اتوبار و باربری دردشت



باربری دردشت و اتوبار ملاصدرا با هزینه ارزان و مقرون به صرفه در اتوبار تهران کار بسته بندی اثاثیه منزل و اسباب کشی را انجام می دهند. تیم متخصص و کار آزموده‌ی باربری محدوده دردشت به صورت شبانه روزی خدمات خود را به ساکنین این منطقه ارائه می دهند. کارگران باربری خیابان دردشت مهارت لازم در حوزه‌‌ی اسباب کشی و حمل اثاثیه و کالاهای مختلف را کسب کرده و با ایمنی کامل تک تک مراحل اثاث کشی را انجام می‌دهند.

شماره باربری دردشت

اتوبار دردشت یکی از شعب فعال و حرفه‌ی شرکت حمل بار کاج است که مشتریان زیادی در مناطق مختلف تهران دارد. تمامی خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در این شرکت حمل بار با تخفیف ۲۵ درصد ارائه می‌شود. انواع ماشین‌های حمل بار در این شرکت از جمله وانت تلفنی، خاور، نیسان بار، ایسوزو، انواع تریلی و کامیونها به صورت مسقف جهت حمل و جابجایی بار استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید از خدمات بی نظیر اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در این شرکت استفاده نمایید، کافی است با شماره تلفن‌ زیر تماس حاصل فرمایید.

021-88584613

اتوبار و باربری دردشت

حمل بار به شهرستان در باربری دردشت

  • باربری در محدوده دردشت کاج در مناطق مختلف تهران با کادری مجرب و متخصص آماده ی خدمت رسانی شبانه روزی است و شما را در جا به جایی اثاثیه منزل و ادارات یاری می رساند.
  • برنامه ریزی دقیق و اصولی، تسریع در روند کار و جا به جایی و کاهش هزینه اثاثکشی و حمل بار از اهداف مهم این شرکت است و خوشبختانه توانسته ایم تا حدودی به این مهم دست یابیم. شرکت ما آماده ی حمل بار شهری و بین شهری شما عزیزان در کمترین زمان می باشد.
  • همچنین امکان ارسال وسایل سنگین در این شرکت بدون کوچک ترین خط خوردگی امکان پذیر است.

باربری دردشت

وانت تلفنی دردشت

اتوبار دردشت دارای انواع ماشین ها برای حمل و جابه جایی بار و اثاثیه منزل شما مشتریان عزیز است. وانت بار یکی از همین خودروهایی است که مخصوص حمل وسایل اندک و خرده ریز در این شرکت و باربری مهران می باشد. اگر شما هم دارای وسایل شکستنی هستید و می خواهید با ایمنی بالا آنها را جا به جا کنید می توانید از سرویس وانت بار دردشت استفاده کنید. استفاده از وانت بار بهترین روش برای جابجای وسایل ریز منزل می باشد. سرویس نیسان بار نیز همچون وانت بار در زمینه جابجایی خرده بار منزل استفاده می شود. ممکن است که تعدادی از وسایل در وانت بار باربری پارک لاله جا نشود و خاور هم برای جا به جایی اثاثیه و کالا ها در حجم بیشتر استفاده می شود.

اتوبار و باربری دردشت

قیمت باربری محدوده دردشت

تخمین هزینه به صورت ذهنی انجام نمی شود بلکه تعرفه ها و هزینه ها در اتوبار دردشت صد در صد مطابق با هزینه های تصویب شده در اتحادیه اسباب کشی و حمل و نقل می باشد. در صورت نیاز این قیمت ها را با استفاده از ارائه ی تخفیف کاهش می دهد که این تخفیف ها کاملا مشخص بوده و در روز های تعطیل به اوج خود می رسد.

هزینه در یک چارت به طور کامل نوشته شده و به مشتریان ارائه می شود. تا در همان ابتدای کار به طور مشخص در جریان هزینه ها قرار بگیرد. می توانید تصمیم بگیرید که کار اثاث کشی تان را به ما محول نمایید یا نه.

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری منطقه دردشت

شرکت حمل بار در دردشت برای راحتی کار شما مشتریان گرامی از تجهیزات و امکانات مختلف بسته بندی به صورت رایگان استفاده می کند. دیگر نیازی نیست شما استرس این را داشته باشید که چه تعداد کارتن لازم دارید یا از چه روشی برای بسته بندی وسایل و اثاث مختلف در اندازه های متفاوت استفاده کنید، ما فکر همه چی را کرده ایم و تمامی اثاث و کالا ها را به بهترین نحو ممکن انجام خواهیم داد. تجهیزات زیر جهت انجام این کار در این موسسه حمل بار به کار گرفته می شود:

  1. کارتن های چند لایه در اندازه های مختلف.
  2. وکیوم های 90 متری از نایلون حباب دار.
  3. فوم ضربه گیر.
  4. چسب و قیچی و طناب.
  5. کیسه های زیپ دار در سایز های مختلف که برای جا به جایی لباس و رخت خواب استفاده می شود.
  6. کارتن رگال دار.


محدوده‌ی خدمات رسانی باربری دردشت

اتوبار دردشت در شرق تهران و در منطقه‌ی ۸ پایتخت در محله‌ی دردشت قرار دارد. این محدوده با خیابان های مختلفی از جمله حیدرخانی، صادقی و خیابان ثانی و بزرگراه باقری در همسایگی قرار گرفته و به این مناطق نزدیک است. شرکت حمل بار دردشت خدمات اسباب کشی و بسته بندی را برای اهالی محترم دردشت و سایر نقاط تهران از طریق تماس تلفنی رزرو می کند. اماکن مهمی در این محدوده واقع شده است که دلیلی بر تمایل افراد مختلف جهت سکونت در دردشت می باشد، از آن جمله می توان به بوستان های خبرنگار و گلدار، بازار میوه و تره بار دردشت، پارک یاسمن و رستوران ستاره فرهنگ اشاره نمود. از خدمات ویژه‌ی این شرکت می توان به حمل بار به تمام شهرستان های ایران از شمال تا جنوب اشاره نمود.