باربری صادقیه



اتوبار و باربری صادقیه

باربری صادقیه و باربری دربند به صورت شبانه روزی و تمام وقت آماده ی ارائه ی خدمات بسته بندی و اسباب کشی، زیر نظر اتوبار تهران، به شما عزیزان و مشتریان همیشگی هستند. باربری در صادقیه و باربری گاندی بیش از 30 دستگاه وانت تلفنی، نیسان بار، خاور و کامیون را به صورت مسقف به شما مشتریان عزیز ارایه می‌دهند. باربری منطقه صادقیه از کارگران، پرسنل و کارشناسان ماهر و حرفه‌ی جهت حمل بار و اثاثیه منزل کمک می‌گیرد. جهت کسب ازلاعات بیشتر در مورد خدمات ارایه شده در این شرکت حمل بار بهتر است با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

اتوبار و باربری صادقیه
  • فهرست محتوا:
  • شماره تماس باربری صادقیه.
  • معرفی خدمات بی نظیر اسباب کشی در باربری صادقیه تهران.
  • هزینه اسباب کشی در باربری منطقه صادقیه چه مقدار است؟
  • بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در باربری محدوده صادقیه.
  • ماشین های اسباب کشی در باربری محدوده صادقیه.
  • نرخ کرایه وانت باربری صادقیه.
  • بیمه نامه رایگان اسباب کشی در باربری منطقه صادقیه.
  • کارگر ماهر اسباب کشی در باربری صادقیه.
  • معرفی محدوده خدماتی شرکت حمل بار صادقیه.
  • حمل بارهای سنگین وزن از صادقیه تهران به شهرستان ها.
  • نرخ حمل بار به شهرستان ها در اتوبار صادقیه.
  • معرفی بهترین شرکت حمل بار در صادقیه تهران.

شماره تماس باربری صادقیه

باربری میدان صادقیه با هدف کسب رضایت شما مشتریان گرامی شماره تماس هایی را به طور رایگان در دسترس شما مشتریان گرامی قرار داده است. برای رزرو خدمات اسباب کشی و بسته بندی و کارگر خالی می توانید با ما تماس بگیرید. با شماره زیر تماس حاصل نمایید و در مورد هزینه و چگونگی انجام مراحل مختلف اثاث کشی آگاهی لازم را کسب نمایید. نگران نباشید که باید حتما در یک ساعت یا روز مشخصی با ما تماس بگیرید. این شرکت حمل بار بدون تعطیلی فعالیت می کند و این خطوط به صورت رایگان در تمام روزهای هفته در دسترس لست.

۰۲۱-۴۴۳۳۴۱۸۹

معرفی خدمات بی نظیر اسباب کشی در باربری صادقیه تهران

خدماتی که در باربری صادقیه ارائه می شود، مختص به تهران نیست، بلکه شامل شهرهای اطراف پایتخت نیز می شود. در لیست زیر برای افزایش آگاهی شما از خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار، مواردی را ذکر کرده ایم. اما اگر شما می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایید، بهتر است با ما تماس بگیرید و با مشاورین ما صحبت نمایید.

  • حمل بار به شهرستان ها با تخفیف ۳۵ درصد.
  • انتقال بار در تمام مناطق تهران توسط رانندگان ماهر.
  • تضمین اسباب کشی با صدور بیمه نامه رایگان.
  • صدور بارنامه رایگان.
  • استفاده از انواع ماشین های حمل بار.
  • به کار بردن ماشین های یخچال دار برای حمل و نقل مواد غذایی.
  • استفاده از چیدمان بسیار حرفه ای توسط کارگران کاربلد.

 

 

 

هزینه اسباب کشی در باربری منطقه صادقیه چه مقدار است؟

باربری محدوده صادقیه مانند باربری انقلاب با هدف کاهش هزینه ها، تخفیف های مختلفی را ارائه می دهد. اما در کل برای تعیین مقدار قیمت های اسباب کشی، معیارهای مختلفی را در نظر می گیرد. به عنوان مثال اسباب کشی در یک خانه یک طبقه هزینه ی کمتری نسبت به اسباب کشی در یک آپارتمان چندین طبقه دارد. همچنین استفاده از ماشین های سنگین نسبت به ماشین های سبک، هزینه ی بیشتری را خواهد داشت. بنابراین هر مشتری با هر شرایطی هزینه های متفاوتی را پرداخت خواهد کرد، اما در کل مقدار قیمت ها در این شرکت کاملا منصفانه و قانونی است. به این دلیل قانونی است که از نرخ هایی استفاده می کنیم که در تعاونی حمل بار تعیین شده است. هدف ما این است که تمامی افراد مراجعه کننده به شرکت بتوانند با خیالی آسوده و بدون نگرانی بابت هزینه ها از خدمات این شرکت استفاده نمایند.

شماره باربری صادقیه

بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در باربری محدوده صادقیه

کارگران شرکت باربری صادقیه و باربری شهران با استفاده از فوم ضربه گیر تمام اثاث را بسته بندی کرده و از آسیب به آن ها جلوگیری می کنند. این شرکت حمل بار از کارتن های مخصوص برای بسته بندی و حمل وسایل استفاده می کند. ما کارتن های چند لایه و محکم را برای بسته بندی وسایل شکستنی به کار می گیریم. تجهیزات بسته بندی که در شرکت حمل بار محدوده صادقیه به کار گرفته می شود شامل موارد زیر است:

  • کارتن و جعبه های مخصوص بسته بندی در سایزهای مختلف.
  • پلاستیک های حباب دار و فوم های نرم ضربه گیر در طول های ۲۵ تا ۶۰ متری.
  • چسب های نواری ۵ تا ۱۰ سانتی مرغوب.
  • قیچی، میخکوب، پارچه، روزنامه.
  • کارتن های مخصوص جا به جایی کتاب و وسایل شکستنی.

ماشین های اسباب کشی در باربری نزدیک میدان صادقیه

باربری در صادقیه با در نظر گرفتن حجم و مقدار بار از انووع ماشین های حمل بار سبک و سنگین وانت تلفنی، خاور و تریلی استفاده می کند. تمامی ماشین ها در این شرکت دارای سقف و کف موکت کاری شده هستند و دارای انواع تجهیزات ایمنی هستند. این ماشین ها دارای بیمه هستند و هر روز توسط کارشناسان خبره و ماهر ما از نظر مکانیکی و فنی بررسی می شوند. برای رزرو ماشین های حمل بار با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت رزرو وسیله ی نقلیه مناسب را انجام خواهیم داد. به عنوان مثال ما برای جا به جا کردن مواد غذایی مانند لبنیات و مواد غذایی فاسد شدنی دیگر، حتما از ایسوزو و وانت بار یخچال دار استفاده می کنیم.

نرخ وانت باربری صادقیه

در باربری صادقیه همانند باربری شهرک غرب اسباب کشی و حمل بار در حجم های مختلف انجام می شود. اگر می خواهید وسایل سنگین وزن مانند یخچال یا مبلمان را به تنهایی را جا به جا کنید. جای هیچ گونه نگرانی نیست. ما بارهای سبک وزن را با وانت تلفنی صادقیه در این محدوده تهران جا به جا خواهیم کرد. در سطح شهر تهران به علت ترافیک بالا به ناچار از ماشین های حمل بار سبک استفاده می کنیم. این ماشین ها دارای کف موکت کاری شده و سر پوشیده و مسقف هستند. نرخ کرایه ماشین های حمل بار با توجه به اندازه ی که دارند، متفاوت است و تریلی، خاور و ایسوزو هزینه ی کرایه ی بیشتری از نیسان بار و وانت تلفنی دارد.

بیمه نامه رایگان اسباب کشی در صادقیه تهران

تمامی بارهای حمل شده در باربری صادقیه چه در تهران و چه شهرستان ها با بیمه نامه و بارنامه قانونی انجام می شود. بنابراین با این شرکت حمل بار با خیالی آسوده اسباب کشی تضمین شده ی را تجربه خواهید کرد. بیمه نامه باربری در این موسسه حمل و نقل جبران کننده ی تمامی حوادث رخ داده در طول اسباب کشی است و هر حادثه ی اعم از آتش سوزی و سرقت را پوشش می دهد. قیمت این بیمه نامه در شرکت حمل بار صادقیه کاملا رایگان است و شما هزینه ی بابت آن پرداخت نخواهید کرد. بیمه نامه ی باربری که این شرکت ارائه می دهد، به صورت مدت دار و قانونی می باشد.

کارگر حمل اثاثیه ماهر باربری در صادقیه

باربری در صادقیه مانند باربری سعادت آباد دارای کارگران متعهدی است که انجام هر مرحله از اسباب کشی بر عهده ی آن ها می باشد. با اعزام این افراد به محل اسباب کشی، به سرعت کار بسته بندی، چیدمان و حمل وسایل را با بهترین تجهیزات انجام می دهند. ویدیوی زیر را جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مشاهده فرمایید:

محدوده خدماتی شرکت حمل بار صادقیه

باربری محدوده صادقیه خدمات اسباب کشی و بسته بندی را در سطح گسترده و با قیمت های منصفانه و قانونی ارائه می دهد. اگر فرصت و زمان لازم جهت مراجعه به شرکت حمل بار صادقیه را ندارید، می توانید از طریق شماره تلفن های ما تماس حاصل نمایید. این شرکت حمل بار در صادقیه تهران واقع شده است و در دو منطقه ی ۲ و ۵ شهرداری تهران گسترده شده است. بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمد علی جناح در بین این دو منطقه قرار دارد. صادقیه از دو فلکه اول و دوم تشکیل شده است و ما بین این دو فلکه مراکز تجاری و رفاهی زیادی وجود دارد که وجود این امکانات سبب شده است که اسباب کشی به این محله زیاد باشد. فلکه ی دوم صادقیه بزرگراه محمد علی جناح را از جنوب و بزرگراه اشرفی اصفهانی از شمال و خیابان ستارخان و بزرگراه آیت الله کاشانی را از غرب بهم متصل می کند. این شرکت حمل بار تمامی مناطق گفته شده را تحت پوشش دارد و خدمات بی نظیر اسباب کشی را در این محله ها ارائه می دهد. اهالی محترم صادقیه تهران با چگونگی عملکرد ما آشنایی دارند و به مشتریان ثابت ما تبدیل شده اند.


حمل بارهای سنگین از صادقیه تهران به شهرستان ها

اتوبار صادقیه از جمله معتبرترین شرکت های حمل بار در غرب تهران است که به صورت همه روزه آماده ی خدمات رسانی به شهروندان گرامی در صادقیه است. این شرکت با داشتن انواع تجهیزات روز حمل بارهای سنگین و نیمه سنگین آمادگی دارد تا محموله های مشتریان را به صورت ضمانتی و کمترین هزینه جا به جا کند. حمل و جا به جا کردن بار از تهران به تمام شهرستان ها از خدمات ویژه و مهم این شرکت حمل و نقل است. ما در مجموعه کاج بدون هیچ گونه محدودیتی بارهای سبک و سنگین را به تمام شهرستان های ایران از شمال تا جنوب انتقال می دهیم. معمولا برای جا به جا کردن بار در مسیرهای طولانی از ماشین های مسقف استفاده می کنیم. در واقع هدف از این کار حفظ سلامت و ایمنی بارتان در مسافت های طولانی بین شهری می باشد. برای ثبت سفارش و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و افراد زیرربط در این شرکت حمل بار صحبت نمایید. کافی است تلفن را بردارید و با گرفتن شماره های ما در روزهای زوج و فرد بدون محدودیت سوالات خود را با کارشناسان ما مطرح نمایید.

نرخ حمل بار به شهرستان ها در اتوبار صادقیه

قیمت حمل بار از باربری صادقیه به شهرستان ها توسط کارشناسان ماهر و خبره این شرکت حمل بار تعیین می شود. این کارشناسان جوانب مختلف را بررسی کرده و بر این مبنا نرخ مشخصی را تعیین می کنند. از مواردی که توسط این افراد جهت تعیین نرخ اسباب کشی به شهرستان ها بررسی می شود، می توان به موارد زیر اشاره نمود. با این وجود می توانید جهت اطلاع از هزینه های تعیین شده به صورت دقیق، با مشاورین و کارشناسان ما صحبت نمایید. ذکر این نکته لازم و ضروری است که حمل بار به تمامی شهرستان های ایران در این شرکت حمل بار با تخفیف ۲۰ درصد انجام می شود.

  • حجم و نوع بار جا به جا شده.
  • نوع ماشین های حمل بار استفاده شده جهت حمل و جا به جایی بار.
  • مقدار مسافت طی شده از تهران تا شهرستان مذکور.
  • تعداد کارگران.
  • زمان صرف شده از ابتدا تا انتهای اثاث کشی.

معرفی بهترین شرکت حمل بار در صادقیه

اتوبار صادقیه در تهران حدود سی سال است که در عرصه‌ی باربری و حمل اثاثیه منزل در حال فعالیت است، به جرات می توان گفت یکی از بهترین گزینه ها برای حمل و جابجا کردن اثاثیه و لوازم منزل در تهران و حمل بار به شهرستان‌ها می‌باشد. به دلایل زیر می توان این شرکت را یکی از بهترین موسسه های باری در تهران در نظر گرفت:

  • رزرو خدمات اسباب کشی در تمام روزهای هفته.
  • بهره مندی از رانندگان، پرسنل و کارگران ماهر.
  • حمل و جابجایی جهزیه ی عروس در تمام مناطق تهران.
  • برخورداری از بهترین و مجهزترین ماشین‌های حمل بار مسقف.
  • انجام انبارداری با پیشرفته ترین روش‌های روز دنیا.
  • ارائه ی بهترین خدمات و امکانات مربوط به بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل.
  • عدم تغییر قیمت نهایی تعیین شده.
  • جبران خسارت‌های وارده بر بار به صورت تمام و کمال.