اتوبار و باربری شمیرانات



اتوبار و باربری شمیرانات

باربری شمیرانات و باربری در تجریش در شمال شهر تهران تمام تلاش خود را می کنند تا بتواند اسباب کشی ایمن و مناسبی را برای ساکنین محدوده شمیرانات تهران انجام دهند. اگر به دنبال شرکت حمل بار با خدمات اثاث کشی با کیفیت و ارزان هستید، اتوبار شمیرانات بهترین و مناسب ترین گزینه است. این شرکت حمل بار با بیش از 20 سال تجربه در حوزه حمل بار مفتخر است که بهترین خدمات را به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. هدف باربری محدوده شمیرانات جلب مشتری و تضمین صد در صد سلامت بار می باشد. در ادامه سعی شده به مهمترین خدمات و مزایای این اتوبار اشاره شود، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

  • فهرست محتوا:
  • شماره باربری شمیرانات.
  • بهترین خدمات اثاث کشی در باربری منطقه شمیرانات.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی توسط کارگران ماهر.
  • قیمت باربری در شمیرانات در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟
  • بیمه نامه رایگان اسباب کشی.
  • ارسال بار از شمیرانات به شهرستان ها با تخفیف ۳۰ درصد.
  • کارگران ماهر اسباب کشی در باربری شمیرانات.
  • حمل بار در شمیرانات با نیسان بار.
  • قیمت کرایه وانت تلفنی چقدر می باشد؟
  • بسته بندی اثاثیه منزل با تخفیف.

شماره باربری شمیرانات

مدیریت باربری در منطقه شمیرانات به شما عزیزان توصیه می کند که اگر قصد اسباب کشی دارید، وقت بزارید و بهترین شرکت فعال در زمینه حمل و نقل کردن اثاثیه را برای این کار انتخاب نمائید. حال اگر به دنبال یک شرکت حمل بار معتبر که خدمات با کیفیتی را با قیمت مناسب در شمال تهران ارائه کند هستید، با شماره های زیر تماس بگیرید. شرکت حمل بار و اثاثیه در محدوده شمیرانات از طریق شماره های زیر رزرو خدمات اسباب کشی را برای شما انجام می دهد. در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی می توانید با ما تماس بگیرید و هر گونه خدماتی که خواستید را رزرو نمایید. همچنین اگر در مورد چگونگی انجام اثاث کشی در این شرکت و مقدار هزینه ها سوالی دارید می توانید با ما مطرح نمایید.

22096824

22096794

88584613

اتوبار و باربری شمیرانات

بهترین خدمات اثاث کشی در باربری منطقه شمیرانات

اسباب کشی و حمل بار در باربری شمیرانات با کمک کارگران کاربلد و خبره انجام می شود. این افراد در تمام مراحل دارای تجربه و مهارت لازم هستند و از صفر تا صد اثاث کشی در کنارتان خواهند بود. کافی است به این موسسه حمل و نقل اعتماد نمایید تا با برنامه ریزی دقیقی که انجام می دهد، اثاث کشی بدون دردسر و منظمی را تجربه خواهید کرد. خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار به شرح زیر است:

  • حمل هر گونه بار و همچنین اثاث منزل از منطقه شمیرانات به شهرستان با تخفیف ۳۵٪.
  • حمل وسایل سنگین وزن با ایمنی کامل.
  • فراهم کردن انواع ماشین های حمل بار اعم از وانت، نیسان بار و کامیونت مسقف.
  • صدور بارنامه قانونی برای جابجا کردن هر نوع بار خرد و سنگینی.
  • صدور انواع بیمه نامه برای اسباب کشی.
  • حمل و نقل کردن انواع بار از سایر نقاط شهر تهران به شمیرانات و بلعکس.
  • ارائه ی خدمات اسباب کشی در شهرها و شهرک های اطراف تهران بدون محدودیت.
  • بسته بندی کردن اثاثیه مشتریانی که قصد اثاث کشی دارند.
  • فرستادن کارگر باربر ماهر و خوش اخلاق برای تخلیه و بارگیری بار و یا اثاث همشهریان.

باربری شمیرانات

 

حمل وسایل سنگین در اسباب کشی توسط کارگران ماهر

شرکت باربری محدوده شمیرانات وسایل سنگین وزن را با استفاده از تجهیزات مدرن و به روز از جمله بالابر و گاری‌های چرخ دار انتقال می دهد. این شرکت حمل بار با توجه به وزن و حجم وسایلی که باید جابجا شوند، از ماشین‌آلات مخصوص استفاده می‌کند و کارگران اثاث کشی این شرکت هرگز با دست خالی این وسایل را جا به جا نمی کند. بعنوان مثال اتوبار شمال تهران شمیرانات برای انتقال وسایل بسیار سنگین مانند گاو صندوق به طبقات بالای ساختمان به ناچار از جرثقیل استفاده می کند. با این کار ایمنی رعایت می شود چون در هنگام انتقال اینگونه وسایل دیگر با در و دیوار و راه پله برخورد نمی کنند و آسیبی به بار شما وارد نمی شود. تمامی این کارها برای رسیدن به هدفی جز حفظ ایمنی بار و ساختمان شما نیست.

قیمت باربری در شمیرانات در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

هزینه اسباب کشی در باربری محدوده شمیرانات تهران با توجه به مراحل مختلف اسباب کشی، کارها و خدماتی که به مشتری ارائه می‌شود تعیین خواهد شد. بعنوان مثال نوع ماشینی که از آن برای جابجایی باراستفاده می‌شود، فاصله مبدا و مقصد اثاث کشی، تعداد کارگرانی که در اسباب کشی حضور خواهند داشت و … از جمله مواردی است که تعیین کننده هزینه و قیمت اسباب کشی است. در اینجا باید به این مطلب اشاره کنیم که تمام تلاش مدیریت اتوبار شمیرانات تهران بر آنست که تا جایی که ممکن است هزینه اسباب کشی را برای شما عزیزان کاهش دهد و در همین راستا نیز تخفیفات ویژه و متعددی را برای مشتریانش در نظر گرفته است.

هدف باربری شمیرانات و باربری شهرک غرب این است که مشتریان گرامی به راحتی و بدون استرس کار اسباب کشی را انجام دهند. به این دلیل هزینه ها را از طرق مختلف کاهش می دهد. با در نظر گرفتن تخفیف ها، جهت ارائه ی هر نوع ماشینی از ۱۰ درصد تا ۵۰ درصد تخفیف را شامل می شود.

در حال حاضر هزینه اسباب کشی با توجه به موارد زیر تعیین می‌شود :

  • نوع ماشین انتخاب شده برای حمل و نقل کردن اثاثیه. هم اکنون هزینه کامیونت مسقف برای سه ساعت اول 800 هزار تومان بوده و این در حالی است که هزینه نیسان برای دو ساعت اول 450 هزار تومان است.
  • دستمزد کارگرانی که وظیفه دارند اثاث مشتریان را جابجا کنند. در حال حاضر دستمزد کارگر خبره برای اسباب کشی ساعتی 80 هزار تومان می‌باشد.
  • هزینه جابجا کردن وسایل حجیم خانه از جمله یخچال ساید بای ساید. اگر چنانچه آسانسورهای مبدا و مقصد مخصوص حمل بار و اثاثیه نباشد، تعرفه جابجا کردن هر کدام از این وسایل توسط کارگران باربر شرکت حمل اثاثیه شمیرانات، 40 هزار تومان به ازای هر طبقه است.

 بیمه نامه رایگان اسباب کشی

بیمه نامه اسباب کشی در باربری منطقه شمیرانات بدون در نظر گرفتن هزینه ارائه می شود. بر حسب این بیمه نامه هر گونه خسارتی اعم از گم شدن وسایل و آتش سوزی را این شرکت حمل بار جبران خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از امکانات این بیمه نامه با شماره های سایت تماس بگیرید. گاهی اوقات با وجود اینکه کارگران حمل اثاثیه ی ما تمام تلاش خود را می کنند تا به بهترین نحو ممکن و بدون نقص اسباب کشی شما را انجام دهند، باز هم امکان وقوع حوادثی وجود دارد. به همین دلیل این شرکت باربری در صدد جبران تمامی حوادث پیش آمده می باشد و کسب رضایت شما مشتریان گرامی در اولویت آن است. شاید با خود فکر کنید که مجبور به پرداخت هزینه های بیشتری هستید تا بتوانید بارتان را بیمه کنید. شرکت حمل بار شمیرانات به شما این نوید را می دهد که تک تک وسایل داخل بارتان را به صورت رایگان بیمه خواهد کرد.

ارسال بار به شهرستان با تخفیف ۳۰ درصد

اتوبار شمیرانات علاوه بر جابجا کردن انواع بار در سطح کلان شهر تهران، آمادگی دارد تا ارسال و جا به جایی بار از تهران به شهرهای دیگر را برای مشتریانش انجام می دهد. شاید اکنون با خود بگوئید که بسیاری از شرکت های حمل بار دیگر نیز این کار را انجام می دهند، اما در اینجا باید به این نکته اساسی توجه شود که این شرکت با یک تفاوت مهم اقدام به ارسال بار به شهرستان ها کرده است.

در واقع این اتوبار شمال تهران  با استفاده از ماشین های حمل بار درجه یک و سایر امکانات پیشرفته بار را به شهرستان ها انتقال می دهد. یکی دیگر از تمایزات برجسته این شرکت نسبت به شرکت‌های دیگر برای حمل بار به شهرستان اینست که این شرکت کلیه بارهایی را که به مقصد شهرستان‌های کشور حمل می‌کند، با تخفیف ۲۵ درصد است که باعث افزایش رضایت شما مشتریان گرامی شده است. برای رزرو خدمات بین شهری در شمیرانات با تلفن های این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید.

کارگران ماهر اسباب کشی در باربری شمیرانات

شرکت حمل بار شمیرانات برای اینکه بتواند اسباب کشی بدون نقص و مناسبی را انجام دهد از کارگران باربر ماهر و مودب در این زمینه کمک می گیرد. اگر می خواهید اسباب کشی ایمن و مناسبی داشته باشید قطعا از یک شرکت حمل بار معتبر و مناسب کمک بگیرید. چون افرادی که در این شرکت ها به عنوان کارگر مشغول به کار هستند، ابتدا آموزش های جامعی در این زمینه دریافت نموده اند. کارگران شرکت حمل بار در شمیرانات به شما کمک خواهند کرد تا بدون هیچ گونه صدمه و نقصی تک تک وسایل منزلتان را جا به جا نمایید. اینکه از نزدیک شاهد عملکرد این افراد باشید خیلی بهتر از این است که ما در مورد آن ها صحبت نماییم. از اینرو به شما پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را که مربوط به نحوه جابجا کردن وسایل منزل توسط کارگران اتوبار شمیرانات تهران بوده مشاهده فرمائید.

حمل بار در شمیرانات با نیسان بار

نیسان بار شمیرانات به صورت شبانه روزی اماده است تا به شما عزیزان خدمات مرتبط با اسباب کشی و جابجایی بار را ارائه دهد.اگر در چند روز آینده اسباب کشی در پیش داشته و قصد دارید این کار را به یک شرکت حمل بار معتبر و با سابقه بسپارید، بهتر است در انتخاب تان دقت نموده و یک شرکت مجوزدار را برای این منظور انتخاب نمائید.

باربری در شمیرانات تهران و باربری سعادت آباد از بهترین ماشین های حمل بار در جهت انجام اثاث کشی استفاده می کنند. نیسان بار، وانت تلفنی، تریلی، خاور و ایسوزو از جمله ماشین های حمل بار در این شرکت است که برای انجام انتقال بار استفاده می شود. حمل بار با وانت تلفنی و نیسان بار در تهران و شهرستان ها، بیشترین طرفدار را دارد و ما در سریع ترین زمان ممکن کار رزرو این ماشین ها را انجام می دهیم. در واقع هدف ما این است که بتوانیم هر حجمی از بار را با قیمت مناسب و با بهترین امکانات انجام دهیم.

قیمت کرایه وانت تلفنی چقدر می باشد؟

نرخ کرایه وانت بار در شمیرانات با توجه به ساعت های رزرو شما مشتریان گرامی تعیین می شود. به عنوان مثال نرخ اجاره ی وانت تلفنی برای یک ساعت معادل ۱5۰ هزار تومان است. چون اسباب کشی و حمل بار کار وفت گیر و طولانی محسوب می شود کارشناسان ما زمان رزرو ماشین های حمل بار را برای دو ساعت انجام می دهند. هزینه ی اجاره وانت بار در این شرکت حمل بار برای دو ساعت سیصد هزار تومان می باشد. نرخ کرایه نیسان بار جهت رزرو برای دو ساعت چهارصد و پنجاه هزار تومان می باشد، برای اطلاع از جزئیات قیمت های تعیین شده در این شرکت حمل بار می توانید با کارشناسان ما صحبت نمایید.



بسته بندی اثاثیه منزل با تخفیف

اتوبار شمیرانات از کارگران ماهر و با تجربه‌ی بهره مند است که در دو شیفت آماده‌ی خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشد. بسته بندی اثاثیه منزل کار سخت و حساسی است که کوتاهی کردن در انجام ان سبب می‌شود این مرحله به خوبی انجام نشود و عواقبی را به همراه خواهد داشت. شرکت حمل بار شمیرانات از کارگران ماهر خود جهت انجام بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل کمک می‌گیرد، این افراد از تجاربی که در طول سالها فعالیت در حوزه‌ی اسباب کشی به دست آورده‌اند استفاده می‌کنند و با بهترین روش‌ها و با استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته این مرحله را انجام می‌دهند. جهت رزرو خدمات مربوط به بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل، شرکت‌ها و ادارات دولتی و خصوصی کافی است با کارشناسان ما صحبت نمایید.