اتوبار و باربری شهرک پرواز

شماره تماس اتوبار و باربری شهرک پرواز


09128915218 – 88584613 – 22096824 – 22096794


اتوبار و باربری شهرک پرواز

باربری شهرک پرواز مانند باربری میدان ولیعصر باربری معتبر با بیش از 100 نیروی فعال نزدیک به 30 سال است که در تهران و در منطقه ی شهرک پرواز خدمات باربری شبانه روزی را به هموطنان و ساکنین عزیز شهرک پرواز ارائه می دهد. با باربری در شهرک پرواز استرس و نگرانی معنی ندارد و بار شما با تضمین صد در صد اتوبار شهرک پرواز سالم به مقصد خواهد رسید.

اتوبار و باربری شهرک پرواز

حمل انواع بار در تهران

حمل بار به شهرستان در باربری شهرک پرواز

باربری شهرک پرواز زیر شعبه باربری کاج علاوه بر خدمات حمل بار در تهران، حمل بار به شهرستان را هم انجام می دهد و با برنامه ریزی دقیق و اصولی و بکارگیری رانندگان مجرب تلاش می کند که در طول مسیر آسیبی به وسایل وارد نشود. باربری شهرک پرواز شرایط جوی را هم در نظر می گیرد و از ماشین های مسقف و مجهز برای حمل بار بین شهری استفاده خواهد کرد تا در صورت بارندگی و برف آسیبی به وسایل وارد نشود.

بسته بندی اثاثیه منزل به صورت حرفه‌ی

شرکت حمل بار شهرک پرواز دارای کارگران ماهر و با تجربه خانم و آقا است. این افراد بسته بندی تک تک اثاثیه و لوازم منزلتان را با ایمنی کامل انجام می‌دهند. بسته بندی کردن اثاثیه منزل کار سخت و زمان‌بری است که باید با دقت انجام شود. هر گونه بی نظمی و بی احتیاطی در زمان بسته بندی وسایل و لوازم منزل باعث به وجود آمدن خسارات و به تبع آن هزینه‌های هنگفت برای شما مشتریان عزیز می‌باشد. به همین دلیل کارگران این شرکت حمل بار با استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته تمامی لوازم منزل اعم از وسایل آشپزخانه، لوازم قیمتی، میز و صندلی و مبلمان را بسته بندی می کنند.