اتوبار و باربری شهرک دریا



اتوبار و باربری شهرک دریا

باربری شهرک دریا و باربری قلعه حسن خان با نظارت مدیریت اتوبار ارزان تهران در حال فعالیت در عرصه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل هستند. یکی از مواردی که به هنگام جا به جایی و حمل بار و اثاثیه منزل باید در نظر گرفت، رعایت نکات ایمنی است. باربری محدوده شهرک دریا و باربری تجریش از کارگران ماهر و خبره جهت انجام حمل بار و اثاثیه منزل کمک می‌گیرل. شما مشتریان عزیز جهت رزرو خدمات اسباب کشی در این شرکت حمل بار و باربری گاندی، کافی است تلفن را بردارید و با کارشناسان ما صحبت نمایید. تیم با تجربه در باربری شهرک دریا در تمام مراحل اسباب کشی از بسته بندی گرفته تا چیدن وسایل منزل با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی همراه شما خواهند بود.

باربری کاج بزرگترین شرکت حمل و نقل بار در تهران

دفتر مرکزی: 09128915218
شمال: 22096824
شرق: 22096794
غرب: 88584613
وبسایت: www.kajfreight.com

خدمات باربری شهرک دریا

انتخاب شرکت اسباب کشی و حمل بار شهری و بین شهری با ما باعث افتخار ماست و ضمن تشکر از تمامی عزیزان با ارائه ی خدمات 24 ساعته با پایین ترین تعرفه در خدمت شماست. لازم به ذکر است که تعرفه ها در شرکت های دیگر کمتر از هزینه کارشناسی اتحادیه تهران است. مدیریت مجرب باربری شهرک دریا بر این باور است که رعایت و حفظ حقوقی شهروندی لازم و ضروری است. خود به همراه تیم حرفه ای در تلاش اند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در این منطقه به ساکنین عزیز ارائه دهند.

باربری شهرک دریا

شرکت باربری شهرک دریا با برنامه ریزی اصولی تمامی کارها را پیش خواهد برد و با انتخاب پرسنلی راه بلد به تمامی محله های تهران باعث سرعت در ارائه ی خدمات خواهد شد. خدمات ارائه شده در این شرکت به شرح زیر است:

  • حمل و نقل داخل شهری و برون شهری با تخفیف ۴۰٪.
  • حمل بار به شهرستان و مناطق مختلف تهران با ماشین های حمل بار مجهز.
  • استفاده از بهترین پکیج بسته بندی.
  • اجاره انبارهای موقت در تمام نقاط تهران و شهرهای اطراف.
  • انجام چیدمان و بارگیری و تخلیه بار با کمک کارگران حرفه ای و کار بلد.
  • ارائه ی بیمه و بارنامه اسباب کشی به صورت رایگان و قانونی.

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار شهرک دریا

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار شهرک دریا با کمک کارگران و پرسنل ماهر و حرفه‌ی انجام می‌شود. بسته بندی کردن اثاثیه و لوازم منزل کار بسیار حساسی است که کوچکترین بی احتیاطی و بی نظمی در آن، سبب می‌شود تا خسارت و صدماتی به بار وارد شود. از اینرو شرکت حمل بار شهرک دریا جهت بسته بندی ایمن و مناسب وسایل و لوازم منزلتان از کارگران خانم و آقا کمک می‌گیرد. چرا که بسته بندی کردن وسایل شکستنی و حساس به ظرافت و دقت خاصی نیاز دارد و بهتر است توسط کارگران خانم انجام شود. این کارگران از کارتن‌های چند لایه و محکم، فوم های ضربه گیر بابل رپ و استرچ رپ، نایلون‌های حباب دار و چسب های ۵ و ۱۰ سانتی جهت بسته بندی کردن وسایل و لوازم منزل شما مشتریان عزیز استفاده می‌کنند.