اتوبار و باربری حکیمیه



اتوبار و باربری حکیمیه

باربری حکیمیه تهران و باربری درکه با بیش از 100 نیروی فعال به صورت شبانه روزی آماده ی ارائه ی خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل به هموطنان عزیز می باشند. باربری محدوده حکیمیه یک شرکت حمل بار مطمئن در تهران است و می توانید به راحتی به این شرکت اعتماد نمایید، چرا که بیش از 30 سال فعالیت ویژه در حوزه اثاث کشی داشته و زیر نظر باربری تهران با رعایت قوانین تعاونی حمل بار فعالیت می کند. باربری در حکیمیه انتقال و جا به جایی بار را با استفاده از ماشین های حمل بار وانت تلفنی، خاور، تریلی، ایسوزو و خاور انجام می دهد.

فهرست محتوا:

  • شماره تماس باربری حکیمیه.
  • کارگران حمل اثاثیه باربری در حکیمیه.
  • نرخ رزرو کارگر خالی در شرکت حمل بار حکیمیه.
  • قیمت اسباب کشی در باربری محدوده حکیمیه چقدر است؟
  • قیمت بیمه نامه اسباب کشی در باربری حکیمیه چگونه تعیین می شود؟
  • حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی.
  • حمل بار به شهرستان.
  • نرخ ارسال بار از خیابان حکیمیه تهران چقدر می باشد؟
  • بهترین خدمات اسباب کشی در باربری حکیمیه.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار حکیمیه.
  • نیسان بار حکیمیه.
  • نرخ کرایه نیسان در باربری حکیمیه.
  • بهترین شرکت باربری در حکیمیه.

شماره تماس باربری حکیمیه

با اطمینان خاطر با باربری حکیمیه تماس بگیرید و بارتان را سالم در مقصد تحویل بگیرید. هدف ما ایجاد حس رضایت کامل در شما مشتریان گرامی در زمان اسباب کشی است. برای رسیدن به این هدف از خدمات درجه یک و مناسب استفاده می کنیم. تمام مراحل اثاث کشی در این شرکت حمل بار به بهترین شکل ممکن و با کمک افراد متخصص و کارگران متعهد انجام می شود. در ایام تعطیلی مانند عید نوروز نیز ما به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستیم.

09128915218 – 88584613 – 22096794 – 22096824

اتوبار و باربری حکیمیه

کارگران حمل اثاثیه باربری در حکیمیه

باربری حکیمیه مانند باربری شهرک غرب همیشه از تجربیات کارگران ماهر و کاربلد برای انجام اسباب کشی و حمل بار و بسته بندی استفاده می کند. بدون تردید می توان گفت که نقش کارگران اسباب کشی در روند مناسب یا غیر مناسب کار به صورت مستقیم و آشکار است. اگر اثاث کشی را به افراد خبره و ماهر بسپارید، قطعا نتایج خوبی را دریافت خواهید کرد تا اینکه بخواهید خودتان اقدام به انجام آن نمایید. این شرکت حمل بار کار مراحل مختلف اثاث کشی را به کارگران خانم و آقای با تجربه و زبده سپرده است، برای آشنایی بیشتر با فعالیت آن ها بهتر است ویدئوی زیر را مشاهده فرمایید:

نرخ رزرو کارگر خالی اسباب کشی در شرکت حمل بار حکیمیه

برای رزرو کارگر خالی در شرکت حمل بار حکیمیه بهتر است با مشاورین ما صحبت نمایید. این مشاورین شما را راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید به درستی تعداد کارگران حمل اثاثیه را تشخیص و رزرو کنید. نرخ رزرو کارگر حمل بار در این شرکت با توجه به قانون و با کسب مجوز از اتحادیه حمل بار تعیین می شود. بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و از جزئیات تعیین شده در این مورد مطلع شوید.

قیمت اسباب کشی در باربری محدوده حکیمیه چقدر است؟

هزینه اسباب کشی در باربری محدوده حکیمیه بسیار منصفانه و مقرون به صرفه است و نسبت به سایر شرکت های حمل و نقل تهران می توان گفت که کمترین قیمت ارائه شده است. در صورت نیاز به خدمات ما و باربری بلوار پروین با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. تعیین یک قیمت مشخص برای تمامی مشتریان، کار آسان و منصفانه ی نیست، چرا که هر فرد مراجعه کننده ی، خدمات مختلفی را رزرو می کند. بنابراین یک سری پارامترهای مشخصی برای تعیین دقیق قیمت ها در این شرکت وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

  • نوع ماشین حمل بار (بر اساس سبک، سنگین یا نیمه سنگین بودن ماشین ها، نرخ کرایه ی متفاوتی دارند).
  • تعداد کارگران (تعداد پرسنل درگیر در کار به طور مستقیم بر هزینه نهایی تاثیر گذار است).
  • مسیر اسباب کشی (از لحاظ مقدار مسیر طی شده و شرایط آب و هوایی و فیزیکی جاده ها).
  • حجم و مقدار بار.

قیمت بیمه نامه اسباب کشی

مشتریان باربری حکیمیه سوالات فراوانی در مورد بیمه نامه باربری و شرایط تعیین هزینه ی آن از ما می پرسند. ما بیمه نامه اسباب کشی را به صورت رایگان ارائه می دهیم و هزینه ی برای آن در نظر نمی گیریم. موردی که ما در جهت ارائه ی بیمه نامه در نظر می گیریم سقف تعیین شده برای صدور آن است. کارشناسان ما با بررسی کردن شرایط اسباب کشی، یک سقف مشخص را برای صادر کردن بیمه نامه در نظر می گیرند که بعد از تایید شدن توسط شما مشتریان گرامی، در قرارداد اخذ می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با ما تماس بگیرید و از جزئیات بیمه نامه باربری در این شرکت مطلع شوید. حوادث زیر تحت پوشش این بیمه نامه قرار دارند:

  • آتش سوزی.
  • سرقت.
  • گم شدن و خراب و شکسته شدن وسایل.
  • خیس شدن بار توسط بارش برف و باران.

اتوبار و باربری حکیمیه

حمل وسایل سنگین وزن در زمان اسباب کشی

باربری در حکیمیه در زمان اسباب کشی برای حفظ ایمنی وسایل راه کارهای مختلفی را در نظر می گیرد. به عنوان مثال از ماشین های حمل باری استفاده می کند که دارای دیواره و کف موکت کاری شده است و از ایمنی لازم برخوردار هستند. کارگران این شرکت درب کارتن هایی که برای بسته بندی استفاده می کنند را با چسب محکم می بندند. همچنین در هنگام حمل کمد و یخچال درب تمامی آن ها را با چسب و طناب بسته و وسایل داخل کشوها ی آن ها را کاملا خالی می کنند. برای حمل و جا به جا کردن وسایل سنگین وزن مانند یخچال ساید بای ساید و بوفه از ماشین آلات چرخ دار استفاده خواهیم کرد تا آسیبی به این اثاثیه وارد نشود.

اثاث کشی مناسب و آسان با حمل بار حکیمیه

حمل بار به شهرستان

باربری منطقه حکیمیه مانند باربری آفریقا حمل بار به شهرستان را با به کار بردن ماشین های حمل بار مناسب انجام می دهد. در این ماشین ها انواع تجهیزات ایمنی از قبیل کپسول آتش نشانی و پتو قرار دارد. تلفن را بردارید و از خدمات برون شهری این شرکت حمل بار بهره مند شوید. این مرحله از اثاث کشی با تخفیف ۳۵٪ انجام می شود و می توانید بدون استرس به ما اعتماد نمایید. معمولا تصور اینکه بخواهیم اثاثیه منزلمان را در یک مسیر طولانی انتقال دهیم، نگرانی هایی را به دنبال خواهد داشت. این مساله کاملا طبیعی است که بیم آسیب و صدمه دیدن اثاث و وسایلتان را داشته باشید، اما کارگران ما این ترس را از وجود شما حذف خواهند کرد. چرا که یک چیدمان مناسب و ایمن را انجام داده و از خسارت و آسیب های احتمالی خودداری خواهند کرد.

نرخ ارسال بار از تهران به شهرستان ها در باربری منطقه حکیمیه چقدر می باشد؟

باربری منطقه حکیمیه ارسال بار از تهران به شهرستان را با توجه به مسیر طی شده تعیین می کند. به این معنی که مقدار مسیر طی شده از تهران تا شهرستان های مقصد چند کیلومتر باشد در قیمت نهایی تاثیرگذار است. همچنین شرایط آب و هوایی را در نظر می گیریم، حمل و جا به جایی بار در آب و هوای بارانی هزینه ی بیشتری را دربردارد. اما در هر صورت قیمت هایی که ما برای باربری بین شهری در نظر می گیریم کاملا قانونی و تصویب شده در تعاونی می باشد.

بهترین خدمات اسباب کشی در باربری حکیمیه

شرکت اتوبار حکیمیه خدمات زیر را در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل ارائه میدهد. البته این موارد تنها گوشه‌ی از خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار است و جهت کسب آگاهی بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید. این افراد شما را در این خصوص به طور کامل راهنمایی کرده و اطلاعاتی را درباره‌ی نرخ‌های تعیین شده و سایر موارد مربوطه در اختیارتان قرار می‌دهند.

  • حمل بار از تهران به تمام شهرستان‌های ایران.
  • حمل و جابجا کردن ایمن وسایل سنگین وزن مانند یخچال ساید بای ساید.
  • کرایه انبارهای موقت در مناطق مختلف تهران از شمال تا جنوب.
  • تعیین قیمت‌های مصوب تعاونی حمل بار جهت انجام اسباب کشی.
  • بهره‌مندی از کارگران حرفه‌ی و ماهر.
  • ارائه‌ی تخفیف های گسترده از ۱۰ تا ۳۵ درصد.
  • انجام اسباب کشی و حمل بار با استفاده از ماشین‌های مسقف.

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار حکیمیه

شرکت حمل بار حکیمیه مانند باربری دولت برای انجام بسته بندی از بهترین تجهیزات و امکانات در این زمینه استفاده می کند. بسته بندی در زمان اسباب کشی بسیار مرحله سخت و مهمی است و باید با دقت و برنامه ریزی مناسب انجام شود. کار بسته بندی اثاثیه منزل را به کارگران حمل بار ماهر و خبره سپرده ایم تا با ایمنی بالا آن را انجام دهند. از جمله لوازمی که برای بسته بندی اثاثیه منزل، شرکت ها و ارگان ها استفاده می کنیم مواردی را در زیر آورده ایم:

  • انواع کارتن های چندلایه ۵ تا ۷ لایه.
  • نایلون حباب دار.
  • فوم های ضربه گیر.
  • استرچ رپ و بابل رپ.
  • کارتن های دارای رگال و چوب رختی.

 

نیسان بار حکیمیه

باربری در حکیمیه برای انجام اسباب کشی و جا به جایی بار در مسیرهای دور و نزدیک از انواع ماشین های حمل بار استفاده می کند. خاور و ایسوزو، وانت تلفنی و نیسان از جمله ماشین هایی هستند که جهت جا به جا کردن بار در سطح شهر تهران و انواع تریلی ها را که برای انتقال بارهای حجیم به شهرستان ها استفاده می کنیم. شما مشتریان عزیز می توانید با ما تماس بگیرید و ماشین های حمل بار در این شرکت را از این طریق رزرو نمایید. وسایل نقلیه در این شرکت دارای ایمنی کامل و مجهز به وسایل ایمنی مانند طناب و لاستیک زاپاس و کپسول آتش نشانی هستند. 

نرخ کرایه نیسان در باربری حکیمیه

اتوبار حکیمیه مانند باربری اندرزگو جهت تعیین کرایه وسایل نقلیه از تعرفه ها و قیمت های تصویب شده توسط اتحادیه استفاده می کند. نرخ کرایه وانت تلفنی و نیسان بار از ماشین هایی مانند تریلی ها بسیار کمتر است و شما جهت اطلاع از قیمت ها می توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید. در تمام روزهای هفته ما آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی هستیم و بدون معطلی بهتر است با ما تماس بگیرید. یک سری از شرکت های حمل بار چند نوع ماشین حمل بار را اجاره می دهند، اما ما انواع ماشین های سبک، نیمه سنگین و سنگین را با قیمت های بسیار منصفانه ارائه می دهیم. 

 

 

خاور باربری حکیمیه

در بالا در مورد انواع ماشین های حمل بار در باربری حیکیمه صحبت کردیم، برای تکمیل مطالب، در مورد خاور می خواهیم صحبت کنیم. خاور یکی از مناسب ترین و پر طرفدارترین ماشین های حمل بار می‌باشد. با توجه به گنجایش خاور، این وسیله نقلیه را می توان برای حمل و جا به جا کردن اثاثیه و لوازم منزل استفاده کرد. در شرکت حمل بار حکیمیه تمامی ماشین های حمل بار دارای سقف هستند و مجهز به انواع وسایل و لوازم ایمنی مانند پتو و کپسول آتشنشانی می‌باشند. شما مشتریان عزیز می توانید برای رزرو خاور و سایر ماشین ها با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آدرس باربری حکیمیه

باربری حکیمیه یکی از شرکت های بسیار فعال و مشهور در محله حکیمیه تهران است. برای بهره مندی از خدمات بی نظیر اسباب کشی و بسته بندی کافی است با شماره تلفن های درج شده در سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید. این شرکت حمل بار در شمال شرق تهران و در منطقه ی ۴ از تقسیم بندی شهرداری تهران قرار دارد. به دلیلی همسایگی این منطقه با باغ های لواسان و پارک ملی سرخه حصار، پارک جنگلی لویزان، دارای آب و هوای بسیار سرسبز و مطبوع می باشد. تمامی مناطق همجوار محله حکیمیه از جمله بزرگراه بابایی، خیابان دماوند، خیابان اتحاد و جاده تلو از خدمات ارایه شده در این شرکت باربری استفاده می کنند. نمی توان به طور قطع گستره ی مشخصی را به عنوان محدوده ی فعالیتی این شرکت حمل و نقل تعریف نمود، بلکه حتی مشتریان ما در شهرستان ها نیز از خدمات ما استفاده کرده و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.


بهترین شرکت باربری در حکیمیه

اتوبار حکیمیه را به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌های حمل اثاثیه و بار در حکیمیه تهران به شما مشتریان عزیز معرفی می‌نماییم. شاید با خود فکر کنید که بر چه اساسی با این اطمینان شرکت حمل اثاثیه حکیمیه را اینگونه با قطعیت معرفی می‌نماییم. در واقع شرکت های حمل بار متعددی در تهران درحال فعالیت هستند، اما به صورت انگشت شمار دارای مجوز رسمی هستند. یکی از دلایلی که باعث شده است با قطعیت صحبت نماییم این است که این شرکت حمل بار تمامی مراحل اثاث کشی را با کسب مجوز قانونی از اتحادیه حمل بار انجام می‌دهد. افراد زیادی روزانه به این شرکت حمل بار مراجعه کرده و از عملکرد سایر شرکت های باربری در حکیمیه گله مند هستند. چرا که این شرکت‌های اسباب کشی را با قیمت‌های بالا و