باربری ستارخان



باربری ستارخان و باربری مهران از بهترین امکانات برای جا به جایی بار و اسباب کشی در تهران و شهرستان ها استفاده می کنند. اما فعالیت اتوبار تهران و شعب مختلف آن، تنها محدود به جا به جایی بار به روش های سنتی نیست، شرکت های اسباب کشی از جمله شرکت باربری محدوده ستارخان و باربری تجریش موظف اند تمام استانداردهای لازم را رعایت کنند. شرکت کاج بهترین باربری در تهران است و مشتری های باربری در ستارخان بیشترین رضایت را از آن دارند. در تمام ایام هفته از شنبه تا جمعه خدمات خود را به تمامی شهروندان گرامی در تهران و شهرهای نزدیک این شهر ارائه می دهد.

فهرست محتوا:

  • شماره باربری ستارخان.
  • خدمات باربری ستارخان.
  • انواع ماشین های حمل بار.
  • باربری ارزان ستارخان.
  • صدور بیمه رایگان برای اسباب کشی.
  • نرخ کرایه وانت تلفنی در خیابان ستارخان تهران.
  • بسته بندی وسایل برای اسباب کشی در باربری نزدیک ستارخان.
  • مشاوره رایگان اثاث کشی.
  • کارگران حمل بار ماهر در باربری ستارخان تهران.
  • حمل بار از خیابان ستارخان تهران به شهرستان‌ها.
  • اجاره انبار برای اثاثیه در ستارخان.

شماره باربری ستارخان

باربری ستارخان تهران دارای سال ها سابقه ی درخشان در زمینه اسباب کشی و بسته بندی است. مشتریان ثابت ما کاملا از چگونگی فعالیت کارگران و پرسنل ما و جزئیات ارائه ی خدمات اسباب کشی این شرکت مطلع هستند.‌ برای رزرو سرویس های این شرکت می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید. ما به طور کامل و جامع صفر تا صد اسباب کشی را برایتان شرح و شما را راهنمایی خواهیم کرد که بهتر است چه کاری در طول اثاث کشی انجام دهید.

09128915218 – 220968242209679488584613

اتوبار و باربری ستارخان

انواع ماشین های حمل بار

تمامی خودروهای حمل بار در باربری منطقه ستارخان و باربری شهرک استقلال از جمله کامیون، کامیونت، خاور و ایسوزو مدارک لازم شامل بیمه شخص ثالث، کارت معاینه فنی و کارت شرکت حمل بار را دارا هستند. ماشین های حمل بار ما و باربری اوین ظرفیت بیش از 8 تن را دارا می باشند. وسایل نقلیه در این شرکت سند قطعی دارند و سال تولیدشان زیر 10 سال است. لازم به ذکر است که ماشین های اجاره ای قرارداد بین مالک و کرایه کننده را به هنگام حمل بار همراه دارند. هدف این شرکت حمل بار انتقال حجم های مختلف از بار می باشد و به همین دلیل از انواع ماشین های زیر استفاده می کند. تمامی وسایل نقلیه ی باری استفاده شده در این موسسه حمل و نقل دارای سقف و کف پوشیده شده با موکت هستند.

  • وانت بار.
  • نیسان تلفنی.
  • خاور.
  • کامیون.
  • کفی.
  • تریلی.
  • جفت.
  • تک.

نرخ کرایه وانت بار در ستارخان

نرخ کرایه ماشین های حمل بار باربری در منطقه ستارخان طبق ضوابط قانونی و مقدار هزینه مصوب در اتحادیه حمل بار تعیین می شود. نوع وسیله ی نقلیه به طور مستقیم تعیین کننده ی نرخ نهایی اسباب کشی است، ماشین های سنگین مانند تریلی ها بسیار بیشتر از وانت تلفنی است. با این وحود به شما پیشنهاد می کنیم نگران هیچ مساله ی نباشید چرا که ما نرخ کرایه ی تمامی ماشین های باری را با تخفیف ۲۵ درصد ارائه می دهیم. در زیر نرخ کرایه یک سری از این ماشین های حمل بار سبک در ازای دو ساعت اجاره و کامیونت برای سه ساعت را مشاهده می فرمایید:

  • نرخ کرایه وانت بار: ۲۶۰ هزار تومان.
  • قیمت اجاره نیسان بار: ۳۰۰ هزار.
  • هزینه کرایه خاور: ۵۵۰ هزار تومان.

اتوبار و باربری ستارخان

باربری ارزان ستارخان

باربری در منطقه ستارخان در طول سال ها فعالیت خالصانه ی خود در حوزه اسباب کشی، سعی نموده است از بهترین خدمات و امکانات باربری استفاده نماید. اما یک امتیاز بسیار مهم این شرکت حمل بار، قیمت های مناسبی است که برای جا به جایی بار در مناطق مختلف تهران و شهرستان ها در نظر می گیرد. بنابراین شما مشتریان عزیز نگران هزینه اثاث کشی نباشید چرا که ما نرخ های دولتی و قانونی را در نظر می گیریم. همچنین برای کاهش قیمت های تعیین شده از راه کارهای مختلفی استفاده و هزینه های جانبی و اضافی را حذف می کنیم. بسته به اینکه طبقات ساختمان ها و تعداد پله ها چقدر باشد نرخ های تعیین شده را متفاوت در نظر می گیریم. نوع ماشین باری و مقدار مسافت بین مبدا و مقصد از دیگر موارد تعیین کننده قیمت اسباب کشی در این شرکت حمل بار است.

صدور بیمه رایگان برای اسباب کشی

باربری در محدوده ستارخان این اطمینان را به شما خواهد داد که با انتخاب ما در تهران برای جا به جایی و حمل بار نگرانی بابت سلامت بار نخواهید داشت. با خیال راحت می توانید در کمترین زمان بارتان را در مقصد تحویل بگیرید. این شرکت معتقد است که بارتان را طوری جا به جا خواهد کرد که آب در دلتون تکان نخورد و بهترین اسباب کشی را در طول چندین سال تجربه کرده باشید. بر حسب این بیمه نامه هر گونه خسارت یا صدمه ی اگر به بار و وسایل داخل آن وارد شود، هزینه ی آن ها به شما برگردانده می شود. حوادث مختلفی مانند آتش سوزی، صدمه به کارتن های بسته بندی شده، خیس شدن اثاث بر اثر بارندگی و غیره مشمول این بیمه نامه هستند.

اتوبار و باربری ستارخان

بسته بندی وسایل اسباب کشی در باربری نزدیک ستارخان

شرکت حمل بار ستارخان به شما توصیه می کند، در صورتی که تجربه اسباب کشی و جابه جایی وسایل را ندارید بهتر است بسته بندی وسایل منزل را به باربری ستارخان در شرکت اسباب کشی در تهران بسپارید. همانطور که می دانید بسته بندی وسایل فرایند مهمی است که نیاز به دانش تخصصی دارد. مخصوصا اگر بسته بندی مرتبط با وسایل شکستنی باشد که در این صورت مهارت و تجربه خاصی لازم است. کارشناسان ما با در نظر گرفتن تمامی مراحل و مقدار هزینه ی صرف شده در آن به شما اعلام می کنند در نهایت چه مقدار پرداخت نمایید. هر مرحله ی بسته بندی، چیدمان و بارگیری بارتخلیه و حمل و جا به جایی، ایاب و ذهاب و.. دارای هزینه مشخص هستند.

مشاوره رایگان اثاث کشی

باربری ستارخان مانند باربری سیدخندان ارتباط با شما مشتریان گرامی را از طرق مختلفی افزایش می دهد. یکی از این راه ها از طریق شماره تلفن های سایت است که می توانید به صورت تلفنی و آنلاین با مشاورین ما صحبت نمایید. از این طرق می توانید به راحتی خدمات مورد نیاز خود را رزرو نمایید. این جلسات به صورت رایگان و حضوری و تلفنی تشکیل می شود. هدف ما از تشکیل این جلسات، افزایش آگاهی شما از خدمات ارائه شده در این شرکت و آموزش چگونگی انجام دادن یک اسباب کشی مناسب است.

کارگران حمل بار ماهر در باربری ستارخان تهران

باربری در منطقه ستارخان مانند باربری چهاردانگه حمل و جا به جا کردن و بسته بندی بار و دیگر مراحل اسباب کشی را به کارگران خبره و با تجربه می سپارد. این افراد با مهارت و تعهد بالا تمامی مراحل را به بهترین نحو ممکن برای شما انجام خواهند داد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی انجام اثاث کشی توسط این افراد ویدیوی زیر را مشاهده فرمایید:


آدرس باربری ستارخان در تهران

اتوبار ستارخان در خیابان ستارخان تهران قرار دارد، که یکی از شلوغ ترین مناطق پایتخت محسوب می‌شود. این محدوده در منطقه‌ی دو از تقسیم بندی شهرداری تهران قرار دارد و در غرب این شهر واقع شده است. تمایل له سکونت در این محدوده روز به روز در حال افزایش است که دلایل مشخصی دارد. یکی از این دلایل این است که این خیابان شاه رگ ارتباط غرب با مرکز تهران است و به دلیل وجود بزرگراه‌های مختلف در این منطقه دسترسی به آن آسان است. به دلیل وجود سه بزرگراه زیر در اطراف ستارخان، ماشین های حمل بار ما به آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن اثاثیه منزل و کالاهای مختلف را به دیگر مناطق تهران جا به جا می‌کنند.

  • بزرگراه جلال آل احمد در شمال.
  • بزرگراه یادگار امام در شرق.
  • یادگار امام در غرب ستارخان.

حمل بار از خیابان ستارخان تهران به شهرستان‌ها

یکی از خدمات ویژه‌ی اتوبار ستارخان، حمل بار از تهران به تمام شهرستان‌های ایران با قیمت‌های تصویب شده در اتحادیه حمل بار می باشد. این شرکت باربری برای حمل و جابجا کردن بار از تهران به شهرستان‌ها از ماشین‌های مجهز و نو استفاده می کند. تمامی وسایل نقلیه مجهز به سقف بوده و از خیس شدن و خراب شدن بار در زمان بارندگی و بارش برف جلوگیری می‌کنند. رانندگان شرکت حمل بار ستارخان با داشتن تجارب بیش از ۱۵ سال در عرصه‌ی حمل بار و اثاثیه منزل، بارتان را با ایمنی کامل به مقصد مورد نظرتان انتقال خواهند داد. جهت رزرو و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تلفن‌های این شرکت تماس حاصل نمایید.

خدمات باربری ستارخان

باربری ستارخان از جمله شعب فعال باربری کاج است که دارای فعالیت ۲۴ ساعته می‌باشد. شما می‌توانید از طریق شماره تلفن‌های درج شده در این مطلب، خدمات ارائه شده در شرکت حمل بار ستارخان را رزرو نمایید. در زیر به یک سری از این خدمات اشاره کرده ایم:

  • حمل بار به تمام شهرستان‌های ایران.
  • بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل با استفاده از بهترین تجهیزات.
  • حمل جهزیه ی عروس در تمام نقاط تهران.
  • بیمه کردن بار و تمام لوازم داخل آن به صورت رایگان.
  • حمل وسایل سنگین وزن با استفاده از تجهیزات به روز و ماشین‌های پیشرفته.
  • اجاره انبار و انبارداری حرفه‌ی توسط کارکنان اتوبار ستارخان.
  • انجام مراحل مختلف اثاث کشی با کمک کارگران ماهر.

اجاره انبار اثاثیه منزل در ستارخان

در بالا در مورد بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل در باربری منطقه ستارخان صحبت کردیم. اما یکی از مهم ترین خدمات ارایه شده در این شرکت حمل بار اجاره انبار برای اثاثیه منزل است. شرکت حمل بار ستارخان انبارهایی را در سایزهای مختلف برای انبار و ذخیره لوازم منزلتان اجاره می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع انبارها، سایز و قیمت اجاره‌ی آن‌ها با کارشناسان ما صحبت نمایید. این افراد به شما کمک خواهند کرد تا با توجه به حجم و مقدار لوازمتان، بهترین انبار موجود را رزرو کنید.