باربری دیباجی



اتوبار و باربری دیباجی

باربری دیباجی مانند اتوبار نامجو با داشتن کادری مجرب و با اخلاق و متخصص در اسباب کشی، آماده ارائه ی بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد. باربری در دیباجی دارای بیش از سه دهه تجربه‌ی درخشان در حوزه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل زیر نظر باربری تهران است. این شرکت حمل بار با ارایه‌ی بیمه نامه اسباب کشی، به شما اطمینان می‌دهد که اثاث کشی تضمین شده‌ی را تجربه‌ خواهید کرد. ارائه ی خدمات باربری نزدیک دیباجی به صورت تمام وقت و ۲۴ ساعته می باشد با خیالی آسوده می توانید در تمام ایام هفته به ما مراجعه نمایید.

  • فهرست:
  • شماره تماس باربری دیباجی.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در باربری محدوده دیباجی چگونه انجام می شود؟
  • قیمت اسباب کشی در باربری دیباجی تهران چگونه تعیین می شود؟
  • مشاوره اسباب کشی در اتوبار دیباجی.
  • وانت تلفنی در دیباجی.
  • قیمت کرایه نیسان بار در باربری دیباجی.
  • آدرس باربری دیباجی تهران.
  • حمل بار از دیباجی تهران به شهرستان ها.
  • بهترین شرکت حمل بار در دیباجی تهران.
  • بیمه نامه رایگان اسباب کشی.

شماره تماس باربری دیباجی

شرکت حمل بار دیباجی در تمام طول هفته آماده ی خدمت رسانی می باشد. گاهی اوقات به علت شغله بالا فرصت حضور در شرکت و رزرو خدمات را نخواهید داشت. از این رو شرایطی را فراهم کرده ایم تا بتوانید در هر کجا که هستید به راحتی خدماتی را که می خواهید رزرو نمایید. خدمات ارائه شده در این شرکت حمل بار گسترده می باشد و نمی توانیم تک تک آن ها را بیان کنیم. جهت اطلاع بیشتر از خدمات باربری دیباجی با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید:

09128915218 – 88584613 – 22096824 – 22096794

باربری نامجو

 

 

حمل وسایل سنگین وزن در اسباب کشی

اهالی محترم این منطقه از تهران کاملا با باربری محدوده دیباجی و نحوه انجام اسباب کشی این شرکت آشنایی دارند. مهم ترین قسمت اثاث کشی حمل وسایل سنگین وزن است که کارگران با ایمنی بالا آن ها را جا به جا می کنند. گاها از تجهیزات مخصوص حمل و جا به جایی این وسایل نیز استفاده می کنند. هدف ما این است که بتوانیم تمامی وسایل سنگین وزن مانند سرویس خواب، ماشین لباسشویی و یخچال را بدون صدمه به مقصد انتقال دهیم. در همین راستا از امکانات مناسب مانند انواع بالابرها و جرثقیل استفاده خواهیم کرد. 

 

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری محدوده دیباجی چگونه انجام می شود؟

بسته بندی در باربری محدوده دیباجی همواره از اهمیت بالایی برخوردار است. هر وسیله ای روش خاص خود را برای بسته بندی می طلبد. عدم توجه به بسته بندی صحیح و اصولی وسایل می تواند منجر به آسیب های جبران ناپذیری شود. ما و باربری محمودیه وسایل شما را با نظارت مستقیم خودتان و در کمترین زمان ممکن در مقصد سالم و سلامت تحویل خواهیم داد. تجهیزات بسته بندی ارائه شده در این شرکت حمل بار شامل موارد زیر است:

  • کارتن های دارای رگال و کارتن های چند لایه و ضخیم.
  • نایلون حباب دار و فوم های ضربه گیر.
  • انواع چسب های ۵ و ۱۰ لایه جهت بستن درب کارتن ها.
  • کیسه های کوچک، متوسط و بزرگ جهت انتقال لباس.

باربری دیباجی

قیمت اسباب کشی در باربری دیباجی تهران چگونه تعیین می شود؟

باربری نزدیک دیباجی دارای مشتریان ثابتی در تهران و شهرستان ها می باشد که با مقدار هزینه ها در این شرکت کاملا آشنایی دارند. قیمت مرحله بسته بندی و سایر مراحل را با توجه به تجهیزات به کار رفته جهت انجام اسباب کشی تعیین می کنیم. ابتدا حجم و مقدار بار توسط کارشناسان بررسی و بر مبنای آن امکانات و تجهیزات مناسب تهیه می شود. برای آگاهی کامل از میزان قیمت اسباب کشی بین شهری و داخل شهری و موارد دیگر با ما تماس حاصل نمایید.

مشاوره اسباب کشی در اتوبار دیباجی

مشاورین باربری در دیباجی جلسات مشاوره را برگذار می کنند و این جلسات به صورت رایگان تشکیل شده و هزینه ی بابت آن پرداخت نمی کنید. تجهیزات و امکانات ارائه شده و مقدار هزینه ی که برای انجام مراحل پرداخت می شود را به شما اطلاع می دهیم. این جلسه های مشاوره به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی برگذار می شود. افراد متخصص در حوزه اسباب کشی مسئول برگذاری این جلسات می باشند، بنابراین بدون نگرانی می توانید به این افراد اعتماد نمایید. از طریق تماس تلفنی و باربری آنلاین با مشاورین و کارشناسان خبره ی ما در تماس باشید.

وانت تلفنی در دیباجی

وانت تلفنی دیباجی و دیگر ماشین های این شرکت حمل بار دارای کف موکت کاری شده و به صورت مسقف هستند. شرکت ما دارای انواع مختلف ماشین های حمل بار در اندازه های مختلف، از جمله نیسان بار و ایسوزو است. برای رزرو این ماشین ها فقط کافی است به ما اطلاع دهید، در اسرع وقت انواع مختلف آن ها را دراختیارتان قرار خواهیم داد. از انواع ماشین های حمل بار ارائه شده در این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تریلی.
  • ایسوزو.
  • خاور.
  • وانت تلفنی.
  • نیسان بار.
  • کفی.
  • تک.
  • جفت.
  • ترانزیت.

قیمت کرایه نیسان بار در باربری دیباجی

باربری نیسان بار دیباجی برای حمل و جا به جا کردن بارهای کم حجم مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا کارشناسان ما در این شرکت حمل بار مسئول رزرو انواع ماشین های حمل بار هستند. این افراد با شما مشتریان گرامی صحبت می کنند و متناسب با حجم و مقدار بار جا به جا شده اقدام به رزرو مناسب ترین ماشین باری خواهند کرد. نرخ کرایه نیسان بار برای یک ساعت ۱۵۰ هزار تومان می باشد و برای دو ساعت پی در پی رزرو سیصد هزار تومان در نظر گرفته می شود. این مبالغ توسط تعاونی حمل بار به ما ابلاغ شده و ما نیز بدون هیچ گونه سرپیچی، نرخ های تعیین شده را به شما مشتریان عزیز اعلام خواهیم کرد. بنابراین بدون نگرانی می توانید از خدمات و سرویس های اثاث کشی ارائه شده در این شرکت حمل بار استفاده نمایید.

آدرس باربری دیباجی

اتوبار دیباجی در محله ی دیباجی قرار دارد و به صورت ۲۴ ساعته آماده ی خدمت رسانی به شما شهروندان گرامی است. این خیابان از جمله محلات شمال شهر تهران است و به دلیل موقعیت مناسبی که دارد افراد زیادی تمایل به سکونت در این منطقه را دارند. بین محله های قلهک و اختیاریه در شما شهر تهران واقع شده است و از دو قسمت شمالی و جنوبی تشکیل می شود. بزرگراه صدر باعث تقسیم شدن این محله به دو قسمت می شود و همجوار محله ی قیطریه قرار دارد. این شرکت حمل بار در تمام مناطق شمالی از جمله نیاوران، سعادت آباد و غیره دارای مشتریان ثابتی می باشد. به دلیل مدیریت مناسب و ارائه ی امکانات بی نظیر اسباب کشی در طول سال ها فعالیت خود نامی نیک به جای گذاشته است. اگر می خواهید بیشتر با این شرکت و امکانات و تجهیزات ارائه شده در آن و نرخ کرایه ماشین های حمل بار آشنا شوید، تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.



حمل بار از دیباجی تهران به شهرستان ها

باربری دیباجی مانند باربری هروی برای کسب رضایت مشتریان خود در تهران و شهرستان ها تمام تلاش خود را به کار می گیرد. یکی از تمهیداتی که مدیریت محترم باربری کاج در شعب مختلف خود به کار می گیرد، رزرو خدمات بین شهری و حمل بار به شهرستان ها در اسرع وقت می باشد. شما مشتریان گرامی در شهرستان ها می توانید فقط با گرفتن یک شماره تماس تمامی خدمات اسباب کشی به شهرستان ها را رزرو نمایید. در شرکت حمل بار دیباجی برای حمل بار از تهران به شهرهای دیگر از ماشین های حمل بار مسقف استفاده می کند. هدف از این کار حفظ ایمنی و سلامت اثاثیه و لوازم منزلتان در مسیرهای طولانی می باشد. برای کاهش نرخ نهایی در مورد حمل بار به شهرستان ها از تخفیف های گسترده ی ۱۰ تا ۲۵ درصد استفاده خواهد کرد.

قیمت حمل بار و اثاثیه از تهران به شهرستان ها

همانطور که مستحضرید، اتوبار دیباجی قیمت تمام مراحل اسباب کشی را با توجه به نرخ‌های تعیین شده در تعاونی حمل بار در نظر می‌گیرد. نرخ حمل بار و اثاثیه منزل از تهران به شهرستان‌ها در این شرکت حمل بار با توجه به یک سری موارد تعیین می‌شود. از این موارد می‌توان به حجم و مقدار بار، مسافت طی شده از تهران تا شهرستان مقصد و نوع ماشین حمل بار اشاره نمود. کارشناسان این شرکت حمل بار تمامی این موارد را به دقت بررسی کرده و با توجه به آن‌ها نرخ نهایی اثاث کشی به شهرستان‌ها را تعیین می کند.

بهترین شرکت حمل بار در دیباجی تهران

شرکت باربری نزدیک دیباجی دارای بیش از ۱۵ سال سابقه‌ی درخشان در زمینه‌ی اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه منزل و انواع بارها و کالاها می باشد. مدیریت این شرکت حمل بار به شما پیشنهاد می کند که اگر می خواهید اسباب کشی آسان و در عین حال مناسبی را داشته باشید، بهتر است به شرکت های حمل بار دارای مجوز از تعاونی حمل بار در تهران مراجعه نمایید. شرکت حمل بار دیباجی یکی از شعب باربری کاج محسوب می شود که در تمام سال های فعالیت خود توانسته است مشتریان ثابتی را به خود جلب نمایید. به دلایل زیر این شرکت حمل بار و اثاثیه در بین مشتریان خود دارای اعتبار و طرفدار بوده است:

  • داشتن کارگران و رانندگان ماهر و خبره.
  • صدرو بیمه نامه و بارنامه رایگان اسباب کشی.
  • حمل و جا به جایی انواع کالاها و اثاثیه منزل در مناطق مختلف تهران.
  • رزرو خدمات اثاث کشی در تمام ایام هفته از شنبه تا جمعه.
  • تعیین قیمت اسباب کشی بر اساس ضوابط موجود در تعاونی حمل بار تهران.

بیمه نامه رایگان اسباب کشی

باربری دیباجی تهران همواره در تلاش بوده است تا رضایت مشتریان خود را به طور کامل کسب نماید. حمل بار و اسباب کشی کار سختی است و احتمال رخداد هر اتفاقی در آن وجود دارد. بخصوص اگر اسباب کشی در مسیرهای طولانی و حمل بار از تهران به شهرستان ها انجام شود. دزدیده شدن وسایل داخل بار، آتش سوزی، خیس شدن بر اثر بارندگی و گم شدن اثاثیه از جمله حوادث پیش بینی نشده در طول اثاث کشی است. از این‌رو شرکت حمل بار دیباجی درصدد تضمین اسباب کشی بوده و بیمه نامه رایگانی را در این زمینه ارائه می‌دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد جزئیات این بیمه نامه و چگونگی ارائه ی آن با کارشناسان ما در این شرکت حمل بار تماس حاصل نمایید.