اتوبار و باربری نامجو

باربری نامجو | هزینه باربری در باربری نامجو | اتوبار و باربری نامجو

شماره تماس باربری نامجو : 22096824 – 021

باربری نامجو | 09128915218 زیر شعبه باربری کاج، بهترین باربری در تهران است که خدمات باربری و حمل بار در تهران و ارسال بار به شهرستان را 24 ساعته به مشتریان خود ارائه می دهد. لذت اسباب کشی بدور از استرس را با باربری نامجو تجربه کنید.

اتوبار و باربری نامجو
اتوبار و باربری نامجو

خدمات باربری نامجو در تهران

خدمات و سرویس هایی که باربری نامجو به مشتریان عزیز باربری نامجو ارائه می کند با کم ترین قیمت و به صورت شبانه روزی است. عزیزانی که قصد استفاده از خدمات باربری نامجو را دارند سفارش باربری و حمل بار و حمل اثاثیه منزل خود را در محدوده نامجو از طریق تماس با شماره های باربری نامجو ثبت کنند. هم چنین از مشاوره رایگان باربری نامجو بهره مند شوند. باربری پونک بهترین باربری تهران

  • بیمه کردن تمام وسایل به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی
  • بسته بندی در منزل مشتری به روش اروپایی تنها در باربری نامجو
  • فوم ضربه گیر و سلفون برای بین وسایل
  • ساک رختخواب زیپ دار برای بسته بندی رختخواب
  • حمل اثاثیه منزل از تهران به شهرستان ها
  • متخصص در حمل بار، حمل وسایل مسکونی، اداری و شرکتی
  • تهیه انواع کارتن رگال دار مخصوص نگه داری لباس های مجلسی
  • حمل پیانو ، گاوصندوق ، ساید بای ساید و وسایل بزرگ توسط متخصصین مجرب باربری نامجو

اتوبار و باربری نامجو | باربری نامجو | 09128915218

اتوبار و باربری نامجو
اتوبار و باربری نامجو

حمل بار به شهرستان در باربری نامجو

باربری نامجو علاوه بر حمل بار در تهران، سفارش ارسال بار به شهرستان را هم می پذیرد. ارسال بار شما عزیزان توسط باربری کاج شعبه باربری نامجو به تمام شهرستان های ایران در سریعترین زمان و با نهایت امنیت و سلامت انجام خواهد شد.

شرکت حمل بار در نامجو برای حمل بار به شهرستان از ماشین های حمل بار متناسب با بار شما و با توجه به مسافت طی شده و پارامترهای مهم دیگر استفاده می کند، تمامی ماشین ها را مجهز به سقف کرده است و از پرت شدن و آسیب دیدن کالا ها و لوازم بارتان جلوگیری می کند، ما در شهرستان ها دارای مشتریان راضی داریم که می توانید برای مطمان شدن از عملکرد ما از آن ها تحقیق نمایید.

حمل بار به شهرستان با وانت تلفنی نامجو

تلفن 24 ساعته باربری نامجو : 88584613 – 021

مزایای استفاده از خدمات باربری کاج در نامجو

یکی از دغدغه ها و نگرانی های اکثر مردم در شهرهای بزرگ و شاید هم کوچک بحث جا به جایی بار و اسباب کشی است. در منطقه ی نامجو هم همین بحث ها وجود دارد. در صورتی که مهارت و تجهیزات لازم را نداشته باشید با مشکلات زیادی حین جا به جایی مواجه خواهید شد. اما با انتخاب شرکت حمل بار کاج در محدوده ی نامجو می توانید تمامی استرس های ناشی از اسباب کشی را کاهش دهید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا کارهای اسباب کشی سریع تر انجام شده و هزینه باربری هم تا حد بسیاری کاهش یابد. بسته بندی هم توسط شرکت ما و نیروی متخصص ما انجام می شود. تجهیزات باربری هم بر عهده ی شرکت است و بیمه باربری هم برای تضمین سلامت بار تا رسیدن به مقصد وجود دارد. پس با خیال راحت و در نهایت آرامش بالاترین کیفیت در حمل و جا به جایی بار را تجربه خواهید کرد.

شرکت حمل بار نامجو برای اینکه بتواند خدمت بیشتری به مشتریان خود داشته باشد تعدادی از خدمات خود را به صورت رایگان انجام می دهد به عنوان مثال کل وسایل و اثاث منزل شما را به طور کامل بسته بندی می کند یا اینکه به طور جانبی شما را مشاوره و هزینه ی برای آن در نظر نمی گیرد.

وانت تلفنی نامجو

خدمات و امکانات رایگان بسته بندی در باربری نامجو

استفاده از کارتن های چند لایه برای جلوگیری از شکسته شدن وسایل شکستنی.

نایلون حباب دار و فوم ضربه گیر.

برای بسته بندی هر کدام از وسایل حمل بار اثاثیه منزل نامجو از کارتن مخصوص آن استفاده می کند، مانند کارتن های رگال دار.

به کار بردن کیسه های زیپ دار در اندازه ها ی مختلف برای حمل و جا به جایی رخت خواب.

وانت تلفنی نامجو

شرکت حمل بار نامجو برای بسته بندی گلها و گیاهان از کارتن های مخصوص استفاده می کند این کارتن ها دارای منفذ هستند و به راحتی می توان شاخ و برگ گیاهان را از آن ها رد کرد، برای بسته بندی وسایل شکستنی مانند گلدان ها و.. حتما قبل از قرار دادن در کارتن از فوم ضربه گیر استفاده می شود و فضای خالی کارتن ها با استفاده از کاغذ باطله و پارچه پر می شود.

مشاوره رایگان اسباب کشی و حمل بار

حمل بار در نامجو جلسات مشاوره را در یک ساعت برای همه ی افراد تشکیل می دهد و هدف از این جلسات صحبت کردن در مورد مسایل مربوط به اسباب کشی اعم از هزینه و نوع ماشین حمل بار و.. است، افراد زیادی در سال دچار ضرر و خسارت های زیادی در زمینه اسباب کشی می شوند و به گفته ی قدیمیان به ازای هر بار اسباب کشی ضرری معادل یک بار آتش سوزی عاید خانواده ها می شود، بنابراین این افراد متخصص شما را راهنمایی می کنند تا چنین مشکلاتی پیش نیاید، جهت مشاوره مناسب و کاربردی با ما در تماس باشید 09128915218.

حمل و جا به جایی مبل و صندلی

شرکت جا به جایی نامجو با استفاده از روش های ایمن وسایلی مانند مبلمان را جا به جا می کنند، اگر وزن صندلی یا مبل کم بود و با دست قابل جا به جا بود که کارگران به کمک هم آن را جا به جا و انتقال می دهند، اگر سنگین بود، در این صورت از چرخ تعادلی برای بلند کردن و انتقال آن استفاده می شود و با ایمنی کامل و بدون هیچ گونه ضدگی منتقل خواهد شد، پایه مبلمان را با پارچه و روزنامه و حتی پلاستیک حباب دار پیچیده می شود تا در طول اسباب کشی به آن ها آسیبی وارد نشود.

بسته بندی ایمن و محکم با روش های مناسب حمل و نقل در نامجو