باربری شهرک غزالی

اتوبار و باربری شهرک غزالی

باربری شهرک غزالی اثاث کشی را با قیمت مصوب اتحادیه حمل و نقل در تهرلن و شهرستان ها انجام می دهد. با باربری محدوده شهرک غزالی هر کجای تهران که هستید می توانید به خدمات اثاث کشی و بسته بندی دسترسی داشته باشید. تجربه ی 20 ساله باربری در شهرک غزالی نشان از مشتری مداری است. با اعتماد به باربری کاج از اسباب کشی و حمل بار آسان و ایمن در تهران لذت ببرید.

خدمات ارائه شده با شرح زیر است:

  1. امکانات و تجهیزات لازم جهت انجام بسته بندی.
  2. به کار بردن بهترین روش ها برای انجام بسته بندی و حمل بار.
  3. ارائه ی انواع ماشین های حمل بار به روز و مناسب.
  4. ارائه ی مشاوره و راهنمایی جهت بهتر شدن کار اسباب کشی به صورت رایگان.
  5. ارائه ی بیمه نامه معتبر.
  6. این شرکت و باربری زرکش دارای تخفیف هایی برای مشتریان خود است.
  7. جا به جا کردن بار و اسباب کشی به صورت داخل شهری و به شهرستان ها.
  8. حمل وسایل سنگین وزن با ایمنی کامل و با تجهیزات چرخ دار و…

ارائه ی بیمه نامه در این شرکت کاملا رایگان است. مقدار تعیین شده آن طبق قانون و تا یک سقف مشخص می باشد. دیگر نگران نباشید هر گونه خسارت و صدمه ی که به بار وارد شود برایتان جبران خواهد شد. گاهی اوقات رخدادهای غیر منتظره سبب خیس و یا گم شدن وسیله ی در حین اسباب کشی می شود. کارگران ما تمامی تلاش خود را می کنند تا بارتان سالم به مقصد برسد و در هر حال کل اثاث و کالاهای داخل بار به طور کامل به شما برگرداتده خواهد شد.

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار شهرک غزالی

باربری شهرک غزالی تجهیزات و امکانات لازم جهت انجام بسته بندی ایمن اثاثیه و لوازم منزلتان را فراهم کرده است. کارگران این شرکت از کارتن‌های ۵ و ۷ لایه جهت بسته بندی کردن وسایل شکستنی مانند گلدان‌ها و وسایل دکوری شیشه‌ی استفاده می‌کنند. جمع و بسته بندی کردن لباس ها در زمان اسباب کشی سخت و زمان‌بر می‌باشد. کارگران شرکت حمل بار شهرک غزالی از کارتن‌های رگال دار استفاده کرده و از چروک و خراب شدن لباس ها جلوگیری می‌کنند. همچنین تمامی اثاثیه و لوازم منزل، اعم از میز و صندلی و نهارخوری را با استفاده از فوم‌های ضربه گیر و نایلون‌های حباب دار دور پیچ و از صدمه دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کنند. بنابراین با خیالی آسوده جهت رزرو خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل با شماره‌های درج شده در این مطلب که مربوط به باربری کاج است تماس حاصل نمایید.