اتوبار و باربری خاقانی

اتوبار و باربری خاقانی

باربری خاقانی یکی از معتبر ترین شرکت باربری در تهران است که می توانید برای حمل وسایل منزل، شرکت‌ها و ادارات در مناطق مختلف تهران انتخاب نمایید. اسباب کشی مثل هر کار دیگری نیاز به برنامه ریزی دقیق و اصولی دارد اگر بدون داشتن دانش و تجربه کافی اقدام به جا به جایی اثاثیه منزل و نقل مکان کنید باید منتظر عواقب جبران ناپذیر آنها باشید. از عوارض عدم برنامه ریزی در اسباب کشی می توان به خستگی طولانی مدت، استرس و اضطراب و خسارات مالی اشاره کرد. با اتوبار خاقانی و باربری آرژانتین همراه باشید و از بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل استفاده نمایید. باربری در خاقانی با داشتن پرسنل ماهر، تجهیزات و امکانات پیشرفته، اسباب کشی ایمن، آسان و بدون دردسری را انجام می دهد.

شماره باربری خاقانی

اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن ازخدمات اسباب کشی ارائه شده در اتوبار خاقانی بهره مند شوید از چند طریق می توانید اقدام نمایید. یکی از راه های آسان برای ارتباط با این شرکت حمل بار تماس تلفنی است، کافی است تلفن را بردارید و با شماره ی زیر تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق باربری آنلاین و به صورت حضور در شرکت با ما در ارتباط باشید. هدف ما برقراری آسانتر شما مشتریان عزیز با مشاورین و کارشناسان ماهر این شرکت حمل بار است. در ادامه به شرح تک تک خدمات و امکانات ارایه شده در شرکت حمل بار خاقانی خواهیم پرداخت، با این حال می توانید با مشاورین ما سوالات خود را مطرح نمایید.

88584613 – 021

اتوبار و باربری خاقانی

بسته بندی وسایل و اثاثیه منزل در باربری خاقانی

شرکت حمل بار خاقانی به تمامی مراحل اسباب کشی اهمیت ویژه ی می دهد و عقیده دارد که بسته بندی وسایل بخش مهم در اسباب کشی است که باید حتما به روش استاندارد و اصولی و توسط متخصصین مجرب انجام شود. باربری خاقانی یکی از بهترین باربری ها در تهران است که مرحله ی بسته بندی اثاثیه منزل را هم به نحو احسن انجام خواهد داد. در صورتی که می خواهید تجهیزات مورد نیاز بسته بندی را از شرکت حمل بار خاقانی تهیه کنید می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت باربری کاج تماس بگیرید. از تجهیزات بسته بندی استفاده شده در این شرکت حمل بار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- کارتن بسته بندی اثاثیه منزل به صورت ۳ تا ۷ لایه.

2- تسمه بسته بندی وسایل.

3- نایلون حبابدار.

4- ساک بسته بندی در سایزهای مختلف جهت بسته بندی لباس.

5- کارتن رگالدار.

6- سلفون و نوار چسب.

قیمت اسباب کشی در باربری خاقانی

نرخ اسباب کشی در اتوبار خاقانی با توجه به اینکه شما مشتریان عزیز از چه امکاناتی استفاده می کنید، تعیین می‌شود. نوع وسیله ی نقلیه استفاده شده به نوعی تعیین کننده‌ی قیمت اثاث کشی است، البته در صورتی که شما مشتریان عزیز از سایر امکانات این شرکت حمل بار استفاده نکنید. حجم و نوع بار، مسافت طی شده و نرخ رزرو کارگر خالی از دیگر موارد تعیین کننده ی قیمت نهایی اثاث کشی است. همچنین نرخ انتقال و جابجا کردن وسایل سنگین وزن منزل در این شرکت به صورت مجزا تعیین می‌شود. اما در هر صورت شرکت حمل بار خاقانی از قیمت‌‌های تعیین شده در تعاونی حمل بار جهت تعیین نرخ نهایی اسباب کشی استفاده می کند.

اسباب کشی تضمین شده با بیمه نامه معتبر

شرکت حمل بار در خاقانی به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه ی تمام اثاثیه و لوازم منزلتان را بیمه می کند. بیمه نامه اسباب کشی تنها یکی از خدمات ویژه و منحصر به فرد این شرکت حمل بار است. بر اساس این بیمه نامه اگر خسارت یا صدمه ی به وسایل داخل بار وارد شود، هزینه ی آن بر عهده ی این شرکت حمل بار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید. این شرکت حمل بار برای اینکه مشتریان راضی باشند و در طول اسباب کشی نگرانی بابت شکستن و یا آسیب های احتمالی و پیش بینی نشده به بار نباشند، کار بیمه کردن بار را انجام می دهند و با این کار دیگر جای نگرانی نیست و هر گونه خسارتی هم ایجاد شود هزینه ی آن از یک مقدار مشخص بیمه پرداخت می شود.

مشاوره ی تخصصی و حرفه ای اسباب کشی

شرکت حمل و نقل خاقانی از مشاورین ماهری بهره مند می باشد که فقط کافی است با ما تماس بگیرید تا با آن ها در ارتباط باشید. آن ها به شما خواهند گفت که چه کارهایی باید انجام دهید و تمامی مراحل اسباب کشی را شرح و توضیح خواهند داد، از بسته بندی گرفته تا چیدمان نهایی بار را به خوبی توضیح می دهند. در هر زمانی که خواستید می توانید با آن ها در ارتباط بوده و از تجربیات و مهارت این مشاورین کمک بگیرید، ما به رضایت شما مشتریان گرامی اهمیت زیادی می دهیم.

آدرس باربری خاقانی تهران

خاقانی در خیابان خاقانی تهران در منطقه ی ۷ این شهر قرار دارد و دارای فعالیت شبانه روزی در پایتخت می باشد. محدوده ی خدمات رسانی این شرکت حمل بار فقط مختص به تهران نیست و شهرستان ها را هم شامل می شود. این خیابان از محله امجدیه – خاقانی عبور می کند و مکان های مهمی مانند ستاد سمن های شهر تهران و ستاد رمز گشای کارت سوخت در ان قرار دارد. همچنین معابر مهمی مانند انقلاب اسلامی و سمیه به این خیابان متصل شده است و در دسترسی به این خیابان به آسانی انجام می شود. همانطور که مستحضرید و در ابتدای این مطلب بیان کردیم می توانید از طریق شماره تماس های این شرکت حمل بار کلیه ی خدمات اسباب کشی ارایه شده را رزرو نمایید. ما در شرکت حمل بار کاج و شعب مختلف ان اماده ی خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز از شنبه تا جمعه و حتی ایام تعطیل هستیم.



حمل بار از خیابان خاقانی به شهرستان ها

اتوبار خاقانی مانند باربری فاطمی بیش از ۱۵ سال است که در عرصه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در حال فعالیت در خیابان خاقانی تهران است. حمل بار و اثاثیه منزل از تهران به شهرستان‌ها کار سختی است و باید با در نظر گرفتن جوانب مختلفی انجام شود. کارشناسان ما با توجه به حجم بار، مسافت بین تهران و شهرستان مقصد و غیره اقدام به رزرو ماشین‌های حمل بار به شهرستان‌ها می‌کنند. یکی از اصلی ترین نگرانی‌های مشتریان ما، صدمه دیدن اثاث آن‌ها در زمان اسباب کشی است، بخصوص در مسیرهای طولانی و حمل بار به شهرستان ها می‌باشد. از این‌رو شرکت حمل بار خاقانی از رانندگان ماهر و با تجربه برای حمل بار از تهران به شهرستان‌ها کمک گرفته و از صدمه دیدن و خسارت به وسایل و لوازم منزلتان در طول مسیر به میزان زیادی جلوگیری می‌کند.