باربری جیحون



اتوبار و باربری جیحون

باربری جیحون به همراه باربری محدوده دروس در تهران با بیش از 30 سال تجربه اسباب کشی منزل و ادارات هستند. باربری تهران دارای کارگران ماهر و کاربلدی است که به صورت تمام وقت در خدمت مشتریان خواهند بود. ماشین های استفاده شده در باربری در جیحون کاملا ایمن و مسقف هستند و بارتان را سالم به مقصد می رسانند، از طریق شماره های زیر اقدام نمایید و خدمات ارائه شده را رزرو نمایید. کارکنان باربری جیحون تهران اسباب کشی را در سریع ترین زمان انجام می دهند و از بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهد.

  • فهرست مطالب:
  • مشاوره اسباب کشی در باربری جیحون.
  • شماره باربری جیحون.
  • شرکت باربری جیحون چه خدماتی را ارائه می دهد؟
  • کرایه وانت تلفنی در باربری جیحون.
  • قیمت اسباب کشی در شرکت حمل بار جیحون.
  • نرخ ماشین های حمل بار در باربری خیابان جیحون.
  • حمل بار به شهرستان در اتوبار جیحون.
  • هزینه باربری برون شهری در باربری محدوده جیحون.
  • بیمه نامه اسباب کشی در باربری جیحون رایگان است.
  • آدرس باربری جیحون تهران.
  • بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار جیحون.
  • حمل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی.
  • رزرو خاور مسقف برای اسباب کشی.

مشاوره اسباب کشی در باربری جیحون

مشاوره اثاث کشی در اتوبار جیحون به صورت رایگان تشکیل می شود و از طریق خطوط سایت باربری کاج می توانید در این جلسات شرکت نمایید. در این جلسات در مورد هزینه های مراحل مختلف اسباب کشی و چگونگی انجام کارها توسط کارگران و موارد دیگر صحبت خواهد شد. کارشناسان ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما خواهند بود و شما می توانید از تجربیات و مهارت این افراد بهره مند شوید. در واقع این جلسه ها توسط افراد با تجربه و متخصص در حوزه اسباب کشی تشکیل می شود و کاملا حرفه ای می باشد. جهت بهره مندی از این جلسات می توانید با ما تماس بگیرید و یا از طریق باربری آنلاین، به صورت اینترنتی در آن ها حضور یابید.

اتوبار و باربری جیحون

شماره باربری جیحون

شماره باربری جیحون و دیگر شعب باربری کاج مانند باربری شهرک غرب در این سایت آمده است و منظور از این کار دسترسی آسان شما به خدمات ارائه شده در این شرکت است. با شماره تلفن ها تماس بگیرید و خدماتی که نیاز دارید را رزرو کنید و یا اینکه سوالاتی که در ذهن دارید را مطرح نمایید. هدف ما کسب نتایج مناسب توسط شما و همچنین به دست آوردن رضایتمندی مشتریانمان می باشد:

021-88584613

شرکت باربری جیحون چه خدماتی را ارائه می دهد؟

اتوبار جیحون به صورت ۲۴ ساعته و تمام وقت آماده ی خدمات رسانی به شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها می باشد. خدمات اسباب کشی در این منطقه به صورت شبانه روزی است و هر زمان حتی ایام تعطیلات که نیاز به اسباب کشی داشتید می توانید با اتوبار جیحون و باربری نیایش تماس بگیرید. شرح خدمات و سرویس دهی به صورت زیر می باشد :

  • بیمه وسایل و اسباب اثایه برای جلوگیری از خسارت احتمالی.
  • حمل وسایل منزل و شرکت های تولیدی در این محدوده.
  • حمل و نقل لوازم منزل شما عزیزان از تهران به شهرستان های اطراف.
  • ارائه دهنده ی خدمات شبانه روزی به صورت ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل.
  • متخصص در حمل بار ، حمل وسایل منزل و حمل لوازم شرکت ها و اداره ها در کمترین زمان.
  • حمل جهیزیه عروس خانم های عزیز به صورت VIP و تضمین 100% سلامت لوازمشان.
  • مجهز به ماشین های حمل بار مسقف و جدید مانند: کامیون، کامیونت، خاور، نیسان، وانت.
  • حمل وسایل سنگین مثل : پیانو ، گاوصندوق، ساید بای ساید.
  • اسباب کشی در همه مناطق استان تهران بزرگ.

اتوبار و باربری جیحون

کرایه وانت تلفنی در باربری جیحون

برای اجاره وانت تلفنی، نیسان بار و دیگر ماشین های حمل بار در باربری جیحون با ما تماس بگیرید. به صورت ۲۴ ساعته از شبانه روز آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی در تهران و شهرستان ها هستیم. در ادامه به شما شرح خوهیم داد که نرخ اجاره ی انواع ماشین های حمل بار چقدر است، اما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید. تمامی ماشین های باری این موسسه حمل بار مسقف و مجهز به لوازم ایمنی مانند کپسول آتشنشانی هستند. از وسایل نقلیه ی که برای جا به جا کردن و حمل بار در این شرکت استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ماشین های سبک : وانت تلفنی و نیسان بار.

ماشین های نیمه سنگین: خاور، ایسوزو.

وسایل نقلیه ی سنگین و فوق سنگین: جفت، تک، کفی، انواع کامیون و تریلی.

قیمت اسباب کشی در شرکت حمل بار جیحون

باربری جیحون همانند باربری پاسداران با توجه به عوامل متعددی هزینه اسباب کشی را مشخص می کند. هزینه نهایی تعیین شده در این شرکت حمل بار با اعمال تخفیف ۲۵ درصد است. بنابراین نگران هزینه ها نباشید و با کمترین قیمت از خدمات بی نظیر این شرکت حمل بار استفاده نمایید. هدف ما ارائه ی بهترین خدمات باربری با قیمت های منصفانه و عانه پسند است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. یک سری از این موارد در زیر آمده است:

  • نوع ماشین حمل بار.
  • مقدار مسافت بین مبدا و مقصد.
  • حجم بار.
  • تعداد کارگران.

نرخ ماشین های حمل بار در باربری خیابان جیحون

شرکت حمل بار جیحون نرخ ماشین های مخصوص حمل و انتقال بار را با توجه به نوع آن ها تعیین می کند. یک سری از این قیمت ها را در زیر آورده ایم:

 

  • قیمت اجاره وانت تلفنی برای دو ساعت: ۲۶۰ هزار تومان.
  • اجاره نیسان بار به ازای دو ساعت: ۳۰۰ هزار تومان.
  • نرخ کرایه خاور مسقف و خاور روباز برای سه ساعت: ۵۵۰ هزار تومان.

 

حمل بار به شهرستان در اتوبار جیحون

کارگران باربری جیحون در اسرع وقت و قبل از شروع اسباب کشی در محل حاضر شده و تمامی کارها را انجام می دهند. برای انجام ارسال بار به شهرستان ها، در این شرکت از ماشین های حمل بار ایمن که مجهز به سیستم ایمنی هستند استفاده می شود. جهت حفظ ایمنی کارگران ما بار را با توجه به مسیر طولانی تا شهرستان با طناب به ماشین حمل بار محکم می کنند. ماشین های استفاده شده در این شرکت دارای دو نوع روباز و مسقف هستند و در شرایط مختلف از هر دوی آن ها استفاده می شود.

هزینه باربری برون شهری در باربری محدوده جیحون

شما مشتریان گرامی باربری جیحون تهران باید از مقدار هزینه های هر مرحله از اسباب کشی دراین شرکت مطلع باشید. بیشترین تنش بین مشتری و شرکت های حمل بار به دلیل هزینه ها می باشد. ما برای جلوگیری از ابهام و حل این مسایل به صورت دقیق مقدار آن را به عرض مشتری می رسانیم. کافی است با شماره سایت تماس بگیرید. در زیر مهم ترین عوامل تاثیر گذار در میزان قیمت های تعیین شده در این شرکت حمل بار را مشاهده می فرمایید:

  • نوع ماشین حمل بار استفاده شده.
  • مسافت طی شده از ابتدا تا انتهای اسباب کشی.
  • تعداد طبقات ساختمان ها.
  • وضعیت جوی و آب و هوایی محل بارگیری و تخلیه بار.

 

 

باربری جیحون

بیمه نامه اسباب کشی در باربری جیحون رایگان است

همانطور که از عنوان تیتر مشخص است اسباب کشی انجام شده در باربری جیحون کاملا تضمین شده است. به طوریکه تمامی حوادث و رخداد هایی که امکان دارد اتفاق بیفتد را پوشش می دهد. مشتریان شرکت همیشه ترس این را دارند که وسایل و اثاث بارشان گم یا خراب شود اما جای نگرانی نیست بیمه به طور کامل آن را جبران خواهد کرد. تمامی حوادث احتمالی مانند آتش سوزی، سرقت، بارندگی و خیس شدن بار همگی مشمول این بیمه نامه خواهند بود. کافی است تلفن را بردارید و با مشاورین ما صحبت و از جزئیات چگونگی ارلئه ی این بیمه نامه مطلع شوید. بنابراین بدون پرداخت هزینه های هنگفت از خدمات بی نظیر این شرکت حمل بار استفاده نمایید.

 

 

آدرس باربری جیحون تهران

باربری خیابان جیحون در منطقه ی ۱۰ شهرداری تهران قرار دارد که این محدوده در گذشته دارای باغ های زیادی بوده و که امروزه تبدیل به امکان مسکونی شده اند. این شرکت حمل بار آماده ی خدمت رسانی به تمامی مناطق همجوار این منطقه مانند، محله ی کارون، محله ی زنجان، هفت چنار و شریف می باشد. روزانه افراد زیادی در این محدوده اسباب کشی می کنند و از خدمات این شرکت حمل بار با تخفیف ۲۵ درصد بهره مند می شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو خدمات ما با شماره تلفن های درج شده در این سایت باربری کاج تماس حاصل نمایید. این خیابان با خیابان های امام خمینی، مالک اشتر، کمیل و مرتضوی تقاطع هایی را تشکیل داده است. اهالی محترم این مناطق کاملا با چگونگی فعالیت این شرکت باربری آشنایی دارند و به مشتریان ثابت ما تبدیل شده اند.

 

 

بسته بندی اثاثیه منزل در اتوبار جیحون

باربری در جیحون با کمک کارگران ماهر خود، مرحله ی بسته بندی اثاثیه منزل را با دقت و ایمنی بالا انجام می دهد. بسته بندی وسایل خانه کار بسیار حساسی است که باید به درستی انجام شود و نیاز به مهارت و تبحر بالا دارد. گاهی اوقات مردم به دلیل نرخ های تعیین شده ی بسیار بالای شرکت های حمل بار، خود اقدام به بسته بندی لوازم اسباب کشی می نمایند. انجام تمام مراحل اسباب کشی نیاز به تجربه و مهارت دارد و انجام آن بدون داشتن تجربه و تبحر کار بی فایده و اشتباهی است. این شرکت حمل بار تجهیزات بسته بندی را با قیمت های منصفانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا همه بتوانند از این خدمات بهره مند شوند. در زیر لیستی از لوازمی که برای انجام این مرحله به کار می گیریم را آورده ایم:

  • انواع کارتن های سه، پنج و هفت لایه.
  • کارتن های رگال دار.
  • فوم های ضربه گیر.
  • نایلون حباب دار.
  • بابل رپ و استرچ رپ.

 

 

کارگر حمل اثاثیه ماهر باربری در جیحون

کارگران باربری جیحون مانند باربری آرژانتین همگی چه آقایان و چه کارگران خانم همگی دارای مهارت و تجربه ی بالا در زمینه انجام مراحل مختلف اسباب کشی هستند. کارگران حمل اثاثیه در این شرکت باربری تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن خدمات اثاث کشی را به شما مشتریان گرامی ارائه دهند. ویدیوی زیر از چگونگی فعالیت این کارگران در زمان اثاث کشی تهیه شده است و شما را تا حد بالایی با نحوه ی کار کردن این افراد آشنا می سازد. جهت رزرو کارگران خالی اسباب کشی با مشاورین ما صحبت نمایید، این افراد به صورت تمام وقت پاسخگوی شما خواهند بود:

 



حمل وسایل سنگین وزن در اثاث کشی

باربری جیحون از کارگران ماهر و کاربلدی برخوردار است که تمامی مراحل اسباب کشی را با ایمنی کامل انجام می دهند. وسایلی مانند یخچال و سرویس خواب از جمله اثاثیه و لوازم سنگین وزن محسوب می شوند که باید با احتیاط حمل و جا به جا شوند. این کارگران با استفاده از انواع بالابرها و ماشین آلات چرخ دار این وسایل حجیم و سنگین وزن را جا به جا می کنند. نرخ تعیین شده در این شرکت حمل بار به ازای جا به جا کردن این وسایل به ازای هر طبقه شصت هزار تومان می باشد. این نرخ طبق قیمت های در نظر گرفته شده در تعاونی حمل بار در نظر گرفته شده و کاملا قانونی است.

 

 

 

رزرو خاور مسقف برای اسباب کشی

اتوبار جیحون با توجه به حجم و مقدار بار جابجا شده، از انواع ماشین‌های حمل بار سبک، نیمه سنگین و سنگین استفاده می کند. خاور یکی از ماشین‌های حمل بار بسیار مناسب برای اسباب کشی است که می توان با استفاده از آن تقریبا ۶ تن بار را جابجا نمود. این شرکت حمل بار از انواع مسقف و روباز خاور در شرایط مختلف برای اثاث کشی استفاده می کند. نرخ کرایه‌ی ماشین‌های حمل بار مسقف نسبت به ماشین‌های روباز بیشتر است و شرکت حمل بار جیحون از قیمت های مصوب در تعاونی حمل بار جهت کرایه‌ی ماشین های حمل بار استفاده می کند. جهت رزرو وسایل نقلیه‌ی باری در این شرکت با شماره تلفن‌های درج شده در این مطلب تماس حاصل نمایید.