باربری فدک



باربری فدک و باربری هفت حوض بهترین شرکت های اسباب کشی و حمل بار در تهران با نرخ ارزان و مقرون به صرفه می باشند. اگر ساکن این منطقه هستید و لازم است هر چه سریعتر نقل مکان کنید بهتر است دست نگه دارید و با باربری کاج شعبه باربری محدوده فدک تماس بگیرید. تیم اتوبار فدک مانند باربری تهرانسر خیلی سریع در محل مورد نظر حاضر شده و پس از مشاوره حضوری و تخصصی کار خود را شروع خواهد کرد. به ما و  باربری اجاره دار اعتماد کنید و بار و وسایلتان را خیلی سریع و سالم در مقصد دریافت نمایید.

اتوبار و باربری فدک

فهرست مطالب:

  • شماره باربری فدک.
  • هزینه اسباب کشی در باربری فدک چقدر است؟
  • قیمت حمل بار به شهرستان در اتوبار فدک.
  • خدمات اسباب کشی در باربری محدوده فدک با تخفیف.
  • آدرس باربری فدک.
  • بسته بندی تضمینی و ایمن اثاثیه منزل در باربری محدوده فدک.
  • وانت تلفنی فدک.
  • قیمت ماشین های حمل بار در باربری فدک.
  • کارگر حمل اثاثیه ماهر در باربری فدک تهرانپارس.

شماره باربری فدک

باربری فدک کار رزرو خدمات را در تمام روزهای هفته و به طور تمام وقت انجام می دهد. شما در هر جایی که باشید می توانید به راحتی و با گرفتن شماره زیر می توانید با ما در ارتباط باشید. در هر شرایط آب و هوایی و در هر مسافتی که خواستید اسباب کشی نمایید، از نظر ما مشکلی نیست و ما آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستیم. تمامی شعب باربری کاج مانند باربری عباس آباد از طریق تماس تلفنی رزرو و ثبت سفارش های شما را انجام می دهند.

021-88584613

هزینه اسباب کشی در باربری فدک چقدر است؟

باربری فدک تهران مانند باربری حکیمیه با به کار گیری تجهیزات به روز و ارزان و همچنین در نظر گرفتن تعرفه ی کم در بین مشتریان خود مشهور بوده است. قیمت مراحل مختلف اسباب کشی را برای هر کدام از مراجعین به صورت مجزا تعیین می کنیم. به عنوان مثال مشتری که فقط کار بسته بندی اثاثیه بار را به ما می سپارد، فقط نرخ این مرحله را پرداخت می کند. هدف ما ارائه ی بهترین خدمات اسباب کشی با نرخ منصفانه و قانونی است. برای آگاهی کامل از میزان قیمت ها با مشاورین ماهر و خبره ی ما تماس حاصل نمایید. این افراد به شما توضیح می دهند که اسباب کشی شما چه مقدار هزینه ی را می طلبد.

باربری فدک

قیمت حمل بار به شهرستان در اتوبار فدک

اسباب کشی و باربری در فدک کار آسانی است چرا که این شرکت از قیمت های قانونی استفاده می کند. هر چه سریعتر تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید و از میزان تخفیف ها مطلع شوید. حمل بار به شهرستان بیش از مرحله ی دیگری ارزان تر انجام می شود. اگر می خواهید از میزان دقیق نرخ حمل بار به شهرستان مطلع شوید کافی است با ما تماس بگیرید. 

 

خدمات اسباب کشی در باربری محدوده فدک با تخفیف ویژه

باربری محدوده فدک در طول سال ها خدمت خود در عرصه اسباب کشی، بهترین خدمات حمل بار را در سطح وسیعی ارائه می دهد. همه ی افراد در طول زندگی خود حداقل یک بار مجبور به اسباب کشی و نقل مکان خواهند بود. حداقل اطرافیان و همسایگانتان اسباب کشی کرده و شما شاهد کار آن ها بوده اید بنابراین بهتر است خود را برای چنین کاری آماده سازید. کارگران ما به شما کمک خواهند کرد تا با استفاده از خدمات زیر با خیالی آسوده اثاث کشی نمایید.

  • جا به جایی اثاثیه منازل، ادارات و شرکت ها.
  • بسته بندی و بازو بسته بندی کردن وسایل منزل و ادارات.
  • متخصص در حمل و جا به جایی اثاثیه و وسایل سنگین مثل یخچال، پیانو.
  • داشتن بیمه باربری تا سقف 200000000 میلیون ریال.
  • مشاوره تخصصی رایگان.
  • ارائه ی انواع تجهیزات بسته بندی وسایل و تمام خدمات صفر تا صد کار.
  • داشتن وسایل نقلیه مجهز و مدرن برای جا به جایی وسایل.

آدرس باربری فدک

باربری فدک در محله ی فدک تهران قرار دارد که یکی از شرقی ترین مناطق پایتخت محسوب می شود. این محله در شرق تهران و منطقه ی ۸ از تقسیم بندی شهرداری قرار دارد. شاید بتوان گفت یکی از بهترین مناطق جهت سکونت به دور از آلودگی شهر تهران محسوب می شود. چرا که به دلیل وجود درخت های زیاد، نه تنها یکی از مناطق خوش آب و هوا محسوب می شود، بلکه از آلودگی تهران نیز کاملا مبرا می باشد. از شمال تا جنوب به بزرگراه رسالت،خیابان ثانی، مسیل باختر و گلستان می رسد، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آدرس این شرکت حمل بار لطفا با ما تماس بگیرید.

بسته بندی تضمینی و ایمن اثاثیه منزل در باربری محدوده فدک

بسته بندی اسباب کشی و اثاثیه منزل را به اتوبار فدک و باربری شریعتی بسپارید تا با تجهیزات زیر این کار را انجام دهد. بسته بندی اثاثیه و وسایل برای اسباب کشی با بسته بندی های معمولی بسیار متفاوت است. به راحتی می توان بدون تجربه و مهارت هر وسیله ی کوچک و کادویی را بسته بندی کرد اما در زمان اثاث کشی این قضیه کاملا فرق می کند. کارگران ما با ایمنی و مهارت لازم این کار را برای شما شهروندان عزیز انجام می دهند.

  1. انواع کارتن های چند لایه برای جلوگیری از آسیب رسیدن به ظروف و لوازم شکستنی.
  2. کارتن های سوراخ دار برای رد کردن شاخ و برگ گیاهان و بسته بندی آن ها.
  3. فوم ضربه گیر و نایلون حباب دار که به صورت وکیوم 90 متری می باشد.
  4. کیسه های زیپ دار در سایز های مختلف برای انتقال رختخواب.
  5. تمامی امکانات بسته بندی را به صورت رایگان ارائه می دهد.

بسته بندی اصولی در حمل بار فدک

وانت تلفنی فدک

شرکت حمل بار فدک به صورت تمام وقت و همه روزه کار رزرو ماشین های حمل بار را انجام می دهد. اگر تصمیم به اسباب کشی گرفته اید و به دنبال یک شرکت حمل بار مناسب می باشید، بهتر است با ما تماس بگیرید. ما انواع ماشین های، وانت تلفنی، خاور، نیسان و ایسوزو را با قیمت های تصویب شده در اتحادیه حمل و نقل اجاره می دهیم. نیسان بار وانت تلفنی فدک از جمله ماشین های حمل باری هستند که به صورت مسقف و روباز جهت حمل و نقل بار در مناطق مختلف تهران و شهرستان ها به کار می بریم. وانت تلفنی و دیگر ماشین های سبک از پرطرفدارترین وسایل نقلیه باری در این شرکت حمل بار هستند که روزانه به تعداد زیادی رزرو می شوند. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن و بدون معطلی درخواست شما مشتریان گرامی را ثبت و خدمات درخواستی تان را رزرو می کنند.

قیمت ماشین های حمل بار در باربری فدک

باربری فدک برای تعیین هزینه ی نهایی مواردی را در نظر می گیرد. ماشین های حمل بار از مهم ترین عوامل تعیین کننده هزینه اسباب کشی می باشند.یک سری از قیمت های این وسایل نقلیه را در زیر مشاهده می فرمایید:

  • قیمت کرایه خاور: دو میلیون و هفتصد هزار.
  • کرایه تریلی: پنج میلیون تومان.
  • نرخ کرایه نیسان: یک میلیون و پانصد هزار.
  • قیمت کرایه وانت تلفنی: دو میلیون.
  • کرایه خاور مسقف: سه میلیون تومان.

کارگر حمل اثاثیه ماهر در باربری فدک تهرانپارس

کارگران شرکت حمل بار فدک دارای بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه اسباب کشی و بسته بندی هستند. این کارگران تا پایان اثاث کشی همراه شما خواهند بود و با مهارت بالا تک تک مراحل را برای شما مشتریان گرامی انجام می دهند. اگر می خواهید کارگر خالی را از این شرکت حمل بار رزرو نمایید، بهتر است تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرد. جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که ما به صورت جداگانه خدمات ارائه شده را رزرو می کنیم. به ارای هر کارگر رزرو شده ۲۵ تا ۳۰ درصد را در نظر می گیریم تا مجبور به پرداخت هزینه های بالا نباشید. در ویدیوی زیر شما بیشتر با عملکرد این کارگران حمل بار آشنا خواهید شد، لطفا تا پایان آن را مشاهده فرمایید.