است تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما در اسرع وقت یک اکیپ حرفه ی از کارگران را به محل اثاث کشی اعزام می کنند. نرخ رزرو این کارگران برای یک ساعت ۶۰ هزار تومان است و بسته به ساعت های اضافه کاری مقداری به آن اضافه می شود.

حمل بار از منطقه اقدسیه به شهرستان ها

به اعتقاد باربری در اقدسیه تهران اسباب کشی به مسیرهای طولانی نیازمند برنامه ریزی دقیق می باشد تا بار سالم و بدون دردسر به مقصد برسد. از رانندگان خبره و ماهر در این زمینه کمک گرفته می شود و همراه با راننده، کمک راننده نیز فرستاده می شود تا تمامی نکات ایمنی به دقت رعایت شود. ماشین های حمل بار باربری اقدسیه استفاده شده کاملا سر پوشیده و بار را با چادر و طناب در انتها محکم می شود. در ساعات اولیه روز کار اسباب کشی به شهرستان در این شرکت آغاز می شود چرا که کارکنان و کارگران یک روز قبل از شروع به کار تمامی کارهای لازم را انجام داده اند. هدف از این کار جلوگیری از تلف شدن وقت و انتقال بار در زمان خلوت بودن جاده ها می باشد. در صورتی که حجم بار زیاد باشد از دو ماشین استفاده کرده و از روی هم سوار کردن اثاث و بی نظمی جلوگیری می کند.

نرخ ارسال بار به شهرستان ها

کارشناسان باربری منطقه اقدسیه به صورت تمام وقت پاسخگوی تماس های شما مشاریان گرامی هستند. پس می توانید از این طریق از میزان هزینه ها مطلع شوید. قیمت حمل بار به شهرستان در این شرکت کاملا نصف قیمت برآورد می شود و دستمزد رانندگان و کارگران بر عهده خود شرکت می باشد. مهم ترین عوامل تاثیر گذار در نرخ حمل بار به شهرستان ها می توان به مسافت بین مبدا و مقصد و حجم و مقدار بار اشاره کرد. بر این مبنا که مقدار بار جا به جا شده چقدر باشد، توع وسیله ی نقلیه ی متفاوتی را در نطر خواهیم گرفت. در واقع نرخ کرایه ماشین های باری مهم ترین عامل تعیین کننده ی نرخ انتقال بار از تهران به شهرستان ها می باشد.

حمل وسایل سنگین وزن در باربری اقدسیه

اگر تصمیم دارید اسباب کشی نمایید و نگران سلامتی و ایمنی وسایل سنگین وزن مثل یخچال و بوفه و کند و لباسشویی و مبلمان منزل خود هستید با باربری اقدسیه تهران تماس بگیرید. همیشه حمل و انتقال و حتی بسته بندی چنین وسایلی کار سخت و دلهره آوری است. این شرکت با به کار بردن برنامه ریزی دقیق و کمک گرفتن از کارگران ماهر و با تجربه که دارای قدرت بدنی مناسب هستند جا به جایی این وسایل را انجام می دهد. تردمیل، یخچال، میز نهارخوری، پیانو از جمله وسایل سنگین وزنی است که به ازای هر طبقه ی که انتقال داده می شوند مبلغی معادل ۴۰ هزار تومان به عنوان دستمزد به کارگران در نظر گرفته می شود.

اجاره وانت تلفنی در اقدسیه

باربری اقدسیه نرخ کرایه وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و دیگر ماشین های حمل بار را با توجه به قوانین موجود در تعاونی تعیین می‌کند. اجاره وانت تلفنی با قیمت چهارصد و پنجاه هزار تومان در قبال دو ساعت رزرو انجام می‌شود و نرخ اجاره نیسان بار معادل پانصد و پنجاه هزار تومان است. قیمت کامیونت به ازای سه ساعت رزرو پی در پی هشتصد هزار تومان است، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرخ اجاره‌ی سایر ماشین‌های حمل بار در این شرکت، تماس حاصل فرمایید.

 

محدوده‌ی خدمات رسانی اتوبار اقدسیه کجاست؟

شرکت اتوبار اقدسیه یکی از شعب شمال شرق تهران در باربری کاج است که دارای فعالیت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی می باشد. نمی‌توانیم برای محدوده‌ی خدمات رسانی این شرکت حمل بار منطقه‌ی مشخص، خیابان یا محله‌ی را ذکر کنیم، چرا که بدون محدودیت خدمات اسباب کشی خود را در مناطق مختلف از شمال تا جنوب تهران ارائه می دهد. این باربری در خیابان اقدسیه تهران و در شهرستان شمیرانات قرار دارد، که این خیابان دارای امتداد شرقی- غربی است. در انتهای بزرگراه ارتش در شرق آغاز و با قطع آجودانیه در غرب به سه راه اقدسیه در تقاطع خیابان پاسداران می رسد. علاوه بر این خیابان سایر مناطق و خیابان های هم جوار آن نیز از محدود‌ه‌ی خدمات رسانی این شرکت حمل بار محسوب می شود. در زیر این مناطق را ذکر کرده ایم، البته حمل بار از خیابان اقدسیه به شهرستان ها نیز از دیگر خدمات ویژه‌ی این شرکت باربری محسوب می‌شود.

  • از شمال: آجودانیه و کاشانک.
  • از شرق: اراج.
  • از جنوب: میدان نوبنیاد.
  • از غرب: فرمانیه.