اتوبار و باربری حقانی

اتوبار و باربری حقانی

باربری حقانی مانند باربری تجریش با مدیریت شرایط به شما کمک می کنند تا بهترین اسباب کشی را تجربه نمایید. تنهایی اسباب کشی کردن دردسر های خاص خود را دارد، اینکه در حین اسباب کشی صدمه و یا آسیبی به وسایل وارد نشود از اهمیت بالایی برخوردار است. اتوبار حقانی به شما پیشنهاد می کند حتما کار خود را به کارگران ماهر و با تجربه در شرکت های حمل بار بسپارید. باربری منطقه حقانی دارای پرسنل خبره و کارگران باتجربه می باشد که تمامی مراحل را با ایمنی کامل انجام می دهند.

اتوبار و باربری حقانی

فهرست محتوا:

  • شماره تلفن باربری حقانی.
  • بهترین خدمات اسباب کشی در باربری حقانی.
  • هزینه اسباب کشی در شرکت حمل بار حقانی چقدر است؟
  • وانت تلفنی باربری حقانی.
  • مشاوره رایگان و تخصصی اسباب کشی.
  • بسته بندی وسایل در اثاث کشی.
  • بیمه نامه رایگان در اتوبار حقانی.
  • کارگر حمل اثاثیه ماهر در شرکت حمل بار حقانی.

شماره تلفن باربری حقانی

برای ارتباط با مشاورین و کارشناسان شرکت حمل بار حقانی، با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید. این افراد با کارشناسی کردن شرایط و بررسی نمودن آن، بهترین خدمات ممکن را برایتان رزرو خواهند کرد. کافی است بعد از اینکه در تصمیم خود جدی شدید، تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. به صورت شبانه روزی و در تمام ایام هفته پاسخگوی شما مشتریان عزیز در تهران و شهرستان ها هستیم.

021-22096824

بهترین خدمات اسباب کشی در باربری حقانی

با وجود شرکت های زیادی که در تهران مشغول به فعالیت هستند انتخاب شرکت مناسب که پاسخگوی نیاز مشتریان باشد، کمی دشوار شده است. اسباب کشی می تواند مناسب باشد که کیفیت و رضایت مشتری را در درجه ی اول کار خود قرار دهد و همانند باربری حقانی تمام تلاش خود را بکار گیرد تا بار را سالم به مقصد برساند. به همین منظور می توان از مشتریانی که قصد دارید با آن بار خود را جا به جا کنید سوال کرده و در صورت رضایت انها به سایر پارامترهای انتخاب باربری مناسب بپردازید. در ادامه پارامترهای لازم برای انتخاب شرکت معتبر در تهران را بیان خواهیم کرد.

اتوبار و باربری حقانی

هزینه اسباب کشی در شرکت حمل بار حقانی چقدر می باشد؟

بسته بندی اثاثیه منزل، چیدمان وسایل، بارگیری و تخلیه بار در ماشین های حمل بار در این شرکت، همه با قیمت های مصوب تعاونی حمل بار انجام می شود. بنابراین نگران نباشید چرا که در هر صورت قیمت های پایینی را برای شما در نظر می گیریم. برای اینکه بتوانیم رضایت مشتریان خود را کسب نماییم به صورت منصفانه و قانونی هزینه ها را مشخص می نماییم. برای اینکه بتوانید به طور دقیق از مقدار قیمت های مراحل اسباب کشی مطلع شوید، بهتر است با ما تماس بگیرید. به صورت کامل و با جزئیات و با توجه به مقدار بارتان نرخ تک تک مرحله های انجام شده را به عرضتان خواهیم رساند.

وانت تلفنی باربری حقانی

باربری حقانی مانند باربری سعادت آباد دارای انواع مختلف ماشین های حمل بار است که هر نوع باری را با اندازه و حجم های مختلف انتقال می دهد. برای جا به جا کردن کارتن های کوچک و بسته بندی های کم حجم از وانت بار استفاده می کنیم. شرکت ما هر گونه باری را به راحتی برای شما جا به جا می کند و جای هیچ گونه نگرانی نیست. این ماشین ها داری قطعات و تجهیزات نو و بسیار تمیز و به روز است و هیچ گونه مشکلی در هنگام حمل و جا به جایی بار برای آن ایجاد نمی کند. هدف ما اتجام اثاث کشی سالم و بدون نقص است، همچنین این وسایل نقلیه دارای بارنامه و بیمه نامه کاملا معتبر و قانونی است.

قیمت کرایه وانت بار در حقانی چقدر است؟

نرخ اجاره ماشین های حمل بار در باربری حقانی با تخفیف های گسترده تعیین می شود. معمولا کارشناسان ما مسئول تعیین هزینه های مراحل مختلف اسباب کشی و کرایه ماشین های باری هستند. این افراد هزینه هایی را که تعاونی حمل و نقل برای اجاره دادن ماشین های حمل بار تعیین می کنند را در نظر گرفته و به اطلاع شما مشتریان عزیز می رساند. شما نیز می توانید با گرفتن یک شماره تماس از جزئیات قیمت ها مطلع شوید. هدف از این کار تعیین قیمت های قانونی و منصفانه جهت کرایه دادن وسایل نقلیه می باشد. در زیر چند نمونه را برای افزایش آگاهی شما مشتریان گرامی آورده ایم:

  • وانت تلفنی: به ازای دو ساعت اجاره ۲۶۰ هزار تومان.
  • نیسان بار: برای دو ساعت کرایه ۳۰۰ هزار تومان.
  • کامیونت ها: در ازای سه ساعت اجاره ۵۵۰ هزار تومان.

مشاوره رایگان و تخصصی اسباب کشی

باربری حقانی با کمک گرفتن از افراد متخصص کار اسباب کشی را برای مشتریان خود آسان می کند. شما می توانید به راحتی با مشاورین ما در ارتباط باشید، تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید. آن ها روز تا شب بدون هیچ تعللی به شما کمک خواهند کرد و در مورد تمام مسایل مربوط به اسباب کشی مانند نحوه انجام کارها، چیدمان بار صحبت خواهند کرد. مهم ترین ویژگی جلسات مشاوره ما، رایگان بودن آن است و بدون صرف هزینه می توانید از این جلسات بهره مند شوید.

بسته بندی وسایل در اثاث کشی

بسته بندی اثاثیه منزل نیاز به تبحر و مهارت کافی دارد، به گونه ی که این مرحله تعیین کننده ی ایمنی کل اثاث کشی است. به همین دلیل شرکت حمل بار حقانی از تجهیزات و امکانات مناسب جهت انجام این کار استفاده می کند. باربری حقانی کار بسته بندی اسباب کشی را با تجهیزات زیر انجام می دهد:

  1. کارتن های روغنی چند لایه برای محافظت از اشیا و اثاث گران قیمت و شکستنی.
  2. به کار بردن کارتن های هم سایز با اندازه ی وسیله شما برای ایمنی بیشتر.
  3. استفاده از کارتن های مخصوص حمل و بسته بندی لباس.
  4. انواع فوم های ضربه گیر در سایزها و اندازه های مختلف.
  5. کیسه ها و ساک های مخصوص بسته بندی رختخواب.

بیمه نامه رایگان در اتوبار حقانی

از خدمات اتوبار حقانی و باربری شهرک غرب ارائه ی بیمه نامه رایگان است که تمام بارتان را بیمه می کند و در قبال آن پولی از مشتریان خود نمی گیرد. بر مبنای آن تمامی رخداد ها و اتفاق های افتاده در زمان اسباب کشی را پوشش می دهد و هزینه ی آن را به طور کامل پرداخت می کند. ما به مشتریان خود کمک می کنیم نگران هیچ مساله ی نباشند، چون هر اتفاقی برای بار بیفتند اعم از دزدیده شدن یا گم شدن را حل خواهیم کرد.

کارگر حمل اثاثیه ماهر در شرکت حمل بار حقانی

باربری حقانی از کارگران ماهر و خبره اسباب کشی برخوردار است، این افراد دارای تخصص لازم در این زمینه هستند. هر زمان که تصمیم به اسباب کشی داشتید، با ما تماس بگیرید و خدمات این شرکت حمل بار را رزرو نمایید. کارگران ما در یک اکیپ حرفه ی آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستند، ویدئوی زیر را مشاهده نمایید تا بیشتر با عملکرد آن ها آشنا شوید.