باربری حشمتیه



اتوبار و باربری حشمتیه

باربری حشمتیه زیر شعبه حمل بار در تهران نزدیک به 20 سال است که برای رفاه ساکنین این منطقه تاسیس شده است. باربری در حشمتیه دارای 100 نیروی فعال است که تمامی آنها آموزش های لازم را در حوزه بسته بندی و بارگیری را دیده اند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهند. علاوه بر تهران، باربری حشمتیه تهران در شهرستان ها نیز خدمات اسباب کشی و بسته بندی خود را ارائه می دهد. تخفیف های مختلفی در این شرکت حمل بار جهت کاهش نرخ نهایی ارائه می شود، که می توانید با ارتباط با ما از تک تک آن ها مطلع شوید.

اتوبار و باربری حشمتیه

شماره باربری حشمتیه تهران

شما می‌توانید با توجه به نیاز خود در باربری حشمتیه تعداد کارگران، نوع وسیله نقلیه برای جابجایی اسباب اثاثیه، درخواست تجهیزات بسته بندی و ساعت شروع به کار اسباب کشی را مشخص کنید و ضرورت ها و نیازهای خود را با کارکنان باربری کاج در میان بگذارید. برای ارتباط با مشاورین و کارشناسان ما می توانید با شماره تلفن های این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید. از این طریق می توانید به راحتی خدمات و امکانات ارائه شده در شرکت حمل بار حشمتیه را رزرو نمایید، همچنین از راه تماس تلفنی می توانید در جلسات مشاوره ی اسباب کشی شرکت نمایید. یکی از مزیت های این شرکت باربری ارائه و رزرو خدمات اثاث کشی در تمام روزهای هفته از شنبه تا جمعه بدون استثنا می باشد.

88584613 – 09128915218 – 22096824 – 22096794

بسته بندی اثاثیه منزل

باربری حشمتیه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد و برای این مرحله از اسباب کشی اهمیت زیادی قایل است. از آنجایی که خیلی از هموطنان عزیز به امکانات و تجهیزات بسته بندی دسترسی ندارند و یا حوصله و وقت این کار را ندارند. باربری کاج در نظر دارد که خدمات و سرویس دهی بسته بندی اسباب اثاثیه را معرفی نماید تا مشتریان دلهره ای از اسباب کشی نداشته باشند و تمام امور را به خدمات این شرکت واگذار نمایند. تجهیزات و امکانات ارائه شده در این شرکت حمل بار برای بسته بندی اثاثیه منزل به شرح زیر است:

  • کارتن های چند لایه و محکم.
  • انواع کارتن های دارای رگال.
  • فوم های ضربه گیر استرچ رپ و بابل رپ.
  • نایلون های حباب دار.
اتوبار و باربری حشمتیه

ماشین های باربری حشمتیه

نیسان بار و وانت تلفنی برای بارهای کم و حساس به کار برده می شود.

خاور و ایسوزو برای حمل و جا به جایی وسایل و اثاثیه منزل استفاده می شود.

تمامی این ماشین ها دارای سقف بوده و ایمن هستند و برای رزرو آن ها می توانید به راحتی با شماره تلفن های سایت تماس گرفته و این کار را انجام دهید.

ماشین های مخصوص حمل بار در این باربری همگی دارای کف موکت کاری شده هستند که از کثیف شدن و خراب شدن وسایل و اثاث اسباب کشی جلوگیری می کنند.

رزرو ماشین ها به راحتی انجام می شود می توانید با شناره تلفن های سایت تماس بگیرید و کارکنان متعهد با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شرایط و وضعیت مسیر و مقدار بار و حجم آن با بیشترین ایمنی و سرعت و کیفیت بالا این کار را انجام می دهند.