باربری هفت تیر

باربری هفت تیر و باربری در حشمتیه در مرکز تهران با داشتن یک تیم ۱۰۰ نفره ی حرفه ای کار اسباب کشی را برایتان انجام می دهند. تجهیزات و ماشین آلات به کار رفته در این شرکت کاملا با روز و درجه یک است. باربری حوالی میدان هفت تیر حمل و جا به جایی انواع بارهای، اثاثیه منزل، وسایل مدارس، شرکت ها را در تمام روزهای هفته انجام می دهد. کافی است با شماره تماس باربری میدان هفت تیر تماس بگیرید و خدمات مدنظرتان را رزرو نمایید:

۰۲۱-۸۸۵۷۰۷۹۶

باربری هفت تیر

اتوبار هفت تیر کار بسته بندی اثاثیه منزل را به طور کامل انجام می دهد. اتوبار هفت تیر:

بسته بندی اثاث شکستنی و حساس دا با به کار بردن کارتن های ضخیم

بسته بندی وسایل سنگین وزن یخچال، بوفه و کمد با کارتن های بزرگ و چند لایه

وسایل قیمتی و گران قیمت

کتاب لباس را با ایمنی کامل انجام می دهد. برای اطلاع از نحوه انجام آن بر روی لینک “بسته بندی اثاثیه منزل ” کلیک نمایید.

کارگران حرفه ای در باربری هفت تیر با استفاده از تجربه ی ۱۵ ساله خود کار بسته بندی را انجام می دهند. چیدمان انواع کالاها به صورت ماهرانه و ایمن در ماشین های حمل بار صورت می گیرد. کافی است به ما اعتماد کنید و نظاره گر تعهد و مسئولیت کارکنان مان باشید.

قیمت بسته بندی اثاثیه منزل در باربری هفت تیر

باربری هفت تیر کار بسته بندی اثاثیه منزل، شرکت ها و سازمان های دولتی را با قیمت مصوب اتحادیه حمل بار انجام می دهد. تمام هدف این شرکت باربری انجام مناسب بسته بندی وسایل برای اسباب کشی با قیمت های کم می باشد. به همین دلیل سعی در کاهش قیمت ها داشته و این مرحله را با تخفیف ۴۰ درصدی انجام می دهد.

حمل بار به شهرستان در باربری محدوده هفت تیر

اسباب کشی در باربری هفت تیر علاوه بر تهران به شهرستان ها نیز انجام می شود. کافی است به ما اعتماد داشته باشید با بهترین ماشین های حمل بار بارتان را به مقصد می رسانیم. هزینه حمل بار به شهرستان با تخفیف ۳۰٪ انجام می شود.