باربری پاکنژاد

باربری پاکنژاد و باربری محدوده پاکنژاد از شعب اتوبار تهران هستند، که برای حمل و جا به جایی وسایل و اثاثیه منزلتان از جدیدترین ماشین‌آلات و متدهای روز صنعت حمل بار استفاده می‌کنند. اتوبار پاکنژاد از انواع ماشین‌های حمل بار وانت تلفنی، نیسان بار، تریلی و خاور برای حمل بار و اثاثیه منزل استفاده می‌کند. کارگران باربری در پاکنژاد همانند باربری شهرک آپادانا از مهارت و تجربه‌ی کافی برای انجام مراحل مختلف اثاث کشی بهره‌مند هستند و به شما مشتریان عزیز کمک می‌کنند، اسباب کشی ایمنی را تجربه نمایید. هزینه‌ی اثاث کشی در این شرکت حمل بار با توجه به قوانین مصوب در تعاونی حمل بار تعیین می‌شود، در ادامه در مورد قیمت اثاث کشی و اجاره‌ی ماشین‌های حمل بار صحبت کرده‌ایم.

باربری پاکنژاد

شماره باربری پاکنژاد

 باربری پاکنژاد از مشاوران و کارشناسانی متعهد و با تجربه در کادر اجرایی خود کمک گرفته، که این افراد شما مشتریان عزیز را راهنمایی می‌کنند تا بتوانید به بهترین نحو اثاث کشی نمایید. این کارشناسان بصورت بیست و چهار ساعته و در تمام روزهای هفته از شنبه تا جمعه، آماده پاسخگویی به سوالات گوناگون شما عزیزان هستند و فقط کافیست با شماره زیر تماس حاصل فرمائید و از خدمات مشاوره‌ی رایگان اثاث کشی در این شرکت بهره مند شوید.

22096824

88584613

اتوبار و باربری پاکنژاد

بسته بندی اثاثیه منزل در باربری پاکنژاد

اتوبار پاکنژاد برای بسته بندی وسایل و لوازم منزلتان اهمیت فوق العاده‌ای قائل است و باید به بهترین نحو انجام شود. زیرا اعتقاد این مجموعه بر آن است که یک حمل بار و یا اثاث کشی عالی با یک بسته بندی لوازم خوب شروع می‌شود. در همین راستا همکاران ما روش‌های نوین را برای بسته بندی اثاثیه منزل به کار می‌گیرند و از مواد اولیه مرغوب برای این کار استفاده می‌کنند. در زیر به یک سری از لوازم و وسایل بسته بندی که در این شرکت حمل بار استفاده می‌شود اشاره کرده‌ایم:

  • کارتن‌های چندلایه و محکم.
  • انواع کارتن‌های رگال‌دار.
  • چسب و قیچی و روزنامه.
  • ساک، کیف و کیسه‌های زیپ دار برای بسته بندی ملحفه و رختخواب.
  • انواع ضربه گیرهای بابل رپ و استرچ رپ.
باربری پاکنژاد

هزینه در باربری پاکنژاد

هزینه اسباب کشی در باربری محدوده پاکنژاد، بر اساس نرخ ثابت و مشخص اتحادیه حمل و نقل تهران مشخص خواهد شد. تا مشتریان عزیز هزینه اضافی پرداخت ننمایند. لازم به ذکر است که مدیریت این مجموعه در روزهای مختلفی از سال، تخفیفات متنوعی را برای مشتریانش در نظر می‌گیرد. از عواملی که به طور مستقیم بر هزینه‌ی اسباب کشی در این شرکت حمل بار تاثیر دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوع ماشین‌های حمل بار.
  • مسیر بین ابتدا تا مقصد اسباب کشی.
  • نرخ کرایه ماشین‌های حمل بار.
  • قیمت رزرو کارگر خالی.
  • نوع و مقدار بار.
قیمت باربری پاکنژاد

حمل اثاثیه در باربری پاکنژاد

این شرکت در هنگام حمل اثاثیه منزل مسایل مالی مشتریان خود را در نظر می گیرد. به همین دلیل از تخفیف های ویژه ی در ایام و مناسبت های مختلف استفاده می کند. بعنوان مثال برای حمل و انتقال بار به صورت بین شهری 40 درصد تخفیف را در نظر می گیرد.

وانت تلفنی پاکنژاد

شرکت وانت تلفنی پاکنژاد خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:

  1. مشاوره و تشکیل جلسات راهنمایی و پرسش و پاسخ در مورد نحوه ی انجام دادن درست اسباب کشی.
  2. بیمه کردن تمامی وسایل و اثاث بار به طور کاملا رایگان.
  3. ارائه ی تمامی خدمات بسته بندی مناسب.
  4. ارائه ی انواع ماشین های حمل بار در اندازه های مختلف و متناسب با اندازه ی بار.